Reg. datum: 12 februari 2000
Reg. datum: 12 februari 2000
Er zit als het goed is een switch op de kabel om te switchen tussen HD en SD output.... staat die wel goed?quote:DoctorV64 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:53:
Mooi, elite gisteren gekocht vanwege het mindere geluidsoverlast en minder stroomverbruik en natuurlijk omdat mooi zwart niet lelijk is.
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.
Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.
Met mijn vga kabel kan ik hem op 1920x1080 zetten.
Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.
Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.
Klote dit zeg, morgen MS maar eens bellen.