Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DoctorV64 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:53:
Mooi, elite gisteren gekocht vanwege het mindere geluidsoverlast en minder stroomverbruik en natuurlijk omdat mooi zwart niet lelijk is.
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.

Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.
Met mijn vga kabel kan ik hem op 1920x1080 zetten.

Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.

Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.

Klote dit zeg, morgen MS maar eens bellen.
Er zit als het goed is een switch op de kabel om te switchen tussen HD en SD output.... staat die wel goed?
Reg. datum: 10 september 2007

quote:
GrandmasteR schreef op maandag 02 juni 2008 @ 09:01:
[...]

Er zit als het goed is een switch op de kabel om te switchen tussen HD en SD output.... staat die wel goed?
Lijkt me niet dat die switch aanwezig is op zijn HDMI-kabel.

PSN ID: Cidolfas

Cosmopoliet

Als ik de component aansluit heb ik de schakelaar natuurlijk op HDTV staan.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

quote:
DoctorV64 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 23:53:
Mooi, elite gisteren gekocht vanwege het mindere geluidsoverlast en minder stroomverbruik en natuurlijk omdat mooi zwart niet lelijk is.
Ik dacht vanavond relaxed even hem aan te sluiten op via HDMI gebeurt het volgende:
in de settings alleen 480p beschikbaar en de rest van de settings zijn greyed uit cq. niet te kiezen.

Sjips dacht ik, Elite kaput maar ik heb mijn componentkabel aangesloten en zelfs met de VGA kabel kan ik alle resoluties instellen. Dus met component zijn alle smaken beschikbaar, ergo ook 1080p.
Met mijn vga kabel kan ik hem op 1920x1080 zetten.

Maar op de een of andere wijze krijg ik hem op mijn hdmi niet op 1080p dus. Check van mijn Tatung 42" is ook goed, mijn ps3 geeft wel gewoon 1080p en dat is ook goed te zien gelukkig.

Maar nu? Het grappige is als ik mijn thirdparty vga kabel erin steek (deze is wat platter qua stekker) dan kan ik hem instellen op 1080p en als ik dan mijn HDMI erin laat zitten en HDMI kiest op mijn lcd dan is de resolutie 1920x1080?!. Het probleem is dat ik de componentkabel en HDMI niet tegelijk kan gebruiken om te testen om hem op 1080p te zetten. Ik heb al getracht door hem eerst op 1080p te zetten met de componentkabel om vervolgens de elite uit te zetten en de componentkabel eruit te trekken en de hmdi er in te doen. Als je opstart staat hij gewoon op 480p.

Klote dit zeg, morgen MS maar eens bellen.
Je hoeft ms helemaal niet te bellen hiervoor, je moet tatung bellen,
Dat is een bekend probleem met de tv die jij hebt en ze hebben er een solution voor.

Gelijk bellen!

I can't stay, must play !

quote:
Deniax schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:49:
Een vraag aan de mensen die het 360 wireless stuurtje van Microsoft hebben.

Hoe dik mag je tafel zijn? Ik kan dat nergens vinden :(
Ik heb dat stuurtje, maar zit nu op mijn werk. Maar als jij een zodanige dikke tafel hebt dat het stuurtje niet meer past, dan vraag ik me af of je je vloer ook hebt verstevigd tegen het weggezakken van de tafel.

Echter, heb je een tafel met laatjes eronder of een dwarsbalk, dan kan het lastig worden.

Ander onderwerp,
Ik zag Every Extend Extreme (en nog een E) voorbij komen op dit forum. Het zal aan mij liggen, ik heb de demo meerdere malen gespeeld, en leuke muziek, leuke effecten. Ik heb alleen geen flauw idee van het doel van het spel.

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman

Reg. datum: 23 september 2003

missie shadow

ik heb een probleem bij missie shadow steeds is t manneke me te snel af in t trappenhuis, en als ik te snel achter m loop dat rent ie weg. met welke tactiek moet ik deze missie doen,.

wie kan me helpen

I can't stay, must play !

quote:
Reezer schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:16:
missie shadow

ik heb een probleem bij missie shadow steeds is t manneke me te snel af in t trappenhuis, en als ik te snel achter m loop dat rent ie weg. met welke tactiek moet ik deze missie doen,.

wie kan me helpen
Welk spel ........ ???

Over EEEE, Space Giraffe , ook wel een aanrader in de catogorie wazige spelletjes die vooral leuk schijnen te zijn na fors wat LSD of een flinke oververmoeidheid ...

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman

Cosmopoliet

quote:
GranCanaria schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Je hoeft ms helemaal niet te bellen hiervoor, je moet tatung bellen,
Dat is een bekend probleem met de tv die jij hebt en ze hebben er een solution voor.

Gelijk bellen!
Heb ik gedaan. Eerst een formulier terugsturen/mailen en dan wordt het opgehaald.
Ben mijn scherm 10 dagen kwijt!! En EK begint deze week, ik denk dat ik voorlopig even op VGA blijf spelen 1920x1080 tot na EK :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Is het eigenlijk over 't algemeen bekend dat er een serie COD4 dvd's zijn waarvan de zijkant (dus het 2mm dikke zijkant van de DVD met bobbeltjes is bezaait? Dit kan problemen geven of instabiliteit in de 360 waardoor er krassen op ontstaan, heb hierover Activision gemaild en zij geven mij 't volgende antwoord:
quote:
Hello.

Thank you for contacting Activision. I know exactly what you are referring to. There a bumps on the along the outer edge of the game disc. This is most often caused at the manufacturing of the game disc. From what I have seen, this can cause the game disc to wobble inside the drive of the Xbox 360. It may cause the game disc to wobble and cause damge to the game disc.

Scratches can also be caused from moving the Xbox 360. Scratches can also be caused do to the design of the Xbox 360. Even if the game did not have the bumps to the outer edge and the Xbox 360 was not moved, ultimately the design of the Xbox 360 can cause damage to game discs.

Additional information can be found here:
Wikipedia: Xbox 360 technical problems

Should your game disc become damgaged, just let us know and we can get it replaced for you.

Please let us know if you have any other questions.

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
barzi schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:37:
[...]

Volgens mij heb ik het in spellen ook wel (een beetje).
In skate. bijvoorbeeld heb ik het wel bij het beginscherm(dus als er staat press start). Een nog beter voorbeeld is met HL2 Orange box (ik heb de demo). Je kan dan alleen episode 2 doen. Als je dan op start drukt dan staat daarboven groot Half Life 2: Episode two. Hierbij zie ik het heel erg(witte letters op zwarte achtergrond).
En hoe weet je trouwens dat het zo hoort?

Waar ligt dit aan? Gare kabel? Of iets anders?
Ik speel ook 1280 x 1024 widescreen.
Iemand?

Let's play it the Russian way

pfffff heb em dan eindelijk hoor mn xboxarcade van de veronica actie. staat nu bij mn ouders thuis en kan er pas dit weekend weer op. Wel raar verhaal bij dynabite. Ze gaven aan dat ik de bestelling had geannuleerd terwijl dit niet het geval was. waar het fout was gegaan was ook onbekend :( ben wel blij dat ik toch nog 2 keer er achteraan heb gebeld! maarja ik ben benieuwd welk spel ik als eerste zal gaan spelen :D denk dat het gta wordt ;)

Extremistisch Tweakertje

quote:
Roely schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:54:
[...]
Ander onderwerp,
Ik zag Every Extend Extreme (en nog een E) voorbij komen op dit forum. Het zal aan mij liggen, ik heb de demo meerdere malen gespeeld, en leuke muziek, leuke effecten. Ik heb alleen geen flauw idee van het doel van het spel.
Dat heeft niemand denk ik :+
Echt een van de vaagste spellen op XBLA.

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Ik ben dol op ritmegames, maar every extend extreme vond ik absoluut niets aan. Hetzelfde verhaal voor lumines trouwens. Wat een baggerspel was dat zeg :|
Reg. datum: 06 december 2005

Er zijn weer 2 nieuwe regiovrije spellen:

Ninja Gaiden 2, voor 32 euro

en

Grid, 32 euro

JAFQZSEK

quote:
Darkred schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:46:
Er zijn weer 2 nieuwe regiovrije spellen:

Ninja Gaiden 2, voor 32 euro

en

Grid, 32 euro
Bij Gamehubs is Ninja Gaiden II goedkoper (free delivery namelijk) voor 32,99

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Ik zit met een vraag.

Ik wil een Xbox 360 aanschaffen MET HDMI er op.
Is het nou zo dat die HDMI alleen op de Elite zit
of zit er ook HDMI op de Premium versie?

Ik heb namelijk een Nieuwe LCD TV van samsung gekocht met
HDMI poorten, dus daar wil ik dan ook wel gebruik van maken
voor een goed beedl resultaat.

mvg

Tom Bezemer

Hehe. Aap!

Sorry hoor, maar is het nu echt zo moeilijk om de startpost door te lezen?

quote:
tombezemer schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:29:
Ik zit met een vraag.

Ik wil een Xbox 360 aanschaffen MET HDMI er op.
Is het nou zo dat die HDMI alleen op de Elite zit
of zit er ook HDMI op de Premium versie?

Ik heb namelijk een Nieuwe LCD TV van samsung gekocht met
HDMI poorten, dus daar wil ik dan ook wel gebruik van maken
voor een goed beedl resultaat.

mvg

Tom Bezemer
Als je nou eens het topic doorleest die vraag is al zeker 20x gesteld en al 20x beantwoord.

Er zijn op dit moment 3 versies van de xbox360. Arcade, Pro en Elite, De nieuweste versies hiervan hebben allemaal een HDMI aansluiting.

Mocht je een xbox360 gaan kopen controleer dan of het wel een nieuwe versie Falcon/BenQ/175Watt is deze hebben dus HDMI.
http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/xbox-360-en-hdmi-faq/
quote:
Vraag: Zal de nieuwe premium box andere updates hebben die vergelijkbaar zijn met de XBOX 360 Elite?
Antwoord: Behalve het feit dat de klant een HDMI aansluiting op de console zal aantreffen, zal de consument dezelfde spel- en ontspannings ervaring hebben als op de huidige Xbox 360 consoles.

Update 15 oktober 2007: Voor de klassieke XBOX 360 levert het bedrijf XCM inmiddels de XBOX 360 HDMI HDTV kabel.
dateert uit:
quote:
XBOX 360 en HDMI FAQ
augustus 10, 2007

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Reg. datum: 23 april 2004

Kan iemand mij een indicatie geven wat ik kan vragen voor mijn XBOX360??. Ik doe hem na ruim 1,5 jaar weg omdat ik hem zelden tot nooit gebruik. Ik verkoop hem aan een familielid en wil er gewoon een redelijke prijs voor vragen. Het gaat om een premium met 1 controller en 6 games (meest recente titels zijn Colin McRae: Dirt en NFS: ProStreet).

muchos gracias :)

Kijk op marktplaats zou ik zeggen. Zo moeilijk is dat echt niet :)

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

quote:
PirE schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:22:
Kan iemand mij een indicatie geven wat ik kan vragen voor mijn XBOX360??. Ik doe hem na ruim 1,5 jaar weg omdat ik hem zelden tot nooit gebruik. Ik verkoop hem aan een familielid en wil er gewoon een redelijke prijs voor vragen. Het gaat om een premium met 1 controller en 6 games (meest recente titels zijn Colin McRae: Dirt en NFS: ProStreet).

muchos gracias :)
Ik denk iets rond de ¤ 165 - 185.
Als set zou ik hem voor 200 euro verkopen. Teminste dat is een leuke familieprijs...dan hebben ze in principe de spellen gratis en heb jij nog een aardig bedrag terug gekregen voor wat het waard is.

Nieuw zou het 270,- + 6 x ( 40 euro ) nieuwspel kosten.

@ ^^ ... denk dat jij te laag zit...kijk voor de prijzen van de games even op www.budgetgaming.nl daar staan alle games op gekoppeld aan een lading webshops. Nieuw zijn ze vaak 65 euro, en na een tijdje hangen ze rond de 40 euro.

NeoMe wijzigde dit bericht 03-06-2008 16:48 (31%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

voor een Premium met de hardeschijf en 6 games? kan je echt wel wat meer voor vragen, denk rond de 200,- (aangezien spellen nog het prijzigste zijn!)

E8400@3.6Ghz (Scythe Ninja mini), Asus Maximus Formula, 2x 1GB OCZ 6400 SLI-Ready, Club3d 9800GTX @ 750/2200, SyncMaster 931BW 19", Western Digital Caviar 250GB, Antec 900 Gamin Case, Coolermaster M620 Modulair

quote:
ReVision schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:35:
[...]

Als je nou eens het topic doorleest die vraag is al zeker 20x gesteld en al 20x beantwoord.

Er zijn op dit moment 3 versies van de xbox360. Arcade, Pro en Elite, De nieuweste versies hiervan hebben allemaal een HDMI aansluiting.

Mocht je een xbox360 gaan kopen controleer dan of het wel een nieuwe versie Falcon/BenQ/175Watt is deze hebben dus HDMI.
In de OP staat btw dat alleen de premium een hdmi aansluiting heeft. Geen vreemde vraag dus. ik liep er zelf ook mee en op internet zijn heel veel tegenstrijdige berichten te vinden.
Al had het doorlezen van een aantal oudere pagina's het antwoord ook opgeleverd ;)

I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws