Toon posts:

[BUG] Tweakgear bugmeldtopic

Pagina: 1
Acties:
  • 3.751 views

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 11:13

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Ik wilde een product bestellen via tweakgear en nu kwam ik bij stap 3 uit. Die geeft een mooie error 500 melding. Op mijn werk gebruiken we een proxy, kan ik hierdoor die foutmelding krijgen?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Het zelfde hier, ik vermoed zelf ook dat de proxy de oorzaak is.

I am the great Cornholio!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De shop wordt - zoals in de .plan vermeld staat - niet door onszelf onderhouden, dus iets anders dan het probleem doorgeven kan ik niet. :)

Ik snap ook niet zo goed wat er precies mis gaat, waarom een proxy stikt op een website of de website stikt op een proxy. :?

Staat er nog meer in de foutmelding, anders dan '500'?

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
http://imageupload.com/out.php/i105117_tweakgear.JPG

Bovenstaande afbeelding is wat ik zie. Zoals je ziet staat er weinig bruikbare informatie op. Onder meer informatie staat dit:

Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

[Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 21-04-2008 11:09]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zet eens vriendelijke errors uit in je preferences en kijk dan wat de error 500 weergeeft?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Als ik vriendelijke errors uit schakel krijg ik dit te zien:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'

Line 1: Incorrect syntax near '#ERROR:'.

/Ts_NewPaymentCluster.asp, line 71
Het lijkt me dus een bug aan de kant van de shop ontwikkelaar.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Same here :)

Edit:
Ondertussen werkt het, mijn polo en trui is onderweg! _/-\o_

[Voor 75% gewijzigd door HaterFrame op 21-04-2008 14:24]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
Beste Devvers,

Hierbij een paar verbeterpuntjes voor de Tweakgear-shop.
  • Bij een bestelling moet je 'Akkoord gaan met de algemene voorwaarden'. Echter wordt er nergens gedefineerd wat die algemene voorwaarden nu precies inhouden. Misschien is een klikbare pop-up een oplossing?
  • Tijdens een bestelling met iDeal wordt er een frame breakout gebruikt (bij de Postbank in ieder geval wel). Echter als je daarna weer terugkomt in de shop ben je de T.net site kwijt en heb je alleen nog maar het inline frame.
  • Het is onduidelijk waar de 5 euro verzendkosten vandaan komen bij de winkelwagen (rechts).
  • Ik heb net een bestelling geplaatst zonder een account aan te maken en ik heb deze bestelling ook afgerond (dus betaald). Echter heb ik nog geen orderbevestiging gekregen. Dit vind ik erg verwarrend. :S
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Daarnaast echt tof dat TweakGear weer online is :D

• Roelant
  • Niet online
MetaFrame schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:57:
Edit:
Ondertussen werkt het, mijn polo en trui is onderweg! _/-\o_
Heb je zelf iets veranderd waardoor het weer werkte, of doet het probleem zich onder dezelfde omstandigheden nu "ineens" niet meer voor? :)

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Roelant schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:54:
[...]

Heb je zelf iets veranderd waardoor het weer werkte, of doet het probleem zich onder dezelfde omstandigheden nu "ineens" niet meer voor? :)
Dat laatste, ik kon gewoon op mn werk bestellen :)

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Hier werkt het ook weer *O* . Een uur geleden heb ik een bestelling kunnen doen. Waarschijnlijk is de bug doorgespeeld naar de ontwikkelaars van de webshop.

[Voor 45% gewijzigd door Arethusa op 21-04-2008 21:46]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

MIsschien offtopic, maar waar moeten we eigenlijk bugs/foutjes/spelfoutjes in de Tweakgear shop aanmelden? Hier in BUG? Of bij 4netecommerce.com? Gezien de opmerking van Roelant denk ik het laatste, maar na het zien van dit topic begin ik te twijfelen...

• Roelant
  • Niet online
Meld ze vooralsnog maar in dit topic, zeker in het begin zullen de lijnen met 4net vrij kort zijn om dat soort dingetjes door te spelen.

Devtrack heeft weinig zin, aangezien we het niet zelf ontwikkelen, en ik weet niet of hun servicedesk vrolijk wordt als ieder voor zich de diverse kleine bugjes gaat mailen. Dus na de eerste dagen doe ik wel even een verzamelmailtje, voor zover ze niet zelf al meekijken (want die proxybug heb ik nog niet met ze besproken :P).

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Ik zag ook dat de shop door een derde partij word gerund maar zag even geen andere weg om het probleem onder de aandacht te brengen. Op dit moment staat de site die in de post hierboven staat nog onder constructie. Het lijkt me voor nu handig om dergelijke problemen in Lieve Devvers te plaatsen zodat zij het aan hun contacten kunnen doorspelen.

Edit: net te laat zie ik.

Wil ik nog even een kleine bug toevoegen. Na afrondig van betaling word de shop in een nieuw venster geladen en breekt het feitelijk uit Tweakers.net.

Is een centraal topic voor dit soort probleempjes geen idee totdat er een ander alternatief komt?

[Voor 29% gewijzigd door Arethusa op 21-04-2008 22:53]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:48

crisp

Devver

Pixelated

Ik zal de vandaag geposte devtrack melding van Prodoc hier dan ook even herhalen/onder de aandacht brengen aangezien ik toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid zelf ook wel degelijk belangrijk vindt:
Op dit moment maakt de Tweakgear veelvuldig puur gebruik van javascript links. Dit is alles behalve bevorderlijk voor de navigatie. Vaak blader ik in webshops door de verschillende producten en wanneer ik een interessant item tegen kom, open ik het even in een apart venster zodat ik er uitgebreider naar kan kijken wanneer ik uit gebladerd ben. Vanwege het gebruik van javascript links is deze manier van werken echter niet meer mogelijk. Daarbij bied het, behalve via een omweg, ook geen mogelijkheid om anderen directe links naar een product te sturen.
Er zijn dan nu nog niet extreem veel artikelen beschikbaar maar ik ga er van uit dat dit op den duur wel toe zal nemen. Wanneer dit het geval is zal het alleen maar meer vervelend worden.
Zonder flash mis je al eea maar zonder javascript is de shop totaal ontoegankelijk...

edit: titelfix :)

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Arethusa schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:50:
Is een centraal topic voor dit soort probleempjes geen idee totdat er een ander alternatief komt?
Roelant schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:49:
Meld ze vooralsnog maar in dit topic, zeker in het begin zullen de lijnen met 4net vrij kort zijn om dat soort dingetjes door te spelen.
;)

Ook ik had een (spel)foutje te melden:
Verzendkosten en verzendduur

De artikelen worden na ontvangst van de betaling binnen het aantal dagen verzonden wat vermeld staat bij het artikel.

· Regio 1: Nederland. De kosten bedragen € 5,00 verzendkosten per order, de gemiddelde verzendduur is 1à2 dagen na ontvangst betaling.

· Regio 2: Europa. € 8,50 verzendkosten per order, de gemiddelde verzendduur is 4 dagen na ontvangst betaling.

· Regio 3: Rest van de wereld. € 15,00 per order, de gemiddelde verzendduur is 10 dagen na ontvangst betaling.
Zie € en à. Als ik in de source kijk, zie ik dat de & tekens in & worden veranderd door de gebruikte HTML-parser/stripper/whatever. En dan krijg je verminkte euro en agrave tekens ;)

Edit: En GoT maakt er wel de juiste tekens van :p [norml] tags omheen gebouwd zodat mijn quote goed overkomt :+ :p

Edit2: Gelijk ff een vraagje, in het .plan staat dat er een jaar is gewerkt aan de Tweakgear shop. Waarom kon het dan niet beter worden geintegreerd in de bestaande code van t.net? Mag dat niet van 4net? Was er te weinig tijd voor? Ik vraag dit, omdat ik nu ook de door crisp aangehaalde devtrack melding heb gelezen en mij verbaas over het feit dat er zoveel javascript wordt gebruikt en zoals ik zelf ben achter gekomen, de site in een iframe wordt gezet. Ik zeg niet dat dit niet goed is, integendeel, maar als ik lees dat er een jaar aan is gewerkt, vind ik het vreemd dat de shop niet kan worden geintegreerd in de t.net code, iets waar jullie terecht heel trots op zijn en toch laten jullie 'vreemde' code toe (hoewel het in een iframe draait, maar het gaat om het idee).

[Voor 27% gewijzigd door Glaanie op 21-04-2008 23:15]

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Ah een titelfix, dat maakt het een en ander duidelijker voor diegene die een bug willen aantonen. In de reacties onder het .plan vond ik deze reactie van trigger808: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2537718. Ik weet niet of deze al bekend is.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Glaanieboy schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:06:
Edit2: Gelijk ff een vraagje, in het .plan staat dat er een jaar is gewerkt aan de Tweakgear shop.
Er staat helemaal niet dat er een jaar aan aan de software zelf ontwikkeld is. Er staat dat er een traject van een jaar was, waarin de shop ontwikkeld is. Maar ik vermoed dat het uitzoeken van een bruikbare partij om het een en ander voor ons af te handelen, het overeenkomen van een fatsoenlijke set producten tegen acceptabele prijzen, etc veel meer tijd heeft gekost dan het 4net uiteindelijk kostte om onze layout een beetje rond hun al bestaande shop te plakken ;)

[Voor 5% gewijzigd door ACM op 22-04-2008 07:27]

• alex3305
Lichtelijk off-topic; krijg je normaal een verzends-/orderbevestiging van de shop of niet?!

• Roelant
  • Niet online
Glaanieboy schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:06:
Edit2: Gelijk ff een vraagje, in het .plan staat dat er een jaar is gewerkt aan de Tweakgear shop. Waarom kon het dan niet beter worden geintegreerd in de bestaande code van t.net? Mag dat niet van 4net? Was er te weinig tijd voor? Ik vraag dit, omdat ik nu ook de door crisp aangehaalde devtrack melding heb gelezen en mij verbaas over het feit dat er zoveel javascript wordt gebruikt en zoals ik zelf ben achter gekomen, de site in een iframe wordt gezet. Ik zeg niet dat dit niet goed is, integendeel, maar als ik lees dat er een jaar aan is gewerkt, vind ik het vreemd dat de shop niet kan worden geintegreerd in de t.net code, iets waar jullie terecht heel trots op zijn en toch laten jullie 'vreemde' code toe (hoewel het in een iframe draait, maar het gaat om het idee).
Ik vind dat je wel wat makkelijk conclusies trekt hoor. :)

Zoals Arjen al aangeeft: dat jaar beslaat meer dan alleen het programmeren van de shop. Er is dus niet een jaar aan geprogrammeerd en er is inderdaad feitelijk weinig meer gebeurd dan een bestaand shop-pakket aanpassen aan onze bestaande vormgeving en huisstijl.

Wat betreft integratie, dat is een keuze geweest. Voorop staat dat we de _volledige_ afhandeling van de TweakGear uit handen willden geven, van bestelling tot verzending en alles wat er tussen zit. Dan is het voor een partner het handigst om zelf de shopomgeving te kunnen draaien. En als je dat vervolgens op je verlanglijstje hebt staan, zijn je integratiemogelijkheden beperkt (om niet te zeggen dat een iframe dan eigenlijk de enige mogelijkheid is).

Ik wil ook niet onvermeld laten dat het die keuze is, die het mogelijk maakt dat we nu überhaupt weer TweakGear aanbieden, want sweatshop-achtige taferelen op kantoor zijn geen optie, en partners die uitsluitend de logistiek (packaging, sending en optioneel voorraadbeheer) verzorgen zijn relatief gezien een stuk duurder - dus dat zou de prijs van de merchandise alleen maar weer opdrijven.

Ik geef toe dat de iFrame integratie netter had gekund, daar zullen we in de toekomst ongetwijfeld nog eens naar kijken, maar ik vind het op dit punt niet nodig om zo (over)kritisch te zijn als we voor onze eigen site wel zijn. Het werkt, het doet wat het moet doen, en het stelt ons in de gelegenheid om tegen faire prijzen leuke spullen aan te bieden. Dat is voor mij het belangrijkste.

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Alex3305 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:58:
Lichtelijk off-topic; krijg je normaal een verzends-/orderbevestiging van de shop of niet?!
Ik heb zojuist een mail gekregen dat mijn order vandaag verstuurd wordt. In zoverre krijg je dus in ieder geval een bevestiging.

• Glaanie

Glaanie

Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:36:
[...]

Ik vind dat je wel wat makkelijk conclusies trekt hoor. :)
[...]
Je hebt gelijk. Nu ik het opnieuw lees, blijk dat ik iets te hard van stapel ben gelopen, excuses hiervoor. Wat betreft de rest van je uitgebreide antwoord (bedankt daarvoor :)), ik begrijp het nu. Het klonk mij alleen wat vreemd in de oren dat jullie er een jaar aan hebben gewerkt en dan op iets waar jullie zo (terecht) trots op zijn, vreemde code toelaten, waarop jullie ook nog weinig tot geen invloed op hebben, met alle gevolgen van dien. Nu begrijp ik dat jullie natuurlijk niet een jaar aan de code hebben gewerkt, stom van mij. Goed om te weten dat jullie dit ook weten (over de code, niet dat ik stom ben :p), en dat er naar gekeken gaat worden.
Is het niet mogelijk een soort iDeal achtige constructie te maken? Product kiezen etc en pas bij de laatste stap doorverwijzen naar 4net en na betaling terug naar 4net. Zomaar een ideetje hoor, het is jullie beslissing uiteindelijk natuurlijk. Voor de rest ziet het er goed uit! Ik ga even kijken hoeveel salaris ik precies krijg van het weekend, misschien dat ik ook iets ga bestellen :)

• endless
  • Niet online
Ik krijg de volgende foutmelding bij de laatste stap net voor de betaaloptie:
code:
1
2
3
4
5
Microsoft VBScript runtime  error '800a000d'

Type mismatch

/checkout4placeorder.asp, line 23

En dat gebeurd op deze url: http://tweakers.4netecommerce.com/checkout4placeorder.asp

Volgens mij zit ik niet achter een proxy.. :)

Tevens nog een bugje denk ik:

Op http://tweakers.4netecommerce.com/profile.asp krijg ik als ik op 'orderstatus' klik de volgende melding rechts te zien:
code:
1
2
3
4
5
Microsoft VBScript runtime  error '800a01a8'

Object required: ''

/orderstatus.asp, line 214

Kan opzich wel kloppen, want ik heb nog niets kunnen bestellen.

[Voor 38% gewijzigd door endless op 22-04-2008 12:00]

• Roelant
  • Niet online
Ah, toch niet verholpen dus. Heb even gebeld, ze gaan er gelijk even naar kijken. :)

• KingOfDos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10-2018

KingOfDos

C:\DOS>_

Ik heb een suggestie voor de Tweakgear shop, en de gebruikte methode mbt javascripts.

Het lijkt me persoonlijk iets netter als de pagina's vanaf een Tweakers.net server afkomstig zijn, zodat ik als klant/bezoeker enige controle kan doen op de inhoud van de Tweakers.net website.

Ik zou het persoonlijk prettiger vinden als er vanuit Tweakers.net, en bij het bezoek hieraan, geen contact wordt gezocht met websites/domeinen/diensten die niet gehost worden op de Tweakers.net servers. Hiermee doel ik op het iframe (en dus o.a. mijn noscript/flashblock die hun werk goed doen) waarmee een connectie wordt gemaakt naar 4netecommerce.com, welke in dit geval op domain wide access toestaat als ik de inhoud van bijvoorbeeld het flashfilmpje wil kunnen zien.

Wordt er echter gebruik gemaakt van een proxy binnen het Tweakers.net netwerk, welke alle content forward naar de 4net website, dan is Tweakers.net in mijn ogen weer verantwoordelijk voor de content (ok, laten we dan niet spreken over de mogelijke XSS, als iemand de 4net website weet te hacken).

Ik vind het niet zo netjes dat er iets draait op een ander domein, dit zowel technisch (noscript, etc) als formeel (omdat hier geen mededeling wordt gedaan naar de gebruiker dat hij het netwerk van Tweakers.net verlaat).

Verder mis ik iets in de leveringsvoorwaarden van 4net.
TweakGear Shop - Leveringsvoorwaarden
12.4. De klant kan desgewenst inzage verkrijgen in de gegevens die door Tweakgear Shop over de persoon van de klant worden opgenomen in het bestand van Tweakgear Shop. De klant is gerechtigd wijziging van de gegevens te verlangen, indien deze gegevens niet correct zijn.
Als ik echter kijk naar:
wetten.overheid.nl zoekresultaat wbp

Artikel 36
1.
Degene aan wie overeenkomstig artikel 35 kennis is gegeven van hem betreffende persoonsgegevens, kan de verantwoordelijke verzoeken deze te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen, of af te schermen indien deze feitelijk onjuist zijn, voor het doel of de doeleinden van de verwerking onvolledig of niet ter zake dienend zijn dan wel anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt. Het verzoek bevat de aan te brengen wijzigingen.
Wettelijk gezien mag ik dus ook vragen om de informatie over mij te verwijderen van de website 4net, al staat dit er niet beschreven.

Het lijkt mij persoonlijk wat beter als er met alle twee de punten wat "duidelijker" omgegaan wordt. :)

Ik ben verder geen jurist/whatever, dit is gewoon een bijgevoel wat ik heb. Verder echt complimenten voor de shop, ik ga zeker wel wat bestellen. :)
offtopic:
Of kan ik hier beter een nieuw topic over aanmaken?

*NIX ftw

• endless
  • Niet online
Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:52:
Ah, toch niet verholpen dus. Heb even gebeld, ze gaan er gelijk even naar kijken. :)
En beide opgelost.. Ze zijn wel lekker vlot.
Meteen ook maar voor 37,- euro besteld. :p

Anoniem: 153028

Ter info.

Dit probleem:
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch

/checkout4placeorder.asp, line 23
... is er nog steeds. Succes met fixen, want ik wil die oordoppen :P

• Roelant
  • Niet online
Het probleem is om 16:07 als gefixed gemeld, dus je was nét ff iets te ongeduldig. ;)

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Roelant schreef [/message]:
met gepaste trots kunnen we jullie onze nieuwe TweakGear en TweakGear-shop presenteren.
Jammer dat dit niet feestelijk gevierd kan worden door bijv. de eerste 10 bestellers een gratis Mok te geven of iets dergelijks (gratis verzendkosten eerste dag)! Heel jammer dat er niet wat af kan van de zijde van Tweakers.net en "suikerroom" VNU bij de langverwachte relaunch.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 22-04-2008 18:23]

• Roelant
  • Niet online
KingOfDos schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:57:
Het lijkt me persoonlijk iets netter als de pagina's vanaf een Tweakers.net server afkomstig zijn, zodat ik als klant/bezoeker enige controle kan doen op de inhoud van de Tweakers.net website.
Maar de inhoud is niet afkomstig van onze website. Dus dat als zodanig voordoen zou imho juist minder netjes doen. :?
Ik zou het persoonlijk prettiger vinden als er vanuit Tweakers.net, en bij het bezoek hieraan, geen contact wordt gezocht met websites/domeinen/diensten die niet gehost worden op de Tweakers.net servers.
Voor de standaard website is dat ook niet zo. Voor onze shop verwijzen we door, aangezien die ook niet door ons verzorgt wordt. Zie bovenstaande opmerking.
Hiermee doel ik op het iframe (en dus o.a. mijn noscript/flashblock die hun werk goed doen) waarmee een connectie wordt gemaakt naar 4netecommerce.com, welke in dit geval op domain wide access toestaat als ik de inhoud van bijvoorbeeld het flashfilmpje wil kunnen zien.
Tja, dat je allemaal beperkende/beveiligende plugins gebruikt moet je zelf weten, maar ik vindt het niet aan ons om daar rekening mee te houden. Dat je dan enig handwerk moet verrichten om de niet van ons afkomstige content te kunnen inzien/gebruiken, is mijn inziens gevolg van de extra "beveiliging" die je zelf hebt ingebouwd en niet iets waar wij een oplossing voor zouden moeten maken. Zie ook wat ik hieronder schrijf daarover.. :)
Wordt er echter gebruik gemaakt van een proxy binnen het Tweakers.net netwerk, welke alle content forward naar de 4net website, dan is Tweakers.net in mijn ogen weer verantwoordelijk voor de content (ok, laten we dan niet spreken over de mogelijke XSS, als iemand de 4net website weet te hacken).
Dat is toch niet anders dan een fopspeen? De content wordt elders gehost, door een andere partij, doen alsof we dat zelf hosten met een ander domein vind ik nog veel smeriger dan gewoon open en bloot het andere domein zichtbaar laten. Ik kan je redenatie op dit punt niet goed volgen, want feitelijk vraag je ons - een partij die je blijkbaar vertrouwt - om op het moment dat we content van derden serveren, te doen alsof we dat zelf serveren, zodat je beveiligings-tools dat niet tegenhouden. :?

Het enige moment waarop te rechtvaardigen is dat het vanaf een Tweakers.net domein draait, is als het onze eigen software is en/of ook echt lokaal bij ons draait. In alle andere situaties is het imho alleen maar transparant door het op het domein van de betreffende leverancier te laten draaien.
Ik vind het niet zo netjes dat er iets draait op een ander domein, dit zowel technisch (noscript, etc) als formeel (omdat hier geen mededeling wordt gedaan naar de gebruiker dat hij het netwerk van Tweakers.net verlaat).
Ik zou het niet netjes vinden als we zouden doen alsof dat wel zo is, en vind het raar dat je vervolgens van ons verwacht dat we gaan doen alsof (via een proxy). Zie wat ik hierboven zeg. :)
[...] Als ik echter kijk naar: [...]

Wettelijk gezien mag ik dus ook vragen om de informatie over mij te verwijderen van de website 4net, al staat dit er niet beschreven.
Dat mag je inderdaad vragen, het is echter niet verplicht als gegevensverwerker om dat te melden. 4Net voldoet overigens aan alle wettelijke verplichtingen (en we hebben dat ook specifiek contractueel met ze vastgelegd - niet alleen op gebied van WBP), ze zijn ook wel iets te groot en professioneel om dat niet te doen.

Ik zal suggereren om het toe te voegen, en ga er niet vanuit dat dat een probleem is. Ik heb al behoorlijk wat haken en ogen uit die tekst laten halen, want hun standaard teksten hielden er bijvoorbeeld ook geen rekening mee dat wij zelf ook een registratie en nieuwsbrief bieden (andere klanten hebben dat namelijk niet :P) - en daardoor was het onderscheid niet duidelijk.

Dingen die ik niet heb laten aanpassen zijn punten waar ik me zelf vooralsnog geen zorgen over maak, eenvoudigweg gezien de overeenkomst die we zelf met 4net (waarin ze zich gewoon vast hebben gelegd om aan alle wettelijke verplichtingen te voldoen - en ik vertrouw erop dat ze dat doen). Dat wij onze voorwaarden zo extreem uitgebreid hebben gemaakt hebben afgestemd op onze kritische doelgroep, is niet iets waar ik hen direct mee wil opzadelen. ;)
Verder echt complimenten voor de shop, ik ga zeker wel wat bestellen. :)
Goed dat je het zegt, je post komt niet echt zo over. :+ :P

• Niet online
Oi, m'n reactie onder de cap staat nu dubbel. Ik dacht dat deze verwijderd was omdat ik niets zag...maar:

Onder OPERA versie 9.27 (bouwnummer 8841, WinXP32) zie je de PRODUCTREVIEWS van de TweakGearShop niet! Ook al klik je op laten zien. Blijft het leeg.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 22-04-2008 18:58]

• Roelant
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:21:
Jammer dat dit niet feestelijk gevierd kan worden door bijv. de eerste 10 bestellers een gratis Mok te geven of iets dergelijks (gratis verzendkosten eerste dag)! Heel jammer dat er niet wat af kan van de zijde van Tweakers.net en "suikerroom" VNU bij de langverwachte relaunch.
Ja, het moet natuurlijk het liefst gewoon allemaal gratis. :z
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:53:
Onder OPERA versie 9.27 (bouwnummer 8841, WinXP32) zie je de PRODUCTREVIEWS van de TweakGearShop niet! Ook al klik je op laten zien. Blijft het leeg.
Ik heb hier alleen de 9.5 beta (waarin het wel werkt), zal morgen even op kantoor testen of het daar ook mis gaat - en if so doorgeven.

Anoniem: 153028

Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:11:
Het probleem is om 16:07 als gefixed gemeld, dus je was nét ff iets te ongeduldig. ;)
Klopt, bestelling doet het nu wel! ;)

Nadat ik via ABN Amro m'n iDeal betaling heb gedaan, kom ik niet terug op T.net iframe maar op http://tweakers.4netecommerce.com/default.asp. Oftewel, de T.net omgeving er omheen ontbreekt.

Browser: Firefox 3.0 beta 5

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153028 op 22-04-2008 19:16]

• Niet online
Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:09:
[...]

Ja, het moet natuurlijk het liefst gewoon allemaal gratis. :z

[...]
Dat beweer ik helemaal nergens.

• Roelant
  • Niet online
Anoniem: 153028 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:16:
Nadat ik via ABN Amro m'n iDeal betaling heb gedaan, kom ik niet terug op T.net iframe maar op http://tweakers.4netecommerce.com/default.asp. Oftewel, de T.net omgeving er omheen ontbreekt.
Dat "klopt" inderdaad (maw: is een bekend probleem). Heb ook dit nog even op de mail gezet. :)

• Glaanie

Glaanie

De "bestelling top 5" heeft allemaal een "1" voor de artikelen staan, alles is dus het beste verkocht? :p

• alex3305
Weer lichtelijk offtopic:
Ik heb vandaag inderdaad een 'verzendbevestiging' gekregen. Misschien een suggestie om ook een orderbevestiging te sturen als je net hebt besteld, want omdat het nogal duidelijk was op het eind bij mij wist ik niet zeker hoe het gelopen was O-).

offtopic:
Was de stofzuiger populair btw :D

• KingOfDos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10-2018

KingOfDos

C:\DOS>_

Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:31:
Maar de inhoud is niet afkomstig van onze website. Dus dat als zodanig voordoen zou imho juist minder netjes doen. :?
Hier heb je wel gelijk in, ik zeg ook niet dat een proxy "netjes" is (alles behalve dat, zie m'n stukje over XSS).
Voor de standaard website is dat ook niet zo. Voor onze shop verwijzen we door, aangezien die ook niet door ons verzorgt wordt. Zie bovenstaande opmerking.
Een webshop opzetten is nou niet zo enorm veel werk, ik snap "persoonlijk" niet waarom dit bij een externe wordt neergelegd. Tweakers.net kan ook een pricewatch programmeren, waarom dan geen webshop?

Ik kan verder niet weten wat voor afspraken er gemaakt zijn, en waarom de keuze is gemaakt dat de shop extern gehost zou worden. Ik ga er van uit dat dit een beslissing is geweest op bepaalde gronden. Ik ben gewoon benieuwd waarom het zo is gegaan. ;)
Tja, dat je allemaal beperkende/beveiligende plugins gebruikt moet je zelf weten, maar ik vindt het niet aan ons om daar rekening mee te houden. Dat je dan enig handwerk moet verrichten om de niet van ons afkomstige content te kunnen inzien/gebruiken, is mijn inziens gevolg van de extra "beveiliging" die je zelf hebt ingebouwd en niet iets waar wij een oplossing voor zouden moeten maken. Zie ook wat ik hieronder schrijf daarover.. :)
Mijn punt heeft niets te maken met beveiliging, meer met het feit dat het gewoonweg ranzig is als er vanaf $website1 een iframe geladen wordt naar $website2, zonder dat je daar als klant van op de hoogte bent. Dat mijn noscript dit toevallig oppakt en de site half platgooit, tja dat is een mooie bijkomstigheid. Het gaat me om de "netheid" naar gebruikers, niet om een scriptje / antiscript / etc.
Dat is toch niet anders dan een fopspeen? De content wordt elders gehost, door een andere partij, doen alsof we dat zelf hosten met een ander domein vind ik nog veel smeriger dan gewoon open en bloot het andere domein zichtbaar laten. Ik kan je redenatie op dit punt niet goed volgen, want feitelijk vraag je ons - een partij die je blijkbaar vertrouwt - om op het moment dat we content van derden serveren, te doen alsof we dat zelf serveren, zodat je beveiligings-tools dat niet tegenhouden. :?
Zie ook mijn eerdere berichten, ik ben het namelijk 100% met je eens dat een "proxy" (of wat voor technische oplossing dan ook) op dat niveau gewoon ranzig is, en idd niet meer dan een fopspeen.
Het enige moment waarop te rechtvaardigen is dat het vanaf een Tweakers.net domein draait, is als het onze eigen software is en/of ook echt lokaal bij ons draait. In alle andere situaties is het imho alleen maar transparant door het op het domein van de betreffende leverancier te laten draaien.
Waarom is er voor de shop geen API / SOAP, waardoor jullie dan zelf de frontend kunnen programmeren, en de backend extern ligt? Waardoor je min of meer het zelfde idee krijgt als de Tweakers.net Jobs pagina (ik ga er in ieder geval van uit dat dit een API is?).
Dat mag je inderdaad vragen, het is echter niet verplicht als gegevensverwerker om dat te melden.
Daar heb je wel een punt, je bent niet verplicht om de klant te vermelden hoe de complete wetgeving in elkaar zit. Gelukkig maar ook, anders zou ieder bedrijf gek worden (juristen inhuren, ipv een relatief kleine voorwaarden krijg je dan 8MB aan voorwaarden (ofzo? :P )).
Goed dat je het zegt, je post komt niet echt zo over. :+ :P
Ik zeg niets over de inhoud van de shop, ik had het in mijn post ook niet over de inhoud van de shop, enkel over een technisch punt.

Ging een bepaalde torrent website bij openen van .torrent bestanden niet een melding plaatsen als "u verlaat onze website"?

Ik heb het verder in mijn posts niet over "of ik tweakers.net / 4net.com vertrouw". Maar ik vraag het me gewoon af of het wel slim is om een "shop" zonder mededeling naar de gebruikers bij een externe partij neer te leggen.

Dan heb ik het nog niet gehad over het proces bij het bestellen zelf, mijn persoonlijke gegevens (naw/telefoonnummer/etc) worden hier over een http verbinding verstuurd. Ik zou het wel prettig vinden als dit via https gaat, gezien het om persoonsgegevens gaat. Ik heb de betaling zelf niet getest (ik ga er van uit dat dit wel https is). Een klant kan zich altijd op een onbetrouwbaar netwerk bevinden (waar iemand aan het mee luisteren is naar al je verkeer).

En is het normaal dat er telefoonnummers geaccepteerd worden als 112 ? :D

*NIX ftw

• Niet online
Roelant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:09:

Ik heb hier alleen de 9.5 beta (waarin het wel werkt), zal morgen even op kantoor testen of het daar ook mis gaat - en if so doorgeven.
Heb je het al getest? Ik gebruik versie 9.27 (NL).

• alex3305
Nog een opmerkinkje, waarom is het getal achter de comma in de shop donkerder rood?! Ziet er een beetje raar uit :P

EDIT: Ik heb wel mijn mok en USB-mini-stofzuiger binnen, echt phat :D Alleen is de stofzuiger weg van de site, wel jammer, was een goede deal namelijk :)

Daarnaast ook leuk dat er een TweakGear / T.net kaartje bijzat :) Ziet er wel profi uit.

[Voor 51% gewijzigd door alex3305 op 23-04-2008 20:27]

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

"In winkelwagen" knop doet niets in Opera.

Version 9.26
Build 8835

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Niet online
Alex3305 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:22:

EDIT: Ik heb wel mijn mok en USB-mini-stofzuiger binnen, echt phat :D Alleen is de stofzuiger weg van de site, wel jammer, was een goede deal namelijk :)

Daarnaast ook leuk dat er een TweakGear / T.net kaartje bijzat :) Ziet er wel profi uit.
tijd voor pics in de HK: show je tweakgear ! :p

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-04-2008 09:54]

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Topicstarter
Alex3305 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:22:
Nog een opmerkinkje, waarom is het getal achter de comma in de shop donkerder rood?! Ziet er een beetje raar uit :P

offtopic:
Ik heb die weekendtas besteld (en gister gekregen) maar ik zag er geen kaartje bij zitten, nu moet ik wel zeggen dat ik de tas nog niet uitgebreid gekeken heb. Misschien zit dat kaartje er wel in. Het verzend document zat er uiteraard wel bij.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:53:
Oi, m'n reactie onder de cap staat nu dubbel. Ik dacht dat deze verwijderd was omdat ik niets zag...maar:

browser-sniffing is sub-optimaal:
JavaScript:
1

dat geeft nog 'true' in Opera 9.2x, in Opera 9.5 geeft dat 'false'

gevolg is dat in de Ajax-implementatie de IE-branch wordt uitgevoerd in Opera... en dat werkt niet :P

Intentionally left blank

• Niet online
crisp schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:19:
[...]

browser-sniffing zuigt:
JavaScript:
1
var IE = document.all?true:false

dat geeft nog 'true' in Opera 9.2x, in Opera 9.5 geeft dat 'false'

gevolg is dat in de Ajax-implementatie de IE-branch wordt uitgevoerd in Opera... en dat werkt niet :P
De scripters/programmeurs van tegenwoordig... |:(

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:26:
[...]

De scripters/programmeurs van tegenwoordig... |:(
mwa, je moet het maar net weten en/of testen in verschillende versies van Opera (dat nog steeds een niche browser is met nog minder aandeel dan bijvoorbeeld Safari).

enige background: http://my.opera.com/hallv...8/01/25/document-all-true

document.all is nooit een betrouwbare manier geweest om puur IE te detecteren (afgezien van de wenselijkheid van een dergelijke algemene 'sniff', beter is gewoon puur te testen op capability van de feature die je wilt gebruiken). De beste/korste manier om puur IE te detecteren is met behulp van conditional compilation:

JavaScript:
1

[Voor 26% gewijzigd door crisp op 24-04-2008 22:08]

Intentionally left blank

• Roelant
  • Niet online
Om hier maar even ongegeneerd te spammen, ik heb een 'update' gechreven op mijn blog, waarin veel van de ook hier genoemde punten - hopelijk - een beetje worden verduidelijkt. Anders blijf ik mezelf herhalen, zeg maar. ;)

TweakGear: de keuzes die we maakten

• Niet online
Roelant schreef op donderdag 24 april 2008 @ 19:11:
Om hier maar even ongegeneerd te spammen, ik heb een 'update' gechreven op mijn blog, waarin veel van de ook hier genoemde punten - hopelijk - een beetje worden verduidelijkt. Anders blijf ik mezelf herhalen, zeg maar. ;)

TweakGear: de keuzes die we maakten
Aangezien het een Work-In-Progress is, heb ik hier direct nog een vraag:
Klein assortiment! Duur! Wij willen Henk!
Je wil een klein assortiment omdat (grote) voorraden duur zijn en je tweakers niet teleur wil stellen met (lange) levertijden. Dan vraag ik mij af: waarom heb je niet eerst een poll-gemaakt onder tweakers om te kijken welk(e) (soort) producten het meest populair zijn en dan een partij gezocht die dat kan verhandelen?

Ik vraag me af of er werkelijk zo veel tweakers zijn die in een windjack van T.net willen gaan rondlopen (zie je ze al op school?) of een Cubyte willen? Ik denk dat er meer vraag is naar stickers met het logo of usb-sticks, keyhangers en dat soort thingies - dan kleding. De timing is ook perfect: het wordt zomer en je verkoopt paraplu's en windjacks. Die keuzes lijken niet te strijken met jouw argumenten.

Dus als je werkelijk de Tweakers serieus had willen nemen, waarom heb je dan niet gevraagd aan ons wat wij graag voor producten in de shop zouden willen zien? Of heb ik een poll voor een passend assortiment gemist?

en juist met de 4p's van Marketing (basisles #1), Prijs, Product, Plaats, Promotie; had je door een kleine promotie cq. goodwill (de 1e 10 bestellers krijgen een freebie; of 1e dag geen verzendkosten bijv. niets overdreven dus) misschien nog wat extra zieltjes kunnen winnen waardoor: "het jammer om te zien dat toch altijd de nadruk komt te liggen op wat er niet goed is." misschien nog wat minder kritiek had opgeleverd.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-04-2008 20:38]

• Roelant
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:20:
Je wil een klein assortiment omdat (grote) voorraden duur zijn en je tweakers niet teleur wil stellen met (lange) levertijden. Dan vraag ik mij af: waarom heb je niet eerst een poll-gemaakt onder tweakers om te kijken welk(e) (soort) producten het meest populair zijn en dan een partij gezocht die dat kan verhandelen?
Hatsee, weer een aanname. Je gaat er namelijk vanuit dat we dat niet gedaan hebben. En alhoewel we inderdaad niet de frontpage poll gebruikt hebben (want daarbij kun je maar op 1 item stemmen, dus dat zou wat onhandig zijn), hebben we weldegelijk geinformeerd (bijvoorbeeld via het abonneeforum) wat voor items onze gebruikers graag zouden zien.
... of een Cubyte willen? Ik denk dat er meer vraag ik naar stickers met het logo of usb-sticks, keyhangers en dat soort thingies.
Euh, ja, dan moet ik je toch ff naar het .plan terugverwijzen hoor, daar staat over de 'Gadgets' categorie (waar de cubite onder valt) het volgende:
Daarnaast had 4Net nog een aantal handige gadgets in de aanbieding, zoals een any key, een usb-rocketlauncher en andere must-haves om je collega's mee te tarten. Die maken geen onderdeel uit van de TweakGear (en hebben dus niet zo'n fijn Tweakers.net-logo), maar wilden we jullie niet onthouden, dus worden door 4Net ook via de shop aangeboden. :)
Maw: die vallen niet onder ons assortiment, tellen niet voor onze voorraad en/of investering mee.

Betreft de USB-stick, daarover schreef ik in het abonneeforum:
Roelant schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:30:
[...]

Nou, dat is wel iets wat op de lijst staat voor de speciaaltjes*, maar als Tweakers.net zijnde vond ik dat we het ons in ieder geval niet konden permitteren om een of ander gammel ding wat ze standaard bedrukken aan te laten rukken. Ik heb wel een Tweakers.net-waardig idee, maar dat heeft gewoon iets meer tijd nodig. En zonder toezeggingen te doen overigens, want ik heb nog geen idee hoe realiseerbaar mijn idee is. :)
Kortom, dat willen we gewoon iets beter uitwerken en dat heeft tijd nodig. Hadden we moeten wachten met de shop live gooien, terwijl de rest al beschikbaar is? Zou zonde zijn. Drijft alleen de (voorraad)kosten maar weer op van de dingen die we wel al hebben liggen.

Dat is overigens universeel voor alle punten van kritiek van toepassing: het gros van de mensen is blij met een shop die gewoon prima functioneert, waar je producten kan bestellen, etc. Een klein kliekje vindt het jammer dat de shop geen technisch hoogstandje is, dat we hier en daar de puntjes nog niet op de i hebben gezet (ookal werkt het geheel gewoon in principe naar behoren, muv. de opera bug waar jij tegenaanliep).

Moeten we die grote groep - die zich prima tevredenstelt met de huidige shop, omdat ze immers gewoon hun goodies kunnen bestellen - dan een paar maanden extra laten wachten omdat een paar kniesoren liever zagen dat we in één keer alles tot in de (vaak ronduit irrelevante) puntjes geregeld hadden? Dat vond ik niet nodig. De shop dient het doel waarvoor die gemaakt is, de komende tijd zal met 4net eea. nog verbeterd en aangescherpt worden, maar tot die tijd functioneert het prima.
De timing is ook perfect: het wordt zomer en je verkoopt paraplu's en windjacks. Die keuzes lijken niet te strijken met jouw argumenten.
Tja, de shoplancering is al vertraagd, het was de bedoeling om al eerder live te gaan. De plu is misschien inderdaad wat mosterd-na-de-maaltijd, dat is niet anders. :)

Overigens heeft het hier vanmiddag gestort, dus zo mosterd-na-de-maaltijd is het ook weer niet. :P
Dus als je werkelijk de Tweakers serieus had willen nemen, waarom heb je dan niet gevraagd aan ons wat wij graag voor producten in de shop zouden willen zien? Of heb ik een poll inspraakmoment voor een passend assortiment gemist?
Ja dus. En ik vind het werkelijkwaar hondsbrutaal dat je op basis van die aanname (opnieuw) de suggestie wekt dat ik de Tweakers misschien toch niet zo serieus neem als ik zeg. Nadat ik net in m'n vrije tijd een epistel van 5 pagina's heb zitten tikken. Ik vraag me eigenlijk af waarom ik überhaupt nog de tijd en moeite neem om op je reageren. Misschien omdat ik je/jullie serieus neem?

Een vraag stellen is prima, feedback geven is prima, maar dergelijke contextuele insinuaties, daar lusten de honden geen brood van.
en juist met de 4p's van Marketing (basisles #1), Prijs, Product, Plaats, Promotie; had je door een kleine promotie cq. goodwill (de 1e 10 bestellers krijgen een freebie; of 1e dag geen verzendkosten bijv. niets overdreven dus) misschien nog wat extra zieltjes kunnen winnen waardoor: "het jammer om te zien dat toch altijd de nadruk komt te liggen op wat er niet goed is." misschien nog wat minder kritiek had opgeleverd.
Tja, leuk, maar in de context van de geschiedenis van de TweakGear is die les helemaal niet van toepassing. De afgelopen twee jaar waarin TweakGear niet verkrijgbaar was, zijn er werkelijk waar tientallen verzoeken krijgt om _alsjeblieft_ weer TweakGear beschikbaar te maken. De doelgroep van de shop is dus ook de mensen die daar van zichzelf behoefte aan hebben, we hebben geen specifieke intentie die behoefte te creëren.

In dat opzicht strookt het gebruik met marketing dus gewoon niet met de intenties die we met de shop hebben. We doen de shop niet om het geld (of zieltjes) te winnen, maar omdat er gewoon heel veel vraag naar was/is vanuit de community. Omdat we het leuk vinden dat voor de community te doen (alhoewel de lol op dit soort momenten ver te zoeken is). We willen de shop dus helemaal niet promoten, we doen het puur voor de users die uit zichzelf graag willen.

En in dát licht bezien, zijn de negatieve reacties erg overdreven, en waarschijnlijk ook afkomstig van de mensen die inderdaad iets minder (of helemaal niet) op de TweakGear zaten te wachten. Voor die mensen is de shop dus ook niet bestemd. En dan is vragen om freebies niets meer dan dat, vragen om freebies.

Als je iets écht wil, heb je geen freebies nodig om je over de streep te laten trekken. En in het geval van de TweakGear: als je het niet wil, dan moet je het gewoon niet bestellen. We voelen ons niet geroepen om dat met allerlei acties en aanbiedingen te gaan promoten. Zeker niet aangezien de producten nagenoeg zonder marge weg gaan.

[Voor 10% gewijzigd door Roelant op 24-04-2008 22:20]

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-07 22:34
Amen. Het oprichten van een shop, inclusief bijbehorende redelijke investering, voor je community geeft blijk van waardering voor die community, wat o.a. aangeeft dat Tweakers.net gewoon Tweakers.net is gebleven ook na de overname door VNU en zijn achterban niet uit het oog is verloren (waar ook vele mensen kritiek op hadden en heel hard huilden). In tegendeel, het is een klein cadeautje (á €10000,- ?) voor de fanatieke tweakers, die de site hebben groot gemaakt.

Overigens is mierenneuken een onoverkomelijk aspect van tweakers en moet ook niet altijd gezien worden als negatief, maar (in de meeste gevallen) als opbouwende kritiek, om tweakers.net in alle opzichten, en dus ook een shop, de beste te laten zijn.

my 2 cents :O

Webberry Webdevelopment

• MueR
  • Laatst online: 30-09 21:51

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

(jarig!)
Bah, kunnen we ondertussen misschien ophouden met Roelant pesten en weer ontopic verder gaan? Dit was toch een bugmeldtopic, geen "bash het MT omdat product X in kleur Y met logo Z er niet is"..

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:54
Alex3305 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:58:
Na het plaatsen van mijn eigen bestelling vraag ik me dit ook af. Het was me al duidelijk geworden dat je geen bestel-bevestiging krijgt per e-mail (enkel een verzend-bevestiging), maar ik krijg ook op de website helemaal geen "je bestelling is verwerkt" melding ofzo? :?

Ik heb mijn winkelmandje gevuld, vanuit het winkelmandje een bestelling geplaatst (zonder een account aan te maken) en daarna met een creditcard betaald. Na het 30s-voortgangsbalkje van TripleDeal kreeg ik niet eens een "je betaling is gelukt"? Ik kreeg meteen weer dit voor mn neus:

De inhoud van mijn winkelmandje is dus ook blijven staan.

Ging dat zoals het hoort? If so, dan wil ik het bij deze nog eens melden als bug. En anders ook. :+

Fx 2.0.0.14 @ WinXP trouwens.

[Voor 3% gewijzigd door Xander op 06-05-2008 18:19]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Roelant
  • Niet online
Dit kun je het beste even bij de servicedesk navragen. Ik heb (nog) geen inzage in de orders en kan je dus ook niet vertellen of er iets fout is gegaan. :)

• t.coenraad
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 13:17
Wat me niet helemaal duidelijk is is het volgende: Er staat een inlogbox rechts, maar als ik nog geen gebruikersnaam heb, kan ik geen account aanmaken, want daar is geen link voor. Dan moet je maar wat invullen en kun je je aanmelden.

Echter, in die pagina zitten ook storende fouten.
http://c.imagehost.org/0135/screenie.jpg

Ik weet dat onze devvers dat niet zo 1-2-3 kunnen aanpassen omdat het een extern bedrijf is dat de faciliteiten regelt, maar kan hier toch even naar worden gekeken?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De tweakgear shop is helaas alweer een tijdje offline; dit topic is daardoor ook niet meer relevant.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee