[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
Reageer Nieuw TopicAls je 1.0.2 bedoelt had je inderdaad BL 3.9.quote:Puck schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:
Ik heb trouwens een vraagje over bootloaders versies. Ik heb zelf een iPhone die met 1.02 aangeleverd werd gekocht. Deze heb ik geupdate naar 1.1.4 met ZiPhone, aangezien ik dacht dat ik toch al bootloader 3.9 had en dus niet 4.6. Dit klopt toch? Of had ik uiteindelijke wel beter iPlus/iLiberty+ kunnen gebruiken (als we even puur over toekomstige upgrades praten).
BL 4.6 wordt volgens mij pas gebruikt vanaf 1.1.2.
XBL/PSN: Freeply
maar, hier komt het, ik kan de ipod touch nog niet benaderen via ssh (heb openssh al geinstalleerd, tevens daarna ook bossprefs geinstalled en daar open gezet, via de cuteftp home kom ik er gewoon niet op, hij blijft een verbinding weigeren (user:root pass:alpine) weet iemand toevallig wat ik fout doe (of over het hoofd zie)?
Weet iemand ook toevallig waar je de januari update apps vandaan haalt? heb ze nog niet kunnen vinden helaas.
Denko wijzigde dit bericht 27-03-2008 10:03 (10%)
Reden: laatste zin toegevoegd
"I'm sweating like R. Kelly at a girl scout meeting" | PSN:Denkoyugo
Daar mogen we je niet mee helpen.quote:Denko schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:02:
Weet iemand ook toevallig waar je de januari update apps vandaan haalt? heb ze nog niet kunnen vinden helaas.
Wat betreft je SSH probleem, probeer het eens zonder wachtwoord. Dat lijkt bij mij soms uit te maken (hij vraagt dan later om het wachtwoord).
Minnema wijzigde dit bericht 27-03-2008 10:56 (22%)
Ik krijg vanavond ook een iphone, koopje voor 380 euro, maar dat daargelaten.
Degene waar ik hem van koop weet niet op welke firmware hij zit, en hij is nog gesealed dus controleren is ook niet 123 gedaan.
Graag zou ik vernemen hoe ik kan controleren welke firmware erop staat.
En wat het beste programma is om te unlocken en jailbreaken.
En wat moet ik met die bootloader 3,9 of 4.6.
iLiberty X geeft je de mogelijkheid om te updaten.
Ik zit te twijfelen om iplus2.0b of ilibirty te gebruiken.
En hoe krijg ik de nummer herkenning etc erop?
ben nogal noob en bang dat het fout gaat.
please fill me in
PSN ID : brouwmeester
Aanhef hoeft niet hier op GoTquote:
Gewoon aan je computer hangen en in iTunes kijken welke versie erop staatquote:Graag zou ik vernemen hoe ik kan controleren welke firmware erop staat.
Over je unlockvragen weet ik niks en unlocken mag hier ook niet besproken worden
Als je iPhone gejailbreakt is heb je een programmaatje op je iPhone staan wat 'installer' heet.quote:En hoe krijg ik de nummer herkenning etc erop?
Via deze installer kun je weer allerlei programmaatjes, tweaks, games enzovoort installeren.
Onder 'tweaks' vind je oa NL nummerherkenning (evenals NL T9 enzovoort enzovoort)
Je kan ook even zoeken hier op GoT of op Google heh... Je stelt namelijk 'simpele' vragenquote:please fill me in
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Daarnaast verwachten we op GoT wat eigen inzet. Dit zijn, zoals CLB al aangeeft, redelijke simpele vragen. Dat is op zich geen probleem. Ware het niet dat ze al beantwoord worden in dit topic. Dus kijk in de startpost en lees (de laatste pagina's van) het topic door
Hoedje wijzigde dit bericht 27-03-2008 13:51 (85%)
Reg. datum: 06 juni 2007
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om het t9 engels uit te krijgen.
hoe krijg ik dit uit?
Of hoe krijg ik er NL t9 op samen met de rest van de NL settings.
Heb gezocht maar helaas niet zo snel gevonden , moet het snel weten want is een cadeau.
HELP
http://www.iphoneclub.nl/...rmware-1-1-3-1-1-4-a.htmlquote:ps3player schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:31:
ik heb even een vraag, heb net mn iphone 8gb geunlockt met ziphone 2,6.
hoe krijg ik dit uit?
Heb gezocht maar helaas niet zo snel gevonden , moet het snel weten want is een cadeau.
HELP
Reg. datum: 30 maart 2008
"could not find the path in your Iphone. Have you succesfully used Jailbreak?"
Nu is het zo dat de persoon waar ik de Iphone van heb gekocht aan heeft gegeven dat hij ook ge-jailbreaked was, althans Installer staat ook op mijn iphone, dus ik ga er vanuit na van alles hier gelezen te hebben dat hij inderdaad al ge-jailbreaked is......
Iemand een idee wat het probleem kan zijn c.q. hoe kan ik kijken of hij inderdaad ge-jailbreaked is???
:voor mezelf:
Ik heb nu een paar apps erop staan (iphone) en wil deze eraf hebben, hoe doe ik dat want kan hier eigenlijk niks bruikbaars over vinden binnen alle fora.
@ hierboven... waar heb je dat iphonebrowser precies vandaan?
quote:ps3player schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:31:
ik heb even een vraag, heb net mn iphone 8gb geunlockt met ziphone 2,6.
hoe krijg ik dit uit?
HELP
Ik heb na 7 uur zoeken eindelijk wat kunnen vinden:quote:ps3player schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:28:
:voor mezelf:
Ik heb nu een paar apps erop staan (iphone) en wil deze eraf hebben,
hoe doe ik dat want kan hier eigenlijk niks bruikbaars over vinden binnen alle fora.
[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties
Heb niet kunnen vinden of daar wat instaat, maar dat denk ik toch wel
1 tel zoeken, slechts 1 telquote:@ hierboven... waar heb je dat iphonebrowser precies vandaan?
En dat is de laatste keer dat ik je help, want je vragen zijn van 'n dusdanig niveauquote:DayteX schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:23:
Dat deed ik eerst ook maar dat vereist WinScp... wat in feite een server is die je op je iPhone host. Daarom gebruik ik nu een programma dat enkel op je pc hoeft te draaien en waar geen vreemde toeren zoals wachtwoorden e.d. voor nodig zijn...
Het programma heet iPhonebrowser, is net nieuw en geheel open-source. Hier is het te downloaden: http://code.google.com/p/iphonebrowser/
quote:ps3player schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:45:
Het is niet de bedoeling om je vraag binnen 24 uur omhoog te schoppen. Al helemaal niet als er al op gereageerd is.
Daarnaast verwachten we op GoT wat eigen inzet. Dit zijn, zoals CLB al aangeeft, redelijke simpele vragen. Dat is op zich geen probleem. Ware het niet dat ze al beantwoord worden in dit topic. Dus kijk in de startpost en lees (de laatste pagina's van) het topic door.
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Reg. datum: 15 maart 2005
check:
http://www.engadget.com/2...-pwned-project-in-action/
Minnema wijzigde dit bericht 30-03-2008 18:30 (4%)
Reg. datum: 30 maart 2008
Ik heb hem hier vandaan ---> http://code.google.com/p/iphonebrowser/downloads/listquote:ps3player schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:28:
@ hierboven... waar heb je dat iphonebrowser precies vandaan?
Het lijkt inderdaad mogelijk te zijn om van bootloader te switchen. Voorzover ik weet is dit echter alleen te installeren als je huidige bootloader te vervangen is, dus 4.6 of 3.9fakeblank. Dit zijn dus iPhones die oorspronkelijk met 1.1.3 of 1.1.4 geleverd werden. Ik heb zelf zo'n iPhone maar ik heb mijn bootloader naar 3.9 gedowngrade, ik denk dus niet dat ik hier gebruik van zal kunnen maken via software alleen. De bootloader is altijd te flashen door een hardware mod maar dat vereist een hele hoop meer werk (A17 testpoint).quote:Minnema schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:30:
Als iemand wat meer info heeft over de BootNeuter die in de nieuwe Pwned methode gebruikt wordt dan ben ik daar erg benieuwd naar. Het is me namelijk niet helemaal duidelijk wat er wel en niet mogelijk mee is. Kan je met de BootNeuter up-/downgraden naar elke BL versie?
straat wijzigde dit bericht 31-03-2008 03:19 (7%)
Reg. datum: 14 november 2007
Deze simkaart nu maakt gebruik van het 3g netwerk van Hi.
En heeft dit nog enige gevolgen?
Reliver wijzigde dit bericht 02-04-2008 22:14 (9%)
Meer info en de download is hier
quote:If you found yourself recently downgraded to 3.9BL (without your consent) by running buggy software, the iPhone Dev Team comes to the rescue. With BootNeuter you can freely go back and forth between bootloader versions. Now you can truly restore your iPhone to its out-of-box condition.
Minnema wijzigde dit bericht 03-04-2008 11:03 (45%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last