Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicNTSC (excuus dat is DVD/Video) TV is idd PAL-M wat bijna overeenkomt met NTSC qua fpsquote:MochiGohan schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:37:
[...]
Hebben ze in brazillië PAL of NTSC ?
Pal dus :) Dan zijn er volgens mij geen problemen
CycloneX wijzigde dit bericht 25-05-2008 14:44 (11%)
Lees nu dat het alleen om meenemen ging, en niet geven... PAL is dan wel handig als hij dan spellen wil kopen.quote:CycloneX schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:38:
[...]
NTSC (excuus dat is DVD/Video) TV is idd PAL-M wat bijna overeenkomt met NTSC qua fps
Daarmee kan ik straks nieuwe content downloaden voor GTA4 in oktober geloof ikquote:
Specs
Unain (lvl70 warrior)
Unoin (lvl70 mage)
Shail (lvl70 priest) op Earthen Ring
Reg. datum: 17 augustus 2004
Volgens mij heb ik het in spellen ook wel (een beetje).quote:Terranca schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:59:
[...]
Heb bijna dezelfde monitor en in het Dashboard heb ik dat ook, maar dat hoort zo. Dus de vraag; heb je dat in (alle) games ook? Ik heb 'm ingesteld op 1280x1024 Widescreen. Reference levels bepalen de 'diepte' van je zwart en wit. Ik vind Standard gewoon het beste eruit zien op deze monitor.
In skate. bijvoorbeeld heb ik het wel bij het beginscherm(dus als er staat press start). Een nog beter voorbeeld is met HL2 Orange box (ik heb de demo). Je kan dan alleen episode 2 doen. Als je dan op start drukt dan staat daarboven groot Half Life 2: Episode two. Hierbij zie ik het heel erg(witte letters op zwarte achtergrond).
En hoe weet je trouwens dat het zo hoort?
Waar ligt dit aan? Gare kabel? Of iets anders?
Ik speel ook 1280 x 1024 widescreen.
Stel ik koop nu een HDMI kabel en een HDMI to DVI connector. Hoe krijg ik dan geluid?
barzi wijzigde dit bericht 25-05-2008 15:48 (21%)
Nee, volgens mij heeft MS maatregelen die voorkomen dat je in een ander land op Xbox Live komt om dubbele accounts te voorkomen geloof ik...quote:Muthas schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:24:
Waarschijnlijk wilt ie gewoon een potje gamen met z'n uitwisselingsstudent. Sowieso, als ze daar internet hebben (en als het gaat om studenten zullen ze dat vast wel hebben) werkt Xbox Live ook gewoon (op DNS/poort gezeik na dan).
Zoek je een goede baan in de ICT? Maar heb je geen goede of relevante opleiding? PM mij voor een goede baan mét betaalde avondopleiding bij www.calco-it.nl! En krijg een Suzuki Swift als auto van de zaak!
Nu er weer een hele hoop spellen te krijgen zijn op de 360 die ik graag wil spelen en DimPlus een mooie aanbieding had heb ik hem net maar weer besteld!
Jammer alleen dat ik niet op m'n monitor's native reso kan spelen, maar ik las al dat er een hoop andere mensen zijn die op een 226BW spelen en 't er alsnog goed op uitziet.
Kan niet wachten totdat ik GTA IV kan spelen in ieder geval
Bij mij kriebelt het ook weer. Ongeveer een jaar geleden mijn 360 verkocht om vervolgens een PS3 te kopen waar ik nog steeds heel blij mee ben.quote:Gimbooze schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:25:
Net ook maar weer een 360 besteldHad er vlak na de launch al een gekocht, maar heb die een jaar geleden ofzo verkocht.
Nu er weer een hele hoop spellen te krijgen zijn op de 360 die ik graag wil spelen en DimPlus een mooie aanbieding had heb ik hem net maar weer besteld!
Jammer alleen dat ik niet op m'n monitor's native reso kan spelen, maar ik las al dat er een hoop andere mensen zijn die op een 226BW spelen en 't er alsnog goed op uitziet.
Kan niet wachten totdat ik GTA IV kan spelen in ieder geval
Maar ik mis Gears of War met vrienden wel behoorlijk. En volgens mij is Lost Odyssey best een leuke jRPG welke ik nog mis op de PS3. Maar goed, het is wel weer 300+ euro voor een potje Gears of War en wat uurtjes in Lost Odyssey
PSN ID: Cidolfas
Reg. datum: 08 januari 2005
Ik was niet van plan online te gaan, maar als het zou werken, why not?
Maar zou ik problemen op die tv's daar kunnen krijgen dan i.v.m met PAL ofzo??
En de mogelijkheid om games te kopen in brazillië is zeker niet mogelijk door regiocode??
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Reg. datum: 26 juli 2005
De Xbox heeft een HDMI aansluiting,dus mijn vraag is welk HDMI kabel is een goeie om te kopen?
Welk merk...graag niet zo dure maar gewoon een goeie.
Ik woon in Den-Haag dus naar welke winkel is het verstandig om te gaan....
HooP
HDMI = digitaal, dus van kwaliteitsverlies ga je niets merken (of je zou direct GEEN beeld meer hebben)
Reg. datum: 10 augustus 2004
Switchen is trouwens (voor mij iig) niet zo heel erg. Ik sluit de kabel van het geluid middels de bijbehorende plug van de ms vga kabel gewoon aan op de line in van mijn pc. Ik neem aan dat de meesten die zowel pc/360 willen gebruiken dan toch wel redelijk dicht bij de pc zijn? (En dus ook deze work around kunnen toepassen?)
Sagat wijzigde dit bericht 26-05-2008 10:48 (4%)
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix
Vooral Queenquote:Ferry34 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:06:
[...]
Dat vind ik nou ook. Dat weerhoudt me vooralsnog om één van deze te kopen.
Rock is niet echt mijn ding, dus ik had veel liever ook andere soorten songs gezien en dan ook wat bekendere nummers (genesis, queen, tears for fears, pink floyd, prince).
Die hebben ook meer het lekkere meezing/meespeel gehalte lijkt mij.
[...]
In veel nummers zit gitaar, bovendien zat bij GHII bij de extra nummers een techno achtig nummer waarbij je toch echt gitaar zat te spelen met synthesizer geluid. En dit ging helemaal niet verkeerd.
Ik vind het jammer dat er zo weinig vernieuwing optreedt. Amerikaanse rock, soms met een dun Europees sausje. Je hebt GH, Rockband en dat Konami ding, en alledrie het zelfde genre. GH en Rockband zelfs nog veel delzelfde nummers ! I.p.v. een speciale Earosmith versie voor GH zou een ander genre niet onaardig zijn.
De rockband nummers zijn inmiddels via de Nederlandse Marketplace te downloaden. Inclusief nederlandse beschrijving .... nu het spel nog. Tijd om Rockband te boycotten en tot de herfts te wachten op GHIV
Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman
Ik heb niet de z2300 maar de z5500, en daar kan je gewoon een input selecteren dus je hoef geen kabels om te wisselen. Ik neem aan dat de z2300 ook zoiets heeft?quote:Sagat schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:48:
ik wil zelf nogsteeds de z2300, maar het zal nog wel even duren. Misschien is er al iemand die deze speaker set heeft en weet of je inderdaad EN pc EN 360 tegelijk kan aansluiten, of dat je dan moet switchen?
Switchen is trouwens (voor mij iig) niet zo heel erg. Ik sluit de kabel van het geluid middels de bijbehorende plug van de ms vga kabel gewoon aan op de line in van mijn pc. Ik neem aan dat de meesten die zowel pc/360 willen gebruiken dan toch wel redelijk dicht bij de pc zijn? (En dus ook deze work around kunnen toepassen?)
Ik heb mijn tv via stereo aangesloten
xbox via optical
pc via stereo
En dan hoef ik alleen op de afstandbediening de input te selecteren.
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Al die webshops die Xboxen verkopen leveren ook meestal de Logic3 HDMI kabel voor 2 tientjesquote:TheSixt schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:56:
Aankomende week sluit in mijn Xbox360 aan op een mooie LCD scherm.
De Xbox heeft een HDMI aansluiting,dus mijn vraag is welk HDMI kabel is een goeie om te kopen?
Welk merk...graag niet zo dure maar gewoon een goeie.
Ik woon in Den-Haag dus naar welke winkel is het verstandig om te gaan....
Ik heb zowel een Logitech Z2300 als een Xbox 360 die ik op m'n Samsung 205BW heb aangesloten, maar ik moet helaas wel telkens switchen hoor.quote:Sagat schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:48:
ik wil zelf nogsteeds de z2300, maar het zal nog wel even duren. Misschien is er al iemand die deze speaker set heeft en weet of je inderdaad EN pc EN 360 tegelijk kan aansluiten, of dat je dan moet switchen?
C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
of kan ik net als met de component cable een toslink cable aansluiten?
---- er wordt schijnbaar een audio adapter bijgeleverd.. top
mindcre8r wijzigde dit bericht 26-05-2008 13:13 (15%)
Tameguchi kitten ja ney o
Reg. datum: 09 januari 2007
Amd Athlon 64 x2 5000+ @ 3.1 ghz, Geil 2048 MB DDR2 800 Mhz, Ati Radeon x550, 500 GB Samsung, Xilencepower 350 watt, Coolermaster CM 690
racer13 wijzigde dit bericht 26-05-2008 14:05 (39%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Vziw alleen voor Burnout Paradise multiplayer.
Je kunt zonder HDD natuurlijk nauwelijks spullen downloaden van marketplace, misschien dat ie dat bedoelde
SH4D3H wijzigde dit bericht 26-05-2008 14:06 (81%)
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Reg. datum: 09 januari 2007
Amd Athlon 64 x2 5000+ @ 3.1 ghz, Geil 2048 MB DDR2 800 Mhz, Ati Radeon x550, 500 GB Samsung, Xilencepower 350 watt, Coolermaster CM 690
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.