Gathering of Tweakers

Quicksearch
Soon: ATi HD4870X2

Zijn er ook vuilniswagens, die dan het vuilnis ophalen?

En zijn er ook bijvoorbeeld ratten, die op troep af komen?

Zou wel leuk zijn voor het detail.

Splinter Cell wijzigde dit bericht 28-04-2008 11:20 (56%)

quote:
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:11:
[...]
Dit vind ik onzin. Ik heb een 46 inch full HD LCD, natuurlijk zie je het verschil tussen 720p en 1080p.
Heb je wel gelijk, maar slechts 0,5% van de markt heeft dat formaat en full-hd dus om dat nou erg te vinden :P
quote:
am2 schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:13:
Ondersteunt de PS3 versie trouwens rumble, en komen hier EINDELIJK die DS3 controllers in die ps3 GTA pack te zitten?
Ja hij ondersteund de DS3. En nee ze zitten niet in de GTA packs op dit moment.
Importeren kan uiteraard wel voor zo een 38 euro heb je er eentje met 2 weken in huis.

Frank J. wijzigde dit bericht 28-04-2008 11:17 (10%)

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
sjekneck schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:15:
[...]

Heb je wel gelijk, maar slechts 0,5% van de markt heeft dat formaat en full-hd dus om dat nou erg te vinden :P
Ik merk het anders ook op een 40" FullHD scherm. Het is zelfs te merken dat bijvoorbeeld GT5-Prologue niet eens echt 1080p is.
[/offtopic]

Voor de mensen in Eindhoven:
Replay heeft vanavond een midnight sale, en heeft nog een aantal niet gereserveerde exemplaren over volgens hun site. Je kunt denk ik het beste even bellen of ze nog een aantal exemplaren over hebben en meteen reserveren :P
quote:
Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:09:
[...]

ik ga het zometeen proberen. winkels in de meeste steden gaan pas open om 12/13.00 he op maandag ;)
Ik ben benieuwd hoeveel winkels de gok nu wel wagen. De winkel waar ik een preorder heb gedaan heeft ze al vanaf donderdag liggen maar houd zich keurig aan de release date en wil geen dag eerder leveren.

pjvandesande wijzigde dit bericht 28-04-2008 11:21 (38%)

quote:
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:11:
[...]
Dit vind ik onzin. Ik heb een 46 inch full HD LCD, natuurlijk zie je het verschil tussen 720p en 1080p.
Dit is een andere discussie maar het antwoord is Ja en Nee, het verschil is te zien bij een afstand tot ongeveer 2 meter. Bij afstanden groter dan dat kunnen je ogen het verschil in kwaliteit bij deze resolutie's niet onderscheiden.

Dus als je binnen 2 meter van je scherm zit zit je goed met je 46" Full HD schermpje.
Overigens spelen beide nogsteeds alleen spellen af van 720p dus maakt het nogsteeds niets uit.

Nog een andere vraag, is het inmiddels al bekend of je nou een huis/gebouw kan kopen.
De vraag is volgens mij wel eens gesteld maar er zijn nog geen echte bevestigingen of goed onderbouden antwoorden gegeven.

Ik weet dat het in VC en SA mogelijk was, echter betekend dat natuurlijk niet dat dat in IV ook mogelijk gaat zijn.
Reg. datum: 13 augustus 2004

quote:
Chester schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:19:
[...]

Ik merk het anders ook op een 40" FullHD scherm. Het is zelfs te merken dat bijvoorbeeld GT5-Prologue niet eens echt 1080p is.
[/offtopic]

Voor de mensen in Eindhoven:
Replay heeft vanavond een midnight sale, en heeft nog een aantal niet gereserveerde exemplaren over volgens hun site. Je kunt denk ik het beste even bellen of ze nog een aantal exemplaren over hebben en meteen reserveren :P
En dan 65 euro betalen als de MM hem voor tien euro minder verkoopt en voorraad genoeg garandeert? Ik sla ff over.

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

Ff een vraag......
Maar hoe in godsnaam kunnen ze deze pack aanbieden voor 399-, ?????
Is gewoon 2 gratis games ?

http://toysrus.nl/Upload/Image/achtergrond/GTA-ps3-actie-bg.jpg

quote:
Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
Ff een vraag......

[afbeelding]
LOL jij noemt een prologue een game... :D :+

quote:
Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
Ff een vraag......

[afbeelding]
Ja voor jouw betekend dat 2 (1,5) gratis games, voor Sony betekend dat iets minder winst
teletext 888 voor ondertitels

quote:
ReVision schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:20:
[...]

Dit is een andere discussie maar het antwoord is Ja en Nee, het verschil is te zien bij een afstand tot ongeveer 2 meter. Bij afstanden groter dan dat kunnen je ogen het verschil in kwaliteit bij deze resolutie's niet onderscheiden.

Dus als je binnen 2 meter van je scherm zit zit je goed met je 46" Full HD schermpje.
Overigens spelen beide nogsteeds alleen spellen af van 720p dus maakt het nogsteeds niets uit.

Nog een andere vraag, is het inmiddels al bekend of je nou een huis/gebouw kan kopen.
De vraag is volgens mij wel eens gesteld maar er zijn nog geen echte bevestigingen of goed onderbouden antwoorden gegeven.

Ik weet dat het in VC en SA mogelijk was, echter betekend dat natuurlijk niet dat dat in IV ook mogelijk gaat zijn.
Een bron heb ik niet, maar ik had in een preview gelezen (vorig jaar ergens) dat deze GTA niet net als voorgaande delen een 'rags-to-riches' verhaallijn heeft. Dus ik denk niet dat je een penthouse op de 45ste verdieping kopen kan.

Reg. datum: 28 april 2008

Zijn er toevallig ook midnight launches in Amsterdam??

swing it baby
Reg. datum: 11 december 2003

Echt een n00b vraag (maar heb er weinig over kunnen vinden): wat houdt de multiplayer mode eigenlijk in? Je kan met 16 online (en volgens IGN is deze mode de aankoop alleen al waard), maar wat doe je dan? Zijn er diverse online modi, of is het gewoon een open wereld waar je maar wat kan rondlopen/rijden/knallen?

I'm just taking care of business

aaibaar

quote:
cdneger schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:22:
[...]

LOL jij noemt een prologue een game... :D :+
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Wat is het dan? een gratis demo? Nee dat is het niet dus shut up.
Die prologue kost geld en het is een game.

Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
Royz schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:09:
[...]

ik ga het zometeen proberen. winkels in de meeste steden gaan pas open om 12/13.00 he op maandag ;)
oh ja.. niet gedacht. Ik moet toch werken :) ben benieuwd!

quote:
mr. TCB schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:28:
Echt een n00b vraag (maar heb er weinig over kunnen vinden): wat houdt de multiplayer mode eigenlijk in? Je kan met 16 online (en volgens IGN is deze mode de aankoop alleen al waard), maar wat doe je dan? Zijn er diverse online modi, of is het gewoon een open wereld waar je maar wat kan rondlopen/rijden/knallen?
Misschien een idee om de TS door te lezen, ook staat op de website van GTAIV precies welke modes er zijn en wat deze inhouden.
quote:
o.a. cops&robbers meen ik

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Dimension plus gaat reserveringen vandaag ook opsturen staat op hun site.

quote:
Wootism schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:28:
[...]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Wat is het dan? een gratis demo? Nee dat is het niet dus shut up.
Die prologue kost geld en het is een game.
Het is een veel te dure preview van een game die nog lang niet uitkomt en waarmee ze mensen veel geld uit de zak kloppen om ze lekker te maken voor een game. Die dan door diezelfde mensen gekocht wordt. Het is geldklopperij van het zuiverste water.

Maar het is ook ver off-topic! :)

woon in Z'meer maar werk in Amersfoort, dus kan niet ff checken.

Wordt GTA4 al verkocht bij de MM in Zoetermeer? (vandaag dus)

PSN: Sluuz

quote:
Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:16:
Overigens, bij de vorige pre-order kreeg ik ook geen bericht, totdat hij in een envelop door de brievenbus geschoven werd, dus ik zou niet in de stress raken als je vandaag geen tracking nummer ontvangt of zo.
ah ok dat wist ik niet, had ook Wii-fit besteld bij dynabyte, daar kreeg ik van tevoren een mail met trackingnummer van, maar dat was uiteraard ook een "echt" pakketje,

Maar stuurt dynabyto ook geen mail zodra het spel verstuurd is?
je kan zeggen wat je wilt maar cdneger heeft wel gelijk. Tuurlijk het is een geweldige game, maar geen volledige. Ik zou het eerder een beta noemen.
quote:
Je zou natuurlijk op de officiele GTA IV site onder Multiplayer kunnen kijken, of is dat te voor de hand liggend?

quote:
dikki dik schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:35:
je kan zeggen wat je wilt maar cdneger heeft wel gelijk. Tuurlijk het is een geweldige game, maar geen volledige. Ik zou het eerder een beta noemen.
Zou je dat ook zeggen als ze het geen Prologue hadden genoemd en je niet wist dat er een uitgebreidere versie aan zat te komen? (ik ken het spel/de demo/de beta niet, dus ik weet het niet)

aaibaar

quote:
dikki dik schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:35:
Een game is een game, volledig of niet.
dus een beta van een game is ineens geen game...? Uuuhh sure.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws