Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Xbox 360 ervaringen Topic #48

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Feyenoord!!

quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:58:
[...]

Misschien even erbij moeten vermelden dat ik ook een PS3 heb.

Tja ik kan een nieuwe krijgen en ik zie al HDDVD's liggen voor 10 euro. Dat is nog goedkoper dan een DVD namelijk :P
Maar ja, de 360 zal op den duur ook vervangen worden. Ik zou het zelf zonde van mijn geld vinden, zeker als je ook een PS3 hebt waar je blu-rays op af kunt spelen. Als je een jaartje wacht, dan zijn de BR versies van die HD-DVD titels ook voor 10/15 euro te koop en aangezien BR toch de standaard wordt heb je daar in mijn ogen veel meer aan. Dan hoef je in de toekomst niet altijd meer de 360 aan te sluiten om die paar HD-DVD's die je hebt nog te kunnen kijken.

uhm...

Cosmopoliet
Reg. datum: 30 november 2001

Dat is een mooi punt wat je daar maakt, maar ik heb hem toch aangeschaft.
Ik zal wel de komende periode wat films kopen/lenen/ruilen en als ik uitgekeken ben dan verkoop ik het gewoon voor een leuke prijs.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Heb een tijd geleden een Xbox360 HDDVD Player voor 10¤ gekocht (nieuw), naderhand nog een paar films voor elk 10¤ en ik ben dus gewoon evenveel kwijt als 1 BluRay film. Zowiezo vond ik de aanschaf de moeite omdat de afstandsbediening handig is voor gewone DVD films te kijken. En later heb je natuurlijk een heuse cult-item zoals de Betamax en Laserdisc apparaten van weleer :)

Reg. datum: 06 februari 2008

Vraagje, heb mijn xbox360 met HDMI aangesloten op mijn tv. Maar hoe koppel ik mijn xbox360 voor de audio op mijn reciever. Heb alleen een optische ingang vrij op mijn receiver en wil hem daarmee aansluiten.
Reg. datum: 13 september 2007

Daarvoor heb je de HDMI kit nodig, dan kan je dus hdmi naar je TV en av/digital out naar je receiver aansluiten.

jammer dat er geen hddvd drives te vindenz ijn. Orders waren gecancelled dus ga maar me hddvd's die wel binnengekomen zijn verkopen

Mac Softie
Reg. datum: 04 november 1999

Online vind je ze nog genoeg hoor op Marktplaats en Ebay.

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

quote:
mohawk0618 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:24:
Daarvoor heb je de HDMI kit nodig, dan kan je dus hdmi naar je TV en av/digital out naar je receiver aansluiten.
Zoiets als dit?
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B136103/cid/20002/Microsoft_XBox_360_HDMI_AV_Kabel/

is er ook een andere oplossing want ik heb al een HDMI kabel, alleen om nou 40euro voor alleen het koppelstukje te betalen vind ik zwaar overdreven...
Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
ReVision schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Zoiets als dit?
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B136103/cid/20002/Microsoft_XBox_360_HDMI_AV_Kabel/

is er ook een andere oplossing want ik heb al een HDMI kabel, alleen om nou 40euro voor alleen het koppelstukje te betalen vind ik zwaar overdreven...
Koop een el-cheapo B-merk VGA kabel voor de 360, sloop de kabel en de behuizing van de AV connector eraf. Dan passen de A/V connector en de HDMI-kabel tegelijk in de 360, en kan je de optische uitgang op de A/V connector gebruiken.

Artillerie magneet :-(
Reg. datum: 15 februari 2002

quote:
Darkred schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:16:
De demo van Battlefield: Bad company staat op Live:)
En? Is het wat of valt het tegen? :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

quote:
Domovoi schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:46:
[...]

Koop een el-cheapo B-merk VGA kabel voor de 360, sloop de kabel en de behuizing van de AV connector eraf. Dan passen de A/V connector en de HDMI-kabel tegelijk in de 360, en kan je de optische uitgang op de A/V connector gebruiken.
Kan dit ook met de standaard geleverde composite/scartkabel, dan hoef ik geen nieuwe kabel te kopen. Verder hoe is de kwaliteit hiervan aangezien je dan een openliggende AV kabel in je xbox360 hebt, welke in mijn geval ook in de buurt van veel andere kabels komt.
Reg. datum: 13 november 2005

quote:
dikki dik schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:32:
[...]

die kan wel afnemen. Het is niet zo dat lithium batterijen onverwoestbaar zijn, ook die slijten.
Lees eerst zijn vraag eens voordat je antwoord geeft. :X

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:51:
[...]

En? Is het wat of valt het tegen? :)
Het is wel lekker spelen. Alleen af en toe nog wat wennen met de besturing van voertuigen.
Online speelt het ook wel lekker weg. Na een tijdje is je basis gewoon een stukje grond met kraters en stukgeschoten gebouwen >:)

JAFQZSEK

Hup NAC
Reg. datum: 14 april 2004

En hoe zit het met de lag? En speelt ie soepel?

(ik heb geen hard disk helaas).

Denk je dat deze game dan eindelijke de moeite is om live gold aan te schaffen? Dan zeg ik er bij, dat als alles goed loopt, dat ik battlefield echt moet hebben.

quote:
stalscu schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:02:
Denk je dat deze game dan eindelijke de moeite is om live gold aan te schaffen? Dan zeg ik er bij, dat als alles goed loopt, dat ik battlefield echt moet hebben.
Wou je zeggen dat er geen games zijn die het waard zijn xbox-live aan te schaffen?
Moet je toch eens beter kijken dan, ja of je moet echt niets leuk vinden :+

quote:
Darkred schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:33:
[...]

Het is wel lekker spelen. Alleen af en toe nog wat wennen met de besturing van voertuigen.
Online speelt het ook wel lekker weg. Na een tijdje is je basis gewoon een stukje grond met kraters en stukgeschoten gebouwen >:)
Ben benieuwd... en dan vooral naar het online gedeelte. Voorheen altijd PC gamer geweest, maar sinds kort toch maar gezwicht voor een Xbox. Had geen zin meer om honderden Euro's in mijn PC te pompen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door dat apparaatje.

Battelfield op een Console?... mja... eerst maar eens zien hoe dat in de praktijk werkt. Vanavond meteen maar eens ff downloaden dan.

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
stalscu schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:02:
En hoe zit het met de lag? En speelt ie soepel?

(ik heb geen hard disk helaas).

Ik heb in totaal 2 potjes gespeeld. In het 1e potje waren er wel een paar spelers aan het warpen, maar dat kan ook heel goed aan mijn verbinding liggen. Deze week krijgen we een andere provider, dus ze zijn hier wat aan het rommelen. Verder speelt het soepel. In de singleplayer werd het beeld wat mistig nadat er een airstike was geweest. Wel een mooi detail. Verder heb ik nog niet veel gespeeld. Heb helaas tentamens volgende week :+

JAFQZSEK

quote:
jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:13:
[...]

Ben benieuwd... en dan vooral naar het online gedeelte. Voorheen altijd PC gamer geweest, maar sinds kort toch maar gezwicht voor een Xbox. Had geen zin meer om honderden Euro's in mijn PC te pompen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast door dat apparaatje.

Battelfield op een Console?... mja... eerst maar eens zien hoe dat in de praktijk werkt. Vanavond meteen maar eens ff downloaden dan.
Ja klopt het dat ik jou herinner vanuit het BF: Vietnam topic toen dat spel nog veel gespeeld werd?
Ik ben ook altijd pc gamer geweest en heb veel BF en CS gespeeld, maar CoD4 bevalt me op een console (xbox dus) echt prima!

Dus...

quote:
Mork_Van_Ork schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
[...]

Ja klopt het dat ik jou herinner vanuit het BF: Vietnam topic toen dat spel nog veel gespeeld werd?
Ik ben ook altijd pc gamer geweest en heb veel BF en CS gespeeld, maar CoD4 bevalt me op een console (xbox dus) echt prima!
Klopt, ik was destijds altijd vrij veel aanwezig in o.a. dat topic. Jouw nick komt me ook bekend voor. Na BF2 ben ik eigenlijk een tijd genokt met gamen. Andere dingen aan mijn hoofd enzo. En nu is er dus de Xbox _/-\o_

CoD4 speel ik de laatste tijd ook regelmatig. Best een tof spel, maar geef mij maar meer de vrijheid (grotere maps) van Battlefield. CoD4 is ietwat te chaotisch naar mijn smaak, maar dat zal ook wel aan mijn skills liggen ;-)

quote:
jagermeister schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:55:
[...]
Klopt, ik was destijds altijd vrij veel aanwezig in o.a. dat topic. Jouw nick komt me ook bekend voor. Na BF2 ben ik eigenlijk een tijd genokt met gamen. Andere dingen aan mijn hoofd enzo. En nu is er dus de Xbox _/-\o_

CoD4 speel ik de laatste tijd ook regelmatig. Best een tof spel, maar geef mij maar meer de vrijheid (grotere maps) van Battlefield. CoD4 is ietwat te chaotisch naar mijn smaak, maar dat zal ook wel aan mijn skills liggen ;-)
Het is wel chaotischer dan BF2 inderdaad, maar dat mag ik wel.. Lekker erop los sprayen met je ak47!

edit: ik ben effe de BF:BC demo downloaden :-)

Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 05-06-2008 18:22 (3%)

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Reg. datum: 09 oktober 2002

Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/
Reg. datum: 23 september 2005

quote:
thomasvdw schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:25:
Hoe groot is de demo van BF:BC?
Al een tijdje niet meer op Live geweest en zit hier met belgische limieten. :/
1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt

Nu met Sony Alpha 300
Reg. datum: 04 oktober 2000

quote:
ThatsHollywood schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:29:
[...]

1.5 Gb....

Hij is bij mij bijna klaar: kan niet wachten. Hopen dat het BF gevoel zoals BF:Vietnam ( mijn favoriet ) een beetje terug komt
Houdt ons op de hoogte.

* pwm zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(

XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1

Net even gespeeld, 1,5GB inderdaad. Het is allemaal even wennen, maar als je eenmaal klaar bent, perfect! Alhoewel het m'n speeluren COD niet in zal halen..

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Reg. datum: 23 september 2005

quote:
PWM schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:55:
[...]

Houdt ons op de hoogte.

* pwm zijn router is kapot, morgen pas een nieuwe :(
too bad:(

Even de single player aan het doorlopen.... Als je Cod4 gewend bent is het wel even iets anders... iets trager.. speelt wel errug lekker weg!! en het ziet er fantastisch uit!...

Dalijk even MP-en!

Edit: de muziek ingame is echt geweldig >:)

ThatsHollywood wijzigde dit bericht 05-06-2008 19:49 (5%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: