quote:
Yippie schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:08:
[...]
Dat is een stuk van je pc, wat belangrijker is, wat voor geheugen, type moederbord.
CPU heb je al gemeld, deze zal je toekomstige videokaart afremmen zodat je er niet uit haalt wat er in zit. Of je moederbord snellere, en zo ja hoe welke modellen aan kan, kan ik zo niet zeggen.
Misschien moet je nadenken over een andere pc, los elke keer onderdelen vervangen kost ook geld, voordeel is wel dat je het zo in stappen kan doen.
Kan niet in je portemonnee kijken, maar gezien je plannen heb je een aardig budget, dus wellicht overwegen waard.
Ok bedankt weer. Deze computer heb ik nog geen jaar dus was niet de bedoeling weeral een nieuwe pc aan te schaffen. Beide videokaarten hoeven ook niet optimaal te functioneren eigenlijk, de grote vraag is alleen of het mogelijk is om gelijktijdig 2 van zulke monitore te laten draaien op mijn pc met beide een resolutie weergave van 1920 x 1200.
Ik wil namelijk gaan multitablen pokeren (op elk beeldscherm 6 tafels spelen).
De software van zo'n pokersite is grafisch niet bijzonder dus denk dat dat geen probleem is dan?
Het is niet dat ik de monitoren ga gebruiken voor games of andere grafische doeleinden of zo.
Als ik gewoon op beide 1920 x 1200 resolutie weergave krijg dan ben ik tevreden.
Dit moet met de specs van mn pc wel lukken toch? Of is het type moederbord, geheugen, etc daar zo belangrijk voor?
Het feit dat ik een Full HD monitor heb gekocht is eigenlijk puur en alleen voor de grootte, niet voor de weergave. Het pokert nou eenmaal lekkerder als je pokertafels wat groter zijn. Kon niet echt een ander interessant 26 inch scherm vinden voor rond de 500 euro.