Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
KzmZ schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Ja best wel, dan doet ie t niet meer

Ik heb 2 play & charge kitjes gehaald vanaf play-asia.com voor 30eu incl verzendkosten (lang leve de dollarkoers)
Ik zat ook al naar die play & charge kitjes te kijken. Zijn die kits die op Play-asia staan gewoon werkend voor elke console, omdat er bij staat Asia of Japan. Dit maakt toch alleen voor de game's uit en niet voor de kits?

Verder moet je die kits als je ze wilt opladen op de xbox360 aansluiten netzoals een wired controller?
Ik heb namelijk 2 wired en 2draadloze controllers, ik game redelijk vaak met 4mensen dus dan zou ik dus niet kunnen opladen als we met zijn 4e aan het gamen zijn?

ReVision wijzigde dit bericht 21-05-2008 11:22 (21%)

quote:
MasterJR schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 03:42:
[...]

Mijn Xbox 360 arcade (die van de aanbieding van de Saturn Groningen) is een 175 watt'er met een BenQ drive! :)
De MM in Groningen heeft/had de Saturn aanbieding gematched, alleen dan zonder Forza 2 en Viva Pinata.
Xbox 360 Arcade Falcon met HDMI port (175Watt) voor 169 eu, GTA4 en HDMI 1.3 kabel (39 en 19 eu) dr bij en ineens is je weekend weg :+

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Waar is nou die HDMI-kabel voor eigenlijk :$

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

quote:
Thrilled schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:47:
Waar is nou die HDMI-kabel voor eigenlijk :$
Die kabel is de aansluiting tussen je X360 en de TV met HDMI port (meestal een LCD/Plasma TV).
Er gaat beeld en geluid overheen in hoge kwaliteit, beter dan de scart/component aanluiting.
Erg handig voor het streamen van bv. XviD en HDTV series naar je TV.

Edit: linkje toegevoegd

Cozm0 wijzigde dit bericht 21-05-2008 12:17 (11%)

Zoiets vermoedde ik al toen ik de 'switch' zag aan de kabel. Kheb helaas (nog) een CRT-oversized tv.. binnenkort maar eens even kijken naar een lcd/plasma..

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Reg. datum: 21 november 2007

Van elk land dat boven de 300 klanten heeft bij Gamehubs.com, krijgt iedere klant een gratis T-shirt. Je mag dan zelf een T-shirt ontwerpen en opsturen. Gamehubs.com zal dan een selectie van 5 uitzoeken en laten stemmen door de Nederlanders. Het T-schirt zal gratis worden voor de eerste 500 klanten. Aangezien ze al 350+ klanten uit Nederland hebben gehad, is deze actie gestart. Voelt iemand zich geroepen om een T-shirt te ontwerpen. Handige dudes met Photoshop ervaring ofzo? De kleur van het T-shirt is wit en je krijgt als klant een template voor het ontwerpen. Het gamehubs logo moet erop staan en wordt ook meegestuurd. Ze zeiden bij Gamehubs.com dat ze nog weinig ontwerpen hebben gehad. Iemand interesse?

Zie voor meer info de link:
http://www.gamehubs.com/t-plan.php

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:51:
ik heb eergisteren 4 designs gestuurd ;)
Kijk eens aan, daar hebben we wat aan ;) Zou je ze misschien hier willen posten?

Ik heb 3 dagen geleden ook een design gemaakt, gewoon simpel maar strak. Logo op de voorkant en achterkant.
Gratis t-shirts gaat naar de eerst volgende 500 die een bestelling doen neem ik aan?
Artillerie magneet :-(

quote:
Dagi schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:04:
Jeeeuh Fifa 08 en NBA Street gekocht :) Ze kosten 15 en 20 euro bij de intertoys.
Weet je zeker dat het om Fifa 08 gaat en niet Fifa 07?

Nog ff een vraag. Mijn Xbox ziet mijn PC niet. Nu heb ik Windows XP Pro op mijn PC draaien en dus geen MCE. Is MCE nu verplicht of niet?

jagermeister wijzigde dit bericht 21-05-2008 14:44 (22%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

quote:
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Weet je zeker dat het om Fifa 08 gaat en niet Fifa 07?

Nog ff een vraag. Mijn Xbox ziet mijn PC niet. Nu heb ik Windows XP Pro op mijn PC draaien en dus geen MCE. Is MCE nu verplicht of niet?
Nee, je kunt ook "Media Delen" in Windows Media Player. Als je dat doet dan kun je media streamen van je pc.
quote:
KevinBel schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:53:
[...]

Er staat bij specs HDMI uitgang.
HDMI uitgang = nieuwste versie = Falcon/175 watt :)

Als ik hetzelf allemaal geod begrepen heb.
Dat heb je niet ;) , want ik heb n xbox360 met hdmi, maar wel eentje op 203Watt.

quote:
MochiGohan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:01:
[...]

Mijne zijn zoals die hierboven simpel, en strak (vooral simpel) :+

http://i28.tinypic.com/2hprvyh.jpg
De derde vind ik het leukste!
Misschien kan een handig photshopper een mooie compilatie maken van screenshots van de bekendere games en deze als voorkant doen en dan deze leus als achterkant met het Gamehubs logo. (ik gooi ook maar een balletje op)

quote:
dennus2006 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:
[...]

Nou ik hoorde pas bij een vriend de PS3 koelen, omdat het best warm was.
En we dachten serieus even dat z'n moeder aan het stofzuigen was, nog erger als mijn 360!
Nou dat is heel raar. Ik heb ze alletwee (2 stille xboxxen en een ps3), maar die ps3 is zó stil dat je moet kijken of t lampje aangaat anders zou je zweren dat die uit is.
Werkelijk geruisloos, ook bij het gamen! Ongekend gewoon.
quote:
Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Nee, je kunt ook "Media Delen" in Windows Media Player. Als je dat doet dan kun je media streamen van je pc.
Moet wel Media Player 11 zijn.

Ferry34 wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:00 (20%)

Weet er iemand wat het verschil is tussen de 3 beeld opties onder de settings van de 360?
Ik heb een Falcon via HDMI op een 94cm plasma, 720p.
Opties (ff uit mn hoofd) standard, nogiets, widescreen...

Ik kan dat niet eens instellen, maar staat bij mij op Widescreen. De LCD zelf staat op breedbeeld, dan heb ik 100% beeld dus geen zwarte randen of randen die er buiten vallen.

Vind een dvd kijken in de xbox trouwens niet zo heel mooi, komt op mijn LCD te staan 576P en vervolgens start de DVD op. Beeld is niet optimaal vergeleken bij mij ProLine-DVD-Speler van 35 euro :)

NeoMe wijzigde dit bericht 21-05-2008 15:22 (36%)

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *

quote:
Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:14:
Weet er iemand wat het verschil is tussen de 3 beeld opties onder de settings van de 360?
In jouw geval zou ik kiezen voor 1080i Widescreen

quote:
Ferry34 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Dat heb je niet ;) , want ik heb n xbox360 met hdmi, maar wel eentje op 203Watt.
En ik heb een Xbox 360 met HDMi en op 175 Watt. Kan dus best ;)
quote:
Lud0v1c schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:38:
[...]

In jouw geval zou ik kiezen voor 1080i Widescreen
Want?
Upscalen om de het beeld vervolgens weer te downscalen naar 720P lijkt me niet handig?
Ik zal als ik thuis ben ff de exacte opties checken en posten.

quote:
Cozm0 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:14:
Uhm...je zal denk ik de reference levels bedoelen: Standard, Intermediate en Expanded. Zie hieronder voor uitleg. Ik gebruik zelf expanded.
quote:
Reference Level or Black Level: If you're using the Xbox 360 Component HD AV Cable, the Xbox 360 VGA HD AV Cable, or the Xbox 360 HDMI Cable, then screen format options include Reference Level. The default setting, Standard, delivers the normal range of white and black levels that your TV or monitor supports. Select Intermediate to increase the level of white and black in the video output. Select Expanded to maximize black level. Reference level is sometimes used to make a picture sharper, and you can experiment with what format suits your viewing pleasure.
Wat betreft de resolutie. Ik heb een 22" scherm. Heb 720p en 1080i geprobeerd en vind zelf de 720p net ff wat scherper en soepeler lopen. Maar dat is natuurlijk je eigen voorkeur ;)
quote:
iBenshi schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:46:
[...]
Uhm...je zal denk ik de reference levels bedoelen: Standard, Intermediate en Expanded. Zie hieronder voor uitleg. Ik gebruik zelf expanded.
Dat is idd wat ik bedoelde, kzal eens wat experimenteren. Thanks for the info!

Artillerie magneet :-(

quote:
Madje schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Is het dan zo dat wanneer je media delen aanzet in WMP 11, de xbox je PC daarna pas ziet? Ik ben nu niet thuis, dus kan het ff niet testen. Oh.. ennuh... voor het gemak, waar vindt ik dat media delen?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

quote:
jagermeister schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:27:
[...]

Is het dan zo dat wanneer je media delen aanzet in WMP 11, de xbox je PC daarna pas ziet? Ik ben nu niet thuis, dus kan het ff niet testen. Oh.. ennuh... voor het gemak, waar vindt ik dat media delen?
Je moet 2 dingen aanzetten, eentje is de xbox >< PC "zichtbaar" maken, de andere is media sharen in de WMP11 library. Beiden te vinden onder Options> Library tab, tis de monitor files optie en die erboven.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws