Gathering of Tweakers

Quicksearch
heb je hem via hdmi of vga aangesloten. Als je hem via de vga hebt aangesloten kan je op je xbox ook instellen dat de kleuren voller worden.
@Phuncz:

Thanks, dat ziet er alweer iets beter uit :)

@DarkShadow:

Oke, ga dat ook eens proberen dan :) Thanks

Work Smart - Not Hard

Jongens, ninja gaiden komt toch binnen 2 weken uit of niet soms? ;) kijk dat is pas een leuk vooruitzicht..

Nog steeds niets kunnen vinden over STREET FIGHTER IV

Dagi wijzigde dit bericht 28-05-2008 20:27 (21%)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

:( Ik had dus twee play&charge kits besteld bij play-asia, maar ik kreeg zo'n ding waarmee ik een tobo en een muis op de xbox aan kan sluiten :'( Had me verheugd op de p&c kitjes :'(

Iemand enig idee hoe play-asia omgaat met dit soort dingen? Ik heb weinig zin om zelf voor de kosten op te draaien om iets terug te sturen naar china

Uhm, wat wil je dan, die dingen houden terwijl je het niet besteld hebt? Ik neem aan dat je niet voor de kosten hoeft op te draaien. Gewoon even mailen naar Play Asia.

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Who?
Reg. datum: 08 september 2001

quote:
Dagi schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:27:
Jongens, ninja gaiden komt toch binnen 2 weken uit of niet soms? ;) kijk dat is pas een leuk vooruitzicht..

Nog steeds niets kunnen vinden over STREET FIGHTER IV
Ik vraag me af wanneer de demo voor Ninja gaiden 2 komt :). Deze zou in mei komen dus ze hebben nog 3 dagen.
Mirror, Mirror

quote:
Jerry schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:22:
[...]

Ik vraag me af wanneer de demo voor Ninja gaiden 2 komt :). Deze zou in mei komen dus ze hebben nog 3 dagen.
Ligt Ninja Gaiden II niet een dezer dagen gewoon retail in de winkel? Dit gaat zo'n titel worden waar de moeilijkheidsgraad hoog ligt zodat je vele uren kwijt bent dat het het geld wel waard is om te kopen lijkt me.
5 juni ligt hij in de winkels ja :). Moet DRINGEND GTA4 uitspelen zodat ik NG2 en daarna ook nog eens de nieuwe dragonball kan spelen. Rock Band ook wat tussendoor en ondertussen moet ik nog altijd het vierde schijfje van Lost Odyssey uitspelen :|
Voor de mensen die de 360 via de VGA op een 19-22" breedbeeld-TFT hebben aangesloten:

Ik heb een bug/exploit gevonden dat er voor zorgt dat bij 1024x768 het beeld horizontaal meer wordt uitgerekt dan normaal. Normaal kan ik het beeld wel horizontaal uitrekken, maar niet genoeg om de verhouding goed te krijgen. Normaliter zendt de 360 1024x768 H:neg V:neg uit, maar via een truukje kun je dat omzetten naar H:pos V:neg. Of je er met je monitor wat aan hebt weet ik niet, probeer het voor de gein eens uit, dit moet je doen:

1. zet je resolutie eerst op 1024x768
2. kies dan de resolutie 1280x768
3. bij het bevestigingsscherm druk dan B
4. vervolgens kies 'keep this setting'
4. voila, de xbox geeft 1280x768 aan maar in werkelijkheid zendt ie 1024x768 uit met een andere polarisatie

Zelf toevallig ontdekt, was iemand hier al bekend mee?
quote:
KzmZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:28:
:( Ik had dus twee play&charge kits besteld bij play-asia, maar ik kreeg zo'n ding waarmee ik een tobo en een muis op de xbox aan kan sluiten :'( Had me verheugd op de p&c kitjes :'(

Iemand enig idee hoe play-asia omgaat met dit soort dingen? Ik heb weinig zin om zelf voor de kosten op te draaien om iets terug te sturen naar china
Ik moest met het chinese halo 3 gedoe vorig jaar ook een pakje terugsturen. dat was verbazingwekkend maar 6 euro naar hong kong. Vervolgens werd dit door play asia ruimschoots vergoed met coupons (15 dollar o.i.d.)

Mail ze gewoon even, dan weet je snel genoeg wat de procedure is.

quote:
milenko79 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:08:
[...]

Ik moest met het chinese halo 3 gedoe vorig jaar ook een pakje terugsturen. dat was verbazingwekkend maar 6 euro naar hong kong. Vervolgens werd dit door play asia ruimschoots vergoed met coupons (15 dollar o.i.d.)

Mail ze gewoon even, dan weet je snel genoeg wat de procedure is.
Oké fijn om te horen :Y

Ik heb ze vanmiddag al een mail gestuurd, maar volgens mij slapen ze daar al :) Zal morgen wel antwoord op komme

KzmZ wijzigde dit bericht 28-05-2008 22:58 (3%)

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

quote:
Digital-DNA schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:06:
Voor de mensen die de 360 via de VGA op een 19-22" breedbeeld-TFT hebben aangesloten:

Ik heb een bug/exploit gevonden dat er voor zorgt dat bij 1024x768 het beeld horizontaal meer wordt uitgerekt dan normaal. Normaal kan ik het beeld wel horizontaal uitrekken, maar niet genoeg om de verhouding goed te krijgen. Normaliter zendt de 360 1024x768 H:neg V:neg uit, maar via een truukje kun je dat omzetten naar H:pos V:neg. Of je er met je monitor wat aan hebt weet ik niet, probeer het voor de gein eens uit, dit moet je doen:

1. zet je resolutie eerst op 1024x768
2. kies dan de resolutie 1280x768
3. bij het bevestigingsscherm druk dan B
4. vervolgens kies 'keep this setting'
4. voila, de xbox geeft 1280x768 aan maar in werkelijkheid zendt ie 1024x768 uit met een andere polarisatie

Zelf toevallig ontdekt, was iemand hier al bekend mee?
Leuk dat je dit gevonden hebt maar wat meerwaarde geeft dit tov. 1280x720 ? Zelf staat mijn Dell 2005FPW (20", 1680x1050) op die resolutie met behoud van aspect ratio en dat geeft het beste beeld.

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
jagermeister schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:57:
[...]

Welnee... in Brazilië hebben ze dezelfde stekkers als hier. Ben er in februari nog geweest, dus ik denk niet dat ze het inmiddels hebben gewijzigd :+

Maaruh... XBox wel in je handbagage meenemen, want ze smijten met koffers, zoals je weet. Oh.. en kijk uit dat ze je niet van je XBox beroven... Ze hebben het daar niet zo breed namelijk O-)
Ik wist het dus niet zeker omdat ze zoiezo in Amerika/Canada andere stekkers gebruiken :) Daarom dacht ik dat die ook het geval was in Zuid-Amerikaanse landen :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
the-peet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:18:
>:) Yep ik heb een Xbox 360 met Philips 32PFL5322 LCD HDReady maar hij pakt ook 1080P daar ben ik blij mee! ( dat rijmt )
Hier precies zelfde maar het word er niet beter van hoor, hij kan alleen input signaal accepteren, hij is gewoon gedownscaled naar 720p ;)

quote:
Boeboe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:50:
5 juni ligt hij in de winkels ja :). Moet DRINGEND GTA4 uitspelen zodat ik NG2 en daarna ook nog eens de nieuwe dragonball kan spelen. Rock Band ook wat tussendoor en ondertussen moet ik nog altijd het vierde schijfje van Lost Odyssey uitspelen :|
Je hoeft niet die nieuwe games te kopen hoor. Alhoewel ik zelf ook in een vergelijkbare situatie :+

Altijd leuk he die luxe problemen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

quote:
Phuncz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Leuk dat je dit gevonden hebt maar wat meerwaarde geeft dit tov. 1280x720 ? Zelf staat mijn Dell 2005FPW (20", 1680x1050) op die resolutie met behoud van aspect ratio en dat geeft het beste beeld.
Helaas kan mijn scherm dat niet, die kan alleen verticale balken toevoegen. 4:3 en 5:4 kan hij wel maar 16:9 weer niet... (NEC 20WGX2).

Zoals ik al zei hangt het van je scherm af of je er iets aan hebt. Trouwens als je 't beeld uitrekt past het vaak net qua essentiele dingen in het beeld, is die 'overscanbeveiliging' toch nog ergens goed voor :)
Ingamemovies.nl

quote:
NeoMe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:15:
Zo'n Beamer is zeker wel vet als je die kwijt kan samen met een geschikt oppervlakte om op te stralen, deze is HD alleen weet ik niet of je dezelfde kwaliteit als een HD-LCD mag verwachten. Lijkt me verder wel prima ding...staat in de review dat alles vloeiend is dus ik zou zeggen, kopen !

Je bent toch beschermd door de wet kopen op afstand, je kunt het product dus gewoon retourneren als het niet bevalt lijkt mij.
Intressant idd :)
quote:
Boeboe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:01:
[...]

wij spelen regelmatig DDR op verschillende beamers. Nog nooit enige problemen ivm vertraging opgemerkt ;)
Nice :D ! en goed dat er geen vertraging opzit. :)
quote:
johnnyv.nl schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:42:
[...]

Hou er rekening mee dat dit een 720p beamer is, dus geen 1080p. En ja, bij een beamer met een flink projectieoppervlak kun je dat wél gaan merken.
Ja klopt. Daarom zie ik er toch nog maar even vanaf. En voor mijn kamer, moet ik er ook een scherm bij kopen (aka 200~300euro) dus ja. Spaar ik liever door voor een Full HD Tv of een betere Beamer :p (moet ik nog wel steeds scherm kopen maar ja, beter wat future proof zegmaar).

Nu ik zo aan het kijken ben naar de Xbox360's (en overal de aanbiedingen) weet ik nu al dat ik, of een pro wil, of een elite. De arcade valt zoiezo af, omdat ik online wil gamen (deed dat ook met xbox(1) en vond dat wel leuk :) ! zeker met de vele demo's, trailer's en updates/mappack etc.

Nu is het grote verschil met de pro en de elite eigenlijk alleen de HD (athans, dat is voor mij de voornaamste reden ;) ). Ga ik dit merken? 20Gb of 120Gb? en hoe kan ik dit chekken? hoe groot zijn game-updates? en mappacks? hebben we het dan over 10mb? of 100mb? De trailers mogen erop, en eraf. De demo's daarin tegen blijf ik liever houden. En ook ga ik vast games kopen uit de xbox arcade :9 (of hoe het precies heet...?).

Wie geeft mij hier eens een mooi antwoord op :)

Ps. de HD Tv / beamer komt later wel, heb een Samsung 226bw en daar schijn je prima op te kunnen gamen ;) voorlopig :p
Als je al je demo's wil bewaren is de 120 GB versie op de lange termijn natuurlijk de betere keus. Een demo is tegenwoordig zeker wel 700 MB groot. Aan de andere kant...ga je al die demo's nog wel spelen? Zelf heb ik de 20 Gb versie. Is voorlopig nog wel genoeg voor mij in ieder geval ;)
quote:
JuliettPapa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:12:
[...]

Intressant idd :)

[...]

Nice :D ! en goed dat er geen vertraging opzit. :)

[...]

Ja klopt. Daarom zie ik er toch nog maar even vanaf. En voor mijn kamer, moet ik er ook een scherm bij kopen (aka 200~300euro) dus ja. Spaar ik liever door voor een Full HD Tv of een betere Beamer :p (moet ik nog wel steeds scherm kopen maar ja, beter wat future proof zegmaar).

Nu ik zo aan het kijken ben naar de Xbox360's (en overal de aanbiedingen) weet ik nu al dat ik, of een pro wil, of een elite. De arcade valt zoiezo af, omdat ik online wil gamen (deed dat ook met xbox(1) en vond dat wel leuk :) ! zeker met de vele demo's, trailer's en updates/mappack etc.

Nu is het grote verschil met de pro en de elite eigenlijk alleen de HD (athans, dat is voor mij de voornaamste reden ;) ). Ga ik dit merken? 20Gb of 120Gb? en hoe kan ik dit chekken? hoe groot zijn game-updates? en mappacks? hebben we het dan over 10mb? of 100mb? De trailers mogen erop, en eraf. De demo's daarin tegen blijf ik liever houden. En ook ga ik vast games kopen uit de xbox arcade :9 (of hoe het precies heet...?).

Ps. de HD Tv / beamer komt later wel, heb een Samsung 226bw en daar schijn je prima op te kunnen gamen ;) voorlopig :p
Mij is wijsgemaakt dat de pro en elite als enige verschil de HD hebben, en dat de elite zwart is. (en je krjigt wat meer accesoires geloof ik bij de elite? maar niks wat je niet erna bij kan kopen) Ik persoonlijk vond wit een mooiere kleur en die HD van 20 gig kan je later altijd nog vervangen door een 120gig versie.. ik heb nu alle domme demo's verwijderd van mn 20 gig schijfje en heb 13 gig over.. het enige waar je dit voor nodig hebt is inderdaad demo's a 700mb per stuk, of muziek/films die je download/koopt of van je pc op je xbox wilt zetten, maar dat kan je ook met usb doen dus beetje onnodig lijkt me?

Ik heb er geen spijt van dat ik de pro versie heb, en zie verder ook geen significante verschillen

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Reg. datum: 05 oktober 2004

quote:
JuliettPapa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:12:

http://www.dimensionplus....=780182&z=66&s=55
:).

Speel trouwens op 1080p op 1900x1280 zonder problemen hoor.

Mi love you long time

En het schijnt (hoorde ik afgelopen week maar kan het niet bevestigen) dat de Elite ook extra fans heeft om warmte af te voeren. Vandaar ook dat de Elite best aardig lawaai maakt.
The Baka Crow..

quote:
iBenshi schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:56:
En het schijnt (hoorde ik afgelopen week maar kan het niet bevestigen) dat de Elite ook extra fans heeft om warmte af te voeren. Vandaar ook dat de Elite best aardig lawaai maakt.
ik ben het niet eens met de stelling dat een elite meer lawaai zou maken.

Mijn Saint's row pack premium maakte way meer geluid dan mn nieuwe elite.

oew ik heb zin in deze game eindelijk knap C&C achtig gamen met uber graphics..

mindcre8r wijzigde dit bericht 29-05-2008 10:27 (13%)

Tameguchi kitten ja ney o

quote:
iBenshi schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:51:
Als je al je demo's wil bewaren is de 120 GB versie op de lange termijn natuurlijk de betere keus. Een demo is tegenwoordig zeker wel 700 MB groot. Aan de andere kant...ga je al die demo's nog wel spelen? Zelf heb ik de 20 Gb versie. Is voorlopig nog wel genoeg voor mij in ieder geval ;)
Ik denk dat die 120gb pas interessant wordt wanneer ze die videomarketplace een keertje gaan lanceren hier. Dan krijg je HD-films van rond de 4,5 GB, dan is 20 GB aardig krap als je een keer een film avondje wilt gaan houden. Of wanneer de Xbox Classics uitgebreider wordt, dat zijn ook spellen van rond de 5 GB. Wie weet dat de 360, net als de PS3 ook wel (niet verplichte )installatiemogelijkheden krijgt. In die gevallen is 20 GB behoorlijk krap. Als je dat net als mij niet zo interessant vindt (op de films na dan) , dan is 20GB meer dan genoeg.

uhm...

Reg. datum: 22 juni 2004

In een Elite zitten ook geen extra fans ;) En normaal gesproken maken ze juist minder lawaai. Zelfde aantal fans als in andere 360's.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
Smoonshine schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:33:
[...]

Ik denk dat die 120gb pas interessant wordt wanneer ze die videomarketplace een keertje gaan lanceren hier. Dan krijg je HD-films van rond de 4,5 GB, dan is 20 GB aardig krap als je een keer een film avondje wilt gaan houden. Of wanneer de Xbox Classics uitgebreider wordt, dat zijn ook spellen van rond de 5 GB. Wie weet dat de 360, net als de PS3 ook wel (niet verplichte )installatiemogelijkheden krijgt. In die gevallen is 20 GB behoorlijk krap. Als je dat net als mij niet zo interessant vindt (op de films na dan) , dan is 20GB meer dan genoeg.
Yup en natuurlijk IPtv waar we al weer heel wat maanden geleden een demo van hebben gezien. Daar wacht ik vooral op. Ik had verwacht dat het er al wel zou zijn... heb ik toch een beetje mijn Elite voor gekocht.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws