Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Annon Amarth - Lord of the Rings Online Kinship [Laurelin] | LOTRO blog
Bah, kunnen we ondertussen misschien ophouden met Roelant pesten en weer ontopic verder gaan? Dit was toch een bugmeldtopic, geen "bash het MT omdat product X in kleur Y met logo Z er niet is"..
Na het plaatsen van mijn eigen bestelling vraag ik me dit ook af. Het was me al duidelijk geworden dat je geen bestel-bevestiging krijgt per e-mail (enkel een verzend-bevestiging), maar ik krijg ook op de website helemaal geen "je bestelling is verwerkt" melding ofzo?quote:Alex3305 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:58:
Lichtelijk off-topic; krijg je normaal een verzends-/orderbevestiging van de shop of niet?!
Ik heb mijn winkelmandje gevuld, vanuit het winkelmandje een bestelling geplaatst (zonder een account aan te maken) en daarna met een creditcard betaald. Na het 30s-voortgangsbalkje van TripleDeal kreeg ik niet eens een "je betaling is gelukt"? Ik kreeg meteen weer dit voor mn neus:

De inhoud van mijn winkelmandje is dus ook blijven staan.
Ging dat zoals het hoort? If so, dan wil ik het bij deze nog eens melden als bug. En anders ook.
Fx 2.0.0.14 @ WinXP trouwens.
Xander wijzigde dit bericht 06-05-2008 18:19 (3%)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit kun je het beste even bij de servicedesk navragen. Ik heb (nog) geen inzage in de orders en kan je dus ook niet vertellen of er iets fout is gegaan. 
Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)
Wat me niet helemaal duidelijk is is het volgende: Er staat een inlogbox rechts, maar als ik nog geen gebruikersnaam heb, kan ik geen account aanmaken, want daar is geen link voor. Dan moet je maar wat invullen en kun je je aanmelden.
Echter, in die pagina zitten ook storende fouten.

Ik weet dat onze devvers dat niet zo 1-2-3 kunnen aanpassen omdat het een extern bedrijf is dat de faciliteiten regelt, maar kan hier toch even naar worden gekeken?
Echter, in die pagina zitten ook storende fouten.

Ik weet dat onze devvers dat niet zo 1-2-3 kunnen aanpassen omdat het een extern bedrijf is dat de faciliteiten regelt, maar kan hier toch even naar worden gekeken?
I love Wii! Ik Hyve!