Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicNet zoals dat Metal Gear oorspronkelijk voor de MSX en NES kwam dus móet Metal Gear maar op de Wii uitkomen, terwijl iedereen het nu standaard in één adem met Playstation noemt...quote:stormman schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:08:
Sommigen zeggen dat GTA geen PC spel is.. het spel begon op de PC! De aller eerste GTA spel kwam in 1997 uit voor op de PC.
Ik ben persoonlijk niet van mening dat GTA een console óf pc game is. Persoonlijk is het mijn voorkeur om de game te gaan spelen op mijn Xbox360 om verschillende redenen. Ik heb een 40" hdtv, mijn pc zal GTA IV niet kunnen draaien, ik zit liever comfortabel relaxt op mijn bed of bank en vind het gewoon ontzettend makkelijk om met mijn draadloze controller voor de tv te hangen.
Om precies dezelfde redenen zou een vriend van mij de game liever op de PC spelen. Hij heeft een goede pc met een helder beeldscherm, geen HDTV, geen console, hij zit liever in een actieve houding achter zijn bureau en vind het veel fijner om met een muis en toetsenbord te gamen.
Het zal dus echt gewoon puur voorkeur zijn, en niet zozeer wat beter of slechter is.
Verder moet ik bekennen dat ik na het eerste GTA deel afgezwakt ben. GTA2 heb ik ook nog ontzettend veel gespeeld maar vond ik de sfeer niet zo geweldig. Bij GTA3 liep mijn pc al te ver achter, en toen ie veel later op de consoles uit kwam had ik er zelf niet zoveel trek meer in, en persoonlijk vond ik de game gewoon niet zo lekker werken op de consoles. Ditzelfde goldt voor Vice City en San Andreas, die ik toch behoorlijk wat uren bij vrienden heb gespeeld.
Ik denk dat in GTA4 de besturing en algehele gameplay veel soepeler op de consoles terecht komt dan de voorgaande games, en ook de iets serieuzer ogende wereld is een fenomeen wat me erg aanspreekt.
Gelukkig heb ik nog even om wat geld opzij te zetten en mijn schoolzaken zodanig te plannen dat ik rond de releasedate genoeg tijd heb om het te spelen!
A fronte praecipitium, a tergo lupi. Spes mihi unica.
Reg. datum: 23 september 2003
maar een vriend van me wil nu voor 199 een xbox360 kopen extra voor GTA4.
maar nu betwijfel ik dat die versie van de xbox360 genoeg zal zijn voor GTA4.
Dit omdat ik vanwege de grote van de wereld in GTA4 er van uit ga dat de xbox versie van GTA4 een HD nodig zal hebben.
Klopt dat? en mits ja weet iemand al hoeveel hardeschijf ruimte het spel ongeveer nodig zal hebben? Dit zodat ik mijn maat kan zeggen of een 20GB versie genoeg is.
Reg. datum: 04 oktober 2004
Hoe brand jij de PS3 games dan ?quote:roel17 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:34:
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?
Ik geef jou ¤ 500 Als je een gebrande PS3 spel kan spelen
PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]
Een eis van microsoft is dat alle spelen speelbaar moeten zijn zonder HD.quote:Deadsy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:04:
ik zelf ga GTA4 halen voor mijn PS3.
maar een vriend van me wil nu voor 199 een xbox360 kopen extra voor GTA4.
maar nu betwijfel ik dat die versie van de xbox360 genoeg zal zijn voor GTA4.
Dit omdat ik vanwege de grote van de wereld in GTA4 er van uit ga dat de xbox versie van GTA4 een HD nodig zal hebben.
Klopt dat? en mits ja weet iemand al hoeveel hardeschijf ruimte het spel ongeveer nodig zal hebben? Dit zodat ik mijn maat kan zeggen of een 20GB versie genoeg is.
GTA 4 zal dus op de 199euro versie van de Xbox gewoon te spelen zijn. Er zit een 256mb Memorycard bij die kan worden gebruikt om savegames op te slaan.
Ja, en dan kun je niet meer op live, niet zo'n goede optie, daarom is het minder toegankelijk als PC downloads.quote:roel17 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:34:
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?
Maar wat boeit het ook, het gaat hier om de console versie van GTA4, dat pc gaming minder word is een feit, over een jaar of wat mogen jullie allemaal gezellig mee kletsen over GTA4, maar nu even niet..
Klopt, echter voor de extra content zal wel een HD nodig zijn. Bovendien wordt zo'n HD ook gebruikt om extra data te slipstreamen zodat die niet telkens geladen hoeft te worden dus misschien loopt ie dan ook nog iets soepeler?quote:Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:16:
[...]
Een eis van microsoft is dat alle spelen speelbaar moeten zijn zonder HD.
GTA 4 zal dus op de 199euro versie van de Xbox gewoon te spelen zijn. Er zit een 256mb Memorycard bij die kan worden gebruikt om savegames op te slaan.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Nee, daar zal je geen verschil in merken. Het is natuurlijk wel zo dat na de zomer de eerste extra episode komt voor de 360, en dan is een HD wel een vereiste.quote:Martinspire schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:20:
[...]
Klopt, echter voor de extra content zal wel een HD nodig zijn. Bovendien wordt zo'n HD ook gebruikt om extra data te slipstreamen zodat die niet telkens geladen hoeft te worden dus misschien loopt ie dan ook nog iets soepeler?
XBOX 360 Gamertag NES/GameBoy/SNES/Gamecube/DS Lite/Wii Xbox/Xbox 360 PS1
Een xbox 360 zonder HD is gewoon zonde! Uiteindelijk heb je er toch een nodig! Wat? Denk je dat een 512Mbyte geheugenkaart genoeg is?quote:Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:16:
[...]
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Ligt er maar helemaal aan waarvoor je de Xbox gebruikt;quote:swampy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
[...]
Een xbox 360 zonder HD is gewoon zonde! Uiteindelijk heb je er toch een nodig! Wat? Denk je dat een 512Mbyte geheugenkaart genoeg is?
Als je geen arcade games, demo's of extra content gaat downloaden heb je aan zo'n geheugenkaart genoeg. Maar ik denk dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen
Tuurlijk, ik bedoel maar je koopt een console altijd kaal! Zelf hou ik altijd rekening met dat als ik zoiets koop dat ik ook controllers, bekabeling, etc er misschien bij koop hoor. Een PS3 met maar een controller? Zo gaat dat niet in deze wereld!quote:Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:22:
[...]
Ligt er maar helemaal aan waarvoor je de Xbox gebruikt;
Als je geen arcade games, demo's of extra content gaat downloaden heb je aan zo'n geheugenkaart genoeg. Maar ik denk dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen
De Xbox 360 Arcade zal net genoeg zijn voor supercasual gamers, als je meer wilt zoals in bepaalde games online gaan dat heb je een HD nodig!
Hoe dan ook nog iets van 5 weken totdat GTA IV uit is!
swampy wijzigde dit bericht 25-03-2008 13:32 (3%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Dat was geloof ik een regel bij de Launch van de xbox360.quote:Duuvel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:16:
[...]
Maar deze regel hebben ze geloof ik reeds laten vallen want er zijn reeds games die een HD nodig hebben en derhalve bestaat ook het HD symbooltje (games die een HD nodig hebben hebben dit symbool op de doos staan).
Dus mijn vraag blijft staan, is een HD nodig voor het spelen van GTA4.
Officieel antwoord = niet bekend.quote:Deadsy schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:52:
[...]
Dat was geloof ik een regel bij de Launch van de xbox360.
Maar deze regel hebben ze geloof ik reeds laten vallen want er zijn reeds games die een HD nodig hebben en derhalve bestaat ook het HD symbooltje (games die een HD nodig hebben hebben dit symbool op de doos staan).
Dus mijn vraag blijft staan, is een HD nodig voor het spelen van GTA4.
Mening van ongeveer iedereen hier = nee een HD wordt geen vereiste.
Ik zou die maat van je even de kat uit de boom laten kijken en wachten tot er een pack uit komt van een Xbox360 Premium met GTA IV erin ofzo...
A fronte praecipitium, a tergo lupi. Spes mihi unica.
http://www.xboxworld.nl/n...er-screenshots-uit-gta-4/
PSN id: SolidSteve
quote:Sqall schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:01:
Xboxworld.nl heeft de eerste multiplayer screenshots weten te bemachtigen!
http://www.xboxworld.nl/n...er-screenshots-uit-gta-4/
Helaasch....quote:Images removed on request of Rockstar
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro
Ik heb ze al wel gezien, hopelijk verschijnen ze nog op een andere plek... Zal haast wel.
Edit: hier dus: http://www.gta4.net/screenshots/ (hoe lang zullen ze daar blijven staan?
Sqall wijzigde dit bericht 25-03-2008 22:30 (12%)
PSN id: SolidSteve
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Ligt het nou aan mij of zijn sommige screenshots echt zo lelijk? Zijn we allemaal weer in de hype getrapt?quote:Sqall schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:25:
Mja, ik wilde net zeggen, ze zijn weer verwijderd...Zo te zien is Xboxworld iets te vroeg geweest met het vrijgeven van deze shots
Misschien dat ze voor a.s. donderdag waren bedoeld samen met de nieuwe trailer...
Ik heb ze al wel gezien, hopelijk verschijnen ze nog op een andere plek... Zal haast wel.
Edit: hier dus: http://www.gta4.net/screenshots/ (hoe lang zullen ze daar blijven staan?)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
ligt denk ik aan jouw.quote:Kaasje123 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 00:08:
[...]
Ligt het nou aan mij of zijn sommige screenshots echt zo lelijk? Zijn we allemaal weer in de hype getrapt?(Ik dan teminste)
Deze screenshots voldoen volledig aan mijn verwachtingen.
Vergelijk deze screenshots maar eens met ingame beelden van Vice City of San Andreas en je ziet direct dat dit een gigantische stap naar voren is.
Dat dingen die heel ver weg niet al te mooi zijn was ook te verwachten dit ook vanwege het beperkte geheugen op beide consoles.
Ik denk dat teveel mensen gewoon Metal Gear achtige textures verwachten en dit is gewoon een total ander spel waarbij zulke grafix gewoon niet mogelijk zijn.
@Twylight
Dat sowieso, achteraf een HD erbij kopen is gewoon niet grappig aangezien de prijzen die MS ervoor wil vangen.
maar mijn maat wil voor een dubbeltje op de voorste rang zitten
De multiplayer graphics zijn minder goed dan de singeplayer rechtstreeks, maar doet niks af aan het plezier.( van horen zeggen)
Als hij voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten: hij kan op marktplaats of ebay zoeken naar een 20gig HD, denk dat er wel wat mensen zijn die geupgrade hebben naar 120gig en de 20gig wegdoen voor een mooi prijsje.quote:Deadsy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:29:
[...]
@Twylight
Dat sowieso, achteraf een HD erbij kopen is gewoon niet grappig aangezien de prijzen die MS ervoor wil vangen.
maar mijn maat wil voor een dubbeltje op de voorste rang zitten
Weet er ff geen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.