Ik kwam er zojuist achter (ja, suf, ja) dat ik zowel het rythmic boxing (oid) en het snowboarden al had vrijgespeeld. Dat snowboarden is net zo leuk als de reclame beloofde, maar omdat je gewend bent naar links en rechts te leunen nog niet al te makkelijk! Ik moest echt een paar keerk proberen voor mijn pupke niet in tranen uitbarstte onderaan de baan
Dat boxen op muziek is echt i-de-aal! Ik vind het superleuk en heb het 3 keer achter elkaar gedaan of zo. Hoop dat het mettertijd nog wat pittiger wordt, maar leuk is het zeker.
En nog nav mijn post ergens hierboven: ik heb (jawel!) de pushups met sidelifts (oid) afgemaakt! ergens bij de vierde of vijfde moest ik echt even stoppen, maar ik ben daarna weer doorgegaan. Ik buig dan wel niet zo diep door, maar voor mij is het al een vooruitgang dat ik de houding an sich vol kon houden
Overigens is mijn progress ook op z'n zachtst gezegd aardig te noemen - binnen 10 dagen is mijn wii fit age gedaald naar mijn echte leeftijd (zegt niet veel, maar nog) en begint het gewichtsverlies langzaam te komen.
Buiten dat is het tegen mijn verwachting in gewoon een ontzettend goed gevoel me eens lekker in te spannen zodat het zweet op mijn rug staat - na het bewegen voel ik me zo lekker rustig! Ik kan me voorstellen dat juist dat gevoel erg veslavend kan werken.
Wat is jullie fijnste volgorde van oefeningen? Hebben jullie een vast programma of kies je wat op dat moment leuk lijkt?
Ik begin met wat balance voor de fun, daarna aerobics om warm te worden, stukje hardlopen (de kortste, maar ik houd die erg goed vol) en dan de muscleworkouts. Tegen die tijd zit ik al over het bekende 'half uurtje' heen en ik sluit af met wat yoga. Wellicht niet erg intensief allemaal maar voor iemand die nooit sport is dit een wereld van vooruitgang
om dus maar even een ontopic, inhoudelijke reactie te plaatsen