Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Kleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]

Netjes!

We hebben hier een Arcade (E 177.- bij mediamarkt) , speciaal voor GTA 4 :) .
Op de doos staat includes Pacman, Feeding Frenzy, Boom Rocket, Uno, Luxor 2.

Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.

Tja blijf Nederlander hč ... >:)
Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water... :9~

Anyways; je vraag: vanochtend wou ik ff de boekjes pakken en kwam ik toevallig het doosje met de CD met die games tegen. Zit gewoon in je arcadedoos (waar ik overigens 199e voor bij de Mediamarkt heb betaald?), ergens sneaky tussen het karton aaan de zijkant. Viel spass ermee!!

Blaat

quote:
phyrexian schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Zit gewoon in je arcadedoos (waar ik overigens 199e voor bij de Mediamarkt heb betaald?), ergens sneaky tussen het karton aaan de zijkant. Viel spass ermee!!
Heb de doos nog een keer open gehad en hij zat idd echt verstopt! Thx! :)

PS: Heb hem van MM Eindhoven, misschien rest partij die ze hadden?
Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

@prijsverschil

De media markten zijn vrij in hun prijzen tov elkaar. Niets raars dus.

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH2, GH3. XBLA: geo wars1&2, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: sf2 HD remix

Big Brother is watching you

Zo 2 daagjes na het ontvangen van mijn Xbox via de dynabyte veronica actie ben ik echt verslaafd geraakt, GTA4, PGR4, en Halo3 zaten er netjes bij. HD en gaan :)

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

quote:
netblade schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:28:
Zo 2 daagjes na het ontvangen van mijn Xbox via de dynabyte veronica actie ben ik echt verslaafd geraakt, GTA4, PGR4, en Halo3 zaten er netjes bij. HD en gaan :)
Hoelang duurde het voordat je de bevestigings mail / de xbox binnen had?

it's peanut butter jelly time

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
NeoMe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:13:
Gisteren in huis gekregen:
- Halo 3
- GTA 4
- Assasin's Creed

Heb een XBox 360 gekocht, en heb aan bol.com 270 betaald. De drie spellen a Euro 195,- ( FreeRecordPrijzen) hebben ze netjes zoals beloofd aan velen opgestuurt. Iedereen die er nog op zit te wachten, wees gerust...ik heb ze gekregen dus de kans is groot dat de rest ze ook krijgt.

Bedankt Bol.com _/-\o_
kijk dat is mooi om te horen, wij hebben hetzelfde namelijk, maar in dat geval krijgen we dus een 2e versie van gta4 binnen...iemand geinteresseerd? =D (dunno of je dat hier mag zeggen)

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
Cubic X schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:02:
[...]

In je router kan je dat zien. Ik kan dat wel zien daar :P

Marketplace download met zo'n 230-250Kb/s bij mij.
Aha, dat ik kan helaas daar niet zien :)
quote:
phyrexian schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:27:
[...]
Gister ook een xbox 360 voor GTA 4 gekocht. Wat een vet spel! Die ontploffingen, die schitteringen op het water... :9~
Het is inderdaad een te gek spel. Ik heb ook speciaal daarvoor een Xbox 360 gekocht. Er zijn natuurlijk meer dan genoeg leuke spellen, maar dit was voor mij de druppel. Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.

* Hoedje is positief verrast :)

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Big Brother is watching you

quote:
Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending. :)

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

quote:
directjohan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 09:20:
Ik weet niet of mijn monitor downscaled. Doen ze dat standaard? En zo ja, is de kwaliteit van een gedownscalede 1920x1050 te vergelijken met 1680x1050. Of kun je dan beter voor een lagere resolutie kiezen die wel door je monitor wordt ondersteund?

edit: snap t zelf ook al. Je verliest op deze manier 300 pixels horizontaal, gaat niet werken
Ik gebruik op m'n 226BW (1680x1050) een resolutie op me xbox van 1920x1050. Ziet er perfect uit toch.. Maargoed, morgen heeeeeeel misschien een TV bij de MM (pinksteren + EK aanbiedingen)

Asus M2N-SLI, AMD x2 6000+, XFX 8800GT 512 alpha dog edition, 2x1gb corsair XBOX Live Gamertag: FatDutchman

student pilot
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
Hoedje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:54:
[...]

Overigens valt het me op dat m'n Xbox echt een heel stuk stiller is dan die van vrienden die nog een oudere versie hebben. Ik heb dus een falcon versie en eigenlijk hoor je alleen de DVD drive maar de fan is redelijk tot zeer stil. Daarbij blijft ie ondanks het hele hete weer behoorlijk koel.

* Hoedje is positief verrast :)
nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.

Reg. datum: 20 januari 2004

mijn nieuwe elite lijkt ook net een stofzuiger. terwijl mijn core versie uit 2006 juist fluisterstil is.
maar ach, ik vind het niet erg.als hij het maar blijft doen

Life is all about priority

quote:
Kleintje81 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:41:
[...]

Netjes!

We hebben hier een Arcade (E 177.- bij mediamarkt) , speciaal voor GTA 4 :) .
Op de doos staat includes Pacman, Feeding Frenzy, Boom Rocket, Uno, Luxor 2.

Rest de vraag; waar kan je deze spellen vinden? Het staat niet op de MU, in de bijgeleverde boekjes staat hier niets over en op Live moet je alsnog credits kopen voordat je deze kan downloaden.

Tja blijf Nederlander hč ... >:)
Bij mijn Arcade zat een dvd-tje met al die spelen erop. Het zijn allemaal vrij kleine en simpele spelen. Daar kijk je 1 keer naar en nooit meer ;)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

quote:
netblade schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:24:
[...]

Direct bij dynabyte, dus binnen 4 uur bevestiging, en een aantal uur daarna bevestiging van verzending. :)
Hmm stom, heb hem dus via die veronica site besteld begin vorige week. Nogsteeds geen mail oid binnen helaas.

Is live down? Mijn account is voorlopig gesuspended...Aangezien ik mijn oude CC-gegevens nog gebruikt heb. Maar nu kan ik dus helemaal niets meer. Ik kan namelijk niet meer men gegevens veranderen via men xbox. Ik probeer in te loggen en dan geeft ie aan dat ik men profiel moet updaten, maar dat scherm vliegt binnen 2 tellen weer van men scherm, dus kan niets aanpassen. Iemand een idee hoe dit anders kan?

Edit: Nu doet die het weer...

uchiha tijntje wijzigde dit bericht 12-05-2008 10:36 (3%)

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
uLu schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]

nou ik moet zeggen dat ik juist negatief verrast ben. Ook een xbox360 gekocht voor gta4 (en obviously alle andere spellen, maar mainly hierom), en ik vind dat dat ding echt een takke-herrie maakt. Het is niet de fan zoals je zegt, het is de dvd speler, maar man oh man wat een geweld komt eruit dat ding. Als je dat vergelijkt met de wii ernaast, die je helemaal niet hoort...moet ik toch zeggen dat ik een beetje geschokt ben. En het is ook die nieuwe falcon serie, als ik de voeding mag geloven.
Hij is luider dan de Wii, maar dat is het natuurlijk al snel ;). Maar als je het vergelijkt met bijv. de PS3 dan is het verschil vrij klein. Die gaat ook na een paar minuten lekker blazen met vergelijkbaar geluidsniveau. Maar grappig dat de ervaringen ook t.o.v. oude Xbox modellen zo verschillen :) . Ik dacht dat het redelijk vaststond dat de BenQ/Lite-On/Philips DVD drive een stuk stiller is dan de andere DVD drives.

Hoedje wijzigde dit bericht 12-05-2008 10:44 (6%)

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Reg. datum: 10 oktober 2000

quote:
uLu schreef op maandag 12 mei 2008 @ 08:12:
[...]

Hier ben ik het dus ook mee eens, ik heb ook net een nieuwe xbox 360, ook de falcon versie met benq drive maar ik vind ook dat deze een takke herrie maakt, als je aan het spelen bent merk ik het niet zo maar als ik even naar de keuken loop een een vochtige versnapering te pakken dan is het echt een herrie, ik ken ook iemand die een aracade heeft en ik heb het gevoel dat deze echt minder lawaai maakte als de mijne :O . Wat mij opvalt is dat de xbox ook in het dashboard behoorlijk wat lawaai maakt. Maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen 8)

Reg. datum: 07 augustus 2006

Mijn 360 Premium Falcon met BenQ drive is in het Dashboard erg stil (ondanks dat hij vanaf 's ochtends tot in de avond in de volle zon staat). Tijdens het gamen maakt hij wel een takke herrie, maar dan de surround installatie op 20 en gaan :)

Ondanks dat de console in de brandende zon staat geen enkele problemen gehad :)

quote:
Dosed schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:11:
[...]

Grappig details zoals je eerder in het topic kan lezen (page 12) ik wilde dus ook gaan voor die Veronica/Dynabyte actie, ik dus bestellen alles invullen en verzenden. Wat blijkt geen bevestigingsmail, volgens iemand in dit topic zou het best lang duren (zeker 1 dag) naja nog niks na 1,5 dag (best vreemd). Je kan een informatienummer bellen maar dat heb ik geskipt zag daarna een leuke aanbieding bij Dimensionplus wel 1 game minder maar dat vond ik niet zo erg. Ik heb gelijk ook wat accessoires besteld.

Had vrijdag om 12.30 besteld met iDeal betaald en zaterdagochtend alles om 1130 in huis :P

Ging om een:

- Xbox 360 Premium (HDMI) met GTA4 en HALO3 + 500 livepoints (de set ¤299)
- Logic3 HDMI kabel
- Play & Charge kit
- Xbox Live Gold 3 maanden

Dit alles voor een kleine ¤360,-
Let's play it the Russian way

Ik heb hetzelfde met veronica ik ga morgen of overmorgen dan toch maar eens bellen hoe het precies zit :) , pfff moet ook nog timelife bellen, maar das weer een ander verhaal

Ja ik vind het nu ook allemaal te lang duren.Niet eens 1 mail oid ter bevestiging. Zou ik dan trouwens naar dynabyte of veronica moeten bellen?

ik ga naar veronica bellen omdat ik het via die website heb besteld :) scheelt dat de actie nog steeds geldig is ;) (edit) mochten ze moeilijk doen omdat ze bijvoorbeeld toch nieits hebben ontvangen

Marcoevich wijzigde dit bericht 12-05-2008 11:46 (26%)

Reg. datum: 22 juni 2004

quote:
Marcoevich schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:45:
ik ga naar veronica bellen omdat ik het via die website heb besteld :) scheelt dat de actie nog steeds geldig is ;) (edit) mochten ze moeilijk doen omdat ze bijvoorbeeld toch nieits hebben ontvangen
Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/SOUL2SOUL

Toch maar even een mailtje gedaan naar dynabyte, kijken wat daar de reactie van is. De actie is nog geldig t/m de 18e dus hopelijk zijn ze snel met beantwoorden.

quote:
S2S schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:58:
[...]

Succes, vandaag zal het niet gaan lukken 2de Pinksterdag.
gelukkig staat het al 2 berichten eerder aangegeven dat ik vandaag niet ga bellen ;)

edit

@ cyclonex thnx voor de info

Marcoevich wijzigde dit bericht 12-05-2008 12:17 (7%)

quote:
Marcoevich schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:15:
Ik heb hetzelfde met veronica ik ga morgen of overmorgen dan toch maar eens bellen hoe het precies zit :) , pfff moet ook nog timelife bellen, maar das weer een ander verhaal
Als je de algemene voorwaarden leest bij het verzendformulier staat er dat je een 0800 nummer moet bellen van Dynabyte en dat Veronica niet verantwoordelijk is voor de verdere gang van zaken.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws