Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bij Chear is die nu te koop, direct besteld. Hopelijk wordt die ook daadwerkelijk geleverd :)

"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.

LOST...niet de serie.

quote:
TheZeroorez schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:54:
[modbreak]Verkooppunten hebben weinig met het spel op zich te maken, en horen hier dus ook niet thuis.[/modbreak]
....ik zie nu toch 3 maal , helaas :'( , een vermelding van een verkooppunt :?

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Reg. datum: 30 november 2007

Zullen we dan maar on topic blijven? Ik merk dat nu na een paar maanden ik de Wii Fit alleen nog maar even uit de kast haal om de body test te doen, gevolgd door een paar minigames. Ben wel aan het afvallen, maar dat komt meer omdat de Wii me ervan bewust van heeft gemaakt dan dat ik workouts doe. Zijn er nog mensen intensief aan het sporten met de Wii Fit?

Wel, sinds aankoop (bij de launch) ben ik 4 kg afgevallen en moet ik nog 3 gaan om bij mijn goede BMI te komen.
Ik speel het nochtans maar zelden: ik test mezelf ongeveer een keer per week en doe die minigames maar zeer zelden. Het is vooral de bewustmaking van je leef- en eetgedrag die het verschil maakt.
Ik probeer iedere dag zonder andere fysieke inspanning wel even te fitten. Ik val alleen nog niet af, maar mijn BMI is dan ook al goed. 8)
Alleen mijn kleine buikje moet eraf en dat lukt nog niet zo. Ik "jack knife" me een ongeluk, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg. Heeft iemand daar nog tips voor?

Verder vind ik Yoga gewoon geweldig als een soort ochtend gymnastiek of ontspanning. Je zal er niet erg van afvallen, maar ik voel me wel een stuk lekkerder als ik even een aantal yoga poses heb gedaan. Ook de bodytest gaat daarna een stuk beter omdat ik dan een stuk minder stijf ben.
Reg. datum: 23 oktober 2004

Bij de plaatselijke Carrefour in Zuid-Frankrijk dan toch eindelijk maar een Wii Fit meegenomen.
Na 3 weken zon zee strand en extra kilo's tijd voor een beetje oefening.

Eerste indruk na 3 dagen gebruik met z'n 2-en: erg leuk en ik kan me voorstellen dat dit verslavend werkt. Forse spierpijn na de eerste dag ales 1 keertje gedaan te hebben, er zitten zware oefeningen in. Met name yoga vind ik veel leuker dan ik gedacht had, en erg prettig voor de afwisseling.

Met boxen één probleem: de stoten die ik maak met de wii-mote (rechterhand) worden vaak niet geregistreerd. Hebben jullie daar ook last van? Komt dit mogelijk omdat ik te dichtbij sta? Of heeft het met reactietijd van het board te maken, de tijd die het kost om af te stappen en te stoten die bij mij te dicht op elkaar liggen.

quote:
Canoa schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:
Met boxen één probleem: de stoten die ik maak met de wii-mote (rechterhand) worden vaak niet geregistreerd. Hebben jullie daar ook last van? Komt dit mogelijk omdat ik te dichtbij sta? Of heeft het met reactietijd van het board te maken, de tijd die het kost om af te stappen en te stoten die bij mij te dicht op elkaar liggen.
Vermoedelijk een timings probleempje, ikzelf en mijn vriendin hebben nergens last van.
quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:59:
Ik probeer iedere dag zonder andere fysieke inspanning wel even te fitten. Ik val alleen nog niet af, maar mijn BMI is dan ook al goed. 8)
Alleen mijn kleine buikje moet eraf en dat lukt nog niet zo. Ik "jack knife" me een ongeluk, maar dat is blijkbaar nog niet genoeg. Heeft iemand daar nog tips voor?

Verder vind ik Yoga gewoon geweldig als een soort ochtend gymnastiek of ontspanning. Je zal er niet erg van afvallen, maar ik voel me wel een stuk lekkerder als ik even een aantal yoga poses heb gedaan. Ook de bodytest gaat daarna een stuk beter omdat ik dan een stuk minder stijf ben.
Probeer dezelfde jack knifes eens met een 1KG gewicht in elke hand :)

Eerder in het topic werd er geroepen dat er misschien al wel sites waren met trainingsschema's voor de fit. Iemand al zo'n site gevonden?

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

Reg. datum: 09 augustus 2004

Bij neckermann ( neck.nl ) staat dat Wii Fit op vooraad is, en de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb m besteld, maar heb er weinig geloof in, ik zal posten als er een update is :)

quote:
BooS schreef op maandag 30 juni 2008 @ 22:25:
Bij neckermann ( neck.nl ) staat dat Wii Fit op vooraad is, en de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb m besteld, maar heb er weinig geloof in, ik zal posten als er een update is :)
Mijn vriendin werkt bij Neckermann, geloof me, ze zijn niet op voorraad. Ik heb er nl. ook 1 in bestelling staan. Intern is nu bekend dat ze 8 juli komen, maar dat wijzigt elke dag (steeds later)

Misschien zijn ze met Sinterklaas wel weer binnen 8)7

quote:
Canoa schreef op zondag 29 juni 2008 @ 15:22:
Eerste indruk na 3 dagen gebruik met z'n 2-en: erg leuk en ik kan me voorstellen dat dit verslavend werkt. Forse spierpijn na de eerste dag ales 1 keertje gedaan te hebben, er zitten zware oefeningen in. Met name yoga vind ik veel leuker dan ik gedacht had, en erg prettig voor de afwisseling.
Dit kan ik alleen maar beamen. Ben nu vier dagen bezig, en zit dit met spierpijn te typen. Met name het opdrukken en de v-knife (of zoiets) zijn best pittig!
Ook leuk: mijn vrouw is helemaal niet van de spelletjes, maar het is nu zelfs vechten wie er mag Fitten! Dus eerst maar een rondje boxen, de winnaar mag de balance board _/-\o_
quote:
Gisteren de rythm boxing unlocked, en inderdaad, hij wil niet altijd de 'stoten' detecteren. Misschien komt dat met iets meer ervaring...

PS3 games: 16 and counting... PSN: Chrisboers

quote:
chrisboers schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:36:
Gisteren de rythm boxing unlocked, en inderdaad, hij wil niet altijd de 'stoten' detecteren. Misschien komt dat met iets meer ervaring...
Ja, ik heb dat ook gehad. Is inderdaad een kwestie van timen. Zelfde geldt ook (in mindere mate) voor het steppen...

eindelijk heb ik de wii-fit sinds vandaag. Ik wil hem opstarten, maar ik moet de synchro button op zowel de 'plank' als op de wii indrukken. Op de plank heb ik hem gevonden, maar ik heb geen idee waar die burtton op de wii zelf zit. Aan de hand van die illustraties in de manual als op het scherm word ik niet echt veel wijzer

quote:
maartend schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:18:
[...]

Mijn vriendin werkt bij Neckermann, geloof me, ze zijn niet op voorraad. Ik heb er nl. ook 1 in bestelling staan. Intern is nu bekend dat ze 8 juli komen, maar dat wijzigt elke dag (steeds later)
LOL

'k heb hem zelf maar via Marktplaats aangeschaft (was een of andere webshop in Veenendaal die er nog 10 op voorraad had). Heb gelijk nog voor 3 familieleden een FIT mee kunnen nemen.

Collega van mij had het ook over Neckermann...hehe..hij wil er iig niet meer dan 89 euri voor betalen (op zich al duur zat natuurlijk). Ach...'k hoorde van die man in Veenendaal dat de leveringsproblemen nog wel tot september aan kunnen houden.
quote:
Kayleigh schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:32:
eindelijk heb ik de wii-fit sinds vandaag. Ik wil hem opstarten, maar ik moet de synchro button op zowel de 'plank' als op de wii indrukken. Op de plank heb ik hem gevonden, maar ik heb geen idee waar die burtton op de wii zelf zit. Aan de hand van die illustraties in de manual als op het scherm word ik niet echt veel wijzer
Klein rood knopje achter het SD Card klepje (het klepje aan de voorkant naast/onder de cd/dvd speler).

TheVMaster wijzigde dit bericht 01-07-2008 20:38 (26%)

Toppie, dank je wel. Nooit geweten dat daar een klepje zat :(

Net mijn eerste balance 'workout' gedaan met dat koppen van de voetbal. Ik bak er niets van. Wel erg leuk, maar te warm in huis om erg actief te doen. Ga na morgen (als de mini-hittegolf afgelopen is) een serieuze poging doen.

Reg. datum: 06 oktober 2000

Lagen er gisteren drie in Pijnacker (Dixons). Heb er 1 meegenomen, dus met een beetje geluk is er nog 1 over. Gelijk mijn neefje blij gemaakt. Ik had hem zelf vrijdag bij de MediaMarkt gehaald, mijn bestelling was na 1,5 maand eindelijk binnen. Wel een raar idee om er de volgende dag 3 bij je lokale winkel te zien staan.

Mijn hele familie is intussen aan het Wii-fitten, keiharde concurrentiestrijd op de balance games :) Ik had eigenlijk veel minder van Wii Fit verwacht. Blij verrast, en gewoon af en toe gaar na het spelen.

Pewwy United (501819) in V.244

Lachu

Mijn aanhang die dus bij Neckermann werkt heeft er een kunnen scoren voor me. Er was er 1 binnen gekomen (jawel, 1) en die heb ik nu.

Mzz.... das lekker... personeel die dingen voor de neus van klanten wegkapen :D Dat is vast degene die bij mijn bestelling op voorraad was, en een dag later opeens niet meer.

quote:
BooS schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:23:
Mzz.... das lekker... personeel die dingen voor de neus van klanten wegkapen :D Dat is vast degene die bij mijn bestelling op voorraad was, en een dag later opeens niet meer.
Ik zal het navragen.

Wat was je banknummer en je pincode?? :)

Ach degene die het dichtst bij het vuur zitten...

Grrr.... das lekker.... eergisteren op voorraad bij Neckermann... Gisteren leverbaar binnen 2 weken, en nu een levertijd langer dan 2 weken..... Lekkere tent daar. En als je via de site een vraag stelt krijg je een automatisch mailtje dat ze je vraag niet kunnen beantwoorden.

EDIT: Toch even gebeld...Volgens hun wordt degen van mij binnen een week geleverd.. Toch eb ik het gevoel dat ze dat niet gaat lukken :D

BooS wijzigde dit bericht 03-07-2008 11:30 (45%)

quote:
BooS schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:24:
Grrr.... das lekker.... eergisteren op voorraad bij Neckermann... Gisteren leverbaar binnen 2 weken, en nu een levertijd langer dan 2 weken..... Lekkere tent daar. En als je via de site een vraag stelt krijg je een automatisch mailtje dat ze je vraag niet kunnen beantwoorden.

EDIT: Toch even gebeld...Volgens hun wordt degen van mij binnen een week geleverd.. Toch eb ik het gevoel dat ze dat niet gaat lukken :D
Voor zover ik weet staat de levertijd intern op 12 juli.
Bij Wehkamp staat dat hij op 30 september uit gaat komen, het kan dus nog erger.

Ik denk dat ik gewoon mazzel had dat ik er een heb uit de eerte serie, die is nooit aangenomen of teruggestuurd. Hij was iig nog helemaal nieuw. Maar NM heeft er geen gekregen van Nintendo.

Och... ik wacht maar af... En als het te lang duurt ivm vakantie, annuleer ik m, en kijk ik of het ding in Oostenrijk te vinden is.
Bedankt iig voor je info.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws