Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Het Grote Wii Fit Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 30 september 2003

quote:
LOST schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:07:
family ski en sport island zijn nu verkrijgbaar.... iemand deze al aangeschaft ?
Yep, sinds een paar uur Family Ski in mijn bezit! Ik heb het spel nog niet met het Wii Fit Board gespeeld omdat ik ziek ben, zware inspanningen lukken voorlopig nog niet, dus dan maar gespeeld met de Wii controller & Nunchuck.

Je kan in dit spel kiezen voor verschillende spelmodus, eerst heb ik de Ski School gevolgd (aan te raden!) en vervolgens Freestyle Modus, hier kan je vrij rondskiën en ondertussen kom je af en toe andere skiërs tegen die je kan aanspreken en een opdracht geven, de ene opdracht moet je onmiddellijk uitvoeren, de andere kan je zelf kiezen wanneer je dit moet doen, allesinds genoeg spelplezier :) Ook speel je met je eigen Mii die je zelf kan aankleden & van accessoires kan voorzien, je kan accessoires & kleding vrijspelen door punten te halen, die punten krijg je door de opdrachten uit te voeren :)

Kort gezegd, ik vind het zeker een aanradertje :)

Ik het ook al even gespeeld. Ziet er leuk uit en je kan veel doen. Ik heb nog nooit echt geskied, maar ik het het idee dat het redelijk echt is. Met het balance board is het wel moeilijker, hij is dan wel erg gevoelig, maar ook wel echter.

Moet wel eerlijk zeggen dat na een half uur de lol er wel af was. Ik ben bang dat het snel erg saai wordt. Je kan wedstrijden doen en ook freestyle missies uitvoeren (verdwaalde kinderen vinden etc), maar dat trek mij niet.
IP in your face !

Als al die extra opties jou niet 'trekken' dan kan ik me voorstellen dat je er snel op bent uitgekeken.
Dat is hetzelfde als alleen level 1 leuk vinden mario....
Nou ik wilde een echte ski ervaring hebben en op zoek gaan naar vage verdwaalde kinderen heeft niks meer met het ski gevoel te maken.
Het skien zelf is nogal saai. Zelfs de moeilijkste piste is redelijk te doen en snel voorbij. Kan je weer in de lift en weer opnieuw. Als echt skien ook zo saai is, ben ik blij dat ik nog nooit mijn geld aan een dure ski vakantie heb uitgegeven ;)
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
KarlMarX schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:44:
Het skien zelf is nogal saai. Zelfs de moeilijkste piste is redelijk te doen en snel voorbij. Kan je weer in de lift en weer opnieuw. Als echt skien ook zo saai is, ben ik blij dat ik nog nooit mijn geld aan een dure ski vakantie heb uitgegeven ;)
Je kunt het vergelijken met F1 op de computer of in het echt, of mountainbiken op de computer of in het echt.

Reg. datum: 30 september 2003

Ik vind het na enkele dagen nog steeds plezant! Je moet er inderdaad geen actiespel / simulator van verwachten, maar dat zijn we ook niet gewoon van de Wii. Het is een spel voor ontspanning & fun!

Voor iemand die zoals ik maar af en toe game is dit spel super :)

Daarom dat de titel ook Family Ski is denk ik ;)

edit; nog even aan toevoegen ;) ik heb gisteren ook een verborgen ondergrondse piste ontdekt die niet op de kaart staat, misschien zitten er meer eggs in :9

KimG wijzigde dit bericht 15-06-2008 11:51 (19%)

Reg. datum: 30 november 2007

Misschien tijd voor een Family Ski topic :p

Reg. datum: 17 juni 2008

ik heb een vraag als ik de wii-fit in duitsland bestel kan ik de taal dan ook in het nederlands instellen?
of kan dat helemaal niet in wii-fit? :9

IP in your face !

De game zelf is voor west europa gelijk en er zit geen NL in. Houd er wel rekening mee dat de manual dan ook niet in NL is en sommige dingen geen sterrenkaarten hebben in duitsland.

Sterrenkaarten moeten er toch altijd bij zitten?

Reg. datum: 17 juni 2008

Oke,

Ik krijg het niet echt voorelkaar om te bestellen (de betalingen) ik denk dat ik maar gewoon een keer naar duitsland ga om er een te kopen.. i.p.v te bestellen

Vandaag een Wii fit gekocht van een verkoper op marktplaats die ze uit Duitsland haalt, de handleiding van het spel was in het duits, van balance board is een boekwerk in allerlei talen, en het spel is in het engels. Er zat overigens gewoon een sterrenkaart bij.

Wanna see my batteries?

Hrm, iemand nog een Wii Fit gespot in regio Den Haag? :)
Toch lastig om er nu nog eentje te krijgen..

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

quote:
Er!k schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:25:
Misschien tijd voor een Family Ski topic :p
Ik ben bang dat dat niet nodig is. Wat ik zelf ook al schreef wordt het snel heel erg saai.
Hier een review van gamer.nl:
http://www.gamer.nl/doc/46336/Family-Ski

Conclusie:
"Family Ski is na Wii Fit het eerste spel dat het Balance Board als besturingsmiddel gebruikt. Spijtig genoeg gebeurt dit op een nogal onlogische manier doordat je bepaalde bewegingen met de controller en niet met behulp van het Balance Board moet uitvoeren. Verder zien de omgevingen er een beetje doods uit waardoor rondskiën in een open omgeving snel saai kan worden. Toch is Family Ski zeker geschikt om een weekendje plezier mee te beleven, waarna het spel waarschijnlijk voor een lange tijd in de kast zal verdwijnen."
Eindcijfer: "4"

Heb het spel nog niet gezien, maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het snel gaat vervelen...

Reg. datum: 25 augustus 2003

nog tips waar ik de Wii Fit online kan bestellen, of is dit wishfull thinking?

Reg. datum: 26 februari 2001

kijk eens bij de makro, wel even een pasje regelen.

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Modbreak:
Verkooppunten hebben weinig met het spel op zich te maken, en horen hier dus ook niet thuis.

qed

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
KarlMarX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 09:23:
[...]
[knip] Heel verhaal over hoe Family Ski een 4 kreeg [/knip]
Dat had ik al wel verwacht. Ik zag hoe het te spelen was in voorfilmpjes en dacht meteen al "hmm, da's toch niet echt zoals je in het echt doet". Toch jammer en een gemiste kans.

Imitation is the sincerest form of flattery

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

Zie twee posts hierboven.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-06-2008 20:07 (94%)

GoW _0_ 360 fan:)

Reg. datum: 02 januari 2005

Zie drie posts hierboven..

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-06-2008 20:10 (79%)

Niet meer van toepassing...

@Er!k: Toen ik het schreef was het er wel hoor. :D

KarlMarX wijzigde dit bericht 27-06-2008 16:05 (140%)

quote:
KarlMarX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:14:
Ik weet dat het tegen de policy is, maar ik denk dat ik toch een hoop mensen blij maak: :+

De Wii Fit is nu op voorraad bij Dixons.nl! Gratis levering door heel Nederland!
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/Wii/games/Fit+(Wii).SW06977/default.aspx
Hij staat nog steeds op uitverkocht hoor...

Er!k wijzigde dit bericht 27-06-2008 15:14 (4%)

Reg. datum: 02 januari 2005

Heb hem 23 april bij bol.com besteld en krijg hem vandaag binnen .....!!!!

eindelijk! ik heb mijn bestelling bij bol.com gecancelled en via consoleshop hem gisteren besteld. Staat nu weer op uitverkocht trouwens.......lekker aan de slag ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: