Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 30 november 2007

quote:
psychoclown schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:50:
[...]

Die heb ik paar keer gepost en heb jij nog op gereplied :P
Zal ze even opzoeken.

Ok hier dan:

ballenspelletje op easy: 146 points
zeepbelletje in het water op easy: 29:01 sec
zeepbelletje in het water op advanced: 28:xx sec
Touwlopen op easy: 34.xx sec

Die van het touwlopen had ik niet gepost nog want ik had mijn oude record verbroken naar aanleiding van een vraag over hoe je het beste touwlopen kon aanpakken. Mijn manier gepost en ook gezegd dat mijn tijd nog wel sneller kon doordat ik het evenwicht niet altijd even goed recht hield.
Er kan mss nog wel iets af nu maar dat is maar een heel klein beetje denk dat 30 sec de max is die je kan halen :)
Ik dacht dat je er in de tussentijd nog wel een paar verbeterd zou hebben :P

quote:
rik86 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:26:
hoe leuk blijft wii fit als je 't langere tijd hebt/speelt? blijf je het dan ook doen, of is de nieuwigheid er dan vanaf? ik ben een beetje bang dat ik 't een paar weken doe en er dan niet zo veel meer aan vind...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de balance games nu wel gezien heb... Als je het spel puur voor de games koopt gaat het denk ik wel wat sneller vervelen dan als je het ook als aanvulling op een gezonde levenssstijl gebruikt, dus ook af en toe ritmisch boksen/joggen/steppen/spieroefeningen...

technisch geneeskunde

quote:
Er!k schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:29:
[...]

Ik dacht dat je er in de tussentijd nog wel een paar verbeterd zou hebben :P
Eigenlijk wel he :P
Nja touwlopen dus wel, zeepbelletje en het balletjes spel kunnen bijna niet sneller maar zal van het weekend nog eens proberen ;)

Tis ook dat ik de wii in Arnhem heb, kan alleen wii-en als ik in Arnhem ben en dat is als ik weekend heb en vakanties / vrij enzo.

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

zo, net ook de advanced voetbal koppen balance game perfect gedaan : 655 punten :)

quote:
mrmaarten schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:33:
zo, net ook de advanced voetbal koppen balance game perfect gedaan : 655 punten :)
Gaaf, ik blijf steken rond de 430/440... Kun je nog een hoger niveau unlocken dan advanced? En heb je easy ook gehaald met 555?

Een boksspel waarin je de remote & nunchuk gebruikt om te boxen en de wii plate om te bewegen,
dat zou leuk zijn :9

quote:
tsjarlie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:11:
Een boksspel waarin je de remote & nunchuk gebruikt om te boxen en de wii plate om te bewegen,
dat zou leuk zijn :9
Ja, dat schijnt er ook aan te komen hoor... Don King pres. Prizefighter is er één van...

quote:
LeHeraut schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:53:
Ik heb hem vandaag gekocht bij de Saturn (en mn bestelling geannuleerd bij de bol.com), maar ik vind het best pittig! Die opdrachten zijn helemaal niet gemakkelijk vind ik!
Gewoon op voorraad? Welke dan?

quote:
Gaaf, ik blijf steken rond de 430/440... Kun je nog een hoger niveau unlocken dan advanced? En heb je easy ook gehaald met 555?
Ik heb op easy ook een perfecte score gehaald met 555.
Er is geen hoger niveau dan advanced ;(

quote:
mrmaarten schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:58:
[...]

Ik heb op easy ook een perfecte score gehaald met 555.
Er is geen hoger niveau dan advanced ;(
Da's wel jammer. Vind het ook één van de leukere minigames...

Heeft iemand enig idee of de Wii fit nog ergens op voorraad is (liefst omg. Rotterdam)? Ik heb van de week gezocht maar helaas.....

Ik heb hem via Bigdennis.com bestelt is wel excl. spel mja daar kijk ik wel voor op FTD ;)

Console Junkie

quote:
MrKonings schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:05:
Ik heb hem via Bigdennis.com bestelt is wel excl. spel mja daar kijk ik wel voor op FTD ;)
ja en daar betaal je meer voor het balance board dan wii fit + balance board in de normale winkel ;)

Wii!!!

Maar wel met een stoere sleeve
wel duur voor 20 euro!

www.borduurstudio-zigzag.nl

HAY HAY HAY

Is er niet een site oid die icm Wii-fit een schema voor je opstelt? Ik snap niet dat Nintendo hier niet is opgesprongen op de site he. Geef je je doelen aan, je gegevens, en printen maar die hap.

Moet toch sooner or later komen? Dat is de enige reden voor mij die me momenteel tegenhoudt Wii Fit te kopen.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

LOST...niet de serie.

quote:
apNia schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:50:
Is er niet een site oid die icm Wii-fit een schema voor je opstelt? Ik snap niet dat Nintendo hier niet is opgesprongen op de site he. Geef je je doelen aan, je gegevens, en printen maar die hap.
...ik krijg soms het idee dat men een wondermiddel van de Fit verwacht ;)
Maar doelen en gegevens worden ingevoerd en gebruikt. En door dagelijks je meting te doen (gewicht/BMI) en de daaruit voorvloeiende grafiek te bekijken, aangevuld met tips en bewustwoordingsinfo is het imo toch een heel netjes spel (want dat is het nog steeds !) om wat te doen met spieren en gewicht. Je moet alleen zelf ook een beetje kijken welke oefening welk effect heeft op jouzelf, of wat je doel is (gewicht, lenigheid, conditie, balance)
De diverse reacties op het forum (en eigen ervaring) geven duidelijk aan dat er wel degelijk wat met je lijf gebeurt als je dagelijks aan de slag gaat. Tevens geeft Fit zelf spier/yoga combi's. Dus zo leeg aan combi en mogelijkheden en resultaten als sommige menen dat het is, is het imo niet.

LOST wijzigde dit bericht 27-05-2008 16:22 (6%)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
KvdnBerg schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:53:
Heeft iemand enig idee of de Wii fit nog ergens op voorraad is (liefst omg. Rotterdam)? Ik heb van de week gezocht maar helaas.....
Probeer eens de Gamestore in Spijkenisse. Zijn vrienden van me, maar het kan zijn dat ze hem niet meer hebben.
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
KvdnBerg schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:53:
Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein

quote:
remmh01 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:21:
[...]

Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein
Da's dan een nieuwe lading want daar ben ik vorige week nog geweest! Ik zal ze eens bellen.

quote:
KvdnBerg schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:02:
[Gisterenmiddag stonden er nog zo'n 15 stuks bij Saturn op Zuidplein]

Da's dan een nieuwe lading want daar ben ik vorige week nog geweest! Ik zal ze eens bellen.
Nou bizar telefoontje, ik vraag naar de afdeling games, daar vraag ik of de Wii fit op voorraad is, die jongen zegt ja (maar wel inclusief spel, ja duh), dus ik vraag kan ik 'm apart laten zetten, krijg ik weer een ander persoon en die zegt na het noteren van mijn naam en telnr dat ik gebeld wordt zodra ie op voorraad is. Ik zeg huh, jullie hadden 'm toch? Hij zegt nee ik heb al twee weken geen Wii fit in mijn handen gehad.

Snappen jullie het nog??

HAY HAY HAY

quote:
LOST schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:18:
[...]
...ik krijg soms het idee dat men een wondermiddel van de Fit verwacht ;)
Maar doelen en gegevens worden ingevoerd en gebruikt. En door dagelijks je meting te doen (gewicht/BMI) en de daaruit voorvloeiende grafiek te bekijken, aangevuld met tips en bewustwoordingsinfo is het imo toch een heel netjes spel (want dat is het nog steeds !) om wat te doen met spieren en gewicht. Je moet alleen zelf ook een beetje kijken welke oefening welk effect heeft op jouzelf, of wat je doel is (gewicht, lenigheid, conditie, balance)
De diverse reacties op het forum (en eigen ervaring) geven duidelijk aan dat er wel degelijk wat met je lijf gebeurt als je dagelijks aan de slag gaat. Tevens geeft Fit zelf spier/yoga combi's. Dus zo leeg aan combi en mogelijkheden en resultaten als sommige menen dat het is, is het imo niet.
Nouja ik kom zelf uit de programmeerswereld en het lijkt mij geen onmogelijke taak om met gegevens over je lichaam, de tijd waarin, en de gebieden waarin je beter wilt worden, en daar op aangepast programma krijgt.

Wii Fit heeft imo z'n doel daarin wel misgeschoten en ik vraag me ook af waarom ze dat niet hebben gedaan gezien de toch wel lange tijd die ze ervoor hebben gehad. Je kan de fitnesszaal in met uitleg over elk apparaat, of je kan een aangepast schema krijgen. Ik denk dat veel mensen het liefst zouden kiezen voor zo'n schema, en dat zie ik niet als een wondermiddel.

Begrijp me niet verkeerd, ik zal 'm waarschijnlijk alsnog kopen. Maar ik blijf het alsnog een vet gemis vinden.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

quote:
KvdnBerg schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Nou bizar telefoontje, ik vraag naar de afdeling games, daar vraag ik of de Wii fit op voorraad is, die jongen zegt ja (maar wel inclusief spel, ja duh), dus ik vraag kan ik 'm apart laten zetten, krijg ik weer een ander persoon en die zegt na het noteren van mijn naam en telnr dat ik gebeld wordt zodra ie op voorraad is. Ik zeg huh, jullie hadden 'm toch? Hij zegt nee ik heb al twee weken geen Wii fit in mijn handen gehad.

Snappen jullie het nog??
Ja, nu lopen ze hard in de vrije verkoop en als jij hem apart laat leggen (reserveren) bestaat de kans dat jij hem daar ook haalt en dus als de drukte voorbij is nog een extra klant hebben.

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

quote:
M1lamb3r schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:42:
[...]

Ja, nu lopen ze hard in de vrije verkoop en als jij hem apart laat leggen (reserveren) bestaat de kans dat jij hem daar ook haalt en dus als de drukte voorbij is nog een extra klant hebben.
Als het al geen misverstand is lijkt dat me de meest logische conclusie...

quote:
M1lamb3r schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:42:
[...]

Lijkt me stug, diezelfde persoon die mijn gegevens noteerde vroeg me eerst even te wachten omdat er een klant naast 'm stond die ook wilde reserveren (ik dacht op dat moment dat die er een wilde kopen maar dat bedoelde hij dus), die zou dat toch niet doen als ze daar in de vrije verkoop liggen. Ik heb nog even met die man gepraat over het feit dat iemand beweerde dat ie op voorraad was en die was daar heel verbaasd over.

Iemand trouwens enig idee of ze in Duitsland nog voorradig zijn? Ik ben zaterdag toch in overijssel, dus ik kan eventueel snel even de grens over naar Rheine. Daar zit een Media Markt.
Stel dat ze hem daar hebben, dan kan ik hem toch ook gewoon in het Engels (of Nederelands als dat uberhaupt mogelijk is) spelen?

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws