quote:
beezze schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:46:
Mooi man! echt vet!
Hoe was verder de werkomgeving en omstandigheden voor die vrouwen? Want je hoort altijd verhalen over fabrieken van die kant van de wereld.. heb je daar iets van kunnen mee krijgen?
Zo op het eerste gezicht zag het er allemaal prima uit. Shifts duren geloof ik 8 uur, dus dat is niet meer dan normaal. Natuurlijk zal het eentonig werk zijn, maar wat dat betreft vraag ik me af of het zo veel verschillend is of je hier achter de lopende band zit of daar.
Er heerste verder ook geen stank of ondraaglijke temperaturen (hoewel het er wel warm was, zeker vlak naast de machines). Maar verder is dat moeilijk te zeggen als je er gewoon even voorbij loopt, maar kreeg niet de indruk dat er slavenarbeid werd gevoerd. Zo heel slecht hadden ze het niet volgens mij.
quote:
En het belangrijkste.. heb je nog vette Gigabyte Merchandise gekregen als ere gast?

Een t-shirt, een poloshirt, notebook tas en gewone tas. Gewoon standaard merchandise. En natuurlijk m'n badge (zal ik ook nog wel foto van maken), die ik om heb op de foto in m'n profiel.
Mooiste komt nog, een P45 moederbordje (en mogelijk nog wat andere meuk om te testen).
Maar goed, natuurlijk is een geheel verzorgde reis naar Taipei, incl vlucht, hotel, eten en sightseeing nog steeds het leukste van alles

quote:
Dat wordt gedaan direct nadat de SMDs erop gezet zijn, dat gaat dan in een oven die iets van 300 graden is (alleen staat die niet op de foto, omdat er niets aan te zien was).
quote:
Steephh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:27:
Vet! Nu weet ik ook hoe mijn mobo is gemaakt die hier in mijn computer zit.
Afijn, heb je ook nog gevraagd of je een stuk of 200 kaduuke mobotjes mocht meenemen? Dan kan je de rest van je huis ook nog behangen..
Btw, wie is dat vrouwtje op je profiel?
gallery: Terw_Dan
Mwah, als ik ooit nog een idee heb waarbij ik mobo's tekort kom denk ik wel dat ik bij GBT kan aankloppen voor een paar dode exemplaren
Dat meisje dat naast me staat op de foto is Crystal, mijn contactpersoon bij Gigabyte in Taipei.
quote:
Net niet, ze is Marketing Supervisor voor Europa
en om de standaardvraag uit de weg te gaan:
ja, ik heb haar mobiele telefoonnummer