Gathering of Tweakers

Quicksearch
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Zo, dat is nog wel iets meer dan dat ik had verwacht van XBMC.
Gelukkig heb ik mijn TyTN II en de UPC mediabox voor de rest (behalve srt enzo dan)

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

Phuncz in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

HD-DVD Player gekocht voor 9,90 euro (helaas de laatste), de remote alleen al is 3x zoveel waard ! Super, voor mediacenter functies !!

quote:
Dagi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:41:
Weet iemand hier de telefoonnummer van microsoft waar je een kapotte xbox kunt aanmelden?

Komen ze het dan ophalen? Of moet je het opsturen? Moeten de kabels en HDD mee?
0800 023 3894 | Daar leggen ze alles wel uit :-) HDD moet sowieso niet mee.. Wordt opgehaald.

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Ik ga vanavond of morgen een Xbox360 Pro + Gamebundel (GTA4, Halo3, PGR4) bestellen :D
Die staat nu voor ¤338,- op Dynabyte site.
Er is ook de Xbox360 Elite + Gamebundel voor ¤438,-

Specs: Antec Sonata III | 500W Antec Earthwatts | AMD Athlon X2 5600+ (2x 2.8ghz, 2MB L2) | MSI K9N SLI-2F | GEIL 2x 1gb DDR2 800mhz (4-4-4-12) | Sparkle 8800GT 512Mb | 2x Seagate Barracuda 250gb SATA II (7200rpm, 16mb) | Arctic Freezer 64 Pro

Work Smart - Not Hard

quote:
Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:38:
[...]

0800 023 3894 | Daar leggen ze alles wel uit :-) HDD moet sowieso niet mee.. Wordt opgehaald.
Thanks :) Ik heb met ze gesproken en ik krijg binnenkort via de mail een code. Daarna mag ik zelf contact opnemen met UPS en dan wordt het keurig opgehaald. De console moet ik inderdaad kaal opsturen. Ik kan dan binnen 4 weken mijn xbox terug verwachten. Al met al niet verkeerd van Microsoft. :)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Work Smart - Not Hard

quote:
Phuncz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:31:

HD-DVD Player gekocht voor 9,90 euro (helaas de laatste), de remote alleen al is 3x zoveel waard ! Super, voor mediacenter functies !!
Damn voor 10 euro een hddvd speler met remote.. prima actie hoor :D
Mag ik toch vragen waar je het hebt gehaald? (ook al was het de laatste)

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

MediaMarkt in België heeft ze normaal allemaal aan die prijs, maar of er nog zijn... Ze (3 stuks) waren letterlijk binnen de 2 seconden op :)

Iemand al de DBZ: burst limit demo geprobeerd die op de marktplaats verschenen is? Heb hem zelf net gespeeld en hij zit zeer netjes in elkaar. Eentje dat ik zeker ga kopen (hoewel ik geen idee heb van de releasedatum).
quote:
Boeboe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:29:
Iemand al de DBZ: burst limit demo geprobeerd die op de marktplaats verschenen is? Heb hem zelf net gespeeld en hij zit zeer netjes in elkaar. Eentje dat ik zeker ga kopen (hoewel ik geen idee heb van de releasedatum).
Is ie gratis? Dan zal ik 'm nu ff downloaden..

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

quote:
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:10:
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor voor mijn pc & X360.
Prijs is rond de 300 euro max.

Ik dacht zelf aan de Samsung 2032bw maar deze heeft alleen DVI ingangen. Ik heb zelf een RGB, SCART en een VGA kabel voor de xbox.
Dan zou ik dus een VGA -> DVI connectortje moeten gebruiken.
Ik hebzelf de 2032, ik wil nog steeds een review maken voor het samsung topic, maar ik heb hem vanwege een aanstaande verhuizing nog niet heel veel gebruikt.
Maar first things first, deze heeft wel degelijk dvi EN vga. (ik wil het scherm namelijk ook voor zowel pc als 360 gebruiken)

Anyways mijn first impressions:
Qua pc gebruik super, alles ziet er mooi uit. kleuren bevallen me prima. Enige nadeel is tot nu toe dat ik die site van binsearch wat moeilijker kan lezen. Ivm eerder genoemde verhuizing heb ik nog niet veel gespeeld met drivers/instellingen (plug and play zeg maar :X ). Tevens kan het ook nog te maken hebben met de lichtinval.

Wat betreft 360.....wow, het is zoveel mooier dan mijn crt tv (een ouwe philips matchline) dat mijn 360 in mijn appartement nooit meer op de crt gaat (ja misschien als ik nog is worms ga multiplayeren ofzo, maar dat zal dan zijn omdat mijn tv bij een bankstel staat)
Enige nadeel/aanmerking wat ik hier heb is dat het scherm niet de x-box hoogste resolutie aankan, en dat ik daarom dus op degene eronder speel.

T.o.v. van de tv die bij mijn ouders thuis staat ben ik minder enthousiast maar dan heb je het over een scherm van 2 ruggen vs een montior van 300 ofzo.
Waarom ik dit erbij zeg...ik ken je situatie verder niet, maar als je twijfelt tussen en grote tv of gebruik van een pc/360 monitor Dan is het misschien handiger om nog even door te sparen en voor een hd (ready) tv te gaan. Grote tv+bank is gaming heaven 8)

En nog een warning (misschien overbodig, maar het kan je veel irritatie schelen).
Wellicht had ik pech, maar ik had bij mijn eerste scherm 3 dode subpixels, deze heb ik met behulp van een brief nog mogen omruilen eigenlijk tegen de winkel voorwaarden in (6! 8)7 dode subpixels of 3 dode pixels geloof ik) . Maar het vervangende scherm had ook nog steeds 1 dode subpixel. Kijk dus goed naar de voorwaarden van de winkel en test het scherm eventueel eerst goed. (Dit laatste kon ik bij de omruil niet doen ivm werk :( )

Sagat wijzigde dit bericht 17-05-2008 09:28 (12%)

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga

Reg. datum: 06 september 2002

quote:
Boeboe schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:29:
Het speelt wel lekker, maar wat mij enorm stoort is de onnoemelijk lompe GUI, die veel te veel ruimte van het speelscherm inneemt, een schoonheidsfout waar nintendo zich ook vaak schuldig aan maakt. De cutscenes tijdens de gevechten zijn leuk de eerste keer (nostalgie!) maar gaan snel vervelen en verstoren het ritme van een gevecht nogal. De demo heeft tevens geen optie om de japanse voicing te kiezen, ik blijf die engelse stemmen droef vinden (overacting ftl). Weet er trouwens iemand of de franse versie van dit spel de oorspronkelijke franse voiceacting heeft?

...

quote:
Sagat schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:21:
[...]
Enige nadeel/aanmerking wat ik hier heb is dat het scherm niet de x-box hoogste resolutie aankan, en dat ik daarom dus op degene eronder speel.
Met welke aansluiting aangesloten? Op de MW-versie heb ik hem met component aangesloten en kan zonder moeite 1080p draaien (1920x1080p geeft de tv/monitor netjes aan, al is ie dan wel gedownscaled naar 1680x1050), en mooi dat het is! Ik dacht eerst dat ik 720p upscalend naar 1680x1050 moest spelen voor ik de 360 had. Ik had dan verwacht dat het beeld dan mogelijk wat meer "washed out" zou zijn... Nou, ho maar! Fantastisch nu!

Deze MW-versie heeft nl. HDMI, Component, VGA, DVI, Composiet en S-Video in een zeer degelijke kwalitieit voor een zeer leuke prijs :)

Reg. datum: 28 december 2001

Korte vraag:

Kan ik ook wireless netwerk krijgen met een normale usb stick? Heb al even op google gezocht en ook in dit topic maar kom het nergens tegen, wellicht ben je verplicht om er 1 van MS te kopen maar wil het nog even zeker weten :)

quote:
Ara`kin schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:14:
[...]
Het speelt wel lekker, maar wat mij enorm stoort is de onnoemelijk lompe GUI, die veel te veel ruimte van het speelscherm inneemt, een schoonheidsfout waar nintendo zich ook vaak schuldig aan maakt. De cutscenes tijdens de gevechten zijn leuk de eerste keer (nostalgie!) maar gaan snel vervelen en verstoren het ritme van een gevecht nogal. De demo heeft tevens geen optie om de japanse voicing te kiezen, ik blijf die engelse stemmen droef vinden (overacting ftl). Weet er trouwens iemand of de franse versie van dit spel de oorspronkelijke franse voiceacting heeft?
Wel de demo bestaat uit 2 delen van de story mode, dus het is niet verwonderlijk dat er massas cutscenes inzitten. Of de full Japanse stemmen gaat hebben, geen idee.....Naruto had ze ook niet, maar daar boden ze wel de mogelijkheid om ze achteraf te downloaden.
Ik heb besloten om een XboX 360 Elite aan te schaffen. Nou begreep ik dat er verschil tussen die dingen zit (revisies, andere hardware etc). Is dat aan de buitenkant te zien? En welke versie moet ik hebben om de beste te hebben?

Alvast bedankt!

quote:
DeltaBlast schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:13:
Ik heb besloten om een XboX 360 Elite aan te schaffen. Nou begreep ik dat er verschil tussen die dingen zit (revisies, andere hardware etc). Is dat aan de buitenkant te zien? En welke versie moet ik hebben om de beste te hebben?

Alvast bedankt!
Op de zijkant van de doos kijken. Staat er 175w ? -> kopen
staat er 203w -> andere zoeken

http://i181.photobucket.com/albums/x127/MRCUR/175w.jpg

MochiGohan wijzigde dit bericht 17-05-2008 13:31 (7%)

quote:
Dagi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:11:
[...]

Damn voor 10 euro een hddvd speler met remote.. prima actie hoor :D
Mag ik toch vragen waar je het hebt gehaald? (ook al was het de laatste)
Elke winkel had/heeft ze, bol/dixons/bartsmit/game shops/proxis.

Jeuj mijn gecasemodde 360 doet het ook weer, opnieuw te headsinks vastgemaakt met nieuwe bouten, spacers en pasta dus hoop dat hij het nu weer een poosje doet.

http://www.upload3r.com/serve/170508/1211024734.jpg
:+

Alleen de rechte meest witte heeft een hdmi uitgang (falconnetje).

Heb nog plannen om een 7" schermje in de zwarte 360 te plaatsen, maar dat is voor de vakantie. Een digitale coax uitgang heeft hij al.

Giant87 wijzigde dit bericht 17-05-2008 13:49 (41%)

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
Phuncz schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:31:

Kan je ook nog wat extra's met de afstandsbediening dan met een draadloze controller? Anders heeft een AB helemaal geen voordeel ja..

@Giant87: Waarom heb je 3 Xboxen? En dan ook nog naastelkaar :P?

barzi wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:10 (6%)

Als je knopjes indrukt gaat een groen ledje aan op de ab, handig voor in het donker!

http://www.winsupersite.com/images/reviews/xbox360_hw_10.jpg

Het is de grote.

@ Barzi, ik knutsel graag. De zwarte en witte met zilvere lade waren kapotte die ik op kocht voor een paar tientjes. Die met de zilvere lade heeft een nieuwe lens gekregen en werkt sindsdien al 2 jaar. En de zwarte had RRoD, maar werkte na vervangen v.d. xclamp 6maand en dat heb ik nu dus weer opnieuw gedaan. Beiden hebben andere firmware, de witte premium is inmiddels gebanned. :+

De all white is helemaal origineel en een falcon met garantie.

Giant87 wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:14 (57%)

quote:
barzi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:07:
[...]
Zo'n randgeval dat illegale games speelt. Wie zij gat brandt....
Nounounou dat mag ook wel wat vriendelijker.

Alle games die ik online speel heb ik legaal (gehad).
Zoals je ook kan zien aan de gitaren.. |:(

Giant87 wijzigde dit bericht 17-05-2008 17:33 (18%)

Weet iemand welk protocol Xbox Live gebruikt? In mijn router zit QoS en ik wil mijn XBox voorrang geven bij het netwerkverkeer.

Blaise wijzigde dit bericht 18-05-2008 01:43 (0%)
Reden: Thanks Giant87

Protocol gebasseerd op IPSEC

//edit ICMP

http://www.xbox.com/en-US...on-testcontrolmessage.htm

Giant87 wijzigde dit bericht 17-05-2008 17:36 (71%)

A young loner on a crusade..

quote:
DDR schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:41:
Korte vraag:

Kan ik ook wireless netwerk krijgen met een normale usb stick? Heb al even op google gezocht en ook in dit topic maar kom het nergens tegen, wellicht ben je verplicht om er 1 van MS te kopen maar wil het nog even zeker weten :)
Je hebt de MS adapter nodig op de xbox 360 ;)

Als je een netwerk wilt _opzetten_ dan kun je een willekeurige usb stick met accespoint functionaliteit kopen om je internetverbinding te delen richting de 360 welke een ms adpeter achterin heeft :)
quote:
barzi schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:07:
[...]

Kan je ook nog wat extra's met de afstandsbediening dan met een draadloze controller? Anders heeft een AB helemaal geen voordeel ja..

Ja, hij is bruikbaar als universele AB voor je televisie; werkt perfect op mijn Bravia :)

Michael Knight wijzigde dit bericht 17-05-2008 17:43 (11%)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Heeft iemand van jullie ervaringen met 'neppe' batterypacks bij de wireless controller? Heb twee controllers, en wil eigenlijk (vanwege de prijs), neppe kopen bij dealextreme.com

Zoals deze dus

KzmZ wijzigde dit bericht 17-05-2008 19:00 (17%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws