Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.quote:
Jammer dat je daar maandelijks voor moet betalen (en dan vind ik 11 euro per maand voor een spel toch best veel + natuurlijk de aanschafkosten van 50+ euro).quote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.quote:Moreno schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:30:
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn gamersprofiel aangemaakt met mijn hotmail account. Achteraf bleek dat in mijn hotmail account ingestelt stond dat ik in Florida (Amerika) woonde. Nu heeft mijn Xbox account dat overgenomen. Nu wil ik dat veranderen naar Nederland, maar ik kan niet vinden waar dat kan. Ik kan wel het adres in Amerika veranderen, maar ik kan het land van herkomst niet veranderen.
Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Jammer dat je daar maandelijks voor moet betalen (en dan vind ik 11 euro per maand voor een spel toch best veel + natuurlijk de aanschafkosten van 50+ euro).quote:johnnyv.nl schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:32:
Age of Conan krijgen we toch ook nog? Ben wel benieuwd naar de eerste niet-lelijke mmo op de 360
Ehquote:MochiGohan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:30:
[...]
Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
En jah hoor... ze hebben hem.quote:MMaRsu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:52:
[...]
Hoop dat ze hem hebben heb vanaf vanmiddag een dag vrij namelijk
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Niet wanneer je bij het aanmaken van je Hotmail-account hebt ingevoerd in de VS te wonen. Had het zelfde probleem, had het op VS gezet lang geleden omdat je dan een grotere mailbox had (ik geloof 100mb ipv 10mb toen nogquote:Thrilled schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:46:
[...]
Eh
Ik had exact hetzelfde, in mijn hotmail account aangepast dat ik in Nederland woonde, xbox live nam dat over en kon toen wel adres invoeren binnen Nederland..
wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdatequote:Mirwits schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:00:
[...]
En jah hoor... ze hebben hem.
En een 'streetdate' helaas is de FRS hier niet van plan hem aan me te verkopen.
Kortom vanmiddag ff een rondje maken kijken of er een winkel is die lak heeft aan de streetdate.
XBL Gamertag = MMaRsu NL
Note: the [i+] button is also known as [OSD] or [STATUS] buttonquote:Renkie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:35:
[...]
Thnx voor je reply, hier kan ik wat mee !
Ik heb helaas niet meer de originele remote, en op mijn universele remote lijk ik die infoknop te missen
Welke functie heeft die info knop bij jou normaal ?
Doe eens rustig.quote:MMaRsu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:06:
[...]
wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdatefucking shitzooi krijgen we dat gezeik weer natuurlijk
Nee.quote:
XBL Gamertag = MMaRsu NL
Gefeliciteerd,quote:
En zou je met ons je geheim willen delenquote:
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb een Smasung 205BW, volgens mij ook een TN-paneel.quote:Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:
Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:
-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp)
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.
Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag
Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goedquote:Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster)
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.
PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman
Het is dus van Dragon360 zie ik net (gekocht via Play-Asia = ¤4,43quote:FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:54:
[...]
Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goed
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus