Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Moreno schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:30:
Ik zit met een probleem. Ik heb mijn gamersprofiel aangemaakt met mijn hotmail account. Achteraf bleek dat in mijn hotmail account ingestelt stond dat ik in Florida (Amerika) woonde. Nu heeft mijn Xbox account dat overgenomen. Nu wil ik dat veranderen naar Nederland, maar ik kan niet vinden waar dat kan. Ik kan wel het adres in Amerika veranderen, maar ik kan het land van herkomst niet veranderen.
Iemand een idee hoe ik dat moet doen?
Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.
quote:
johnnyv.nl schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:32:
Age of Conan krijgen we toch ook nog? Ben wel benieuwd naar de eerste niet-lelijke mmo op de 360 :P
Jammer dat je daar maandelijks voor moet betalen (en dan vind ik 11 euro per maand voor een spel toch best veel + natuurlijk de aanschafkosten van 50+ euro).

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:30:
[...]

Helaas, dat kan niet. Je zult een nieuwe account moeten aanmaken.
Eh :?

Ik had exact hetzelfde, in mijn hotmail account aangepast dat ik in Nederland woonde, xbox live nam dat over en kon toen wel adres invoeren binnen Nederland.. :?

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Ready To Own

NG2 al in de winkels?

Modbreakje: binnen drie uur kicken hoeft ook niet in een groot topic hoor. En langsfietsen mag nog steeds ;)

F_J_K wijzigde dit bericht 04-06-2008 13:48 (74%)

XBL Gamertag = MMaRsu NL

quote:
MMaRsu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:52:
[...]

Hoop dat ze hem hebben heb vanaf vanmiddag een dag vrij namelijk :)
En jah hoor... ze hebben hem.
En een 'streetdate' helaas is de FRS hier niet van plan hem aan me te verkopen :(.

Kortom vanmiddag ff een rondje maken kijken of er een winkel is die lak heeft aan de streetdate.

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

quote:
Thrilled schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:46:
[...]

Eh :?

Ik had exact hetzelfde, in mijn hotmail account aangepast dat ik in Nederland woonde, xbox live nam dat over en kon toen wel adres invoeren binnen Nederland.. :?
Niet wanneer je bij het aanmaken van je Hotmail-account hebt ingevoerd in de VS te wonen. Had het zelfde probleem, had het op VS gezet lang geleden omdat je dan een grotere mailbox had (ik geloof 100mb ipv 10mb toen nog :P). Maarja, voor mn Xbox Live gewoon een nieuw Hotmail-adres aangemaakt en die gebruikt. MSN doe ik toch niet via de Xbox

Ready To Own

quote:
Mirwits schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:00:
[...]

En jah hoor... ze hebben hem.
En een 'streetdate' helaas is de FRS hier niet van plan hem aan me te verkopen :(.

Kortom vanmiddag ff een rondje maken kijken of er een winkel is die lak heeft aan de streetdate.
wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdate :S fucking shitzooi krijgen we dat gezeik weer natuurlijk

XBL Gamertag = MMaRsu NL

quote:
Renkie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:35:
[...]

Thnx voor je reply, hier kan ik wat mee !

Ik heb helaas niet meer de originele remote, en op mijn universele remote lijk ik die infoknop te missen
Welke functie heeft die info knop bij jou normaal ?
Note: the [i+] button is also known as [OSD] or [STATUS] button

Als je op die knop drukt komt even in beeld te staan welke zender je kijkt, welk programma er op is en of het stereo/mono is. Oftwel hetzelfde als wanneer je van kanaal wisselt. Die knop moet je hebben :)
quote:
MMaRsu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:06:
[...]

wtf waar slaat dat nou weer op hoezo een streetdate :S fucking shitzooi krijgen we dat gezeik weer natuurlijk
Doe eens rustig.

Ready To Own

quote:
Nee.

want.

IK HEB HEM WOOHOO _/-\o_

XBL Gamertag = MMaRsu NL

Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
MMaRsu schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:30:
[...]

Nee.

want.

IK HEB HEM WOOHOO _/-\o_
Gefeliciteerd,

Ik denk dat ik NGII nog even over sla, ik heb nu te druk met Dragonball Z burst limit en een boel andere games die ik nog moet uitspelen.

ga je overigens nog emigreren naar Amerika? :P

quote:
[...]

Nee.

want.

IK HEB HEM WOOHOO _/-\o_
En zou je met ons je geheim willen delen :).
Kortom waar heb je hem gehaald?

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Gamertag: ijskonijn81

Heb ik net besloten dat ik het effe rustig aan zou doen omdat ik de laatste tijd echt teveel geld uitgeef, speel ik de demo van Ninja Gaiden II --> Ik was meteen verkocht, wat een vet spel 8)
Denk dat ik vanavond even bij Media Markt Maastricht langsga, die hebben meestal wel lak aan streetdates (enige spel waarbij ze zich eraan hebben gehouden is GTA IV)

quote:
[...]

Nee.

want.

IK HEB HEM WOOHOO _/-\o_
Zie je? Zat je je voor niks op te winden. :)

Nederlander in Belgie

Is dat een leuk spel Ninja Gaiden? Moet nu eerst GTAIV uitspelen, Burst Limit kopen en daarna een ander spel halen :p

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Ik speelde gisteren de demo van Burst Limit...en ik dacht, nice, nu moet ik deze ook halen. Is niet goed voor de portemonnee en GTAIV heb ik ook nog niet uitgespeeld! Verslavend zeg al die spellen, en zo weinig tijd....

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:

Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:

-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp ;) )
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.

Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag ;)

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:

Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:

-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp ;) )
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.

Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag ;)
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb een Smasung 205BW, volgens mij ook een TN-paneel.
Alleen ik heb mijn kabel ook niet van MS zelf (volgens mij). Ik heb hem via ebay gekocht, maar weet niet of die de officiele is. Hoe kom je hierachter?
Doosje zat er niet bij anders zou de verzendkosten duurder worden.

Koning der goede argumentatie

quote:
Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster)

Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goed :)

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Ik heb wel een officiële, met zo'n microsoft hologramstickertje geloof ik, en bovendien: een optische uitgang.

De kwaliteit hiervan is ook niet super, heb een beetje last van ruis bij donkere beelden, kabel zelf voelt ook dunnetjes aan. Dubbele beelden enzo heb ik verder geen last van :).
Hup NAC

Ik zit echt te wachten op bad company. Vreemd dat deze game geen eigen topic heeft, of zie ik iets over het hoofd?

I can't stay, must play !

Ik wacht eerder op Brothers in Arms, schieten in een Nederlandse setting lijkt mij wel de moeite waard.

Alleen als het weer beter wordt, dat zal ik vaker vlakbij die kerk op dat plaatje van bovenstaande poster, Stalcu, te vinden zijn. Op het terras met een pintje in mijn hand .... ;-)

Grote witte kerk ..... met terasjes vlakbij !

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:54:
[...]

Als je een kabel hebt van Monster Cable is het zeker niet het punt dat je een slechte kabel hebt. Monster Cable maakt echt goede spullen. Wel duur, maar wel goed :)
Het is dus van Dragon360 zie ik net (gekocht via Play-Asia = ¤4,43 :X ) Maakt dat dan wél het verschil :+ :P

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

Reg. datum: 10 maart 2008

Is het zo dat die battery packs (gewoon dat houdertje waar je batterijen in moet stoppen) in je wireless cotroller in levensduur afnemen. Ik merk dat de batterijen bij eenzelfde gameverbruik bij de nieuwe controller langer meegaan. Iemand ervaringen mee?

Reg. datum: 13 november 2005

Kan je die vraag nog eens herformuleren?

Reg. datum: 10 maart 2008

Bij een standaard wireless controller van microsoft zit een houder waar je 2 batterijen in kan doen (dit noem ik de battery pack). Deze klik je vervolgens op de controller en je kunt gamen. Ik heb een oude en een nieuwe controller. Wanneer ik in beide controller nieuwe baterijen doe, dan zijn de batterijen bij de oude controller relatief sneller leeg. Er van uitgaand dat de games ongeveer evenveel vermogen verbruiken en veronderstellend dat het om 4 identieke batterijen gaat. Kan het zijn dat de levensduur van de battery pack afneemt, naarmate je meer gamed?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws