Alleen nu staat er op de doos dat xbox live ook included is, en volgens de mediamarktverkoper zou er een maand gratis live gold bijzitten.
Moet er dan een voucher ofzo inzitten? Net als bij xbox1? Of hoe zit dat? Want ik kan niets vinden namelijk
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.quote:KzmZ schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:59:
Ik kreeg van mn vriendin zojuist een 360 forza2/viva pinata pack, inclusief hdd enzo![]()
Alleen nu staat er op de doos dat xbox live ook included is, en volgens de mediamarktverkoper zou er een maand gratis live gold bijzitten.
Moet er dan een voucher ofzo inzitten? Net als bij xbox1? Of hoe zit dat? Want ik kan niets vinden namelijk
Nee.quote:CycloneX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:14:
[...]
Is een coupon (formaat a5) met een kraslaag met daaronder de redeemcode voor 1 maand gratis Xbox Live.
C2D E6600, Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, 4x250GB (RAID), 2x500GB, 8800GTS (640MB), 8GB Corsair PC6400 cl. 4, Cooler Master CM690, Enermax Liberty 500W, Logitech Media Elite, Logitech G5, Corepad Eyepad (M), Enermax 500W, Samsung 205BW, X-Fi, Logitech Z-2300
Ben ik ook benieuwd naar...mijn MSN naam op Xbox 360 is een naam die ik 8 maanden geleden had. Ik ben altijd online op WLM op de PC, maar dat werkt niet hoor.quote:amoi schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:33:
weet iemand hoe je je MSN naam van je 360 kan veranderen (mijn naam is in1keer anders)
Zoals ik had gezegt:quote:Dosed schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
Toch maar even een mailtje gedaan naar dynabyte, kijken wat daar de reactie van is. De actie is nog geldig t/m de 18e dus hopelijk zijn ze snel met beantwoorden.
Marcoevich wijzigde dit bericht 13-05-2008 09:40 (17%)

PWM wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:24 (61%)
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Zal zo even bellen, het is nu toch even rustig op werk hier. Normaal niet echt tijd om te bellen namelijk, vandaar dat ik een mailtje had gestuurd.quote:Madje schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:36:
[...]
Zoals ik had gezegt:
Bel anders naar Dynabyte (0800 nummer). Zij kunnen het order dan direct in het systeem zetten en dan heb je direct de volgende dag je bestelling thuis. Had dit zelf ook gedaan gezien ikzelf ook wat lang moest wachten op mijn bevestigingsmail.
Uiteindelijk is het pakket 2x aangekomen bij mij, heb er 1 betaald en de ander geweigerd.
Dosed wijzigde dit bericht 13-05-2008 10:58 (22%)
it's peanut butter jelly time
JAFQZSEK
T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgenquote:PWM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:15:
Vandaag krijgen we voor het eerst Banjo Kanzooie te zienIk ben benieuwd wat het word. Hier alvast wat screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kaasje123 wijzigde dit bericht 13-05-2008 11:43 (3%)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Dit is 1 van de plaatjes in Hi-Res: http://files.xboxic.com/xbox-360/banjo-kazooie-3/i467433.jpgquote:Kaasje123 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:41:
[...]
T'heeft niet de sfeer die de oude spellen wel hadden. Begrijp me niet verkeerd ik wil dolgraag een platformer voor de xbox360 helemaal eentje van Banjo Kazooie omdat ik die helemaal grijs gespeeld heb op de n64 maar het ziet er niet naar uit dat het een pareltje zal worden. Zeker grafisch gezien valt het me tegen als je weet wat de xbox allemaal kan (gras gewoon platte texture? Banjo met vierkante poten terwijl zelfs de n64 hem rond gerenderd kreeg?). Nee geen Ractchet and Clack niveau tot op heden en al die voertuigen baren me ook zorgen
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkantquote:Kleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]
Netjes!
We hebben hier een Arcade (E 177.- bij mediamarkt) , speciaal voor GTA 4.
Op de doos staat includes Pacman, Feeding Frenzy, Boom Rocket, Uno, Luxor 2.
Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.
Tja blijf Nederlander hè ...

Playing GW2, COD4 Online and SP on Veteran. GT : DaPhunman
Dit zit wel in Rainbow Six Vegas 2 hoor. Met twee man kun je alle missies doorspelen. Als de ene doodgaat kan de andere nog gewoon verder spelen en de dode respawned gewoon. Dit werkt in ieder geval zo op Xbox Live, zal met gewone co-op ook wel werken.quote:JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.
Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Misschien ff verder lezen voortaanquote:Roely schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:49:
[...]
Onder in de doos zit een DVD met groene bovenkant
[afbeelding]
Ken. wijzigde dit bericht 13-05-2008 13:14 (18%)
Misschien Saints Row? Soort GTAIVquote:JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
Weet er iemand toevallig goede split-screen (of iig 2 man op 1 xbox)-shooters? Heb zelf momenteel Army of Two en vind dat wel leuk, maar zou ook graag wat meer van dat soort spellen willen hebben. Het liefst waarbij je samen missies kan doen, dus niet zoals bij Rainbow Six Vegas 2 dat je alleen een soort van "clear dit lvl en als je dood gaat mag je weer opnieuw beginnen" maar echt campaigns.
Of een Crackdown/GTA IV-achtig spel met split screen zou ook wel leuk zijn, maar zijn die er?
Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman
Gears of war, Halo 3 ?quote:JeroenBvd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:13:
AFAIK is Saints Row niet split screen te spelen.quote:
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Xbox 360 ervaringen Topic #48
Pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos