Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zojuist mijn elite binnengekregen van de Dynabyte actie :D

Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho

it's peanut butter jelly time

Extremistisch Tweakertje

quote:
jagermeister schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij heeft mijn moederbord een 10/100 Mbit netwerkkaart. Waarschijnlijk onvoldoende en zal ik een Gigabit netwerk moeten hebben?
Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ... ;)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Artillerie magneet :-(

quote:
SH4D3H schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Vaak heeft een 1080p MKV een bitrate van 10-12 Mbit + 1,5 Mbit geluid, je netwerk is 100 Mbit ... ;)
Voldoende dus! :)

Ik raak steeds meer overtuigd om voor de Xbox te gaan. Temeer ook omdat ik nog maar weinig mensen ken met een PS3 en daarentegen veel meer met een Xbox. Natuurlijk kan dat in de nabije toekomst zomaar anders zijn. Maar goed... ik denk nu dat ik wel voor de 360 ga. Nu nog een leuke aanbieding vinden (liefst incl. GTA IV) en dan kan het feest beginnen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

Als de meeste vrienden een xbox hebben zou ik ook een xbox halen, het zijn sowieso beide prima apparaten en die goldcards kun je ook goedkoper vinden ong 35 euro per jaar. Je kunt dan tegen je maten gamen, dat kan niet als je een ps3 hebt.

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

Handel in software is niet toegestaan op Tweakers.net (ook niet in V&A)

Terr wijzigde dit bericht 15-05-2008 15:49 (88%)

quote:
NeoMe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:13:
Als de meeste vrienden een xbox hebben zou ik ook een xbox halen, het zijn sowieso beide prima apparaten en die goldcards kun je ook goedkoper vinden ong 35 euro per jaar. Je kunt dan tegen je maten gamen, dat kan niet als je een ps3 hebt.
Ja, ik las dat je bij gamehubs.com die goldcard al voor +- 35 Euro hebt. Da's gewoon goed te doen. De reden dat je voor Live moet betalen maakt me overigens niet zoveel uit. Dat zou iig geen reden zijn om niet voor een Xbox te gaan. Ik bedoel... wat is nou ¤ 5,- per maand, of beter, nu zelfs ¤ 3,- per maand?

Daarnaast las ik dat de PS3 nogal eens last heeft van probleempjes met het online game gebeuren. Ik denk zelf dat ik meer online zal spelen dan dat ik singleplayer games doe.

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

ik ben voorstander om de op wat aan te vullen. Want de wel/geen hd vraag komt zeer vaak terug.

Eerste voorzet:

MOET ik een harde schijf (hd) hebben?
Momenteel niet, je kan vrijwel alle spellen goed spelen zonder hd, m.u.v. x-box1 spellen die je zou willen binnen halen via xbox live.

Wil je een hd?
Vrijwel altijd wel, naast de eerdger genoemde x-box 1 classics, worden somige spellen leuker/diepgaander omdat je makkelijk uitbreidingen kan opslaan (denk aan extra levels, auto's in racespellen, songs bij guitar hero/rockstar etc).
Dit is ook mogelijk met een memorycard maar de capaciteit hiervan is natuurlijk zeer beperkt t.o.v. een harde schijf. (256mb vs 20 of zelfs 120 GB).
Verder is een van de leukere dingen van x-box live het downloaden van demo's. Deze zijn al heel gauw groter dan de 256mb van de standaard 360 memory card.
Verder is het niet ondenkbaar dat in de toekomst ook de 360 net zoals de ps3 een (gedeeltelijke) hard disk install mogelijk gaat maken. Je doet dan een eenmalige installatie waardoor je spel daarna veel soepeler loopt (een harde schijf is veel sneller dan een cd/dvd).

LET OP: Hoewel het verleidelijk is om eerst een 360 zonder hd te kopen, is het zeer duur om achteraf alsnog een hardeschijf te kopen, het is ook hierom dus vrijwel altijd aan te raden om voor een exemplaar met harde schijf te kiezen.

Ik heb bewust niets gezegd over caching in huidige games omdat ik zelf nog niets gezien heb van vergelijkingen waarbij een hd loze 360 slechter presteerde dan eentje met. Please correct me if i am wrong :)
Vziw zijn er alleen maar 256mb memory cards voor de 360?
Het verhaal van de career mode in forza2 is ook een gerucht wat uiteindelijk toch niet waar was?

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga

quote:
Dosed schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:
Zojuist mijn elite binnengekregen van de Dynabyte actie :D

Hoe kan ik trouwens zien dat er die falcon chip inzit? MFR is 15 maart
2008, dus denk wel dat die er in zit tho
http://msforums.ph/forums/t/45755.aspx
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euro :D Ik heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar O+

Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost geworden _/-\o_ Vooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd :)

De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier) 8) . Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?

Fruitschaal: Banaan & Appel | Xbox @ DuoX2 + 250GB | Xbox360 Arcade @ iXtremeStealth | Nikon D60 + 18-135mm

quote:
DynaMikeY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:52:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euro
...
Vooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd :)
je hebt maar 1 game gekocht maar je speelt er 5? tsssk tsssk :X

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 14 februari 2008

quote:
Ik heb 2 weken geleden een Arcade (199 euro) gekocht, met uiteraard GTA4 erbij voor 49 euro :D Ik heb de aanschaf van een X360 lang afgehouden, omdat ik vond dat hij mijn Xbox (met XMBC) niet kan vervangen, en ik vind dat een console ook mediacenter moet kunnen zijn. Ook speelde de prijs mee... 300+ euro om alleen te gamen vond ik gewoon teveel. Maar nu de prijzen de laatste tijd zo gedaald zijn, kon ik hem niet laten liggen... dan maar geen mediacenter...daarom staan de Xbox en X360 nu gezellig naast elkaar O+

Ik houd wel van games, maar ben niet meer zo'n fanatieke gamer...sinds de X360 in huis staat is gamen echter weer dagelijkse kost geworden _/-\o_ Vooral GTA4, Gun, Assassin's Creed, Top Spin 2 en Sega Rally kosten nogal wat tijd :)

De overweging HD ja of nee heb ik bewust in het voordeel van de Arcade (geen HD dus) laten uitvallen, omdat mijn eerste intentie gamen is, en een HD dus niet echt voordeel biedt (en eerlijk gezegd: ik vind de witte drive cover van de arcade mooier) 8) . Mocht de noodzaak er zijn, dan schaf ik wel een keer een HD aan. Ik vroeg mij echter af of ik het dan ook gelijk goed kan doen, en een 120GB HD van de Elite erop kan klikken?
HD is altijd handig als je veel arcade-games wilt downloaden, of downloadable content voor bepaalde spellen. Deze passen vaak niet allemaal op 1 memory-card. 20GB is ruim voldoende mocht je toch een HD willen. 120GB is vooral bedoeld voor mensen die veel HD-films etc downloaden van Marketplace.

Een HDD vindt ik echt essentieel, ook als je alleen spellen speelt. Zoals eerder gezegd is DLC onmogelijk(?) zonder HDD en je mist demos en filmpjes. Geloof me, de demos en filmpjes zijn een briljante toevoeging, werkt snel en netjes. Een 720p filmpje van een spel zien op je TV is echt briljant. Als later ook nog een install optie wordt toegevoegd sta je helemaal voor lul met je Arcade. Ik heb ook nooit begrepen waarom MS een Core versie heeft uitgebracht, maar het is natuurlijk duidelijk dat zo een zo groot mogelijk userbase wordt bereikt.

quote:
mister_S schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:01:
Een HDD vindt ik echt essentieel, ook als je alleen spellen speelt. Zoals eerder gezegd is DLC onmogelijk(?) zonder HDD en je mist demos en filmpjes. Geloof me, de demos en filmpjes zijn een briljante toevoeging, werkt snel en netjes. Een 720p filmpje van een spel zien op je TV is echt briljant. Als later ook nog een install optie wordt toegevoegd sta je helemaal voor lul met je Arcade. Ik heb ook nooit begrepen waarom MS een Core versie heeft uitgebracht, maar het is natuurlijk duidelijk dat zo een zo groot mogelijk userbase wordt bereikt.
Precies... en ik denk dat ze er ook op gokken dat de Arcade kopers uiteindelijk toch een HD aan zullen schaffen.

Ja een hd is idd een musthave voor een xbox360, ik heb zelf ook een arcade en ben erg gek van forza2, om nieuwe auto's te kunnen downloaden moet je gewoon een hd hebben, zo is dat met bijvoorbeeld call of duty4 voor nieuwe mappen enz.

Toen ik me X360 had gekocht moest ik eerst een update voor GTA4 & AC downloaden. Ik deed de kabel erin, en hij had ze gedownload. Nu probeer ik opnieuw online te gaan en het lukt me niet meer.
Wij hebben thuis wel beveiligd internet, dus vind het een beetje raar dat het nu niet werkt. Heb verder nniks veranderd. Heb zojuist alle ip/sub/dns ingevuld en mezelf toegevoegd aan de mac-lijst die we hier thuis hanteren. Kreeg eerst deze code: 8000-0011 en nu ook deze code: 8000-001D.

Iemand weet hoe het wel moet ?

* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * Samsung U600 *

Code 8000-0011 is dat je adapter (wireless??) het niet meer doet. Die andere weet ik niet. Misschien even de Xbox support lijn bellen?
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick

quote:
KzmZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Bij die Saturn actie, zit er nou wel of geen hdd bij? Op t plaatje staat het wel, maar bij de beschrijving staat 256mb memorystick
Het is een Arcade en dus geen HD, vermoed ik. Lijkt me sterk voor die prijs. Jammer dat ik bij Rotterdam woon en die aanbieding bij Saturn Groningen geldt.

Zalman Cooled

quote:
KzmZ schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:01:
Geen HDD helaas. De aanbieding geld trouwens nog tot de 18e!
Pfff... :(

Ik had vorige week woensdag bij xboxhome.nl een Xbox 360 pro pakket (met gta4 en halo 3) besteld. De levertijd zou 3 dagen zijn. Vrijdag kreeg ik een mail van die lui dat ze 'halo 3 nog niet hadden ontvangen van de leverancier', ik zou het volgende week (deze week) woensdag ontvangen.. :/ Nou...oké..klote maar acceptabel. Dinsdag zou ik dan een verzendingsbevestiging ontvangen...niks :| woensdag dan...niks :( . Mail naar die lui toegestuurd (de derde inmiddels) 'we verwachten hem deze week te versturen'. Ja lekker dan 8)7 Heb vandaag nog niks ontvangen en ik krijg het gevoel dat het nog lang gaat duren voordat ik mijn 360 krijg ;( .
Wat een waardeloze service van xboxhome.nl Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?

quote:

Ik zou gewoon ebay een beetje in de gaten houden als je toch een harddisk wilt. Dan heb je een harddisk voor een fractie van de prijs.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Reg. datum: 22 november 2007

ik heb mijn xbox wirelss adapter verkocht. Alleen heb ik eigenlijk geen idee hoe zwaar die is, en hoeveel postzegels ik dus mogelijk heb :p
Zou het rond de 200 gram zijn?

Zojuist m'n eerste half uurtje achter m'n splinternieuwe xbox. Controller is wel ff wennen maar echt super deze console. _/-\o_

it's peanut butter jelly time

Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
ArbyandtheChief schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:32:
Wat een waardeloze service van xboxhome.nl Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Ja ikke, dezelfde ervaring als jij d:)b xbox trouwens wel binnen gekregen maar nog steeds geen halo 3

Ik heb de xbox van xboxhome sinds vorige week vrijdag, inclusief Halo3 en GTA4.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws