Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last

Nieuw Topic
MakeItFONky
Reg. datum: 29 oktober 2007

quote:
syntesia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:44:
als het goed is morgen mijn asus EEE 900 Wit binnen :D
Je gaat ons morgen toch ook nog wel even vertellen wat er door je heen ging toen je de doos van de postbode in ontvangst nam? :+

Have FON!

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
TweakHanz schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:05:
Je gaat ons morgen toch ook nog wel even vertellen wat er door je heen ging toen je de doos van de postbode in ontvangst nam? :+
Op Youtube ook graag een filmpje van de heugelijke gebeurtenis. Dat willen we niet missen :+

Reg. datum: 20 november 2006

ik hou jullie op de hoogte. heb de 701 al wel gezien en ik zat echt met grote ogen te kijken naar hoe klein hij was en hoe mooi hij was .. dus het kan alleen maar beter met de 900 !

Reg. datum: 01 oktober 2004

quote:
Koekiee schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:10:
Mr_Q: ik wil helpen met tekst en dergelijke. Dat is geen probleem, technische gedeelte ben ik echter niet zo in thuis :). Denk dat Knoopje ook wel wil helpen.

edit
Had knoopjes reactie niet gezien.

Nou ja misschien wel beetje veel werk, er zijn ook gewoon andere petitiesites die niet om knaken vragen neem ik aan. Misschien is dat nog een optie?
Ik denk dat Knoopje niet wil vanwege het feit dat ze er al tijd in gestoken heeft en enigzins voelt alsof het niet goed of zinloos is geweest.. Wat uiteraard niet het geval is..

Wel denk ik alleen dat een domeinnaam zonder reclame / sponsor shit wat serieuzer word opgepakt door bedrijven als Radar, Kassa en Asus.

Heb je misschien een e-mail adres waar ik je op kan bereiken? Lijkt me wat gemakkelijker om te communuceren dan via dit forum.

Mr_Q wijzigde dit bericht 10-06-2008 18:39 (3%)

quote:
syntesia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:24:
ik hou jullie op de hoogte. heb de 701 al wel gezien en ik zat echt met grote ogen te kijken naar hoe klein hij was en hoe mooi hij was .. dus het kan alleen maar beter met de 900 !
Op 3 juni heeft Asus aangekondigd dat er ook een EEE 1000 en 1000(H) aankomen. Deze hebben ook de Intel Atom chip aan boord en een 10 inch scherm. De 1000 met Linux heeft een 40GB SSD en de 1000(H) heeft XP en een 80GN HD. Over de accu wordt alleen gezegd dat het een "6 cels" model betreft. Ik heb geen idee wat daarvan de mAh is.
Klinkt steeds beter, die nieuwe modellen. :9

MSI Wind pearlwhite.2GB.Wd Scorpio 320GB.Logitech VX Nano.Logitech Alto.7800mHa accu onderweg uit de States

Reg. datum: 20 november 2006

word te groot 10 inch

quote:
syntesia schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:44:
als het goed is morgen mijn asus EEE 900 Wit binnen :D
En jouw bron is? Ben wel benieuwd namelijk, heb expres de zwarte 900 laten schieten omdat ik graag de witte wilde hebben maar duurt nu toch weer redelijk lang in mijn ogen. Snap niet dat er zoveel dagen verschil kan zitten tussen wit en zwart.

quote:
Robkazoe schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:25:
[...]

En jouw bron is? Ben wel benieuwd namelijk, heb expres de zwarte 900 laten schieten omdat ik graag de witte wilde hebben maar duurt nu toch weer redelijk lang in mijn ogen. Snap niet dat er zoveel dagen verschil kan zitten tussen wit en zwart.
Zwarte handel gaat altijd wat sneller :+
[geintje]

MSI Wind pearlwhite.2GB.Wd Scorpio 320GB.Logitech VX Nano.Logitech Alto.7800mHa accu onderweg uit de States

Reg. datum: 25 december 2005

quote:
Ik vind het opzich nog net kunnen. Hier zie je een vergelijking vd 9 inch eee900 en 10 inch msi wind. Ik twijfel erg tussen de 901 of de wind, ik laat het van de accuduur afhangen zodra beide modellen een beetje goed verkrijgbaar zijn.

Reg. datum: 06 november 2007

Hier in België heb ik 'm (de 701 weliswaar) voor 't eerst in mijn handen gehad :) Fnac verkoopt ze; 339 EUR voor de 4G met XP. Voorlopige conclusie: erg klein klavier maar dat lukt me misschien net. Fantastisch qua formaat (is that a laptop in your pocket, or are you just happy to see me? :) )
Ik wacht wel op de 900, resolutie van de 701 voldoet niet voor mij...

Reg. datum: 02 juni 2003

quote:
DarkFlow schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:43:
[...]

De accu gaat lang mee. Zoveel kan ik wel zeggen. Ik heb de 901 vandaag zeker 4 uur aan gehad op accu. Dit was niet aaneengesloten, dus kan rustig nog langer geweest zijn, zo goed heb ik nu ook niet getimed, uiteraard zonder tussendoor op te laden. Dit met het scherm continu op minimaal 70% helderheid (de zon kan aardig fel zijn hier 8) ). Op het moment staat de accu op 10% ("28 minutes left", maar of dat accuraat is durf ik niet te zeggen). Al met al heb ik over de accuduur niets te klagen.

SuperPI voeg ik toe aan de lijst benchmarks die ik uit ga voeren. Elke benchmark kost tijd, zeker als je het goed wilt doen, en ondertussen moet ik ook nog een beetje vakantie vieren (daarvoor ben ik nu eenmaal naar Taiwan gekomen :P), dus over termijnen durf ik niets te zeggen. Als ik over anderhalve week weer terug in Nederland wordt het sowieso makkelijker om allerlei benchmarksoftware te downloaden aangezien ik op deze internetverbinding liever niet al te veel dataverkeer genereer (niet dat SuperPI zo groot is, daarvoor geldt meer het tijdsaspect ;) ).
Dat klinkt al heel goed. :) Weet je al wanneer je terugkomt van vakantie uit Taiwan? :o

Met het toetsenbord van de MSI wind typ je toch veel lekkerder, heb zelf de 701 gehad en daar had ik nog weleens moeite mee. ik dacht dat de grootte van het toetsenbord tussen de wind en 900 wel meeviel maar in dit filmpje op youtube is toch goed te zien dat die van de wind groter is.

http://www.teniet.com/images/windd.jpg

quote:
doordOUWE schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:28:
Met het toetsenbord van de MSI wind typ je toch veel lekkerder, heb zelf de 701 gehad en daar had ik nog weleens moeite mee. ik dacht dat de grootte van het toetsenbord tussen de wind en 900 wel meeviel maar in dit filmpje op youtube is toch goed te zien dat die van de wind groter is.

http://www.teniet.com/images/windd.jpg
Ik gebruik voor mijn desktop een draadloos (en full-size) toetsenbord van Logitech (de 5000 Laser) en daarvan is de toetsafstand 18,5 mm. Van de Wind is dit 17,5 mm, dus praktisch gelijk aan mijn volledige toetsenbord. Geweldig toch!

quote:
ECiftci schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:46:
Heeft iemand enig idee hoeveel bandbreedte je nodig hebt om divx af te spelen? Ik wil een sd kaartje bestellen maar ik ga geen Utra II kaartje besteden als zelfs divx niet meer dan 3 mb/s nodig heeft...
Ga uit van 700 MB per uur als veilige grens, dat is 0,2 MB/s ...

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

Reg. datum: 15 oktober 2006

Dat red je dus makkelijk met een SD kaartje..

Dell Inspiron 6000//Asus EEEPC 900 black @ Ubuntu//Nokia E51 black//Apple iPod Classic 80GB black

Ik heb een utral II kaartje besteld. Die moet het dan prima gaan doen :Y

zie homepage :)

Opterpr0n

In Ander Nieuws

Asus EEE 1000H, de MSI Wind tegenhanger, is verkrijgbaar in Taiwan.
Gebaseerd op Atom, de 1000H brengt ons de eerste EEE met een mechanische harde schijf, van 80gb.
Voor de rest hebben we het over een 10"scherm op 1024*600. Naast deze twee verschillen is de 1000H identiek aan de 901.

http://fudzilla.com/index...amp;id=7835&Itemid=38

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

quote:
Koekiee schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:08:
Dat red je dus makkelijk met een SD kaartje..
Yep, alleen moet je ook rekening houden met enige buffering welke wellicht zorgt voor een iets grotere overdacht dan 0,2 mbps.

Anyway.. Nog intresse om die website te maken? Je hebt me berichtje eerder niet gezien denk ik?

Reg. datum: 31 augustus 2002

ik heb acronis versie 8 (dank voor eerdere tip in dit topic) geinstalleerd. Hier heb ik alleen een aparte usb-stick voor moeten gebruiken. Is er iemand die er in geslaagd is zijn sdhc-kaartje opstartbaar te maken?

Iets anders: iemand ervaring met het installeren van een pliek unattended dvd op de eee? De wimxlite xp3 bevalt me niet zo goed (kan aan andere dingen liggen)

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96
Reg. datum: 23 mei 2002

quote:
VdBo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:12:
heeft er iemand ervaring mee om de eee icm nokia pc suite te verbinden met internet? zou nog leuke oplossing zijn voor op vakantie.
Ja, goede ervaring mee hier. Ik heb zo een Ultra mini BT dongle'tje (van XXODD) waarmee mijn N95 verbind met mn 900. Via pcsuite kan je dan gewoon een verbinding opzetten. i.c.m. T-mobile PIT goed te doen, snelheid is ook OK.

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Poeh. Ik vraag me af of ik kan mobiel internetten met eeeXubuntu 7.10 icm een iPhone :P

Vast niet :'(

zie homepage :)

Reg. datum: 27 januari 2005

Nog even een tip voor de mensen die nog een 900 willen bestellen, cool-prices heeft er namelijk nog een paar op voorraad. Ik heb mijn bestelling bij misco.nl geannuleerd omdat die hun afspraken mbt levertijden niet nakomen en niet of heel laat reageren op mailtjes. Bij misco zou ik pas volgende week de 900 in huis hebben terwijl ik m 27 mei besteld had, ik heb m vandaag bij cool-prices besteld en heb inmiddels mn tracktrace-nummer al binnen.

Ik geloof dat ze nog een stuk of 5 op voorraad hebben, allemaal zwart.

Reg. datum: 30 november 2006

ik hoop dat jullie wat mooie foto's gaan schieten als de 900 binnen is? misschien haalt dat ons (nog twijfelende mensen tussen de 900 / 901 en de win) over om toch nu voor een 900 te gaan.

in ieder geval alvast bedankt voor de moeite. :)

quote:
GranCanaria schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:40:
ik hoop dat jullie wat mooie foto's gaan schieten als de 900 binnen is? misschien haalt dat ons (nog twijfelende mensen tussen de 900 / 901 en de win) over om toch nu voor een 900 te gaan.

in ieder geval alvast bedankt voor de moeite. :)
Ik wil best wat foto's schieten maar er zijn al verschillende websites vol met filmpjes / foto's.. is er nog iets waar je graag een foto van wilt zien?

Ik heb de Asus EEE PC 900 inmiddels enkele dagen in bezit.

Reg. datum: 30 november 2006

quote:
Mr_Q schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:49:
[...]

Ik wil best wat foto's schieten maar er zijn al verschillende websites vol met filmpjes / foto's.. is er nog iets waar je graag een foto van wilt zien?

Ik heb de Asus EEE PC 900 inmiddels enkele dagen in bezit.
Ja, zou je een foto kunnen schieten van de 900 naast de monitor / toetsenbord en muis van je normale pc?

Pagina: 1 2 3 4 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: