Mijn rechten zult gij doen, en Mijn inzettingen zult gij houden, om in die te wandelen; Ik ben de HEERE, uw God! Ja, Mijn inzettingen en Mijn rechten zult gij houden; welk mens dezelve zal doen, die zal door dezelve leven; Ik ben de HEERE!
Ik houdt mijn dinovo altijd onder de lauwe kraan.
En daarna phöne ik heb droog. Nog geen klachten, en hij gaat zo al 2 jaar schoon mee.
:-)
En daarna phöne ik heb droog. Nog geen klachten, en hij gaat zo al 2 jaar schoon mee.
:-)
Nou, omdat de mijne na 2 jaar aardig vies was, ondanks elke week 2 x omkeren en stofarm kloppen, maar eens even wat geprobeerd. Bij de Lidl verkopen ze W5 Glass Cleaner in een spuitbus. Een fraaie witte schuimlaag vormde zich op mijn toetsenbord en na een minuutje even de keukenrol eroverheen en klaar was GA.
Alles is brandschoon op de vellen keukenrol na. Gatverderrie, smerig.
Alles is brandschoon op de vellen keukenrol na. Gatverderrie, smerig.
Ah, inspecteur Clouseau, there is something wrong with your phone, it's a phöne, oh no it's a föhn.quote:Xforce schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:56:
En daarna phöne ik heb droog.
Guardian Angel wijzigde dit bericht 04-05-2008 23:23 (23%)
Lees mijn BLOG - - - Bezoek ook eens OuweHippie.nl
En Ucchan?quote:ucchan schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:04:
[...]
Goed, zijn er hier mensen dit eens gedaan hebben? Het klinkt aanlokkelijk namelijk...
Heb je inmiddels al actie ondernomen & je Logitech in de vaatwasser meegewassen?
- - Second Place Is First Place Loser - -
Je kan ook een nieuwe kopen voor 10 euro ofzo 
Alleen met spill proof toetsenborden doen hoor, dus niet met je apple toetsenbord 
Zeg Leon, als ik deze schroef uit de lamp haal valt er bij de bovenburen dan iets om?
Reg. datum: 19 september 2000
Reg. datum: 19 september 2000
http://www.sealshield.com/
Vroegah had ik een Chicony (prima merk!) keyboard welke je vrij simpel uit elkaar kon schroeven en op die manier het mechanische en elekrische deel kon scheiden. Dat was ideaal, dat keyboard was ook nog goedkoop namelijk.
Vroegah had ik een Chicony (prima merk!) keyboard welke je vrij simpel uit elkaar kon schroeven en op die manier het mechanische en elekrische deel kon scheiden. Dat was ideaal, dat keyboard was ook nog goedkoop namelijk.
Fucking around ever since bitch suck my 12"
ik pak na een jaar een nieuwe ?
Happy Fish-mas
Ik ook 
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
stond een keer een artikel over in de computer totaal, zal het eens opzoeken, ik ga vandaag eens kijken of het mogelijk is gewoon een tobo "as is" in de vaat wasser te donderen, daarna paar dagen laten drogen op de verwarming en eens kijken wat het oplevert 
dat werkt, heb het ook ergens gelezen ja.. (niet in n blad, maar ergens op n forum ofzo)
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!