Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
[Wii] Het Grote Wii Fit Topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 06 augustus 2002
Nog even navraag gedaan, zou op 15 juli bij NM moeten binnenkomen.quote:BooS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:16:
Och... ik wacht maar af... En als het te lang duurt ivm vakantie, annuleer ik m, en kijk ik of het ding in Oostenrijk te vinden is.
Bedankt iig voor je info.
Oftewel, je hebt weer zo'n tut aan de phone die maar wat kletst (niet de mijne, want die weet wat ze zegt)
Reg. datum: 09 augustus 2004
WHWWLMXP
Reg. datum: 23 augustus 2004
-----------------------------------------------------------------------
3 0 M I N U T E E X E R C I S E P R O G R A M
-----------------------------------------------------------------------
Here is a 30 Minute Exercise Program for you. It works on practically every part of the body.
Lunge - 02 min
Sun Salutation - 02 min
Tricep Extension (10 reps) - 02 min
Downward-Facing Dog - 02 min
Jackknife (10 reps) - 02 min
Rowing Squat (30 reps) - 02 min
Free Jogging (10 min.) - 10 min
Torso & Waist Twists (3 reps) - 02 min
Parallel Stretch (90 sec.) - 02 min
King of the Dance - 02 min
Triangle - 02 min
T O T A L - 30 min
Komt uit een wii fit guide van Draggindude (Tony Chung ). Volgens mij op ign.com... Zijn er nog anderen die specifieke trainingsschemas hebben?
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Reg. datum: 06 augustus 2002
Ik ook niet, word ik helemaal hyper vanquote:Er!k schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:52:
Dat is wel een leuk programma. Alleen doe ik geen yoga
PS3 games: 19 and counting... PSN: Chrisboers Now playing: Burnout Paradise, Force Unleashed, GRiD
Reg. datum: 23 oktober 2004
We zijn nu met z'n 2-en anderhalve week bezig.
Naast fanatiek wii fitten letten we ook op gezond eten en proberen niet bij iedere verjaardag op het werk 2 stukken taart naar binnen te werken. Ik voel me een stuk fitter en strakker. Ruim 2 kilo kwijt (van de gewenste 8, om op BMI van 23 te komen), en het peil van mijn conditie stijgt merkbaar per dag.
M'n vriendin merkt de resultaten niet direct in de kilo's & de conditie, maar vindt het wel erg leuk en volgt steeds zwaardere programma's. Denk een kwestie van even volhouden. (hoop ik voor haar...)
Ik probeer per dag af te wisselen met oefeningen: ene dag veel aerobics en tussendoor wat rek en strek yoga en spieroefeningen. De andere dag bijna het hele yoga & spierprogramma, met boksen als opwarmertje. Merk dat ik de balansspelletjes (hoe leuk sommigen ook zijn) soms helemaal vergeet bij het afwerken van mijn doelen voor die dag.
Vooral de afwisseling vind ik erg leuk, en natuurlijk al helemaal omdat ik duidelijk resultaat merk.
Buiten "dom" hardlopen (excuzes le mot) vind ik helemaal niets, sportschoolabbo ook niet (als je 3 keer gaat in een jaar zoals ik is het een beetje zonde van je geld...), als we nog 2 weken doorgaan met de Fit, dan hebben we de kosten -vergelijkbaar met ieder een maandje sportschool- er alweer uit, en kunnen we echter winst gaan boeken
Het moge duidelijk zijn dat wij zeer enthousiast zijn over het board en het inmiddels aangeschafte yogamatje. Als ik er tussen de trainingen door aan denk zal ik binnnekort weer eens een upd@te verzorgen!
Reg. datum: 15 november 2001
Ben benieuwd wat ze er gaat van vinden. Hardlopen vindt ze altijd maar saai, evenals de crosstrainer.
Maar nu kan ze naar de tv kijken en ook nog bezig zijn. beetje interactie zegmaar.
Denk dat ik ga afspreken dat ze mag mario galaxy mag spelen als je een half uur gefit hebt.
( want jah het is gewoon de must have gadget voor de Wii )
Dus als je een wii hebt moet je zo n ding hebben , een andere klant zei al : daar krijg je genoeg plezier van!
Waar ik voornamelijk de nadruk op lig is het spel plezier niet zo zeer het spel zelf. Maar het is gewoon een geweldige combinatie! ( sommige spellen/oefeningen zul je leuk vinden andere niet )
Daarnaast ligt het ook aan je inzet , hoe ver ga je en hoe lang ga je door. Dan merk je dat ook echt bezig bent en het soms lekker intensief is !!
Dat maakt het leuk en aan de andere kant kost het je weer tijd maar je kunt er zeker een paar uur op een dag mee vooruit !
Ik heb hem nog maar net , moet nog van alles doen en proberen en daar ga ik me dan op richten morgen ochtend. Trouwens er zijn ook nog spellen die dit board ondersteunen dus dat maakt het er alleen maar leuker op!
If You Read This ? You Probally Shall Read It Again...
Wikipedia: Wii Balance Board
staat de rest, die al wel aangekondigd is.
Don King Presents: Prizefighter Boksen!
Shaun White Snowboarding Snowboarden!
Jillian Michaels' Fitness Ultimatum 2009 Een betere versie van Wii FIT (met programma's)
EA Fitness (volgens mij gaat die toch een eigen apparaat gebruiken??)
Mogelijk: Spider-Man
...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl
! BOE !
Reg. datum: 23 oktober 2004
m'n vriendin heeft het voor elkaar gekregen om ipv een paar kilo die eraf moesten, nu 58 kilo er af te moeten trainen
en dan blijft er niets van haar over.....
het lijkt mij zonde dat je hiervoor een nieuwe mii moet aanmaken, of al je resultaten tot nu toe moet resetten.
iemand enig idee?
Ik ben daar zelf niet mee bezig, ik schommel tussen twee 'gewichten' in en val niet of nauwelijks af. Ik doe het meer voor de lol en de beweging
r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog
Reg. datum: 15 november 2001
Je kan idd elke 2 week je streefgewicht aanpassen.quote:Ranewen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:37:
Hoe lang heeft ze zichzelf de tijd gegeven om af te vallen? Want vanaf dat moment kun je nieuwe doelen maken. En ik meen ergens gezien te hebben dat je elke 2 weken je doelen kunt bijstellen. Gewoon eens gaan zoeken in de opties lijkt me
Ik weet alleen eigenlijk niet waar..
Doe voornamelijk de balance spelletjes.
Een minpuntje vind ik is dat je bij het hardlopen achter het poppetje aan moet lopen.
I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.
Reg. datum: 09 november 2006
Moet je harder lopen, loopt er een hondje met je mee.quote:died_laughing schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:58:
Een minpuntje vind ik is dat je bij het hardlopen achter het poppetje aan moet lopen.
Ik ga ook eens actiever op zoek naar Wii Fit...
Wii : Wii Sports, Wii Play, Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Mario & Sonic at the Olympic Games, FarCry, The Godfather, Scarface, WarioWare, Paper Mario, Super Mario Bros. (VC), Super Mario Bros. 3 (VC), Street of Rage (VC)
Reg. datum: 27 mei 2004
Ik was gisteren hier in de lokale intertoys, en daar hadden ze nog genoeg wii-fits liggen.
Minpuntje was wel dat ze er 100 euro voor vroegen.
Reg. datum: 10 februari 2004
Is dat duurder dan de standaard prijs?quote:CrystalViriS schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:28:
Toch is de wii fit op sommige plaatsen nog leverbaar... gek genoeg.. (omdat bij sommige leverpunten pas in september de wii fit weer verkrijgbaar zou zijn).
Ik was gisteren hier in de lokale intertoys, en daar hadden ze nog genoeg wii-fits liggen.
Minpuntje was wel dat ze er 100 euro voor vroegen.
Ik heb er 90 voor betaald.quote:
I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.
Reg. datum: 27 mei 2004
Jep...quote:
Naar eigen zeggen telde ze er 10 euro bovenop juist omdat hij zo moeilijk leverbaar is.
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last