Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:12:
/edit

Krijg nu toch het idee dat ik een onderdeeltje mis dan :{ Ik heb toch écht alleen dat jackplugje..
Is niet zo; de oudere generaties headsets hadden inderdaad een hele constructie van 3-4 metalen plugjes, maar de headsets die nu met de xbox worden geleverd hebben gewoon 1 metalen plugje. En die doen het net zo goed, dus niks mis mee :)

Reg. datum: 05 oktober 2004

quote:
dikki dik schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:35:
wat een onzin. Met HDMI kan je 1080p met component niet. Wil je 1080p moet je er een aparte vga kabel bij kopen, mits je natuurlijk niet over hdmi beschikt.
Een HDMI kabel moet je er ook lost bijkopen en een eventuele VGA kabel ook.

Ik werk nu sinds kort met een VGA kabel op mijn 24" Iiyama full HD monitor en je hebt echt super kwaliteit hoor (H). Alleen nog 2 losse audiostekers.

Mi love you long time

Jup alleen de kleuren zijn iets minder dan bij component. Maar dat is sinds de updates ook beter geworden.

HDMI is gewoon het mooiste, combineert het beste van vga+component en is digitaal :)

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

VGA en Component zouden niet veel mogen verschillen, HDMI is in theorie beter maar niet altijd in de praktijk. Dat ligt vaker aan de TV dan aan het bronapparaat.

Extremistisch Tweakertje

quote:
Die pinnetjes aan de zijkant heb ik ook, dat is gewoon solid plastic en geleid dus niets.
Zit daar gewoon om die aansluiting netjes op z'n plaats te houden :)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Hup NAC

Ik ben al een tijdje aan het wachten op dragons lair.

Nu lees ik via google dat deze al uit is. Echter alleen als hddvd, dus je kan hem op je xbox360 spelen, als je een hddvd hebt.

Maar die heb ik dus niet.

1. Weet iemand of deze game ook gewoon als echte game uit komt voor de xbox360? Of is ie al uit, zoja, waar kan ik die dan bestellen?

2. Weet iemand nog meer van zulke games die te koop zijn voor xbox 360?

bvd

Reg. datum: 10 augustus 2001

Klinkt mij eigenlijk als bullshit, sowieso heeft maar een fractie van de Xbox 360-bezitters die hd-dvd-addon en voor zover ik weet is die enkel en alleen voor films bedoeld, niet voor spellen.

Hup NAC

http://dvd.ign.com/articles/806/806489p1.html

Deze game is ook niet speciaal op de xbox uitgebracht, maar gewoon voor een hddvd speler.

Maar ik vraag me af of dat deze game ook uitgebracht is als een normale game die je zo je xbox360 arcade in kan knallen.

The Baka Crow..

quote:
mindcre8r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:45:
[...]

vet! want dat is de overgang die ik maak idd!
ok er zit bij de elite dus geen kabeltje om die shit te transferen van je premium naar de elite.
Maar jekan vanuit memmory je save games overzetten op een usb stick..

nu even kijken hoe ik mijn gamertag en live van de premium naar de elite kan krijgen.

Tameguchi kitten ja ney o

Was het niet zo dat je die transfer kabel gewoon kon aanvragen bij Microsoft ?

Dat kan alleen als een premium aangeschaft is, pas dan sturen ze een transferkit. Bij een los 120GB kit, zit die er al bij. Maar zo los sturen ze hem niet op.

The Baka Crow..

jah zoeits had ik al gelzen idd, dan maar mn account recoveren (dan wordt je live ook meegenomen toch?)

Tameguchi kitten ja ney o

Ingamemovies.nl

Klein vraagje tussen door mensen, hoe is het gamen op een beamer? heb je vertraging of niet? Sommige beamers hebben een special game-modus namelijk. Nu heb ik wel een leuke beamer gezien, iedergeval voor de prijs maar ik wil natuurlijk geen lag.

Helaas kan ik het zelf niet testen, omdat ik nog geen xbox360 heb (staat wel in de planning, vandaar deze beamer...)

Acer H5350 Beamer Beamer @ pricewatch en kleine review op Beamervision.nl
Zo'n Beamer is zeker wel vet als je die kwijt kan samen met een geschikt oppervlakte om op te stralen, deze is HD alleen weet ik niet of je dezelfde kwaliteit als een HD-LCD mag verwachten. Lijkt me verder wel prima ding...staat in de review dat alles vloeiend is dus ik zou zeggen, kopen !

Je bent toch beschermd door de wet kopen op afstand, je kunt het product dus gewoon retourneren als het niet bevalt lijkt mij.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

quote:
JuliettPapa schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:08:
Klein vraagje tussen door mensen, hoe is het gamen op een beamer? heb je vertraging of niet? Sommige beamers hebben een special game-modus namelijk. Nu heb ik wel een leuke beamer gezien, iedergeval voor de prijs maar ik wil natuurlijk geen lag.

Helaas kan ik het zelf niet testen, omdat ik nog geen xbox360 heb (staat wel in de planning, vandaar deze beamer...)

wij spelen regelmatig DDR op verschillende beamers. Nog nooit enige problemen ivm vertraging opgemerkt ;)
txt pag 888

Omdat ik gisteren mijn lcd tv heb verkocht moet ik nu gamen op een crt tv-tje.
Prima allemaal, maar zend de xbox geen optisch geluids signaal via de component kabel als deze op tv staat?
Wil wel gewoon 5.1 lawaai maken.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

>:) Yep ik heb een Xbox 360 met Philips 32PFL5322 LCD HDReady maar hij pakt ook 1080P daar ben ik blij mee! ( dat rijmt )

Had eerste een oudere Xbox in mijn handen gekregen, maar die direct omgeruild voor de Falcon exemplaar, ik de wandelgangen ook wel de Pro genoemd.

Ik kon mezelf niet meer bedwingen, de kinderen een Wii en Papa nu toch echt een XBox O-)

Nu heb ik een Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter er aangeschroefd maar hij geeft maar 2 strepen en volgens mij Fritz!Box heeft hij maar 71% bereik en gaat er maar 18Mbit/s terwijl hij flink demo's aan het downloaden is.

Ik heb al een ander wireless modem aangesloten, maar het effect is hetzelfde heeft iemand hierover nog bruikbare tips!!!

Geniet!

the-peet wijzigde dit bericht 28-05-2008 13:22 (5%)

Under-cover

quote:
ulekai schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:23:
Omdat ik gisteren mijn lcd tv heb verkocht moet ik nu gamen op een crt tv-tje.
Prima allemaal, maar zend de xbox geen optisch geluids signaal via de component kabel als deze op tv staat?
Wil wel gewoon 5.1 lawaai maken.
Volgens mij zend component helemaal geen geluid mee. Je hebt 3 kabels voor het beeld. Heb je een 5 kabelige component kabel, dan zit er (wederom volgens mij) een stereo audio signaal bij.

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

quote:
the-peet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:18:
>:) Yep ik heb een Xbox 360 met Philips 32PFL5322 LCD HDReady maar hij pakt ook 1080P daar ben ik blij mee! ( dat rijmt )
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat hij ook 1080P pakt? Want ik heb ook een 32 inch tv en die is HD ready, maar ik kan de optie 1080P niet kiezen in System Settings van de Xbox
quote:
NickySantoro schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat hij ook 1080P pakt? Want ik heb ook een 32 inch tv en die is HD ready, maar ik kan de optie 1080P niet kiezen in System Settings van de Xbox
Lijkt me sterk 1366 x 768 pixels is de maximale resolutie, ik verwijs dit naar het land der fabelen ;)
quote:
NickySantoro schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
[...]

Mogelijk kan die tv het wel aan als input maar scaled hij het down naar 720p.
quote:
JuliettPapa schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:08:

Hou er rekening mee dat dit een 720p beamer is, dus geen 1080p. En ja, bij een beamer met een flink projectieoppervlak kun je dat wél gaan merken.

johnnyv.nl wijzigde dit bericht 28-05-2008 15:44 (54%)

vloeiˇend (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Artillerie magneet :-(

quote:
DeluxZ schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:14:
Wel met je stroomstekker waarschijnlijk. Ik weet niet hoeveel volt ze daar gebruiken en hoeveel pinnen ze hebben :)
Welnee... in Brazilië hebben ze dezelfde stekkers als hier. Ben er in februari nog geweest, dus ik denk niet dat ze het inmiddels hebben gewijzigd :+

Maaruh... XBox wel in je handbagage meenemen, want ze smijten met koffers, zoals je weet. Oh.. en kijk uit dat ze je niet van je XBox beroven... Ze hebben het daar niet zo breed namelijk O-)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Yay heb m'n 360 vandaag binnen gehad :) Ben alleen absoluut niet tevreden over hoe 't eruit ziet op m'n 226BW... ben gewoon bijna in staat m'n 19" CRT weer neer te zetten :/

quote:
Gimbooze schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:45:
Yay heb m'n 360 vandaag binnen gehad :) Ben alleen absoluut niet tevreden over hoe 't eruit ziet op m'n 226BW... ben gewoon bijna in staat m'n 19" CRT weer neer te zetten :/
Hier ziet het er anders prima uit. Moest wel de monitor ff 'Auto Adjust'en en MagicColor aanzetten. Ook scheelde het behoorlijk om als 'Profile' (2e knopje van links) 'Game' of Dynamic Contrast te selecteren. Mooie felle kleuren en goede donker/licht verhouding.

Resolutie op 1280x1024 Widescreen, zoals eerder gezegd

Terranca wijzigde dit bericht 28-05-2008 18:50 (5%)

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Wat resolutie heb je ingesteld ? Best zet je hem op 1280x720.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws