even eerlijk, ik heb nog nooit van die banden gezien op mijn televisie.
even eerlijk, ik heb nog nooit van die banden gezien op mijn televisie.
Toevallig laatst gewonnen in een prijsvraag op Fok! Op zich een leuk spel alhoewel de SP wat repetitief is. De levels zijn wel erg mooi en uitgebreid en de soundtrack krijgt een dikke plus. De voertuigen daarentegen zijn echt zwaar kut, een rare logge besturing door middel van de twee sticks.quote:Roely schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:55:
[...]
[Off topic] Ik lees altijd de nieuwe berichten en reageer dan in mijn ongetemde enthousiasme meteen. Wellicht dat ik eerst maar eens verder moet gaan lezen …. ;-)
[/Off topic]
Gisteren de single player mode van COD4 uit gespeeld. Is inderdaad vrij kort (meer tijd besteed aan on-line), maar wel heftig. Goed einde. Nu nog de single polayer modes van Timeshift uitspelen en we kunnen weer op zoek naar een nieuwe shooter ……. Zit te denken aan Frontlines, Fuel of War. Iemand ervaring mee ?
De MP nog niet geprobeerd.
Gamertag: Haijo || Halo 3 Stats II Xbox 360 Blog
Reg. datum: 03 augustus 2005
Edit: "HDMI
The new Xbox 360 machines manufactured after July 2007 will most likely include the new HDMI connector. The pack will be marked to say it includes HDMI and on the site it will say codename Zephyr."
Maradona10 wijzigde dit bericht 14-05-2008 13:24 (61%)
Die Zie ik zelf persoonlijk wel zitten!
Datum kan je niet zien vanaf de buitenkant, je moet kijken naar de voeding die gebruikt word, dat staat wel op de buitenkant. De oude gebruikte 203W voeding, de nieuwe 175 o.i.d Dan weet je in ieder geval dat je de falcon hebt.
Sqorpius wijzigde dit bericht 14-05-2008 13:22 (40%)
E8400@3.6Ghz (Scythe Ninja mini), Asus Maximus Formula, 2x 1GB OCZ 6400 SLI-Ready, Club3d 9800GTX @ 750/2200, SyncMaster 931BW 19", Western Digital Caviar 250GB, Antec 900 Gamin Case, Coolermaster M620 Modulair
Dat zouden ze sowieso doenquote:Boeboe schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
het feit dat microsoft expliciet ontkent dat dit hun lijst is.
Maar er zitten wel wat dingen tussen die ik zou kunnen gebruiken
:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::
14. Long descriptions of items on Marketplace can be scrolled using right stick.
23. Option to disable invites from non-friends or all players.
25. Option to have smaller items moved up in Active Downloads.
4. Show dates of an achievement unlocked when comparing.
Maar verder vind ik de lijst niet zo heel erg "fake" aangezien ze nog best realistisch zijn gebleven.
Echter, je ziet weinig over vernieuwde resoluties en die zouden zeker weten in een 100% fake versie hebben gezeten denk ik.
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!
Reg. datum: 13 november 2005
Zou je de lijst even kunnen posten hier? Mijn wergever blocked nogal wat sites waardoor ik de lijst neit kan lezen.quote:
Ik weet het.. ik hoor ook te werken en niet te internetten.
Dan heb ik een super tv. Ik heb namelijk een LG aangesloten via VGA, en ik heb nog nooit banding gezien.quote:Phuncz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:55:
HDMI heeft het voordeel digitaal te zijn, wat beter is dan VGA op Full HD. VGA vs DVI/HDMI op 1600x1200 is al vrij duidelijk qua scherpte, 1920x1080 maakt het niet beter.
Er zijn echter meedere versie van HDMI, de courantste is HDMI v1.3:
Deze ondersteunt "Deep Color", wat bij de juiste apparatuur (brontoestel + TV) ervoor zorgt dat je kleurenovergangen beter zijn, dus "banding" zo goed als kwijt bent
Jammer dat sommige tv's daar HDMI 1.3 voor nodig hebben
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
quote:1. Option to delete titles from gamercard with 0 gamerscore and 0 achievements (excludes some titles that will be re-added to launch another title).
quote:33. Disable notifications to friends of user repeatedly signing into service (set period).
Hopelijk is ie echtquote:4. Copy non-protected files (pictures, music, videos) from USB storage devices, CDs and computers to proprietary storage devices.
Dit lijkt me dan weer minder..quote:11. Support for titles to store installation data on Storage Device for faster loading.
Ja 169 euro met 2 games.quote:Marcoevich schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:58:
[...]
169?klopt dat wel met 2 extra games erbij? vraag het me af, mja je kan altijd proberen
wel erg goeie deal imho
edit
zag dat ze deze week gaan openen in groningen dus dit soort maffe prijzen kunnen blijkbaar wel (?)
Toch ff een paar xbox360 noob vragen:
Moet je een speciale hdmi kabel van MS kopen of werkt een generieke ook?
Kan je via het netwerk gewoon filmpjes (DVD, DivX, XviD) streamen vanaf je win xp doos? (ik las allemaal moeilijk gedoe over XP Mediacenter etc.)
Edit: xpdoos en xvid kan tegenwoordig hoor ik net
Cozm0 wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:25 (3%)
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Reg. datum: 30 januari 2008
Heb dus vandaag als proefje even m'n 226BW aangesloten via HDMI - DVI, geluid via component (even dat kapje eraf gehaald zoals iemand hier al liet zien). Op een resolutie van 1920x nog wat, 't ziet er eerlijk waar niet uit, misschien door 't downscalen ofzo, maar ik speel op VGA op precies dezelfde resolutie wat 10x mooier is.quote:Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
Zit te denken om deze kabel te kopen voor m'n 360 + 226BW (1680x1050). Zal ik hiermee vooruitgang boeken tegenover mijn MS VGA kabel? En, zal mijn monitor (misschien hier mensen met ervaring) goed omgaan met het downscalen?
Edit: En kan ik dan ook mijn VGA Kabel nog in de Xbox360 houden en in mijn speakerset voor de audio?
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Reg. datum: 21 juli 2005
Maar die resolutie werkt niet goed op de 226BW. Ik spreek uit ervaring. De verhoudingen kloppen niet meer of er mist gewoon beeld. Ik speel overigens via vga op deze monitor.quote:Kn4kw0r5t schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Heb dus vandaag als proefje even m'n 226BW aangesloten via HDMI - DVI, geluid via component (even dat kapje eraf gehaald zoals iemand hier al liet zien). Op een resolutie van 1920x nog wat, 't ziet er eerlijk waar niet uit, misschien door 't downscalen ofzo, maar ik speel op VGA op precies dezelfde resolutie wat 10x mooier is.
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Het voorbeeld van Deep Color is vooral voor film en heeft ook niet op alle bronnen weerslag. Zowiezo is het een overdreven voorbeeld. Dus hou het feestje nog even in je broekquote:PWM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:
[...]
Dan heb ik een super tv. Ik heb namelijk een LG aangesloten via VGA, en ik heb nog nooit banding gezien.
Jammer dat sommige tv's daar HDMI 1.3 voor nodig hebben
Reg. datum: 30 januari 2008
Ik speel nu weer met VGA op die monitor en dat ziet er stukken beter uit hoor.. En er mist nergens beeld, gewoon ff auto-knoppie op de monitor 1 keer indrukken nadat je de xbox hebt aangesloten..quote:Kaasje123 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Maar die resolutie werkt niet goed op de 226BW. Ik spreek uit ervaring. De verhoudingen kloppen niet meer of er mist gewoon beeld. Ik speel overigens via vga op deze monitor.
Kn4kw0r5t wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:25 (13%)
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Ik zag het ja.. hopelijk is het een verlopen domein kwestie, en is het met een paar dagen weer in de lucht..quote:
it's peanut butter jelly time
Op een van de vorige pagina's was er ook een ebay link naar nòg goedkopere (paar euro) LIVE abo's.
Ze hebben ook een mooie site gekregen een paar dagen terug.quote:
Je lacht je suf om de prijzen, maar ze leveren wel
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Ik zag het, maar even een 12 month gold card bestellen.quote:
Kan je via het netwerk gewoon filmpjes (DVD, DivX, XviD) streamen vanaf je win xp doos? (ik las allemaal moeilijk gedoe over XP Mediacenter etc.)"
Nee je kan elke HDMI kabel gebruiken die er is, En inderdaad, als je XP MCE 2005 hebt kan je de Xbox als Extender gebruiken (mediacenter op je tv) Divx gaat zowel met XP en XP MCE
E8400@3.6Ghz (Scythe Ninja mini), Asus Maximus Formula, 2x 1GB OCZ 6400 SLI-Ready, Club3d 9800GTX @ 750/2200, SyncMaster 931BW 19", Western Digital Caviar 250GB, Antec 900 Gamin Case, Coolermaster M620 Modulair
Kan je nog beter naar eBay gaan, scheelt nog net een paar euro's (13 maanden voor 34 euro op eBay vs. 12 maanden voor 37 euro bij Gamehubs). En een verkoper met 8100 transacties en 100% tevreden (WTFquote:Dosed schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:18:
[...]
Ik zag het, maar even een 12 month gold card bestellen.Morgen als het goed is m'n elite + 3 spellen binnen dus kan ik gelijk aan de slag.
Dit topic is gesloten. ![]()