quote:
Ik heb mijn X360 van Dimension Plus, maar daarvan wordt Halo 3 ook nog nageleverd. Vorige week vrijdag de 360 binnen gekregen, maar tot op heden nog geen Halo... Dus het is niet enkel Xboxhome
Maar goed, ik sta niet absoluut niet te trappelen voor Halo, gelukkig had ik GTA4 wel direct
Wat een heerlijke console is het!! De Wii is toch wel gelijk vergeten bij mij (heb deze eerder gehad, met toch redelijk wat plezier).
MIsschien een beetje anders, maar toch: Enige jammere is dat PES2008 nu de vloeiende presentatie mist door de hoogstaande graphics... Tijdens het spel zelf alles erg mooi en vloeiend, totdat de replays komen... framedrop galore!!! En die vloeiende presentatie vond ik bij PES5 op de Xbox echt heerlijk, zelfs vandaag de dag nog maakt dat indruk!
(overigens valt mijn bek dan wel weer open qua graphics bij vele games... Zeker als je net 9 maanden op een Wii geteerd heb, haha, moest toch even gezegd worden!)
Overigens ben ik verslaafd aan de demo van The Club!!! Strakke arcade-style "run & shoot"!