Gathering of Tweakers

Quicksearch
[DPC]Team Grazzie

quote:
DukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
Ze komen van opzij... dus misschien moet je niet naar voren buigen :?
Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan :P . Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen :P

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Reg. datum: 08 september 2001

quote:
DukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
[...]

Ze komen van opzij... dus misschien moet je niet naar voren buigen :?
En voor het plezier moet je ook je armen omhoog doen terwijl je opzij buigt :)

GNU guru en mainframe hacker
Er zijn twee soorten mensen: zij die Audigy mixers snappen en zij die dat niet doen.

LOST...niet de serie.

quote:
Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:[...]Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan :P . Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen :P
...anders gewoon even op 1 been staan. Wel tijdig doen, want ander ben je te laat....

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Reg. datum: 07 januari 2002

Ik heb spijt. Het leek me leuk als mijn man ook een beetje zou gaan Wii Fitten, dus ik liet hem een van de spelletjes zien waar ik niet goed in ben (voetballen wegkoppen) in de hoop dat hij zou denken "dat kan ik ook, maar dan beter". Mijn strategie werkte, maar nu heeft hij me in ALLE spelletjes uit de top drie geknikkerd, ook die waarvan ik dacht dat ik er best goed in was/ :'( :P

Misschien reeds gemeld (en correctie voor op de start post).
Big dennis heeft nu ook losse balanceboards in de verkoop.

Nu vraag ik mij af of het spel Wii Fit ook werkt met 2 borden?

Overigens is het niet goedkoop: 109 EUR geloof ik.

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Misschien reeds gemeld (en correctie voor op de start post).
Big dennis heeft nu ook losse balanceboards in de verkoop.

Overigens is het niet goedkoop: 109 EUR geloof ik.
Werkt volgens mij maar max met 1 bord. Dacht dat de wii zelf ook maar 1 balance board aankon tegelijkertijd.

Klopt, Maximaal 10 remote devices (pairs) waarvan maar 1 balance board (met de huidige firmware).
Daarnaast een belachelijke prijs aangezien Wii Fit met board maar 89¤ adviesprijs is.

DukeBox wijzigde dit bericht 10-05-2008 17:34 (19%)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

daarnaast degene die hem kopen hebben een omgebouwde wii denk ik :P Want mocht hij kapot gaan is Nintendo vast niet erg moeilijk met garantie ;)

quote:
Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:
[...]

Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan :P . Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen :P
Probeer door je knieën te zakken en ze iets te buigen. Ik bewoog eerst vooral m'n bovenlichaam met m'n benen redelijk gestrekt, wat over het algemeen wel werkt, maar waarbij je nooit echt goed zal scoren. Daarnaast is het wat zwaarder met je benen gebogen. Vooral als je veel achter elkaar aan het skiën bent, merk je het wel.

Op één been gaan staan vind ik dan wel weer erg lame trouwens :P

BarôZZa wijzigde dit bericht 10-05-2008 21:36 (5%)

subtitle
Reg. datum: 19 augustus 2006

Jezus ik viel bijna flauw bij de Parallel Stretch. Heb na 10 dagen wel merkbaar sterkere buikspieren.

Zazen was ook grappig, voornamelijk omdat ik dat al deed :P

handtekening

quote:
Jikan schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:34:
Zazen was ook grappig, voornamelijk omdat ik dat al deed :P
Stil zitten op je luie reet bedoel je ? ;)

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

quote:
Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Nee, Wii Fit werkt niet met 2 borden tegelijk. Als je tegelijk wilt spelen, zul je EA in de gaten moeten houden. Die zijn nu ook een Fitness-achtige game voor Wii aan het maken - mogelijk dat die wel 2player krijgt.

^ Nee, tenzij zij de firmware kunnen aanpassen.

subtitle

quote:
DukeBox schreef op zondag 11 mei 2008 @ 01:02:
[...]

Stil zitten op je luie reet bedoel je ? ;)
Was het maar zo simpel :'(

Jikan wijzigde dit bericht 11-05-2008 13:45 (8%)

handtekening

Alles sal reg kom

Even een vraagje over het tightrope spel:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?

Hardlopen viel me ontzettend mee trouwens, leuke workout geeft het :) Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken :$ Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*

*disclaimer: ik ben een meiske ;)

Wat zijn jullie favorieten? En welke sla je over? Ik vind de yoga waanzinnig trouwens - heb het board vooral gekocht voor de yoga oefeningen ook en ik haalde steeds bij de eerste keer proberen al 4 sterren 8) Skieen vind ik ook erg leuk, gaat ook steeds beter. Snowboarden heb ik nog niet unlocked, hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk :)

Laatste dingetje nog, ik las een review waarin de Wii Fit helemaal de grond in werd getrapt op totale nonargumenten, als 'je moet ervoor opstaan,' en 'je kunt deze dingen ook doen zonder het board.' Mja :P maar dat board geeft je wel geweldige feedback of je het goed doet of niet, vooral wbt balans (drukpunt) en dus houding.

Eensch met droog commentaar: 'I noticed you took a break while...(...)'
Mja, ik lag in een lachstuip naast het board :P

Edit (om deze post nog wat langer te maken)
Ik las in dit topic dat het programma je weinig feedback geeft, maar ik vind dat wel meevallen? Je kunt in het hoofdmenu kiezen voor een soort van checkup, waarbij je wordt gewogen en wat oefeningen kan doen. En eens in de 2 weken wordt je voortgang bekeken geloof ik. Ben benieuwd :+

Ranewen wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:20 (8%)

Een vloek of krachtterm in een nieuwsbericht? DM me!
r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog

quote:
Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken :$ Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*

Ik denk van niet. Die oefening is behoorlijk zwaar, ik kon er de eerste keer niet eens 3 afmaken. Inmiddels kan ik er wel 10 doen, maar dan ben ik wel moe. Ik ben dan wel geen meisje, maar toch een slapjanus dus misschien vergelijkbaar :)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!"
- Steun Mepukori, gebruik geen DRM!

quote:
Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk :)
Vind ik dus niet. Bij een spel als dit had alles gewoon unlocked moeten zijn imo. Het bord staat hier alweer een week niks te doen. Ik zou graag willen snowboarden, maar heb geen zin om al die andere games te gaan doen, en zeker niet met de huidige temperaturen.

(En nee, ik heb geen hekel aan locks, bij veel spellen (en voornamelijk op de 360) vind ik het razend leuk om te unlocken)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Is een beetje saai.

quote:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?
Ik heb nu de records van mijn vriendin gebroken en sta volgens mij rond de 40 seconden. Mijn kunstje is steeds mijn voet optillen, heel even zo staan tot hij net iets naar de andere kant van het touw is en dan wisselen. Hij gaat bij mij dus de hele tijd van 5 graden naar rechts naar 5 graden naar links.
quote:
Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken :$ Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*

Het is heel normaal om bij opdrukken te beginnen op je knieen. Als je je (diepe) buikspieren belangrijk vind, dan kan je altijd de parallel 'stretch' doen. In een gemiddelde aerobics-klas zal je ook verteld worden om het op je knieen te doen als het te zwaar is. Ik ben trouwens na 10 keer ook bekaf.

RIP Yoeri
I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)

technisch geneeskunde

quote:

Hardlopen viel me ontzettend mee trouwens, leuke workout geeft het :) Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken :$ Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*

Wat zijn jullie favorieten? En welke sla je over? Ik vind de yoga waanzinnig trouwens - heb het board vooral gekocht voor de yoga oefeningen ook en ik haalde steeds bij de eerste keer proberen al 4 sterren 8) Skieen vind ik ook erg leuk, gaat ook steeds beter. Snowboarden heb ik nog niet unlocked, hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk :)
..knip..
Bij het touwlopen zit ik nog steeds op 38.90 sec op easy dan wel :P
Dit kan nog sneller maar nog niet gedaan, mijn manier is te doen alsof je aan het slalommen bent.
Dat is de snelste manier om over het touw te lopen de kunst dan is nog om het ritme goed in de gaten te houden zodat je geen tijd verliest door verminderde evenwicht. Dat is dan ook een punt waar ik nog op kan verbeteren :).

Wat betreft opdrukken, het is gewoon zwaar zeker als je zoals ik je armen niet optimaal kan neerzetten en omdat het tempo niet zo hoog ligt. Verder dan 20 kom ik nog steeds niet.

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

* Rakkerzero heeft ook al enige tijd Wii Fit :)

Ik weet nu al wel dat ik voorlopig niet meer ga hula hoopen. Ik heb 3 dagen last van mn rug en zij gehad. :/
OK, wel mijn fout om dat 3 kwartier aan een stuk te gaan doen :+
LOST...niet de serie.

quote:
Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Edit (om deze post nog wat langer te maken)
Ik las in dit topic dat het programma je weinig feedback geeft, maar ik vind dat wel meevallen? Je kunt in het hoofdmenu kiezen voor een soort van checkup, waarbij je wordt gewogen en wat oefeningen kan doen. En eens in de 2 weken wordt je voortgang bekeken geloof ik. Ben benieuwd :+
....die checkup , ik neem aan dat je de body test bedoelt, kan (moet) je dus elke dag doen voor je begint aan je oefeningen om je gewicht en BMI in kaart te brengen. Je voortgang wordt dan elke dag bekeken :)

LOST wijzigde dit bericht 12-05-2008 19:48 (3%)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Reg. datum: 30 november 2007

Iemand al alle onderdelen unlocked? Ik moet er zelf nog een paar van de mustle training, voor de rest alles :)

Wiiiiiiii

Ik heb alles al geunlocked. Volgens mij was ik er zo'n 4½ uur mee bezig. De teller staat nu op 8 uur.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

subtitle

Dacht dat ik alles had behalve de Push-ups

handtekening

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb alles al geunlocked. Volgens mij was ik er zo'n 4½ uur mee bezig. De teller staat nu op 8 uur.
Vreemd, zit nu aan de 7 uur, maar nog steeds moet ik een aantal muscle oefeningen. Volgens mij heb ik dara te weinig tijd aan besteed?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws