Gathering of Tweakers

Quicksearch
uhm 'probleempje'..

bij het aanmaken van mn Live account wil ik al mijn gegevens invoeren, maar zodra ik aankom bij 'state' en postcode, staat hij al op Florida inclusief 5 cijferig postcode. Alleen heb ik nog nergens een land moeten invoeren, en kan ik het op het eerste gezicht (in voorgaande menu's) nergens wijzigen. Hoe kan ik Nederland kiezen, inclusief bijbehorende provincie?

/toevoeging.. in het lijstje met states staan dus ook alléén de amerikaanse staten.. nergens een optie voor 'europe' / 'other' / of iets wat aangeeft dat ik niet in amerika woon..

Thrilled wijzigde dit bericht 26-05-2008 22:01 (19%)

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
dikki dik schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:35:
wat een onzin. Met HDMI kan je 1080p met component niet. Wil je 1080p moet je er een aparte vga kabel bij kopen, mits je natuurlijk niet over hdmi beschikt.
wat een onzin. Zowel met HDMI als component is 1080p mogelijk
quote:
Waterpolo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:16:
Zoals eerder vermeld, zat ik te kijken naar deze aanbieding bij Bol.com. Nu werd er eerder ook de actie van Veronica aangedragen, maar aangezien mijn broertje ook graag Assasins Creed wil hebben is het dus de actie van Bol.com geworden.

Nu kunnen ze echter bij Bol niet garanderen dat de Xbox 360 een HDMI-aansluiting heeft. Deze aansluiting wil ik wel graag hebben omdat ik anders verplicht ben tot een SCART-aansluiting. Nu vind ik dit heel erg zonde omdat dit redelijk wat scheelt in kwaliteit. Dus mijn vraag aan degene die recentelijk deze aanbieding heeft besteld: Zit er een HDMI aansluiting op?

Er zijn hier namelijk verschillende mensen die van deze aanbieding, dan wel dat foutje van 269 euro, gebruik hebben gemaakt. Toch heb ik maar 1 reactie kunnen vinden van iemand die inderdaad een Falcon met HDMI had gekregen.

Alvast bedankt!
Hey koop dat kreng gewoon ergens anders ;) Bij dimensionplus hebben ze nu een aanbieding van een premium + halo2+gta4+ 500points voor 299. Assasin creed kost 60 euro. Ben je ook nog een 10tje goedkoper uit.Ik zit er zelf ook sterk aan te denken om die bundel te kopen.

En daar zit zeker hdmi bij

Work Smart - Not Hard

Mijn xbox is terug van reparatie. Ik kan geen kwaad woord hierover zeggen :) Binnen 1,5week had ik het weer terug en zijn moederbord is vervangen en het loopt nu als een zonnetje. Daarnaast heb ik ook nog eens 1 maand xbox live erbij gekregen. :D Dank je wel Microsoft :)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Xbox360: sh0cktrooper

quote:
Thrilled schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:47:
uhm 'probleempje'..

bij het aanmaken van mn Live account wil ik al mijn gegevens invoeren, maar zodra ik aankom bij 'state' en postcode, staat hij al op Florida inclusief 5 cijferig postcode. Alleen heb ik nog nergens een land moeten invoeren, en kan ik het op het eerste gezicht (in voorgaande menu's) nergens wijzigen. Hoe kan ik Nederland kiezen, inclusief bijbehorende provincie?

/toevoeging.. in het lijstje met states staan dus ook alléén de amerikaanse staten.. nergens een optie voor 'europe' / 'other' / of iets wat aangeeft dat ik niet in amerika woon..
In je Hotmail account staat het adres op Amerika? Dan kun je het op de xbox niet aanpassen.
quote:
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:15:
[...]

In je Hotmail account staat het adres op Amerika? Dan kun je het op de xbox niet aanpassen.
Kwam ik inderdaad ook achter.. moest het eerst aanpassen en dan opnieuw signen..

Wat is trouwens het verschil tussen de Xbox 360 Pro en de Premium met HDMI?

Reg. datum: 13 november 2005

Niets.

De term "pro" ligt gewoon wat lekkerder in de mond, en geeft de console een wat ander image als "premium".

Puur marketing dus.

The Baka Crow..

hoe raden julli me aan om mn xbox live + gamertag van mn oude 360 naar mn nieuwe 360 over te zetten? ik heb nog 10 maanden live dus dat wil ik niet weggooien..

Tameguchi kitten ja ney o

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
mindcre8r schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:38:
hoe raden julli me aan om mn xbox live + gamertag van mn oude 360 naar mn nieuwe 360 over te zetten? ik heb nog 10 maanden live dus dat wil ik niet weggooien..
Gewoon je profiel kopiëren toch?

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

Als het alleen om live en gamertag gaan is recover profile misschien nog wel minder werk. Moeten er ook savegames mee dan kopieeren........of hd's swappen :P

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

The Baka Crow..

hoe kopieer je zo'n profile dan? en kanje recoveren zonder eerst een backup te hebben gemaakt?

Xbox360: sh0cktrooper

Je profiel staat altijd bij Microsoft op de server, en kan daar altijd vandaan gehaald worden. Groter probleem zijn losse savegames. Als je overgaat van een pro naar elite krijg je daar een transfercable bij.
The Baka Crow..

quote:
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:26:
Je profiel staat altijd bij Microsoft op de server, en kan daar altijd vandaan gehaald worden. Groter probleem zijn losse savegames. Als je overgaat van een pro naar elite krijg je daar een transfercable bij.
vet! want dat is de overgang die ik maak idd!

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

quote:
Vecodo schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:06:
[...]

I know dat het een rare constructie, maar dat gaat even niet anders.
De xbox moet zowiezo aan me pc blijven hangen. geen mogelijkheid om kabels naar router te trekken. Tevens volgens mij kan die wireless dongle van MS alleen wep aan en geen WPA-PSK. dus dat is ook een probleem
Koop anders voor een tientje een switch op marktplaats. Kan je altijd online met je 360 en hoef je niet met kabels te klungelen. Makkelijkste en zeer goedkope oplossing.

I'm just taking care of business

txt pag 888

Kort vraagje..
Het stekkertje van een headset, heeft die 3 of 4 contact puntjes?

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

quote:
ulekai schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:07:
Kort vraagje..
Het stekkertje van een headset, heeft die 3 of 4 contact puntjes?
Uhm mijn headset heeft 1 mini-jack plugje :P ik zag inderdaad dat er op de controller méér puntjes zitten, maar waar ik die vandaan moet toveren :?

The Baka Crow..

quote:
Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:17:
[...]

Uhm mijn headset heeft 1 mini-jack plugje :P ik zag inderdaad dat er op de controller méér puntjes zitten, maar waar ik die vandaan moet toveren :?
voor andere addons zoals de chatpad.

txt pag 888

ha, ik bedoel het stekkertje zelf. Heeft die 3 of 4 metalen stukjes?

finality waits outside

quote:
ulekai schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:54:
ha, ik bedoel het stekkertje zelf. Heeft die 3 of 4 metalen stukjes?
zoals ik al zei, de standaard bijgeleverde headset heeft 1 jackplugje, meer niet..

/edit

Krijg nu toch het idee dat ik een onderdeeltje mis dan :{ Ik heb toch écht alleen dat jackplugje..

Thrilled wijzigde dit bericht 27-05-2008 15:14 (76%)

txt pag 888

quote:
you have no permission to blah blah..
Ik heb bij de elektroboer een 2.5 mm jack naar 3.5 mm jack gehaald.
Waar het mij om gaat is of het 2.5 mm jack van de 360 headset 3 of 4 kanaals is.

finality waits outside

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
Thrilled schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:12:
/edit

Krijg nu toch het idee dat ik een onderdeeltje mis dan :{ Ik heb toch écht alleen dat jackplugje..
Klink alsof je de headset hebt die bij de messengerpad hoort.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Reg. datum: 10 september 2007

quote:
S2S schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:55:
[...]

Klink alsof je de headset hebt die bij de messengerpad hoort.
Gisteren een nieuwe 360 gehaald, en daar zat een headset bij waarbij alleen 1 jackplugje zat.

In mijn Gears of War pack zat er volgens mij een waarbij die andere pinnetjes ook gebruikt werden. Wellicht dat er een nieuwe versie uit is. Of hij ook werkt heb ik nog niet kunnen testen, dat ga ik morgen doen :P

PSN ID: Cidolfas

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws