Iets eronder leggen had ik al geprobeerd volgens mij
Iets eronder leggen had ik al geprobeerd volgens mij
@Onno_Devine: dat is bij een electronicawinkel niet zo heel vreemd hoor..
Reg. datum: 26 juli 2005
Zit hier nou gratis een maand Goldmembership op,zoja hoe voer ik dat in?
HooP
Een xbox live account aanmaken op je xbox 360. Dan kan je kiezen voor zilver account en dan krijg je 1 maand gratis.quote:TheSixt schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:21:
Ik heb net een Xbox360 oro gekocht voor 269 Euro.
Zit hier nou gratis een maand Goldmembership op,zoja hoe voer ik dat in?
(Als ze gezocht had had je misschien wel gevonden maargoed.)
:: X360 Gamertag ::
Reg. datum: 02 februari 2004
Het zal je nog verbazen hoeveel je af kan dingen van 'standaard' prijzen in winkelsquote:Onno_Devine schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:50:
[...]
Omfg, afdingen in een winkel!?, je gaat toch niet naar de markt
Xbox 360 Live GamerTag: KVD88
Klopt, maar de 360 is op de meeste plaatsen al vrij goedkoop en dan krijg je er bij sommige deals nog 2 of 3 extra spellen bij, als je er ook al spellen bij krijgt valt er weinig meer af te dingen.quote:Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:56:
[...]
Het zal je nog verbazen hoeveel je af kan dingen van 'standaard' prijzen in winkelsMet name in kleding / electronica / huishoudapparatenwinkels.. in de supermarkt hoef je het inderdaad niet te proberen
Antec Sonata 380Watt | ASUS P4P800Del | PIV 2.8C GHz HT 800Mhz | Corsair 1024MB DDR400 Twinx | MSI Geforce6800GT 256 Mb | Raptor SATA 36GB 10.000 RPM | WD 320Gb SATA 7200 RPM | DVD 16X48 Toshiba | CD-RW 52x24x52 BenQ | Logitech MX500
Correctie:quote:Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:56:
[...]
Het zal je nog verbazen hoeveel je af kan dingen van 'standaard' prijzen in winkelsMet name in kleding / electronica / huishoudapparatenwinkels.. in de supermarkt hoef je het inderdaad niet te proberen
het zal je nog verbazen hoeveel het verschil tussen inkoop en verkoopprijzen is in winkels.
Natuurlijk kunnen producten goedkoper. Iemand koopt in voor X, en verkoopt voor X*1.4. waarvan x*0.19 belasting is, en x*1.35 ongeveer de totale kosten zijn die die winkelier maakt. vergeet niet dat de beste man van die 30 euro korting die jij wilt, zijn electriciteit, pand, gas, personeel, verzekeringen, allerelij andere kosten, en eventuele prijsdalingen van boven moet betalen.
You should never underestimate the predictability of stupidity.
Klopt; bij de gemiddelde 'It`s' krijg je op een apparaat van bv ¤700 redelijk makkelijk 30-70 euro korting als je een goed gesprek voert met de verkoper. Dit geldt in meerdere winkelsquote:Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:56:
[...]
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Dat weet ik ook wel, maar ik weet niet van elk product wat de inkoopsprijs is. Bij grotere huishoudelijke apparaten en auto's bijvoorbeeld wordt gewoon rekening gehouden met afdingen, je zou stom zijn om het voor de prijs te nemen die zij hebben 'vastgesteld'. En vandaar dat ik even informeerde hoe het met de xbox zit, aangezien dat ook gewoon massaproductie is, en met een prijs van tegen de 400 euro leek het mij vrij aannemelijk dat er best wel wat van die prijs af kon.quote:kid1988 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:43:
[...]
Correctie:
het zal je nog verbazen hoeveel het verschil tussen inkoop en verkoopprijzen is in winkels.
Natuurlijk kunnen producten goedkoper. Iemand koopt in voor X, en verkoopt voor X*1.4. waarvan x*0.19 belasting is, en x*1.35 ongeveer de totale kosten zijn die die winkelier maakt. vergeet niet dat de beste man van die 30 euro korting die jij wilt, zijn electriciteit, pand, gas, personeel, verzekeringen, allerelij andere kosten, en eventuele prijsdalingen van boven moet betalen.
insert elk willekeurig ander product, je moet het natuurlijk ook aantrekkelijk houden voor de verkoper zelf idd
Zijn er mensen die beide hebben gespeeld en kunnen vertellen of Deel 2 een echte verbetering is, en of het het waard is om deze te kopen als je deel 1 al hebt gespeeld?
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Ik kreeg n aankondiging in mn mail van codemasters,
http://www.codemasters.co.uk/press/?showarticle=11659
Ferry34 wijzigde dit bericht 20-05-2008 13:42 (15%)
Wel dat ze de licentie hadden gekregen, maar of het daadwerkelijk op de xbox360 gaat komen niet.quote:Ferry34 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:40:
Was het al bekend dat Codemasters de licentie heeft gekregen voor de komende F1 games en dit op multi platforms komt?
Ik kreeg n aankondiging in mn mail van codemasters, heb nog geen link
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Op games geen winst? Waarom bestel ik mn games dan in het buitenland voor soms de helft van de prijs, zoals bijvoorbeeld GRID voor ¤32 incl verzending?quote:Phuncz schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:01:
Ik zal effe de bubbel doorprikken: op consoles mag je afdingen vergeten, daar zit geen winst op. Op games ook nog niet eens altijd. Als het een paar euro is (!), is het veel. Zowiezo moet je niet proberen af te dingen in grote ketens op zomaar iets, ze lachen je uit (I would).
Als een game in de usa 60 dollar kost, dan kost die hier 60 euro! Vreemd toch?
Op n console zit genoeg winst, al ben ik met je eens dat afdingen hierbij niet werkt. Waarschijnlijk vanwege prijsafspraken.
Met de Xbox (om het on-topic te houden) heb ik niet afgedongen. Ik weet dat er op de Xbox weinig marge zit (feitelijk minder dan 10 euro). De winkelier hoeft dan ook (van MS, niet wettelijk) geen service te verlenen, Het is dus alleen dozen schuiverij. Afdingen op de Xbox (zeker op de arcade van 199) zal moeilijk gaan, hooguit zullen ze een low budget game er bij doen.
Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman
Reg. datum: 19 juni 2007
Niet dat ik denk dat je kan afdingen op een Xbox360 (wellicht als je veel accesoires erbij doet, zoals dat wel vaker gaat met verschillende electronica), maar een marge van onder de 10 euro vind ik lastig te verkroppen als ze ook gewoon 30 euro goedkoper incl 2 games verkocht worden?
Reg. datum: 13 november 2005
Kort gezegd: JA.quote:JeroenBvd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 14:30:
Waarom kan een Saturn dan de Arcade voor ¤169,- aanbieden incl 2 games? En bij de Pro zie je het soms ook met 2 games voor dezelfde prijs, of dat de Mediamarkt de Arcade verkoopt voor 177 ipv 199. Wil je zeggen dat deze dat allemaal met verlies gaan verkopen?
Zowel Mediamarkt als Saturn hebben de zelfde taktiek (zijn ook in feite van de zelfde moedermaatschappij).
Men trekt mensen met héél goedkope aanbiedingen, veelal door tegen of onder inkoop te verkopen, en hoop dan dat mensen ook nog wat anders kopen tegen een normale prijs.
Als je goed rondkijkt zie je namelijk dat dingen die niet in de aanbieing zijn bij de MM en Saturn vaak duurder zijn als bij de concurrent. Men heeft dan wel een prijsgarantie, maar er zijn niet zo veel mensen die daar gebruik van maken.
Daarnaast is het een onderdeel van een 2e taktiek: de concurrentie slopen.
Wat je veelal ziet is dat een nieuw mediamarkt filiaal in de eerste 2 a 3 jaar erg goedkoop is, en in die tijd proberen ze door te lage prijzen de concurrentie kapot te maken. Na die periode gaan de prijzen omhoog tot een normaal nivo.
Een goed voorbeeld is de MM in Heerlen. Vroeger waren ze altijd de goedkoopste met software etc, maar buiten de acties om zijn tegenwoordig E-plaza, Intertoys en de IT's een stuk goedkoper.
Er is nu zelfs sprake van dat de MM gaat verhuizen omdat de huidige locatie te duur is. (= lees: Men heeft de concurrentie niet kapot gekregen en draait nu na 3 jaar nog steeds dik verlies.)
Reg. datum: 09 oktober 2003
Okay ik wou dat ik een betere camera had, maar hier moet je het even mee doen:quote:DeltaBlast schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:49:
[...]
Nou we zullen het merken... ik heb het besteld bij de Wehkamp. Wehkamp? Ja dat was namelijk de enige die de Elite in combinatie met GTA4 en Halo 3 aanbood. Voor ¤439. De mediamarkt, freerecordshop, bartsmit, intertoys, e-plaza en toysrus hadden allemaal geen combiaanbiedingen.
Nou ja t kan altijd nog geruild worden als t niet de goede is...
http://img130.imagevenue...._Photo-0573_122_769lo.jpg
waar op de sticket staat een wattage? want ik zie t niet -_-
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Reg. datum: 12 augustus 2007
Bij mij staat het er ook niet op, ook gloednieuwe Arcade. Als er team FDOU op staat zal het wss een 173W zijn.quote:DeltaBlast schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:02:
[...]
Okay ik wou dat ik een betere camera had, maar hier moet je het even mee doen:
http://img130.imagevenue...._Photo-0573_122_769lo.jpg
waar op de sticket staat een wattage? want ik zie t niet -_-
Verder viel me op dat het stuk van de connector die vanuit de voeding in de 360 gaat bij de oude xbox aan de buitenkant van metaal is gemaakt, terwijl hij bij de 173W aan de buitenkant van plastic is?
Reg. datum: 13 augustus 2002
ik heb sinds vandaag xbox live. Nu is er iets fout gegaan, waardoor ik nu 2 gamerprofiles met dezelfde naam heb op mijn console. 1 met xbox live en die andere met al mijn savegames en dergelijke.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie misschien weet hoe ik dit kan oplossen zodat ik gewoon 1 profile met xbox live en al mijn savegames heb?
alvast bedankt..
Reg. datum: 30 januari 2008
360's met Forza en Viva Pinata zijn vaak 203watts, de oude versies dus, ze doen die er dus bij om hun oude xboxen kwijt te raken.quote:Thrilled schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:17:
Net dus de xbox 360 gekocht met gta 4.. alleen heb het idee dat er iets niet helemaal kloptEr stonden 8 dozen op een rij, 2 prijskaartjes, allebei 269 euro.. op enkele dozen zat een sticker dat er Forza + 'een of andere game' bij zat, en op sommige zag ik die niet zitten. maar alle dozen stonden gedraaid dus dacht dat het voor elke doos gold. Kom ik thuis, zitten die 2 games er niet bij, dus ik ga vanavond nog even terug met het bonnetje, even vragen hoe of wat
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Dit topic is gesloten. ![]()