Hoofdcategorieën
Topicacties

Ervaringen met freeonline.nl

Pagina: 1 2 3 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 november 2003

quote:
burp2001 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:22:
Op welk netwerk draaiddraait freeonline? KPN of BBNED? kan het niet echt vinden op de site..
Tiscali.

Tweak (en dus FOL) doet geen BBned lijnen meer en ik denk niet dat KPN voor een -heel- laag bedrag aan WO-lijntjes doet..

quote:
Yapser schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:42:
[...]

Tiscali.

Tweak (en dus FOL) doet geen BBned lijnen meer en ik denk niet dat KPN voor een -heel- laag bedrag aan WO-lijntjes doet..
Tiscali is toch ook KPN geworden?

nieuws: KPN koopt Tiscali Nederland voor 255 miljoen

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

tja wat ze daarmee bedoelen... volgens mij was tiscali enkel en alleen een naam voor internetdiensten die werden aangeboden door green isp. hoe je zoiets kan kopen? er is ook nog een tiscali dat een netwerk heeft liggen in nederland maar wie dat dan beheerd mag joost weten.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Reg. datum: 31 oktober 2000

Ik twijfel nog een beetje, FOL of ALICE/Telfort, de privacy voorwaarden van FOL staan me wel aan, maar de afsluitkosten helemaal niet.. lastig. FOL geeft wel netjes en persoonlijk antwoord op vragen over de mail, ook een plus.

FatherJack wijzigde dit bericht 16-05-2008 09:35 (22%)

~ How much wood could a woodchucker chuck if a woodchucker could chuck wood ~

Die afsluitkosten zijn bij meerdere ISP's het geval, of ze het netjes vermelden is wat anders. Tisc kan wellicht van KPN zijn, maar het gaat in dit geval over het DSL netwerk. Dat is toch echt een ander netwerk dan KPN.

Arc Nature

quote:
Yapser schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:21:
Tisc kan wellicht van KPN zijn, maar het gaat in dit geval over het DSL netwerk. Dat is toch echt een ander netwerk dan KPN.
Dan vraag ik me toch af waarom ik met mijn Tiscali lijn (van TweakDSL) er bijna twee dagen heb uitgelegen tijdens de landelijke KPN storing...

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

blijft baggeren

dan ben je dus gewoon verbonden via kpn en niet tiscali bij tweakdsl

Officiële Telfort forum

Arc Nature

quote:
thedude0 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:22:
dan ben je dus gewoon verbonden via kpn en niet tiscali bij tweakdsl
Sinds wanneer levert TweakDSL KPN lijnen en draagt mijn abonnementsvorm Tiscali in de naam?

Crusader wijzigde dit bericht 16-05-2008 13:28 (10%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

blijft baggeren

nou vraag het ze eens.

Officiële Telfort forum

Arc Nature

Mij boeit het niet zo, maar jij schijnt er van overtuigd te zijn dat ik een KPN verbinding heb :)

Hr?
Reg. datum: 10 juni 2004

KPN--> WBA
Tiscali --> BabyXL

En Telfort heeft op allebei klanten zitten...
Toch?

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

quote:
Dav0s schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:47:
KPN--> WBA
Tiscali --> BabyXL

En Telfort heeft op allebei klanten zitten...
Toch?
Yesh.

Waar is dat knopje voor?

belangrijk detail; hoe zit het met die nieuwsserver? uncapped full 100 dagen retentie a la tweak?
voor 13,95 klinkt wel goed, maar ze zouden zo onder eigen duiven schieten?

SonyA300 | 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' | BF2stats

Reg. datum: 11 juni 2008

quote:
tweaktubbie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:25:
belangrijk detail; hoe zit het met die nieuwsserver? uncapped full 100 dagen retentie a la tweak?
voor 13,95 klinkt wel goed, maar ze zouden zo onder eigen duiven schieten?
Net even geprobeerd...
Max 4 lijnen (news.freeonline.nl) een bestandje uit a.b.ww2mwa van 102 dagen oud, 10Mb max.
da's de helf van wat ik behaal met Eweka maar daar heb ik dan ook 8 lijnen.

Heb het nu 2 weken en tot op heden loopt alles prima en was alles snel geregeld vanaf aanvraag.
_/-\o_

Reg. datum: 12 november 2001

Ik zit sterk te denken om een abonnementje te nemen, kreeg binnen 5!minuten na het stellen van een vraag een emailtje terug van de helpdesk :)
Jammer dat er nog zo weinig ervaringen hier op GoT zijn.
Ik neem aan dat ik dezelfde adsl2+ snelheid haal die ik nu heb via een andere adsl2+ provider.

Zijn er inmiddels nog meer mensen die ervaringen hebben opgedaan met Freeonline? Ik heb begin deze week een Freeonline ADSL abonnementje aangevraagd. Ik zat bij Abel Telecom en die zijn failliet sinds 9 september 2008. Telfort heeft alle klanten op het Tiscali Wholesale (BabyXL) netwerk automatisch overgenomen en Telfort gaat iedereen nu bellen of ze het 20 Mb/s willen hebben (terwijl ik bij Abel veel minder snelheid had en veel minder betaalde). Ik heb aangegeven dat ik het niet wilde en binnen 14 dagen zou het DSL signaal verwijderd worden door Telfort. In de tussentijd had ik Freeonline al aangevraagd, in de aanvraagprocedure kon ik keurig aangeven dat ik reeds ADSL heb op het BabyXL / Tiscali netwerk, etc. Dus ik hoop dat ze het ADSL signaal nu snel gaan overnemen.

Aanvraagprocedure maakt wel een goeie indruk op mij. Alles wordt keurig gevraagd...zelfs een "Service ID" (Lijnbenaming van KPN). Andere providers hebben dat (meestal) niet nodig, maar zij blijkbaar wel. Ze zijn ook erg voorzicht...willen legitimatie zien, kopie KPN factuur, etc. Ik heb al bij CompuServe, Speedlinq en Abel gezeten, maar geen van allen hoefde ik ooit een contract te tekenen en retourneren, laat staan legitimatie bij te voegen. E-mails worden altijd binnen 24u beantwoord...dus tot op heden wel een goeie indruk. Nu nog even kijken of de ADSL lijn ook snel overgenomen gaat worden (is binnen hetzelfde Tiscali ADSL netwerk en verloopt normaliter naadloos).

Minpuntje is dat er geen mogelijkheid is om géén hardware te bestellen en dat de aansluitkosten (29,95) en/of afsluitkosten (69,95) dan weg vallen. (ik heb hier genoeg van die reserve Zyxels liggen! Krijg je als je iedere jaar gebruik maakt van een nieuwe actie bij een andere provider en overal kreeg ik een DSL modem cadeau).

Graag zou ik eens lezen hoe het opleveringsproces bij anderen verlopen is en hoe de kwaliteit (snelheid, evt. downtime, etc.) is.

Reg. datum: 10 juli 2000

Ik heb het ook net aangevraagd.
De Speedtest site geeft maar twee gebruikers aan van Free Online. Wel in Breda een hoge snelheid van een gebruiker zo te zien (en laat ik daar nou net ook wonen ;) ). Maar ik wacht het af. Eind van de maand is ongeveer de oplevering.

Then again, de ISP boeit tegenwoordig geen zak meer voor de snelheid. Het netwerk waarover ze leveren boeit wel.

Reg. datum: 08 oktober 2008

Eind oktober vindt de overstap plaats naar FreeOnline.
Vooralsnog heeft FOL zijn zaakjes in het voortraject netjes op rij staan.

Pagina: 1 2 3 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: