Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaanquote:
Reg. datum: 08 september 2001
En voor het plezier moet je ook je armen omhoog doen terwijl je opzij buigtquote:DukeBox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:31:
[...]
Ze komen van opzij... dus misschien moet je niet naar voren buigen
GNU guru en mainframe hacker
Er zijn twee soorten mensen: zij die Audigy mixers snappen en zij die dat niet doen.
...anders gewoon even op 1 been staan. Wel tijdig doen, want ander ben je te laat....quote:Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:[...]Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan. Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
Reg. datum: 07 januari 2002
Reg. datum: 24 juli 2006
Big dennis heeft nu ook losse balanceboards in de verkoop.
Nu vraag ik mij af of het spel Wii Fit ook werkt met 2 borden?
Overigens is het niet goedkoop: 109 EUR geloof ik.
Werkt volgens mij maar max met 1 bord. Dacht dat de wii zelf ook maar 1 balance board aankon tegelijkertijd.quote:Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Misschien reeds gemeld (en correctie voor op de start post).
Big dennis heeft nu ook losse balanceboards in de verkoop.
Overigens is het niet goedkoop: 109 EUR geloof ik.
Daarnaast een belachelijke prijs aangezien Wii Fit met board maar 89¤ adviesprijs is.
DukeBox wijzigde dit bericht 10-05-2008 17:34 (19%)
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Reg. datum: 19 januari 2003
Probeer door je knieën te zakken en ze iets te buigen. Ik bewoog eerst vooral m'n bovenlichaam met m'n benen redelijk gestrekt, wat over het algemeen wel werkt, maar waarbij je nooit echt goed zal scoren. Daarnaast is het wat zwaarder met je benen gebogen. Vooral als je veel achter elkaar aan het skiën bent, merk je het wel.quote:Black Piet schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:03:
[...]
Dan ga ik maar naar links of rechts leunen voortaan. Heb het net even geprobeerd, maar het werkt bij mij nog niet echt lekker. Maar dat misschien gevoel wat ik nog moet ontwikkelen
Op één been gaan staan vind ik dan wel weer erg lame trouwens
BarôZZa wijzigde dit bericht 10-05-2008 21:36 (5%)
Zazen was ook grappig, voornamelijk omdat ik dat al deed
handtekening
Stil zitten op je luie reet bedoel je ?quote:Jikan schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:34:
Zazen was ook grappig, voornamelijk omdat ik dat al deed
Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php
Nee, Wii Fit werkt niet met 2 borden tegelijk. Als je tegelijk wilt spelen, zul je EA in de gaten moeten houden. Die zijn nu ook een Fitness-achtige game voor Wii aan het maken - mogelijk dat die wel 2player krijgt.quote:Mothergoose schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?
Hardlopen viel me ontzettend mee trouwens, leuke workout geeft het
*disclaimer: ik ben een meiske
Wat zijn jullie favorieten? En welke sla je over? Ik vind de yoga waanzinnig trouwens - heb het board vooral gekocht voor de yoga oefeningen ook en ik haalde steeds bij de eerste keer proberen al 4 sterren
Laatste dingetje nog, ik las een review waarin de Wii Fit helemaal de grond in werd getrapt op totale nonargumenten, als 'je moet ervoor opstaan,' en 'je kunt deze dingen ook doen zonder het board.' Mja
Eensch met droog commentaar: 'I noticed you took a break while...(...)'
Mja, ik lag in een lachstuip naast het board
Edit (om deze post nog wat langer te maken)
Ik las in dit topic dat het programma je weinig feedback geeft, maar ik vind dat wel meevallen? Je kunt in het hoofdmenu kiezen voor een soort van checkup, waarbij je wordt gewogen en wat oefeningen kan doen. En eens in de 2 weken wordt je voortgang bekeken geloof ik. Ben benieuwd
Ranewen wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:20 (8%)
Een vloek of krachtterm in een nieuwsbericht? DM me!
r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog
Ik denk van niet. Die oefening is behoorlijk zwaar, ik kon er de eerste keer niet eens 3 afmaken. Inmiddels kan ik er wel 10 doen, maar dan ben ik wel moe. Ik ben dan wel geen meisje, maar toch een slapjanus dus misschien vergelijkbaarquote:Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukkenEven iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
*disclaimer: ik ben een meiske![]()
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!"
- Steun Mepukori, gebruik geen DRM!
Vind ik dus niet. Bij een spel als dit had alles gewoon unlocked moeten zijn imo. Het bord staat hier alweer een week niks te doen. Ik zou graag willen snowboarden, maar heb geen zin om al die andere games te gaan doen, en zeker niet met de huidige temperaturen.quote:Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk
(En nee, ik heb geen hekel aan locks, bij veel spellen (en voornamelijk op de 360) vind ik het razend leuk om te unlocken)
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Ik heb nu de records van mijn vriendin gebroken en sta volgens mij rond de 40 seconden. Mijn kunstje is steeds mijn voet optillen, heel even zo staan tot hij net iets naar de andere kant van het touw is en dan wisselen. Hij gaat bij mij dus de hele tijd van 5 graden naar rechts naar 5 graden naar links.quote:Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Even een vraagje over het tightrope spel:
mijn broer speelde het vanmiddag en die liep zowat binnen de minuut over dat touw. Ik blijf mijn evenwicht maar verliezen en heb geen idee hoe je binnen de tijd moet blijven - na een keer of 7 proberen lukte het me met 5 seconden over op de klok. Andere keren ben ik gewoon te laat omdat ik steeds bezig ben weer 'in evenwicht' te komen. Ik ben er inmiddels uit dat je je voeten niet volledig op moet tillen, maar er moet een foefje voor zijn?
Het is heel normaal om bij opdrukken te beginnen op je knieen. Als je je (diepe) buikspieren belangrijk vind, dan kan je altijd de parallel 'stretch' doen. In een gemiddelde aerobics-klas zal je ook verteld worden om het op je knieen te doen als het te zwaar is. Ik ben trouwens na 10 keer ook bekaf.quote:Overigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukkenEven iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
RIP Yoeri
I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)
Bij het touwlopen zit ik nog steeds op 38.90 sec op easy dan welquote:Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:
Even een vraagje over het tightrope spel:
Hardlopen viel me ontzettend mee trouwens, leuke workout geeft hetOverigens heb ik vanmiddag die pushups geprobeerd - ik kon niet eens in die houding blijven staan, laat staan dan nog eens opdrukken
Even iets verzinnen dat ik het vanaf mijn knieen kan doen, maar is het erg bedroevend als ik dit niet kan?*
Wat zijn jullie favorieten? En welke sla je over? Ik vind de yoga waanzinnig trouwens - heb het board vooral gekocht voor de yoga oefeningen ook en ik haalde steeds bij de eerste keer proberen al 4 sterrenSkieen vind ik ook erg leuk, gaat ook steeds beter. Snowboarden heb ik nog niet unlocked, hoe lang moet je daarvoor bezig zijn? Vind wel dat het unlocken snel gaat, na krap een uur spelen heb je al iets van 4 of 5 dingen vrij. Had van mij wat langer mogen duren, blijft het ook wat langer leuk
..knip..
Dit kan nog sneller maar nog niet gedaan, mijn manier is te doen alsof je aan het slalommen bent.
Dat is de snelste manier om over het touw te lopen de kunst dan is nog om het ritme goed in de gaten te houden zodat je geen tijd verliest door verminderde evenwicht. Dat is dan ook een punt waar ik nog op kan verbeteren
Wat betreft opdrukken, het is gewoon zwaar zeker als je zoals ik je armen niet optimaal kan neerzetten en omdat het tempo niet zo hoog ligt. Verder dan 20 kom ik nog steeds niet.
Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70
Ik weet nu al wel dat ik voorlopig niet meer ga hula hoopen. Ik heb 3 dagen last van mn rug en zij gehad.
OK, wel mijn fout om dat 3 kwartier aan een stuk te gaan doen
....die checkup , ik neem aan dat je de body test bedoelt, kan (moet) je dus elke dag doen voor je begint aan je oefeningen om je gewicht en BMI in kaart te brengen. Je voortgang wordt dan elke dag bekekenquote:Ranewen schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:18:Edit (om deze post nog wat langer te maken)
Ik las in dit topic dat het programma je weinig feedback geeft, maar ik vind dat wel meevallen? Je kunt in het hoofdmenu kiezen voor een soort van checkup, waarbij je wordt gewogen en wat oefeningen kan doen. En eens in de 2 weken wordt je voortgang bekeken geloof ik. Ben benieuwd
LOST wijzigde dit bericht 12-05-2008 19:48 (3%)
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort
handtekening
Vreemd, zit nu aan de 7 uur, maar nog steeds moet ik een aantal muscle oefeningen. Volgens mij heb ik dara te weinig tijd aan besteed?quote:ChrisM schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb alles al geunlocked. Volgens mij was ik er zo'n 4½ uur mee bezig. De teller staat nu op 8 uur.