Hoofdcategorieën
Topicacties

[Wii] Het Grote Wii Fit Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Reageer Nieuw Topic
technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

Mijn zus had het er laatst over toen was ze een half uur steppen geweest was blijkbaar de teller op 31 blijven staan. Deed ze het nog een keer daarna bleef de teller weer hangen..
Super vaag maarja..

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Vierkante Cirkel

Kan er niet een soort van Inkoopactie opgezet worden voor mensen die hem willen hebben en dat deze door een persoon dan even vanuit duitsland gehaald worden? Want wachten is eigenlijk ook geen optie.

Heb trouwens gezien dat op amazon.de de levertijd zo'n 5-7 weken is. Amazon.co.uk heeft een prijsje van 130 pond!!! Like ga even lekker op je eigen eiland blijven :) Amerika is ook niet echt haalbaar, 160 dollar, dat is omgerekend ook 110 euro... Ik denk dat wij Europeanen eindelijk een beetje goed behandeld worden! Om over die 130 pond maar even te zwijgen he... Dat is 160 euro!

Ik ben al beetje aant informeren of er iemand binnenkort nog naar Duitsland gaat... Maar tevergeefs.

Die prijzen bij Amazon.co.uk en Amazon.com zijn van van die aparte verkopers die via Amazon kunnen verkopen, dat zijn dus mensen die nu misbruik maken van het feit dat ie niet normaal te krijgen is en er lekker wat bovenop gooien. De normale prijs in ponden is 69.99 (zie bijv. game.co.uk) en in amerika is de normale prijs 90 tot 100 dollar. Overigens is ie in Amerika pas sinds 19 mei uit he, in dat opzicht zitten we hier wel weer wat beter.

Vierkante Cirkel

quote:
KvdnBerg schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:
Die prijzen bij Amazon.co.uk en Amazon.com zijn van van die aparte verkopers die via Amazon kunnen verkopen, dat zijn dus mensen die nu misbruik maken van het feit dat ie niet normaal te krijgen is en er lekker wat bovenop gooien. De normale prijs in ponden is 69.99 (zie bijv. game.co.uk) en in amerika is de normale prijs 90 tot 100 dollar. Overigens is ie in Amerika pas sinds 19 mei uit he, in dat opzicht zitten we hier wel weer wat beter.
Oh, echt waar. Ik dacht dat amazon toch wel uit eigen voorraad bezig was zoals een bol.com maar daar vergis ik mij dus in.

Waar zou je, en is dat dan ook nog de moeite, in amerika kunnen bestellen dan? Iemand ervaring mee? Want dan ben je namelijk, ligt aan de verzendkosten, weer wel goedkoper uit natuurlijk!

Reg. datum: 06 juni 2001

Ik snap echt niets van Nintendo Nederland he. Nergens in Nederland is Wii Fit te krijgen. Overal uitverkocht. Nu kom ik zelf uit de buurt van Den Haag, maar ik moest vandaag in de buurt van Hengelo iets ophalen. Dus ik denk, ik duik daar ook even de Media Markt in. Nee hoor, geen Wii Fit, helemaal op.

Vervolgens ben ik maar even de grens over gegaan naar Rheine, en daar stonden nog iets van 20 exemplaren bij de Media Martk. Dat is verdorie maar 20 kilometer Duitsland in, maar daar lijken ze absoluut geen last te hebben van voorraadproblemen. Dus daar heb ik er mooi 1 van meegenomen. Voor 85 euro. Mario Kart lag daar overigens ook gewoon nog.

Hoe kan het toch dat Nintendo Nederland (Benelux?) het er toch altijd zo slecht vanaf brengt?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Vierkante Cirkel

Het is mij ook een raadsel... Nintendo Nederland, of Benelux is een beetje achtelijk denk ik ofzo... Er staan nu ook bij zoveel winkels echt enorme bestellingen te wachten dat als je uberhaupt in de rij zou gaan wachten je niet eens wat hebt bij de eerste levering weer...

Ik ga nu van de week eens informeren of mijn broer er niet een uit Duitsland kan krijgen, ben benieuwd :)

Had je er niet nog een paar mee kunnen nemen :D
Via Nintendo site nog wat andere shops in USA bekeken maar overal uitverkocht, dus dat gaat em ook niet worden. Ik zou mijn oom, woont in Valkenburg, ook eens kunnen vragen :)

orange.x wijzigde dit bericht 31-05-2008 23:35 (23%)

Reg. datum: 06 juni 2001

Tsjah, ik had er wel een paar meer mee kunnen nemen en die hier voor 100 euro slijten ;)
Maar ja, straks blijf je er weer mee zitten. Bovendien heb ik helemaal geen zin om er dan weer mee te moeten leuren. Ik vraag me trouwens af hoe lang het leuk blijft :)
En, weet iemand wanneer family ski hier uitkomt?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

IP in your face !

Heb ze gisteravond volop zien staan op Schiphol, gewoon 89 euro
Reg. datum: 16 juni 2002

quote:
_.-SuperstaR-._ schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:27:
Ik snap echt niets van Nintendo Nederland he. Nergens in Nederland is Wii Fit te krijgen. Overal uitverkocht. Nu kom ik zelf uit de buurt van Den Haag, maar ik moest vandaag in de buurt van Hengelo iets ophalen. Dus ik denk, ik duik daar ook even de Media Markt in. Nee hoor, geen Wii Fit, helemaal op. [...]

Hoe kan het toch dat Nintendo Nederland (Benelux?) het er toch altijd zo slecht vanaf brengt?
Wel apart idd, maar in Leeuwarden lag vrijdag iig nog grote stapel (en gewoon iets van 2 pallets aan wii's voor 244,- )
edit voor hieronder: ik bedoel een stapel dozen met wii fit :)

bite wijzigde dit bericht 01-06-2008 14:22 (4%)

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
bite schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:50:
[...]

Wel apart idd, maar in Leeuwarden lag vrijdag iig nog grote stapel (en gewoon iets van 2 pallets aan wii's voor 244,- )
Het gaat over Wii FIT en niet over de Wii's zelf :+

Slaapgebrek

Hier in meppel liggen iets van 20 dozen wii fit bij de intertoys x] Prijs weet ik zo niet..

ATi is Victorious

_Onder_titel?
Reg. datum: 20 oktober 2004

Misschien zegt de beschikbaarheid van de Wii Fit in Duitsland wel iets over de Duitsers...

;)
Slaapgebrek

Dit is een leuk idee, maar hoort niet in dit topic thuis. Je zou eens op www.samenkopen.net of www.inkoopacties.net kunnen kijken om wat te organiseren ;)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 01-06-2008 15:36 (86%)

ATi is Victorious

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
Ranewen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:31:
Wbt de bodytest: ik had laatst verkeerd aangegeven wat mijn kleding woog, toen zat er ook een verschil in ja - weet je zeker dat je niet het gewicht van je kleding hebt veranderd?
Nee, gewicht van kleding was idem...

Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
Er!k schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:13:
[...]

Nee, gewicht van kleding was idem...
In de handleiding van de balance board staat dat de weegschaal minder dan 500 gram afwijkt.
Als je dan bedenkt dat de wii balance board vast verschillen weegt tussen binnen en buitenrand en 1 kilo verschil is snel gehaald.

De meeste huis tuin en keuken weegschalen zijn minder precies maar hebben vast een constantere afwijking.

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
barfieldmv schreef op zondag 01 juni 2008 @ 15:33:
[...]

In de handleiding van de balance board staat dat de weegschaal minder dan 500 gram afwijkt.
Als je dan bedenkt dat de wii balance board vast verschillen weegt tussen binnen en buitenrand en 1 kilo verschil is snel gehaald.

De meeste huis tuin en keuken weegschalen zijn minder precies maar hebben vast een constantere afwijking.
Dat verklaart een hoop dan... Er zitten natuurlijk ook twee weegschalen in.

Reg. datum: 19 mei 2003

Moet bekennen dat het bord hier 2 avonden is gebruikt, en nu al weer sinds dus 2 dagen na de releasedag alweer ongebruikt in de hoek staat. Desinvestering dus hier..

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
UltraSub schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:15:
Moet bekennen dat het bord hier 2 avonden is gebruikt, en nu al weer sinds dus 2 dagen na de releasedag alweer ongebruikt in de hoek staat. Desinvestering dus hier..
Kan ik hem van je overnemen dan?

CBR600rr
Reg. datum: 29 mei 2007

Net een Wii + Wii fit bij Wehkamp.nl besteld.
Zijn op voorraad en 344 euro incl verzendkosten:)

GoW _0_ 360 fan:)

Alles sal reg kom
Reg. datum: 30 maart 2005

Ik heb ZaZen vrijgespeeld en ik bak er niks van :D Zelfs als ik mijn voeten op de grond zet en de kaars nauwelijks flakkert, gaat hij ineens uit terwijl ik niet beweeg. Wel echt een bizar spel :D

In het begin vond ik de balancegames niks aan, maar ik merk dat ik die steeds vaker voor de lol ga spelen. Het 'koppen' doe ik steeds vaker en ik word er ook steeds beter in, wat het leuker maakt. Het rythmic boxing blijft 1 van mijn favorieten, heb nu de 10 minuten vrij dus dan heb je ook nog het idee dat je wat werk verzet :) Alleen wel suf dat vooraf staat dat het 10 minuten duurt en je naderhand wel 13 minuten erbij krijgt?
Klopt ook niet echt met de werkelijkheid he :P

Vandaag weer ruim een uur (in de spaarpot) bezig geweest, goed gevoel :)

Ik merk trouwens aan bovenstaande berichten dat het vrij bijzonder is om er al 1 te hebben? Ik had hem gereserveerd bij de MM Eindhoven maar ben nooit gebeld, ik liep de week na die reservering binnen en er lagen er een stuk of 10, dus ik kon hem zo meenemen.

r.i.p lieve papa 21-02-1947 // 02-06-2007
r.i.p Maarten 14-09-1979 // 12-05-2006
Weblog

IP in your face !

Ik vind het ook wel vreemd ik heb hem op de release dag gekocht en er waren er genoeg. Ook zie ik ze dagelijks nog liggen in diezelfde shop.
believe the reggie(revo)lution
Reg. datum: 13 november 2003

Ik heb Wii fit sinds de release in bezit en speel het zeker meerdere malen per week. niet altijd om serieus te trainen maar goed

Reg. datum: 22 juni 2006

quote:
DukeBox schreef op zondag 01 juni 2008 @ 18:20:
Ik vind het ook wel vreemd ik heb hem op de release dag gekocht en er waren er genoeg. Ook zie ik ze dagelijks nog liggen in diezelfde shop.
Welke shop is dat dan?

IP in your face !

Capi op Schiphol.. maar ik heb dat al vaker genoemd, niet dat je denkt dat ik daar werk o.i.d. Ik kom alleen dagelijks op Schiphol en om de tijd te doden loop ik daar altijd wel even langs.
quote:
kernie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:36:
Net een Wii + Wii fit bij Wehkamp.nl besteld.
Zijn op voorraad en 344 euro incl verzendkosten:)
Ik vind dit nou wel jammer, dat was dus van de week ook bij Media Markt R'dam centrum, de bundel wel op voorraad maar los niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij voor degene die 'm zo wel heeft kunnen kopen maar ik vind het jammer voor de mensen die al een Wii hebben dat het zo gaat (myself included)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: