Reg. datum: 01 oktober 2004
Wat natuurlijk ook kan is een goedkope laptop kopen die vergelijkbaar geprijst is als de EEE 900 (misschien iets erboven).. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten..quote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last
[Nieuw Topic]Wat natuurlijk ook kan is een goedkope laptop kopen die vergelijkbaar geprijst is als de EEE 900 (misschien iets erboven).. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten..quote:huorpalantir schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:50:
Dank voor jullie snelle replies
Een bekrompen houding bij het typen is natuurlijk niet relaxed, net als een te klein scherm. Misschien is het beter om toch maar een laptop via de TU aan te schaffen en mijn Mac overstap even uit te stellen.
Zoals ik kan lezen gaat het over de 901 waar de clock is aangepast naar 133 MHz, maar volgensmij had je dat zelf ookal geconcludeerd?quote:80sBaby schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:55:
Ik heb hier een review gelezen.
http://www.tomshardware.c...tel-atom-cpu,1947-11.html
Daar staat dat de GMA 950 gelimiteerd is van 400mhz naar 133mhz, waardoor ze dus niet blij waren met de 3D performance.
Weet iemand of dit bij de eee 901 ook zo is. Is het dan verstandiger om een eee 900 te nemen waar de GMA nog wel op 400mhz zit, qwa games spelen en appz zoals photoshop/dreamweaver?
De EEE 900 heeft de GMA900 aan boord (die op mijn 701 op 333Mhz draait, ik weet niet hoe het zit met de 900) en dus niet de GMA950.quote:80sBaby schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:55:
Ik heb hier een review gelezen.
http://www.tomshardware.c...tel-atom-cpu,1947-11.html
Daar staat dat de GMA 950 gelimiteerd is van 400mhz naar 133mhz, waardoor ze dus niet blij waren met de 3D performance.
Weet iemand of dit bij de eee 901 ook zo is. Is het dan verstandiger om een eee 900 te nemen waar de GMA nog wel op 400mhz zit, qwa games spelen en appz zoals photoshop/dreamweaver?
自相矛盾
Zou ik sowieso niet op vertrouwen. Daar zitten vaak heel veel fouten in en het wordt ook niet zo goed bijgehouden. Volgens mij moet je als user echt zelf T.net erop attenderen..quote:StraightOn.NL schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:35:
tis dat het zo in de pricewatch staat anders zou ik het uberhaupt niet geloven...
Maxpayne 2, hoe goed draait dat?quote:Tomino schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:54:
[...]
Goede tip voor de mensen die dat nodig hebben!Post het ook eventjes op forum.eeeusers. Daar zijn er waarschijnlijk een hele hoop erg blij mee!
Hier op mn 9" nog 1.8 GB over en dat is mét windows XP, en nog wat andere vaak gebruikte programmaatjes.
Games die ik erop heb staan![]()
- Krimson Skies
- RCT
- American's mcgee alice
- Trackmania nations forever die niet helemaal lekker draaid, zelfs niet met alles op minimal
- Maxpayne 2![]()
Trek hier zelf je conclusie maar uit. (filter op 'GMA' om ze netjes onder elkaar te krijgen)quote:80sBaby schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:35:
Ja, ik had het voor de wind al geconludeerd maar nu dus ook voor de 901. Ik heb niet zoveel verstand van interne specificaties, dus mijn vraag was meer in de richting van:
Gamen beter op: een celeron met 400mhz GMA900 of op een atom met 133 mhz GMA950?
Straks is de GMA950 zoveel beter dan de GMA900 dat die 133 mhz weinig verschil maakt met die 400mhz op de GMA900.
Soar wijzigde dit bericht 11-06-2008 21:42 (57%)
自相矛盾
Zo'n beschermsleeve is wel handig, gebruikte ik ook altijd bij mijn 12" Toshiba (oud ding, weet niet eens type). Alleen vind ik 't nogal jammer dat er geen cd/dvd drive bij zit. Ik heb wel een Toshiba mobiele cd drive (met kaartje/27 pin parallel poort), maar ik denk niet dat dit gaat passen:quote:Mr_Q schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:39:
Je krijgt bij de Asus EEE 900:
- Nederlands instructie boeje
- Asus EEE PC 900 zelf
- Mini-Lader
- Beschermhoesje (past de asus EEE precies in om vervolgens in een andere tas gestopt te worden)
- Recovery/support DVD's
Nog meer vragen?

I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
Ik heb geen cd-rom gebruikt.. Daarvoor heb ik (op een notebook/pc met een cd-rom speler) een Windows XP prof met SP3 gepakt en deze volgens de tutorial op eeeguides.com op een snelle USB-stick gezet.quote:brrrt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:06:
[...]
Zo'n beschermsleeve is wel handig, gebruikte ik ook altijd bij mijn 12" Toshiba (oud ding, weet niet eens type). Alleen vind ik 't nogal jammer dat er geen cd/dvd drive bij zit. Ik heb wel een Toshiba mobiele cd drive (met kaartje/27 pin parallel poort), maar ik denk niet dat dit gaat passen:
[afbeelding]
Wat hebben jullie als oplossing voor cd rom?
En is 't handig typen (tuurlijk wel even wennen) tijdens hoorcolleges?
Mr_Q wijzigde dit bericht 11-06-2008 23:34 (8%)
quote:In a world filled with painful delays, seeing ASUS' 10-inch Eee PC 1000H on sale this soon after being introduced at Computex is like a breath of fresh air. Or mildly stagnant air, considering we're not anywhere close to Taiwan. Nevertheless, said machine is indeed up for grabs for those on that side of the planet, and just as we expected, it's demanding NT$18,988 (or around $625). C'mon ASUS, you've got swarms of North Americans (and Europeans, etc.) just champing at the bit here.
自相矛盾
Ja, is heel gemakkelijk. Herstel door middel van F9 zal niet lukken want die partitie heb je verwijderd als je xp hebt geïnstalleerd. Op de bijgeleverde cd's staat een programma waarmee je een image kan maken op een sd kaart. Kwestie van sd kaart erin, opnieuw starten en klaar is kees. Heb het eergisteren gedaan om de oorspronkelijke besturingssysteem erop te krijgen.quote:F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 01:11:
Stel dat ik alle partities verwijderd om Windows XP te installeren, kan ik dan naderhand de EeePC weer in de oorspronkelijk staat toveren met de Linux herstel DVD? Dus inclusief herstelpartitie via F9 tijdens het booten?
Een moderator wijzigde dit bericht 12-06-2008 09:44 (87%)
Het ligt er natuurlijk echt aan wat je er mee wilt gaan doen. Ik rond over 2 weken mijn studie Technische Informatie af aan de UT. Ik heb nooit een laptop gehad, nooit nodig gehad ook. Ik doe al mijn studie werk op een mac mini met een 22"wide-screen, dat werkt toch veel fijner dan een laptop.quote:huorpalantir schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:50:
[...]
[...]
Dank voor jullie snelle replies
Een bekrompen houding bij het typen is natuurlijk niet relaxed, net als een te klein scherm. Misschien is het beter om toch maar een laptop via de TU aan te schaffen en mijn Mac overstap even uit te stellen.
Ik heb zelf ook een 900.quote:blowbeat schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:48:
Nu mijn witte EEE 900 onderweg is wordt het tijd voor een vraag.
Ik ben op Linux gebied totaal onbekend.
Kan ik mijn Windows Mobile-5 PDA koppelen aan de EEE?
Xbox 360 / Dlink DNS-323 1,5 TB / Panasonic 42'' FullHD / P3300 / EEE 900 2GB XP SP3
Sorry, maar hier moet ik even op reageren. Ik ken de Xandros-installatie niet, maar ik draai zelf op mijn desktop al 2 jaar Ubuntu, en dit werkt heerlijk. En nu zeg je misschien dat ik dan een linux-fanboy ben, en dat klopt misschien ook wel, maar ik heb Ubuntu zonder aandringen ook aan een stuk of 6 vrienden doorgegeven, waarvan 4 het nu nog gebruiken. Je hebt er geen onderhoud aan en voor bijna alle programmaś is er wel een goede opensouce tegenhanger, of anders gebruik je Wine. En natuurlijk de mooie desktop effects!quote:0Burner0 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 11:18:
[...]
Denk dat linux voor de gewonen gebruiker die windows gewent is een teleurstelling is.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus