quote:
1shot1kill schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:32:
Ze moeten het niet aanbieden als ze het niet kunnen leveren, en ze hadden mij daar al eerder van op de hoogte moeten stellen, ik heb zelf ook met game releases te maken gehad in een winkel waar ik werkte en ze moeten anderhalve maand geleden al lang hebben geweten dat ze er niet genoeg hadden, maar wel blijven aanbieden en dan nu pas diegene die er teveel hebben besteld op de hoogte brengen, dat is gewoon slechte service.
En dit is niet de eerste keer dat ze bij mij slechte service leveren, 1 keer kan ik zeker door de vingers zien maar als het bij 2 van de 3 bestellingen die ik bij hun heb geplaats voorkomt dat ze het verknallen dan geeft dat zeker geen goede indruk, ze hebben doodgewoon hun zaken niet op orde daar.
Als ze pas heel laat te horen krijgen dát ze hem niet kunnen leveren kunnen zij daar zelf niets aan doen. Ze zijn zoiezo geen groot bedrijf, kunnen best het nieuws laat te horen krijgen omdat er anderen voor gaan. You never know. Ze hebben wel heel makkelijk gedaan met een refund of normale versie, zo slecht is die service dus ook weer niet.
Anyway, ik denk dat ik hem toch maar niet ga bestellen. Het zal inderdaad per odernummer gaan, en tsja als ik hem nu bestel zal ik vast erug laat krijgen. Dan haal ik hem toch liever bij de FRS o.i.d, beetje duurder maar goed, als ik de kosten met mijn broertje kan delen dan scheelt dat toch een euro of 32 voor mij

@nieuwe screenshots:
Het valt me op dat in de screenshots erg veel pistolen voorkomen, persoonlijk hóóp ik dat het inderdaad zo zal zijn dat het wapenaanbod niet zo gek uitgebreid is als in SA of VC. Daardoor kreeg ik niet echt het gangster gevoel, dat is ook een ding dat ik gemist heb ik de vorige GTA delen (dat je zo snel overpowerd wordt). Het zou dus heel vet zijn als GTA4 dat gevoel wél kan brengen.
Assassinator wijzigde dit bericht 21-04-2008 22:50 (11%)