Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Net in mn mailbox: De onderstaande bestelling of bestellingen zijn verzonden en worden spoedig door TNT Post
geleverd op het door u opgegeven aflever adres.
Preorders gaan dus vandaag de deur uit, zodat je ze morgen hebt:D (bij 12game.com iig) Dus zorg dat je thuis bent morgen:)

ja, maar als je dit uitprint en aan zo'n bartsmit gastje laat zien?
en bij de dixons site stond leverbaar uit voorraad dacht ik... kan je misschien ook zo'n onwetend iemand mee ompraten :P

Reg. datum: 13 augustus 2004

MM Roermond, 800 stuks voor de PS3 en 800 stuks voor de Xbox360.

quote:
cdneger schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:39:
MM Roermond, 800 stuks voor de PS3 en 800 stuks voor de Xbox360.
En geen PS3 + GTA 4 bundels?
Of zullen deze pas later in de winkel komen te liggen?

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

quote:
Duuvel schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:26:
Heb de achievements eens bekeken, je kunt er echt zoveel dingen doen volgens mij, darten en wee tik wat allemaal, gelukkig heb ik morgen (en de rest van de week) vrij! 8)
linkje naar dat overzicht? :)
-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

Misschien dat iemand het zich nog afvroeg, GTA 4 schijnt helemaal region locked te zijn:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=187763

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag

Nederlander in Belgie

quote:
Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:49:
Misschien dat iemand het zich nog afvroeg, GTA 4 schijnt helemaal region locked te zijn:

:?

Ik heb een region free versie gekocht via eBay. Neem aan dat dat wel gewoon gaat lukken dan? Anders ga ik hem annuleren en haal ik hem alsnog bij de MM ofzo.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

...

Net belde mijn vriendin op vanuit de ToysRus, ze had naar GTAIV gevraagd aan de verkoopster en nee die werd vandaag nog niet verkocht. Oh wat raar zei mijn vriendin ik heb toch al van wat winkels gehoord die hem al verkocht hebben (bron GOT ;)). Mijn vriendin had iemand nog nooit zo snel naar een telefoon zien rennen om rond te gaan bellen! Zelf de mensen in de winkels worden nu al gek! :P

Maar deze jongen heeft dus nog geen GTAIV... :(

quote:
Armada schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:49:
Dat is niet erg stimuleren voor het importeren van de game (wat waarschijnlijk de bedoeling is.) Gelukkig dat ze bij gamehubs gewoon PAL versie's van de game hebben. Dus gelukkig is er in mijn geval geen probleem.
Reg. datum: 05 september 2007

quote:
Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:42:
[...]

Bij de Gamemania in Belgie zijn die er al wel. Heb daar pakweg 2 weken geleden een gereserveerd en vannacht ophalen:)

Al gekeken bij Gamemania in NL toevallig?

Reg. datum: 13 augustus 2004

quote:
Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:42:
[...]

Dat weet ik niet, maar dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk. :)

kickje ivm stortvloed aan levering...

Kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.

quote:
Frijns.Net schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:26:
Heeft iemand al ergens de PS3 + GTA 4 bundels te koop gezien (reclame folder, aankondiging in de winkel zelf) in een winkel? En dan bedoel ik niet de online winkels.
http://toysrus.nl/Welkom/GTA4%20PS3%20aanbieding.aspx

PS3 + GTA IV + GT5 = ¤ 399

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Chaoss schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:46:
[...]

linkje naar dat overzicht? :)
Achievement lijst GTA IV

Alstublieft :)

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
Dennahz schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:51:
[...]

:?

Ik heb een region free versie gekocht via eBay. Neem aan dat dat wel gewoon gaat lukken dan? Anders ga ik hem annuleren en haal ik hem alsnog bij de MM ofzo.
Ik zou niet weten welke versie dat voor de 360 _kan_ zijn, ook Playasia geeft aan dat de Amerikaanse op US regio (en de Japanse op die bijbehorende regio) is gelocked:

http://www.play-asia.com/...t+Auto+IV%22-70-1veu.html
So, no import for you...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag

zooo, nog maar even wachten. hier is geen midnight launch maar ik zou toch niet kunnen spelen, me broer moet morgen werken (ahhh, arm manneke) en ik mag zijn xbox niet van zen kamer halen (waarom is de mijne dood)

ik kan echt niet meer wachten, ik ga denk maar wat CoD 4 spelen, daarna misschien nog wat saints row (ff codes opzoeken voor oneindig ammo enzo :p)

's avonds nog ff i robot kijken en dan vroeg het bedje in.

owja, en de openingstijd van de musicstore achterhalen

The cake is a lie!

da Granndest
Reg. datum: 04 september 2006

quote:
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:

Kunnen beide consoles overigens GTA4 in 1080p weergeven? Bij de PS3 is mij nog altijd teveel in 720p.
De PS3 kan hem alleen upscalen, native draait hij (net zoals bijna alle PS3 en 360 games) in 720p.

quote:
JAHRASTAFARI schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:53:

Wat maakt het uit? Op meer dan 1,5 meter afstand zie je het verschil toch niet tussen 720p en 1080p.
(en kom nou niet aan met "dat zie ik wel", want dat is fysiek niet mogelijk)

johnnyv.nl wijzigde dit bericht 28-04-2008 11:05 (9%)

vloeiˇend (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Reg. datum: 12 februari 2005

nog niemand die vandaag al een exemplaar heeft kunnen oppikken?

Reg. datum: 21 december 2007

quote:
WatheveR schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:58:

owja, en de openingstijd van de musicstore achterhalen
waarschijnlijk zijn ze om 10 uu ropen dat is hier bij mij dan iig

[img]http://www.jakooldesigns.com/nadiadiana/theoldwitch/theoldwitchgw.jpg[/img]

Ik neem aan dat Intertoys me na de middag belt. Als ik om 15:00 nog niets gehoord heb, ga ik zelf even bellen : )

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
buddow schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:05:
nog niemand die vandaag al een exemplaar heeft kunnen oppikken?
ik ga het zometeen proberen. winkels in de meeste steden gaan pas open om 12/13.00 he op maandag ;)

Royz hyves | Xbox Live gamertag: RoYZZ | Get big or die tryin'

quote:
johnnyv.nl schreef op maandag 28 april 2008 @ 11:05:
[...]
Wat maakt het uit? Op meer dan 1,5 meter afstand zie je het verschil toch niet tussen 720p en 1080p.
(en kom nou niet aan met "dat zie ik wel", want dat is fysiek niet mogelijk)
Dit vind ik onzin. Ik heb een 46 inch full HD LCD, natuurlijk zie je het verschil tussen 720p en 1080p.

Reg. datum: 28 november 2004

Ondersteunt de PS3 versie trouwens rumble, en komen hier EINDELIJK die DS3 controllers in die ps3 GTA pack te zitten?

tvp

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws