Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Ik dacht dat het mogelijk was de 701 op 900MHz te laten draaien mbv die eee-tool.
Hoe doe je dat dan? Ikkan hiermee alleen de fanspeed aanpassen....

IMHO --->
Reg. datum: 11 juni 2006

Is gewoon een optie hoor, maar er staat niet letterlijk 900mhz etc. meer performance enzo.

Vandaag met de 900 zitten spelen, mooi dingetje hoor, alleen aan de prijzige kant en ik vind de afwerking van het plastic en de hoes van de 701 mooier.

They call me Sir Poopsalot because I poop... a lot

Reg. datum: 12 januari 2001

Weet iemand ook of er een agenda is voor de EEE PC.Ik ben op zoek naar zoiets voor een vriendin.

Iets al outlook of zo..

Ik ben al een hele tijd op zoek naar zoiets maar kan t niet echt vinden..

Kijk voor hosting en domeinnamen op http://www.partnershop.nl/shop/15197/

IMHO --->
Reg. datum: 11 juni 2006

Gewoon Outlook installeren?

Er kan gewoon Windows op draaien hoor, dus ook gewoon Outlook.

They call me Sir Poopsalot because I poop... a lot

Reg. datum: 27 januari 2005

Ik heb vandaag mn EEE 900 binnen gekregen, na een half uurtje Xandros heb ik XP SP2 geinstalleerd en alles werkt vlekkeloos en vlot. Ik heb alleen een probleem met de batterijduur indicatie, de totale werktijd is naar verwachting (2-3 uur onder normaal gebruik) maar de resterende werktijd gaat van 40% naar 0 binnen enkele minuten.

Op zich is dit geen groot probleem aangezien ik nu weet dat ik bij 50% weinig werktijd meer heb, maar ik zou liever zien dat de indicatie wat exacter is. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Ik heb de accu voor gebruik volledig opgeladen en daarna 2 keer leeggespeeld en weer volledig opgeladen. Zoals gezegd is de totale werktijd wel goed te noemen, het gaat mij puur om de indicatie van de resterend tijd.

Reg. datum: 12 augustus 2007

quote:
r_buren schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:07:
Weet iemand ook of er een agenda is voor de EEE PC.Ik ben op zoek naar zoiets voor een vriendin.

Iets al outlook of zo..

Ik ben al een hele tijd op zoek naar zoiets maar kan t niet echt vinden..
Als je iets zoekt als Outlook kun je Evolution proberen. Een meer stand-alone organiser is Sunbird.

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
DarkFlow schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:37:
Wat betreft het GMA950 verhaal: weet iemand hoe ik de kloksnelheid kan controleren? Ik heb zelf wel even gezocht, maar de software die ik zo even snel kon vinden was of niet geschikt voor grafische chipsets of alleen geschikt voor Nvidia/Ati. Mocht iemand dus een suggestie hebben die wel werkt, graag.
Om de kloksnelheid te controleren kun je GPUz gebruiken, de grafische variant van CPUz.
quote:
dsibma schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 01:50:
Ik heb vandaag mn EEE 900 binnen gekregen, na een half uurtje Xandros heb ik XP SP2 geinstalleerd en alles werkt vlekkeloos en vlot. Ik heb alleen een probleem met de batterijduur indicatie, de totale werktijd is naar verwachting (2-3 uur onder normaal gebruik) maar de resterende werktijd gaat van 40% naar 0 binnen enkele minuten.

Op zich is dit geen groot probleem aangezien ik nu weet dat ik bij 50% weinig werktijd meer heb, maar ik zou liever zien dat de indicatie wat exacter is. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Ik heb de accu voor gebruik volledig opgeladen en daarna 2 keer leeggespeeld en weer volledig opgeladen. Zoals gezegd is de totale werktijd wel goed te noemen, het gaat mij puur om de indicatie van de resterend tijd.
Wat wellicht zal helpen is de laatste BIOS (0601) te flashen, deze update de batterij indication tables. Er staat bij de update dat je meer werktijd krijgt hierdoor.

Wel moet je even goed opletten, zelfs met deze nieuwe bios is het zo dat hij erg lang op de 70% blijft hangen.. en vervolgens gaatie relatief snel naar 30% en uiteindelijk blijftie staan op 20%. Echter kan ik nog een dik half uur (als't niet langer is) op Stock snelheid (630MHz) en wlan doorwerken. wel geeftie aan dat de accuspanning laag is en dat ik de accu moet verwisselen, maar pas een half uur later gaat hij in standby.

zoiet.s?

Ik heb mn toetsenbord screenprotector binnen vanuit hongkong voor 2 dollar. Maar er vandaag of morgen even foto's van. Typt allemaal iets anders maar het is goed te doen! Drukt enkel ietszwaarder in, wat opzich dan ook wel weer fijn is :) :*)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Hoezzz íe nou?
Reg. datum: 08 januari 2006

Dat gebruik ik ook, zo'n toetsenbord protector, erugggg handig om je toetsenbord clean te houden.

Geen stof of broodkruimels meer onder je toetsen. Echt een aanrader,en kost bijna niks.
Welk merk heb jij? De mijne is van cooskin, en kwam met doorzichtige plakkers. Deze heb ik er snel weer vanaf getrokken, nu ligt deze "los" op het toesenbord. Tikt net iets beter 8)7

Hoe dik is íe? De mijne is flinter dun, ziet 'm niet op je toetsenbord liggen, dus geen gekke verkleuringen op je toesen. :*)

Windkracht13 wijzigde dit bericht 13-06-2008 09:59 (14%)

zoiet.s?

quote:
Windkracht13 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:35:
Dat gebruik ik ook, zo'n toetsenbord protector, erugggg handig om je toetsenbord clean te houden.

Geen stof of broodkruimels meer onder je toetsen. Echt een aanrader,en kost bijna niks.
Welk merk heb jij? De mijne is van cooskin, en kwam met doorzichtige plakkers. Deze heb ik er snel weer vanaf getrokken, nu ligt deze "los" op het toesenbord. Tikt net iets beter 8)7
Nee, ik heb niet dat merk. Gewoon los zonder stikkertjes uit hongkong. Blijft netjes erop liggen, alleen de zijkantjes zitten een beetje los, maar niet zo los dat hij eraf komt ofzo :)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Reg. datum: 18 december 2006

quote:
Kasj schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:58:
[...]

Heb jij hem toevallig ook van Misco. Ze hebben de eee vandaag ook bij mij proberen af te geven. Helaas was ik niet thuis. Wel wat vreemd omdat ze mgisteren mailde dat de levering pas volgende week zou zijn.
Nee ik heb 'em van electronicagigant.nl. Hij zou eigenlijk begin juni binnenkomen maar da's dus iets vertraagd aangezien ik hem deze week binnen kreeg.

Inmiddels draait mijn Slackware 12.1 met XFCE setup heerlijk. Opstarttijd zit rond de 25 seconden (dankzij de slim kernel op slackeee.strangled.net), bijna alle 'features' werken (webcam, Fn toetsen, suspend, geluid). Alleen de mic wil nog niet helemaal helaas. Ohja, en de battery indicator is wat vreemd: hij loopt vrij snel terug van 100 naar 10% (binnen 30 minuten), vervolgens blijft hij anderhalf uur hangen op 7%. Uiteindelijk toch ruim 2 uur met de 4400mAh kunnen doen (intensief gebruik, brightness op 70%).

Door middel van een bluetooth USB stickje kan ik nu mooi onderweg gebruik maken van m'n T-Mobile Pocket Internet Totaal abonnement _/-\o_ (dankzij wvdial, pppd en wat hcid gekloot :P)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Opterpr0n

http://xs128.xs.to/xs128/08244/eee900182.jpg

8)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Hoezzz íe nou?

Heel veel plezier ermee, Lunux of Windhoos?

En wat heeft je over de streep getrokken om toch voor 900 te gaan?

Windkracht13 wijzigde dit bericht 13-06-2008 10:56 (44%)

quote:
Dat werd ook tijd.. :P Veel plezier met het spelen alvast ;)

Opterpr0n

quote:
Windkracht13 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:55:
Heel veel plezier ermee, Lunux of Windhoos?
Zwart en Linux :)
quote:
En wat heeft je over de streep getrokken om toch voor 900 te gaan?
Beschikbaarheid :P Ik kon gewoon even langs mn vorige werk gaan (Computerwinkel) en hij was van mij :)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 30 november 2006

Kerel, veel speelplezier met je nieuwe aanwinst.

ik wacht toch nog even op de msi wind en 901 daar als ik nu de 900 koop, deze later toch zal vervangen door de 901 :)

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
XanderDrake schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:01:
[...]
Beschikbaarheid :P Ik kon gewoon even langs mn vorige werk gaan (Computerwinkel) en hij was van mij :)
bij cdromland gewerkt dan? ;)

Reg. datum: 25 december 2005

quote:
GranCanaria schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:20:

ik wacht toch nog even op de msi wind en 901 daar als ik nu de 900 koop, deze later toch zal vervangen door de 901 :)
ik blijf maar twijfelen... ik heb net ff gemaild met msi en die melden dat de 6cell variant van de wind waarschijnlijk begin september leverbaar zal zijn. Het zal er net om hangen voor mij welke er eerder hier is, de 6cell wind of de eee901, alhoewel ik liever de wind heb ivm grootte.

quote:
GranCanaria schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:20:

En wellicht komt er wederom een variant die weer wat beter is, en tevens ook net weer wat duurder.. En zo kun je natuurlijk blijven wachten :)

Hoezzz íe nou?

Ik heb mijn 900 al een tijdje, ook gedacht om te wachten op de 901.

Ben blij dat ik niet heb gewacht, echt nog geen dag spijt van gehad.

Reg. datum: 05 april 2007

[quote]Ik heb mn toetsenbord screenprotector binnen vanuit hongkong voor 2 dollar. Maar er vandaag of morgen even foto's van. Typt allemaal iets anders maar het is goed te doen! Drukt enkel ietszwaarder in, wat opzich dan ook wel weer fijn is[\quote]

Kun je misschien iets meer vertellen over waar je hem vandaan hebt?

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat DealExtreme flink wat EEE-spulletjes zou hebben, maar helaas.

Hoezzz íe nou?

Kijk ff op Ebay, staat daar zijn div. ass. te koop.

Wel ff instellen op wereldwijd zoeken...

Windkracht13 wijzigde dit bericht 13-06-2008 12:18 (30%)

_Onder_titel?
Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
Hehe, nu kan je echt over je _eigen_ ervaringen schrijven!

Feli!
*poef*

quote:
Mr_Q schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:09:
[...]

Om de kloksnelheid te controleren kun je GPUz gebruiken, de grafische variant van CPUz.
Bedankt.

Volgens GPU-Z draait de GPU van mijn 901 gewoon op 400 MHz.

Overigens heb ik vandaag de 1000H gezien in een winkel. Lokale prijs: 18600 Taiwanese dollars (~400 euro). Ter referentie: mijn 901 was 16700 TWD (~355 euro).

Core 2 Duo E4400, 2GB, HD4850, Vista 32bit - EEE 901 - Nikon D50, 12-24 mm, 18-55 mm, 70-300mm, SB-600

zoiet.s?

Heeft er iemand al ervaring met een car adapter voor de Eeepc. nou eigenlijk niet de Eeepc, maar een stekker die past in de achtereind van de adapter?

Niet dat ik hem op ebay ergens moet halen, want volgens mij is die aansluiting vrij universeel en gewoon in nl te halen :)

Oftewel als ik zelf wil zoeken, hoe heet dat stekkertje met 2 rondjes, dat heeft een naam...http://www2.computeruniverse.net/images6/175/9017866400044225.jpg
Hoe heet die aansluiting? :)

Oftewel, heeft iemand ervaringen met een car adapter en is er verschil tussen de 7"adapter en de 9, ze worden verschillend op ebay aangeboden nl.

700:
http://cgi.ebay.com/WHITE...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

900
http://cgi.ebay.com/Car-C...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tomino wijzigde dit bericht 13-06-2008 13:41 (61%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: