Gathering of Tweakers

Quicksearch
Je Gekke Bek!

Miss nog ff een aandachtspuntje voor mij trouwens zeker wel :

Je kunt met behulp van die Wii Fit software een check/test doen om te zien of je Balance Board naar behoren werkt. Ik heb hem denk ik 2 weken nu maar had het nog niet eerder opgemerkt. Mijn Balance Board gaat dus terug ( hele linkerkant fuctioneerd niet goed )

Maar gezien de vele positieve reacties over nintendo heb ik dan ook geen zorgen. Ik heb de Wii Balance Board puur gekocht omdat het een must have gadget is voor de Wii.

If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...

Biertje?

quote:
Cartman! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:
Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7
Heb ook ergens gehoord dat je dan de aziatische versie krijgt die maar tot 135 kg gaan ipv de 150 kg van de europeese en amerikaanse.

edit: gevonden:
Ik heb dat balanceboard bij bigdennis gekocht met die sleeve en een oplaadbaar batterypack. het Balanceboard is afkomstig uit Japan. De doos en de gebruiksaanwijzing waren allemaal in het japans of chinees.

Zelf afgelopen weekend een Wii-fit gescoord voor mijn vrouw in Hengelo bij een kleine zaak die ze uit Duitsland haalt (duitse verpakking en boekje). Was wel iets duurder (¤ 109) maar wel leverbaar. Die ¤ 20 is het mij wel waard nu mijn vrouw niet telkens vraagt of ik al ergens een zaak heb gevonden die ze verkoopt :+.

megatronics wijzigde dit bericht 23-07-2008 08:35 (17%)

In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.

quote:
Wippien schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 01:41:
Je kunt met behulp van die Wii Fit software een check/test doen om te zien of je Balance Board naar behoren werkt.
Hoe doe je dit dan?

Gisteren een fitness mat gekocht bij de Blokker. Afgeprijsd naar 7,50.. en bij de kassa ging er nog eens 50% korting van af, dus uiteindelijk 3,75 Euro betaald. Doe er je voordeel mee. :)

Heerlijk ding, ik kan nu eindelijk comfortabel opdrukoefeningen doen enzo.

http://www.xs4all.nl/~galaxie/got/wii_fit_mat_blokker.jpg

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Je Gekke Bek!

quote:
Moet je ff bij user settings kijken volgens mij. Dat is dus als je naar je Mii kijkt en je dat grafiekje ziet dan zitten er aantal opties. Dan moet je het vanzelf wel tegen komen. Ik wist het ook niet want ik lees ook nooit boekjes tot dat ik eens de tijd nam om er eens te gaan kijken.

Dat is toch wel een positief iets van Nintendo die check/test.

If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...

Reg. datum: 09 november 2001

Gisteren kwam tnt post opeens onverwacht een pakketje afleveren.

Het bleek de Wii Fit te zijn die ruim 2 1/2 maand geleden bij bol.com heb besteld. :) :)

E6600 @3300 Mhz XFX 8800GTX Raptor 74 GB Logitech Z-5500 Dell 3008, 2 GB HyperX Dinovo desktop Logitech G25

@Henkus: de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit. Veel Fit-plezier! :)

P5W DH Deluxe bios 2004; E6600 @ 3.3GHz (9x367) 1,35V; Team Xtreem 4*1GB PC6400 @ PC5867 1:1 2,10V; Asus GeForce 8800GTX @ stock; Zalman 9500LED @ 1500rpm; Arctic Silver 5; Enermax Liberty 620; Coolermaster Stacker 830; Windows Vista Home Premium

Serious Game Developer

Bij de MediaMarkt in Den Haag liggen (~30min geleden) nog stuk of 15 dozen.

Ik ga zo maar eens even spelen ;).

Canon 400D | 70-200/F4 L IS | 24-105/F4 L IS | 60/F2.8 Macro | 50/F1.8 MK II | Yet Another Laser Game |Western RTS

Reg. datum: 18 december 2001

Zodra ik naar Wii Fit ga vanuit het hoofdmenu van de Wii begint de disc drive van de Wii te draaien en die blijft dan ook continu draaien. Is dit normaal?

(Ik kan hier nergens iets over vinden en Wii Fit is m'n eerste Wii spel).

Reg. datum: 28 november 2004

edit: laatmaar :)

am2 wijzigde dit bericht 14-08-2008 15:46 (96%)

Doet weer iets met vezels...

M'n vriendin heeft Wii Fit van me gevraagd voor haar verjaardag 2 weken terug. Ik moet zeggen: valt me niks tegen. Die spieroefeningen gaven me 2 dagen later nog spierpijn in m'n buikspieren. Echt hilarisch is het dat Wii Fit vindt dat ik de prestaties van een body builder neerzet :') Wie mij enigszins kent weet dat ik een *kuch* beetje last van overgewicht heb en ik sport ook echt niet actief. Wii Fit vind ik echter wel grappig om te doen, dus wie weet of we nog gewicht gaan verliezen :)

Ik merkte ook dat m'n balans belabberd is. Ik leun veel teveel op m'n hakken, volgens Wii Fit. Ik kan niet zeggen dat het heel natuurlijk aanvoelt om wat meer naar voren te leunen. Bovendien pas ik met m'n maatje 46 qua schoenen ook amper op dat bord. Het past wel, maar er is weinig ruimte over zegmaar.

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 23 oktober 2004

Wacht maar af. Paar weken volhouden en je merkt echt dat je balans beter wordt. Je wordt ook gewoon merkbaar sterker & flexibeler.

Het mag dan geen echte sportschool zijn, je kunt toch echt wel zware workouts op dat rare plankje doen.

Revived

Kan het zijn dat de fit langzaam maar cker weer een beetje beschikbaar begint te worden?
Heb de eerste maanden echt iedere winkel gecleared op zoek naar dat ding.
Gisteren kom ik thuis heeft mijn vrouwtje ineens zo'n ding in haar handen. :)
(Dynabyte Bergen op Zoom btw).

! BOE !

Biertje?

Mijn zus had er vorige week ook al een gescoord bij de Bart Smit in Almere.

In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.

Hier nog een trotse Wii Fit eigenaar sinds een week. Was al een maand bezig met m'n dieet (met succes zonder sport) en maar eens besloten om toch Wii Fit te kopen. Ik had toen wel het idee van "jaja, zoiets voor vrouwtjes van 40 jaar" :+

Ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt. Zeker als je zo "out of shape" bent als mij (deed vroeger nog 8 uur zwemmen + 4 uur fitness/powertraining per week en ben toen 4 jaar geleden volledig gestopt) merk je het wel. Ik hou me vast aan 30-45 minuten effectief oefeningen doen per dag. Dat levert toch een handdoek op doordrenkt door zweet. M'n favorieten zijn dan ook joggen (die free run), hoola-hoopen, boksen. Als je daar echt in vliegt voel je je hartslag toch snel de hoogte in gaan en het zweet van je af druipen.

De Yoga oefeningen, super. Mede door m'n gewicht en slechte (zit)houding zit ik al 2-3 jaar te sukkelen met m'n rug (sinds ik gestopt ben met zwemmen). Ik kan nu na een week al het verschil voelen door die yoga oefeningen (zit misschien ook tussen de oren).

De spier oefeningen, idem. Al heb ik nu het idee dat ik meer m'n kuiten zit te trainen bij al die oefeningen dan iets anders. Bij sommige oefeningen zit ik veel te ver naar voor continu en bij de andere weer naar achter. Ik sta dus permanent in een, lijkt het, voorover gebogen of naar achter gebogen houding. Ik zag dat iemand het hierboven ook al aanhaalde.
De oefeningen zelf zijn erg goed moet ik zeggen. Ik zat vroeger uren in de fitness (+/- 2 uur cardio en 2 uur gewichten) en durf te zeggen dat deze makkelijk in m'n oude schema zouden passen.

Het enige dat ik eigenlijk zelden doe zijn die evenwichtsoefeningen. De enige die me daar tot nu toe bevallen is in die bel door die rivier rennen en met je Mii in pinguinpak vissen vangen :')

Al bij al een erg goede aankoop tot nu toe. Door het systeem van de unlocks (zoals we die bij veel games kennen) word je echt wel gemotiveert om verder te gaan. Waar ik vroeger in de fitness al eens naar de klok zat te kijken, of op m'n blad met oefeningen hoeveel het er nog waren, verlies ik nu echt de tijd uit het oog. "Nog even die oefening doen, dan komt er misschien nog een unlock bij" is het nu naar het einde van m'n oefeningenreeksje toe.

Ik moet wel zeggen dat je moet oppassen ermee als je nog nooit echt gesport hebt, of geen sporten gedaan hebt waar lichaamshouding belangrijk is. Wii Fit baseert zich voor je houding dus enkel op de sensors in het balance board. Je kan met veel oefeningen perfect in het gele balkje/bolletje zitten met je puntje maar onbewust toch een verkeerde houding hebben, vooral de rug. Vooral bij de yoga oefeningen kan je dit hebben. Neem bijvoorbeeld de "half moon". Je kan daar gewoon met je rug in een totaal verkeerde houding staan maar door met je gewicht te verschuiven toch dat puntje mooi in het midden houden. Eigenlijk zou je dus een grote spiegel moeten hebben die je schuin voor je zet ofzo, dan kan je zowel jezelf van opzij als van voor zien.

ಠ_ಠ

﴾͡๏̯͡๏﴿

I was cool before I met ya
Reg. datum: 02 november 2000

vandaag ook mijn wiifit binnengekregen (via dixons, binnen 1 dag bezorgd)
Op eerste gezicht lijkt het wel leuk om een paar minuten na het werk, elke dag even te spelen.
Dat jogging verhaal is wel een beetje saai. Ik zit er nu aan te denken om de wii naar boven te sjouwen en op m'n crosstrainer dat joggen te doen. Dat lijkt me toch iets meer sporten (en veiliger voor de gewrichten)

heeft iemand anders dat wel eens geprobeerd?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws