Reg. datum: 08 oktober 2003
tunin.fm werkt op mijn BB8100 niet daar de site niet geladen kan worden / niet wordt ondersteund.
MOOD!O werkt daarentegen perfect, de audio streams worden ingeladen met de audio player en blijft werken zonder haperingen. de BB 8100 Pearl heeft een GPRS connectie op het KPN netwerk.
MOOD!O werkt dus goed op de BB 8100 Pearl
MOOD!O werkt daarentegen perfect, de audio streams worden ingeladen met de audio player en blijft werken zonder haperingen. de BB 8100 Pearl heeft een GPRS connectie op het KPN netwerk.
MOOD!O werkt dus goed op de BB 8100 Pearl
BlackBerry 8100 | OS 4.5.0.10 | Platform 2.7.0.40
Goed om te horen! Ik zie alleen wel in de logs dat je tot 3 keer toe achter elkaar *exact* 1 minuut en 11 seconden naar een stream hebt geluisterd. Wordt de stream na die periode automatisch verbroken ofzo?
Reg. datum: 29 februari 2008
Hoi Oele,
Met vodafone werkt moodio nog steeds niet naar behoren; het blijft haperen/bufferen. Nog nieuws van jouw kant ?
Met vodafone werkt moodio nog steeds niet naar behoren; het blijft haperen/bufferen. Nog nieuws van jouw kant ?
Bij mij hapert het ook nog steeds, elke 10 seconden.
Ik ben net terug van een paar weken vakantie. Ik vond bij thuiskomst een mail van Vodafone met het verzoek om m'n vraag naar een ander e-mail-adres te sturen.
Dat heb ik nu gedaan.
Edit: dat is snel! Reactie van Vodafone. De ingeplande change is in Mei niet uitgevoerd maar staat nu gepland voor de komende nacht.
Ik ben net terug van een paar weken vakantie. Ik vond bij thuiskomst een mail van Vodafone met het verzoek om m'n vraag naar een ander e-mail-adres te sturen.
Edit: dat is snel! Reactie van Vodafone. De ingeplande change is in Mei niet uitgevoerd maar staat nu gepland voor de komende nacht.
Oele_ wijzigde dit bericht 10-06-2008 14:47 (19%)
het is nu toch echt 11 juni........................ik merk nog geen verbetering. Jij wel ?
Nee, ik ook niet. Ik wacht nog even tot morgen en als er dan nog geen verbetering is ga ik wel weer mailen..
Ik heb ze de 12e weer gemaild maar tot op heden geen reactie.
Wat zou dat toch zijn bij vodafone ? Volgens mij hebben ze hun zaken NIET op orde ..................
Wat denk jij d'r van ?
Wat denk jij d'r van ?
Vodafone is een groot bedrijf, en grote bedrijven hebben veel afdelingen die rekening met elkaar moeten houden. Zouden ze dat niet doen dan zou een bedrijf als Vodafone pas echt problemen hebben.
Een issue als dit is iets dat waarschijnlijk nu wel op een bepaalde afdeling bekend is maar misschien heeft de uitrol van de oplossing weer gevolgen voor een product van een andere afdeling.
En zoiets moet dus worden afgestemd.
Verder lijkt dit rtsp issue geen gigantische prioriteit te hebben, en andere dingen die dat wel hebben zullen er dus voor komen.
Al met al denk ik dat Vodafone een redelijk groot en professioneel bedrijf is maar dat het inderdaad jammer is dat het blijkbaar 'te' groot is om dit soort zaken nog op een vrij snelle manier er door te duwen.
Een issue als dit is iets dat waarschijnlijk nu wel op een bepaalde afdeling bekend is maar misschien heeft de uitrol van de oplossing weer gevolgen voor een product van een andere afdeling.
En zoiets moet dus worden afgestemd.
Verder lijkt dit rtsp issue geen gigantische prioriteit te hebben, en andere dingen die dat wel hebben zullen er dus voor komen.
Al met al denk ik dat Vodafone een redelijk groot en professioneel bedrijf is maar dat het inderdaad jammer is dat het blijkbaar 'te' groot is om dit soort zaken nog op een vrij snelle manier er door te duwen.
= time flies like an arrow, fruit flies like garbage =
Hoi Oele,
Ik ga denk ik de hoop opgeven................... Het wil maar niet vlotten. Dan maar gewoon wachten tot ik naar T-mobile mag.....................................................in 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga denk ik de hoop opgeven................... Het wil maar niet vlotten. Dan maar gewoon wachten tot ik naar T-mobile mag.....................................................in 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij is de boel bij Vodafone aangepast................................... Het lijkt te werken !!!!!!!!!!!!!!!!!
volgens mij toch nog iets te vroeg..................vanmiddag naar huis toch nog veel haperingen terwijl ik goed bereik had.................
Hey Beezer,
Ik heb het net voor het eerst sinds weken weer eens geprobeerd via Vodafone en volgens mij is het opgelost... Ik kan in ieder geval zonder haperingen luisteren nu. Als het bij jou nog hapert zou je misschien eens kunnen kijken of het helpt om de bitrate in de moodio-instellingen te veranderen.
Ik heb het net voor het eerst sinds weken weer eens geprobeerd via Vodafone en volgens mij is het opgelost... Ik kan in ieder geval zonder haperingen luisteren nu. Als het bij jou nog hapert zou je misschien eens kunnen kijken of het helpt om de bitrate in de moodio-instellingen te veranderen.
hoi Oele,
klop twel enigszins wat betreft de bitrates.
Op 24 kb zijn er nagenoeg geen haperingen !
klop twel enigszins wat betreft de bitrates.
Op 24 kb zijn er nagenoeg geen haperingen !