Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Het Grote Wii Fit Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 augustus 2004

Hahaha. Eerder al wat gemeld over het feit dat de US versie niet op metric te zetten zou zijn:
quote:
The European and North American Wii Fit releases contains support for both imperial and metric units In the European edition if the user location is set to the United Kingdom then imperial units are used, with weight shown in the traditional British style of stones and pounds, otherwise metric are used. In the version for the Americas, US customary units are used if the language is set to English. If it is set to Spanish or French, then the Metric System is used. There is no way to change the unit set of the game without changing these Wii localisation settings.
Hoe BEDENK je het!

PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD

Reg. datum: 09 november 2006

The UK is going metric, inch by inch...

Wii : Wii Sports, Wii Play, Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Mario & Sonic at the Olympic Games, FarCry, The Godfather, Scarface, WarioWare, Paper Mario, Super Mario Bros. (VC), Super Mario Bros. 3 (VC), Street of Rage (VC)

Reg. datum: 10 februari 2004

quote:
chrisboers schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:54:
Hahaha. Eerder al wat gemeld over het feit dat de US versie niet op metric te zetten zou zijn:

[...]

Hoe BEDENK je het!
mmm dat is best wel K.T want als ik Wii Fit zou kopen dan komt ie dus ook in Imperial :(
Snap nooit een reet van die stones etc..
Het enige wat ik weet is dat ik 6 foot lang ben...

Reg. datum: 14 mei 2007

Even een vraagje over die Wii Fit game, kan je die ook los kopen zonder die plank? Een maat van mij heeft namelijk bij een populaire online shop wat dvd's besteld en heeft daarbij een gratis Wii Fit plank gekregen, maar zonder de game..

quote:
arnauddisberg85 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:56:
Even een vraagje over die Wii Fit game, kan je die ook los kopen zonder die plank? Een maat van mij heeft namelijk bij een populaire online shop wat dvd's besteld en heeft daarbij een gratis Wii Fit plank gekregen, maar zonder de game..
Nee, helaas niet mogelijk.

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
arnauddisberg85 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:56:
dat lijkt me niet mogelijk,want in de verpakking/wii fit plank,board zit de game ingesloten.

Reg. datum: 23 oktober 2004

quote:
Tito129 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:33:
[...]

Je kan idd elke 2 week je streefgewicht aanpassen.
Ik weet alleen eigenlijk niet waar..
ik kreeg vandaag (na idd 2 weken) de vraag voorgelegd of ik mijn doel bij wilde stellen. kon op J of N klikken.

In de opties kom ik echter echt geen mogelijkheid tegen om je streefgewicht aan te passen.

President Shinra
Reg. datum: 23 mei 2000

Eindelijk na 3 maanden m'n Wiifit ontvangen van GCshop.nl...:)

"There ain't no gettin' offa this train we on!!" ~Barret

Reg. datum: 17 september 2005

Gisteren op Schiphol bij een elektronika zaak (http://www.capi.com/C01_01_amsterdam.htm) de Wii Fit nog kunnen scoren voor 99,99 euro. Ze hadden er nog een stuk of 5 staan

Reg. datum: 22 mei 2003

Wij hebben ook de Wii Fit gekocht, ging heel makkelijk.
Ik heb gewoon de online-shops uit de startpost bekeken, bij Foregames hadden ze 'm op voorraad.
Op 9 Juli besteld, op 10 Juli onder rembours geleverd voor ¤ 99,99.
Is trouwens nog steeds op voorraad daar. http://www.foregames.nl/game.php?id=2518

Ik heb hem net ook bij Foregames besteld. Ze hebben hem nog steeds op voorraad en ik zou hem zonder problemen deze week nog moeten krijgen. Ik ben benieuwd.
sabai sabai
Reg. datum: 29 december 2000

Ik was 1 van de eersten met een Wii Fit maanden geleden. Bij de mediamarkt in Utrecht lagen ze 2 dagen voor de officiele verkoopdatum in de winkel. In heb hem inmiddels weer via marktplaats verkocht. Ik vind er eigenlijk geen hol aan.

Ik denk dat het apparaat misschien leuk is voor mensen die niet of nauwelijks sporten of gewicht willen verliezen. Ik had het ding gekocht omdat ik redelijk fanatiek met sport bezig ben en dacht dat dit de Wii Fit een leuke bijdrage zou kunnen geven in de vorm van extra oefeningen of je vorderingen kunnen bijhouden. Mijn bevindingen zijn erg negatief.

Het is een leuk apparaat. Maar als je een beetje zelf sport heb je helemaal niets aan die Wii Fit, omdat:

- De spelletjes simpel/saai zijn. Na een paar keer spelen ben je er wel klaar mee
- De Yoga oefeningen zijn nauwelijks goed te noemen. In mijn ervaring ben je snel geneigd om tijdens de Yoga naar het scherm te kijken, terwijl rust en concentratie eigenlijk veel belangrijker zijn. De nadruk ligt ook veel te veel op balans, terwijl Yoga niet zo simpel is als alleen balans. Het is een leuke introductie, om het serieus te doen zal je toch echt met de TV uit in alle rust veel moeten oefenen.
-Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor de overige oefeningen. Net als dat hardlopen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand is die serieus met een Wiimote in zijn zak even een halfuurtje gaat hardlopen.

Ik denk dat het merendeel van de mensen net als ik na een maandje compleet is uitgekeken op de Wii Fit.

Op de Wii-Fit: ja. Maar ik verwacht dat er best wel wat leuke games gaan komen die het Balance Board ondersteunen. Ik zie het ook absoluut niet als vervanger van echt sporten. Dat het zo in de markt gezet wordt prik ik maar even doorheen.
Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

Zojuist aangekondigd op de E3: Wii Music gaat er komen,met ondersteuning voor het balance board. Je zet twee voeten op de balance board en je kan hem gebruiken om mee te drummen. Zag er erg gaaf uit.

Ook komt er een sneeuwboard spel dat er wel gaaf uit zag. Dus doe hem nog niet weg! :P

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

nBrew
Reg. datum: 24 april 2000

Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7

sabai sabai

quote:
ChrisM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:22:
Zojuist aangekondigd op de E3: Wii Music gaat er komen,met ondersteuning voor het balance board. Je zet twee voeten op de balance board en je kan hem gebruiken om mee te drummen. Zag er erg gaaf uit.

Ook komt er een sneeuwboard spel dat er wel gaaf uit zag. Dus doe hem nog niet weg! :P
Ik zou iedereen toch adviseren om vooral te wachten met het kopen totdat er echt spellen zijn die ervoor geschikt zijn. Mijn vermoeden is dat het gewoon niet lekker werkt.

Ik weet niet hoe ze precies de besturing voor het drummen in gedachten hebben, maar als het ook maar enigsinds lijkt op hoe de spelletjes in de Wii fit eruit zien, dan denk ik dat je ook daar snel op bent uitgekeken.

Ff wachten met kopen dus.

quote:
Cartman! schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:50:
Ik heb wel losse balance boards gezien bij een online shop, kan me helaas even niet herinneren welke... het stomme was alleen dat de plank los maarliefst 109,- euro moest kosten... 8)7
bigdennis.com

Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Xoverride schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:04:
Ik was 1 van de eersten met een Wii Fit maanden geleden. Bij de mediamarkt in Utrecht lagen ze 2 dagen voor de officiele verkoopdatum in de winkel. In heb hem inmiddels weer via marktplaats verkocht. Ik vind er eigenlijk geen hol aan.

Ik denk dat het apparaat misschien leuk is voor mensen die niet of nauwelijks sporten of gewicht willen verliezen. Ik had het ding gekocht omdat ik redelijk fanatiek met sport bezig ben en dacht dat dit de Wii Fit een leuke bijdrage zou kunnen geven in de vorm van extra oefeningen of je vorderingen kunnen bijhouden. Mijn bevindingen zijn erg negatief.

Het is een leuk apparaat. Maar als je een beetje zelf sport heb je helemaal niets aan die Wii Fit, omdat:

- De spelletjes simpel/saai zijn. Na een paar keer spelen ben je er wel klaar mee
- De Yoga oefeningen zijn nauwelijks goed te noemen. In mijn ervaring ben je snel geneigd om tijdens de Yoga naar het scherm te kijken, terwijl rust en concentratie eigenlijk veel belangrijker zijn. De nadruk ligt ook veel te veel op balans, terwijl Yoga niet zo simpel is als alleen balans. Het is een leuke introductie, om het serieus te doen zal je toch echt met de TV uit in alle rust veel moeten oefenen.
-Eigenlijk geldt bovenstaande ook voor de overige oefeningen. Net als dat hardlopen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand is die serieus met een Wiimote in zijn zak even een halfuurtje gaat hardlopen.

Ik denk dat het merendeel van de mensen net als ik na een maandje compleet is uitgekeken op de Wii Fit.
Dat ligt toch niet aan de Wii Fit :? Dat geldt hetzelfde voor de sportschool. Ik ken genoeg lui die al weer vroeg afhaken bij de sportschool, omdat het ook saai en eentonig en herhalend is. Daar loop je ook op één plek een halfuur op de loopband, roeien in een zaaltje enz. Dat ligt echt niet aan de Wii Fit, maar aan hoe je er zelf tegenover staat..

Holoris wijzigde dit bericht 16-07-2008 12:01 (4%)

sabai sabai

quote:
Holoris schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Dat ligt toch niet aan de Wii Fit :? Dat geldt hetzelfde voor de sportschool. Ik ken genoeg lui die al weer vroeg afhaken bij de sportschool, omdat het ook saai en eentonig en herhalend is. Daar loop je ook op één plek een halfuur op de loopband, roeien in een zaaltje enz. Dat ligt echt niet aan de Wii Fit, maar aan hoe je er zelf tegenover staat..
Nou dat is natuurlijk ten dele waar. Ik zie daar wel een klein maar essentieel verschil.

Als je naar de sportschool gaat, dan ligt de nadruk voor dat moment puur op het sporten. Je werkt een bepaald programma af, je hebt sportkleren aan, de hele entourage en sfeer is sporten. Bij de Wii Fit heb ik dat toch anders ervaren. Ik gebruikte het als een apparaat om even op te staan als ik er tijd voor had. De tussenpozen tussen de oefeningen zijn naar mijn mening ook erg lang. Na elke oefening krijg je de uitslag te zien en dan moet je weer met je controller aan de slag om naar een andere oefening te gaan.

Ik vind dus ook dat je de Wii Fit niet met sporten kunt vergelijken en helemaal niet met sporten in de sportschool of bijvoorbeeld hardlopen buiten.

Maar goed het is natuurlijk een kwestie van smaak. Als er mensen zijn die er plezier mee hebben, des te beter. Ik was er alleen redelijk snel klaar mee. Een collega van mij overigens ook. Ik ben benieuwd of het balanceboard en de de Wii Fit andere mensen wel langer kan boeien.

Ik heb Wii Fit een tijd terug een paar dagen geleend van iemand en ik vond de minigames best grappig (slalommen, schansspringen). Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je er snel op uitgekeken raakt. Bovendien zijn ze er niet echt voor gemaakt om met een groep snel om de beurt te spelen en elkaars punten te verbeteren.

Waar ik wel over te spreken ben is de besturing. Ik vind het heel verfrissend om op deze manier een game te spelen. Ik kan me voorstellen dat er best leuke games voor kunnen komen (het eerder genoemde snowboardspel bijvoorbeeld, heeft iemand hier meer info over?).
Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Xoverride schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:04:

Ik moet je toch tegenspreken, sinds de release heb ik WiiFit en behalve 2 weken vakantie heb ik er tot nu toe nagenoeg elke dag een half uur opgestaan. Eergister heb ik nog met een TV programma aan een halfuur vrij gejogged.

Wel ben ik het met je eens dat de Yoga implementatie nog niet geweldig is, Let's Yoga van Konami vond ik daarbij veel beter (maar het schermpje van de DS is helaas erg klein).

Wat de spellen betreft moet ik zeggen dat ik ze erg leuk vind, vooral om in competitie met anderen te doen. Als fitness oefening biedt het niet veel, maar het is een leuke introductie tot het soort spellen dat we straks kunnen verwachten en een leuke afwisseling voor het sporten.

Totslot zit ik nu dankzij WiiFit rond mijn ideale BMI van 22 (nu zelfs iets eronder, maar ben weer aan het bijeten :p) Niet alleen ben ik door het gebruik van WiiFit meer gaan bewegen, ook ben ik meer op mijn voeding en slaappatroon gaan letten. Ik denk dat het maar net is hoe je er tegenover staat. Ik wilde al een lange tijd meer gaan bewegen, maar normale sporten vind ik niet erg interessant. Een motivatie via de computer vind ik erg interessant, vooral omdat dat ding je niet raar aankijkt als je iets fout doet. En dat is wel het gevoel dat je in de sportschool kan krijgen.

sabai sabai

Wat betreft het BMI, ook dat is veel te kort door de bocht. Een redelijk sportief persoon zal door de Wii al snel afgestraft worden omdat zijn BMI te hoog is. Dit heeft vooral te maken met het gewicht van de spiermassa.

Voor sporters is het veel interessanter om te weten wat hun vetpercentage van het lichaam betreft. Zelf heb ik een redelijk professionele weegschaal die zowel spiermassa/vet/water percentages kan uitrekenen. Daar heb je veel meer aan dan alleen je gewicht. Hieruit blijkt ook weer dat het een leuke introductie is vooral om mensen in beweging te krijgen. In het begin is het verliezen van gewicht namelijk wel belangrijk.

Voor sporters zie ik in de Wii Fit totaal geen toegevoegde waarde. Het is imho vooral dus te hopen dat er in de toekomst leuke spellen voor het balanceboard uitkomen. Maar door de redelijk simpele insteek, namelijk slechts de druk meten van de persoon op het boord doet mij dit ernstig betwijfelen.

Maar wie weet: ik heb in de arcade eens een game gezien waarbij je moest schieten en wegduiken. Doordat je met je voeten op een soort mat stond had het wegduiken ook echt zin. Als dit soort dingen met behulp van het balanceboard gerealiseerd kunnen worden kan het misschien toch interessant worden. Tot die tijd voor mij even geen balanceboard meer ;)

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Xoverride schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:28:
Voor sporters is het veel interessanter om te weten wat hun vetpercentage van het lichaam betreft. Zelf heb ik een redelijk professionele weegschaal die zowel spiermassa/vet/water percentages kan uitrekenen.
Als je zelf zo een weegschaal hebt, waarom koop je dan wii fit? Ik had je op voorhand al kunnen vertellen dat je het niets zou vinden ;) Het is iets voor de casuals, dus eigenlijk niet voor de atleten zoals jij :P

iPhone 8gb, Wii, AMD-windows bak

sabai sabai

quote:
Tijn89 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:39:
[...]

Als je zelf zo een weegschaal hebt, waarom koop je dan wii fit? Ik had je op voorhand al kunnen vertellen dat je het niets zou vinden ;) Het is iets voor de casuals, dus eigenlijk niet voor de atleten zoals jij :P
:P ik heb hem inmiddels ook weer van de hand gedaan.

Z/
Reg. datum: 27 november 2000

quote:
Xoverride schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:28:
Voor sporters zie ik in de Wii Fit totaal geen toegevoegde waarde. Het is imho vooral dus te hopen dat er in de toekomst leuke spellen voor het balanceboard uitkomen. Maar door de redelijk simpele insteek, namelijk slechts de druk meten van de persoon op het boord doet mij dit ernstig betwijfelen.

Maar wie weet: ik heb in de arcade eens een game gezien waarbij je moest schieten en wegduiken. Doordat je met je voeten op een soort mat stond had het wegduiken ook echt zin. Als dit soort dingen met behulp van het balanceboard gerealiseerd kunnen worden kan het misschien toch interessant worden. Tot die tijd voor mij even geen balanceboard meer ;)
Ik ben het helemaal met je eens. Ik gebruik hem eigenlijk alleen nog als weegschaal en om het verloop van mijn gewicht een beetje in de gaten te houden. Af en toe Kick Fun of Step Plus is nog wel grappig... en Yoga.

En verdere games voor het Balance Board... tja. We Ski heeft wel een beetje de boot gemist, door alleen het sturen te integreren > links en rechts. Daar hadden ze meer mee kunnen doen.
Ik ben heel benieuwd wat de Rabbids op het Board doen, maar als dat niets is dan hoop ik dat een afvaller mijn Board wil kopen!

Ik kan me amper leuke games voorstellen met het Board, ... anders dan snowboarden, glijen en skateboarden. Misschien komt er nog een WiiMotionBalancePlus voor precieze bewegingen O-) :X

religions are a disease, a cancer of this planet, it's a plague... you are the cure!

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: