Gathering of Tweakers

Quicksearch
txt pag 888

*De elite maakt net zoveel 'lawaai' als een premium. Nu moet ik zeggen dat mijn premiums van de oude lading waren met als mijn elite, ook een van de oude lading, dat nu nog doet.

*Qua inhoud van de doos heeft de elite als extra een hdmi kabel.

*disclaimer: mits het niet is veranderd.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

The Baka Crow..

quote:
ulekai schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:59:
*De elite maakt net zoveel 'lawaai' als een premium. Nu moet ik zeggen dat mijn premiums van de oude lading waren met als mijn elite, ook een van de oude lading, dat nu nog doet.

*Qua inhoud van de doos heeft de elite als extra een hdmi kabel.

*disclaimer: mits het niet is veranderd.
niet waar

check hier

Conclusions: The Elite is a bit quieter, uses slightly less power but does not sport the 65nm die. We have come to this conclusion for the following reasons. The power consumption is basically unchanged, the heat output is unchanged if this were the 65nm die it fails to address either of the items it was intended to improve.

mindcre8r wijzigde dit bericht 29-05-2008 13:06 (27%)

Tameguchi kitten ja ney o

Extremistisch Tweakertje

quote:
Wel waar.
Jouw link is van vlak na de release van de Elite.
Toen was ie het stilst ja, nu zijn de andere versies precies hetzelfde gemaakt, alleen met een andere kleur behuizing :)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Ik heb gisteren mijn Xbox GTA4 pack binnengekregen. M'n eerste console... leuk speelgoed :Y)

Falcon 175w enzo, volgens xboxhome.nl met benq drive geloof ik.
Zonder DVD erin valt het geluid wel mee, redelijk vergelijkbaar met een PC.. kan ik mee leven.

Maar zodra ik GTA kan spelen lijkt het ding wel op te stijgen :( Alsof je een DVD aan het branden bent, maar dan continue ipv 5 minuten. Eigenlijk gewoon irritant... nu las ik her en der wel dat ie lawaai maakt, maar ik vind dit wel erg extreem. Dacht dat het bij de nieuwe versies niet zo erg was. Draait die DVD drive altijd op volle toeren? is hier iets aan te doen?

Xtuv wijzigde dit bericht 29-05-2008 13:30 (6%)

quote:
Xtuv schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:29:
Ik heb gisteren mijn Xbox GTA4 pack binnengekregen. M'n eerste console... leuk speelgoed :Y)

Falcon 175w enzo, volgens xboxhome.nl met benq drive geloof ik.
Zonder DVD erin valt het geluid wel mee, redelijk vergelijkbaar met een PC.. kan ik mee leven.

Maar zodra ik GTA kan spelen lijkt het ding wel op te stijgen :( Alsof je een DVD aan het branden bent, maar dan continue ipv 5 minuten. Eigenlijk gewoon irritant... nu las ik her en der wel dat ie lawaai maakt, maar ik vind dit wel erg extreem. Dacht dat het bij de nieuwe versies niet zo erg was. Draait die DVD drive altijd op volle toeren? is hier iets aan te doen?
heb er zelf ook wel 'last' van ja bij gta 4, maar ik zet het volume gewoon net zo dat hij de drive overstemd.. "opgelost" ;)

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
Thrilled schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:32:
[...]
heb er zelf ook wel 'last' van ja bij gta 4, maar ik zet het volume gewoon net zo dat hij de drive overstemd.. "opgelost" ;)
Mja, dat is ook mijn voorlopige oplossing. Maar ik baal er wel van eigenlijk. Subtiele geluidjes of ingewikkelde conversaties zijn lastig te verstaan zo of je moet je geluid enorm hard zetten inderdaad. Die achtergrondruis blijft aanwezig.

Verschilt dit nog per spel? Zijn er spellen die de dvd af en toe laten rusten als ze niet hoeven te laden?
The Baka Crow..

ok ik lees mijn eigen verhaal terug en kom erachter dat ik bij mijn elite mijn oude power unit heb gehouden.. dus ik heb nu een 230W voeding aan mn 175W Falcon Elite hangen :( omg!

(ik had geen zin om de voeding achter mn tv meubel vandaan te halen)

heb de dude die mijn oude xbox gekocht heeft via mplaats (gelukkig bij mij in de stad) gevraagd of ik aub mijn powerunit kan ruilen.. mn elite wrkt wel gewoon,hij zal gewoon 175 wat vragen denk ik en niet 230 overloaded worden? anders moet moet ik die ander gewoon echt hebben als de koper lastig gaat doen.

--edit-- werkt gewoon

mindcre8r wijzigde dit bericht 29-05-2008 14:03 (8%)

txt pag 888

hmmm, toen ik een van mijn home fixed xboxen aan mijn elite voeding hing deed hij het niet, rode knopperende ring enz.
Ik dacht dat een 230w xbox het niet zou doen op een 175w voeding.
Maar aangezien jij ooh geen boze koper aan de lijn hebt gehad lag het ergens anders aan denk ik.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

quote:
Xtuv schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:36:
[...]

Mja, dat is ook mijn voorlopige oplossing. Maar ik baal er wel van eigenlijk. Subtiele geluidjes of ingewikkelde conversaties zijn lastig te verstaan zo of je moet je geluid enorm hard zetten inderdaad. Die achtergrondruis blijft aanwezig.

Verschilt dit nog per spel? Zijn er spellen die de dvd af en toe laten rusten als ze niet hoeven te laden?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het geluidsniveau van GTA4 beduidend lager is dan games als DiRT en Halo3, ik moet mijn reciever stukken harder zetten met GTA4.
quote:
CycloneX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:30:
[...]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat het geluidsniveau van GTA4 beduidend lager is dan games als DiRT en Halo3, ik moet mijn reciever stukken harder zetten met GTA4.
Kijk ben blij dat ik dit lees, ik zat er al naar te zoeken of meer mensen dit hadden.

Als ik inderdaad GTA speel moet ik het volume op de receiver behoorlijk verhogen wil ik wat horen. Andere games geen last van.

Meer mensen dit probleem

Asus A8R MVP Radeon X200 - AMD Opteron 146 - Sapphire GTO2 - Corsair XMS 3200 c2 - 2x WD caviar Sata2 raid0

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
Hoodlum77 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Kijk ben blij dat ik dit lees, ik zat er al naar te zoeken of meer mensen dit hadden.

Als ik inderdaad GTA speel moet ik het volume op de receiver behoorlijk verhogen wil ik wat horen. Andere games geen last van.

Meer mensen dit probleem
Het volume van GTA is gewoon laag...

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Ook weer een opluchting van mijn kant :P vond het ook al wat zachtjes.. maar goed, ik speel over het algemeen wanneer de rest op bed ligt, dus maak ik me meer zorgen om het stofzuigergeluid uit mn xbox dan wanneer ik in een schietgevecht zit :P

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
mindcre8r schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:46:
ok ik lees mijn eigen verhaal terug en kom erachter dat ik bij mijn elite mijn oude power unit heb gehouden.. dus ik heb nu een 230W voeding aan mn 175W Falcon Elite hangen :( omg!

(ik had geen zin om de voeding achter mn tv meubel vandaan te halen)

heb de dude die mijn oude xbox gekocht heeft via mplaats (gelukkig bij mij in de stad) gevraagd of ik aub mijn powerunit kan ruilen.. mn elite wrkt wel gewoon,hij zal gewoon 175 wat vragen denk ik en niet 230 overloaded worden? anders moet moet ik die ander gewoon echt hebben als de koper lastig gaat doen.

--edit-- werkt gewoon
Erm, volgens mij past de 203W niet op een Falcon console (andere aansluiting had ik ergens gelezen, hier op GoT dacht ik...)

PSN ID: Cidolfas

Weet iemand of het mogelijk is als je Xbox kapot is gegaan en ze hebben het moederbord vervangen, of het dan een nieuw moederbord met de Falcon chip kan zijn?

Ik heb mijn Xbox gister terug gekregen van de reparatie. En ze hebben het moederbord vervangen. Maar ik vraag mij dus of die nieuwe Falcon chip erin zit. Ik heb nog wel dezelfde voeding maar volgens mij werkt die oude voeding ook op de nieuwe Xbox. Kan ik op een of andere manier zien of die nieuwe Falcon chip erin zit?

The Baka Crow..

quote:
Cidolfas schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:29:
[...]

Erm, volgens mij past de 203W niet op een Falcon console (andere aansluiting had ik ergens gelezen, hier op GoT dacht ik...)
het is andersom :) ik werd al gebeld dat hij de voeding niet op zijn console kreeg.
dus nu gewoon weer een 175W voeding en hij de 203W.

Dus de 203 past wel op de falcon maar de 175 niet op de andere.
quote:
King_Tech schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:04:
Weet iemand of het mogelijk is als je Xbox kapot is gegaan en ze hebben het moederbord vervangen, of het dan een nieuw moederbord met de Falcon chip kan zijn?

Ik heb mijn Xbox gister terug gekregen van de reparatie. En ze hebben het moederbord vervangen. Maar ik vraag mij dus of die nieuwe Falcon chip erin zit. Ik heb nog wel dezelfde voeding maar volgens mij werkt die oude voeding ook op de nieuwe Xbox. Kan ik op een of andere manier zien of die nieuwe Falcon chip erin zit?
check dit plaatje even http://img232.imageshack.us/my.php?image=falconzx6.jpg

de falcon heeft de powerplug zoals je dat hier kan zien.

mindcre8r wijzigde dit bericht 30-05-2008 07:16 (47%)

Reg. datum: 15 september 2007

Mijn xdoos maakt ook een behoorlijke hoop herrie met GTA4 maar dat komt niet zozeer door het draaien van de dvd-rom. Het irritante geluid komt van het zoeken van de laser over de schijf heen en dat moet hij bij GTA4 erg vaak doen. Bij Halo3 en Conan heb ik daar geen last van.

Voor de rest vind ik het geluid van de fans om uit te houden. Alleen als je geen speakers hebt kan het irritant zijn.

R420R wijzigde dit bericht 30-05-2008 10:00 (17%)

Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,60GHz, MSI P35 Neo-F, 2Gb Kingston DDR800, MSI GeForce NX8800GTS T2D512E-OC - 15359 3dmarks!

Reg. datum: 10 september 2007

Ik kan niet wachten tot het moment dat mijn garantie af is gelopen, zodat ik dat ding open kan maken en er stillere koelers in kan plaatsen, en misschien een andere drive...

Maar goed, dat duurt nog wel even, heb hem pas sinds maandag. Wel een Falcon, maar nog steeds maakt dat ding naar mijn mening veel te veel lawaai...

PSN ID: Cidolfas

Soms vraag jezelf af, kan het nog gekker!

Jahoor dat kan! zie hier : http://www.waarmaarraar.n..._brief_aan_Microsoft.html

Under-cover

Work Smart - Not Hard

quote:
the-peet schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:21:
Soms vraag jezelf af, kan het nog gekker!

Jahoor dat kan! zie hier : http://www.waarmaarraar.n..._brief_aan_Microsoft.html
http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2008/1211111259/p5130175.jpg :D

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Extremistisch Tweakertje

quote:
R420R schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:59:
Het irritante geluid komt van het zoeken van de laser over de schijf heen en dat moet hij bij GTA4 erg vaak doen.
Leg eens uit?
De laser raakt niets aan en maakt zelf ook vziw geen geluid?

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

I can't stay, must play !

Maar focust wel (referenceerd) , en die laser wordt verplaatst door een motortje. Het zoeken van de laser naar de juiste leeabare track maakt zodoende geluid. Bovendien wilt af en toe de drive iets rustiger gaan draaien.

Duw maar eens een slechte (er vuile) dvd-rom in je PC, dan hoor je het vanzelf (en je PC hangt ..)

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman

Reg. datum: 06 december 2005

Enemy Territory: Quake Wars is regiovrij en kost 38 euro bij play-asia

Ook Lost Planet: Colonies is regiovrij en 38 euro

Hier is nog een $10 kortingscoupon bij besteding van $50. Graag melden als je hem gebruikt want dan haal ik het weer weg.

QE-LWD-CZQ

Darkred wijzigde dit bericht 30-05-2008 12:50 (49%)

JAFQZSEK

quote:
SH4D3H schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Leg eens uit?
het is idd het toerental dat geluid maakt. Deze gaat weliswaar omhoog op het moment dat de laser iets wil lezen, maar het geluid heeft er verder niets mee te maken.
quote:
SH4D3H schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:43:
[...]

Leg eens uit?
Je hoort bij mij in ieder geval wel de laser zichzelf positioneren naar een andere plek op de DVD. Heel soms lijkt het ook - ik hoor dit vaak vlak voor een read error - dat er iets aanloopt, een raar getik alsof de laserkop daadwerkelijk de DVD-oppervlakte raakt.
Maar het is duidelijk dat niet alleen het spinnen van de DVD geluid produceert, maar ook het besturen van de laserkop.
Dit lijkt me overigens normaal hoor, alleen klinkt het op een of andere manier VEEL harder bij de 360 dan bijv bij een CDROM in je pc of bij een standalone DVD-speler.

Dus...

Heeft iemand goede tips voor games van Live Arcade?
Ik ben niet echt op zoek naar oude of bekende spelletjes (zoals Sonic of Bejeweled..), meer een beetje de nieuwe experimentele dingen, met visueel spektakel of interactie met muziek. Bijvoorbeeld zoals Rez HD, dat is echt erg cool _/-\o_ Is er meer van dat soort spul te vinden?

Geometry Wars heb ik ook geprobeerd. Maar daar ben ik niet zo goed in :P
Iets zoals Audio Surf (op de pc) zou helemaal geweldig zijn.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws