Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho
it's peanut butter jelly time
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]it's peanut butter jelly time
Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ...quote:jagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij heeft mijn moederbord een 10/100 Mbit netwerkkaart. Waarschijnlijk onvoldoende en zal ik een Gigabit netwerk moeten hebben?
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
Voldoende dus!quote:SH4D3H schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:56:
[...]
Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ...
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *
Terr wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:49 (88%)
Ja, ik las dat je bij gamehubs.com die goldcard al voor +- 35 Euro hebt. Da's gewoon goed te doen. De reden dat je voor Live moet betalen maakt me overigens niet zoveel uit. Dat zou iig geen reden zijn om niet voor een Xbox te gaan. Ik bedoel... wat is nou ¤ 5,- per maand, of beter, nu zelfs ¤ 3,- per maand?quote:NeoMe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:13:
Als de meeste vrienden een xbox hebben zou ik ook een xbox halen, het zijn sowieso beide prima apparaten en die goldcards kun je ook goedkoper vinden ong 35 euro per jaar. Je kunt dan tegen je maten gamen, dat kan niet als je een ps3 hebt.
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga
http://msforums.ph/forums/t/45755.aspxquote:Dosed schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:
Zojuist mijn elite binnengekregen van de Dynabyte actie![]()
Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho
je hebt maar 1 game gekocht maar je speelt er 5? tsssk tssskquote:DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euro
...
Vooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
HD is altijd handig als je veel arcade-games wilt downloaden, of downloadable content voor bepaalde spellen. Deze passen vaak niet allemaal op 1 memory-card. 20GB is ruim voldoende mocht je toch een HD willen. 120GB is vooral bedoeld voor mensen die veel HD-films etc downloaden van Marketplace.quote:DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euroIk heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar
![]()
Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost gewordenVooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd
De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier). Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?
Precies... en ik denk dat ze er ook op gokken dat de Arcade kopers uiteindelijk toch een HD aan zullen schaffen.quote:mister_S schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:
Een HDD vindt ik echt essentieel, ook als je alleen spellen speelt. Zoals eerder gezegd is DLC onmogelijk(?) zonder HDD en je mist demos en filmpjes. Geloof me, de demos en filmpjes zijn een briljante toevoeging, werkt snel en netjes. Een 720p filmpje van een spel zien op je TV is echt briljant. Als later ook nog een install optie wordt toegevoegd sta je helemaal voor lul met je Arcade. Ik heb ook nooit begrepen waarom MS een Core versie heeft uitgebracht, maar het is natuurlijk duidelijk dat zo een zo groot mogelijk userbase wordt bereikt.
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *
Het is een Arcade en dus geen HD, vermoed ik. Lijkt me sterk voor die prijs. Jammer dat ik bij Rotterdam woon en die aanbieding bij Saturn Groningen geldt.quote:KzmZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick
Geen HDD helaas. De aanbieding geld trouwens nog tot de 18e!quote:KzmZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick
Ik zou gewoon ebay een beetje in de gaten houden als je toch een harddisk wilt. Dan heb je een harddisk voor een fractie van de prijs.quote:DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euroIk heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar
![]()
Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost gewordenVooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd
De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier). Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
it's peanut butter jelly time
Ja ikke, dezelfde ervaring als jijquote:ArbyandtheChief schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:32:
Wat een waardeloze service van xboxhome.nl Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos