Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hallo

Iemand al de winpwn voor windows al geprobeerd. Hij is nu officieel beschibaar...

http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-unlockv-windows/

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2008/07/winpwn1.png

Bohr2003 wijzigde dit bericht 25-07-2008 10:32 (53%)

Burn, baby, Burn

quote:
nicknec schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:42:
mensen, probeer de *.ipsw (ofziets) firmware van de apple site te downloaden via de link op iphoneclub.. echter komt ie binnen als *.zip en mijn mac pakt het meteen uit en laat het zien als een map vol met firmware files en geen *.ipsw.

bekend pronleem of zie ik iets over het hoofd?
Probeer met firefox te downloaden ipv safari.

quote:
Wiethoofd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:01:
heeft het SSH gedeelte ook toegang tot het complete filesystem? Ik wil namelijk mijn eigen skin weer hebben als ik overga naar 2.0. Waar alles moet staan zal niet veel afwijken van 1.1.4 volgens mij.

Ik vind namelijk de iconen niet echt mooi, en de eigen achtergrond mis ik al bij de gedachte aan het overstappen en het niet kunnen veranderen.
Ja, je kan met SSH alles overzetten, maar je skin zal niet werken onder 2.0 denk ik. Alle apps moeten opnieuw geschikt gemaakt worden voor 2.0. Achtergrond is natuurlijk geen probleem.
quote:
amphora schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:32:
[...]
Ja, je kan met SSH alles overzetten, maar je skin zal niet werken onder 2.0 denk ik. Alle apps moeten opnieuw geschikt gemaakt worden voor 2.0. Achtergrond is natuurlijk geen probleem.
Sliders staan gewoon in: <root>/System/Library/Frameworks/TelephonyUI.framework
Iconen in hun app-folder: die van Youtube: <root>/Applications/YouTube.app/icon.png
http://www.gioli.nl/tweakers/YTicon.png

{edit}
er is nu ook een nieuwe versie van iPhoneBrowser: http://iphonebrowser.goog...es/iPhoneBrowser.1.60.zip Werkt zonder te installeren en is getest op 1.1.4 en werkt perfect.

Wiethoofd wijzigde dit bericht 25-07-2008 11:51 (15%)

ik hoop dat dit het juiste topic is om dit te bespreken, als niet, dan hoor ik dat graag :)

Ik heb zojuist de JB/unlock voor mn iPhone 1G uitgevoerd, zit nu dus op 2.0 FW met Cydia. De software lijkt wat sloom en Mail crashed continue. Heeft iemand anders dit ook, of weet iemand een oplossing hiervoor?

Reg. datum: 07 februari 2006

quote:
baquelappe schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:41:
[...]

Dit is altijd al mogelijk geweest hoor. Paar minuten nadat PwnageTool uitkwam was mijn iPhone unlocked en had er al diverse programma's voor gekocht via App Store op de telefoon zelf. Nooit probs gehad.
Euh ik bedoelde dus dat je de apps waar je normaal voor moet betalen, na de jailbreak ''gratis'' kan spelen. Het werkt tot nu toe alleen voor Monkey Ball, maar dit zal snel veranderen.

Ik heb inmiddels mijn Iphone ook gejailbreakt.. Lijkt nu beter te werken dan voorheen? Maar wat zijn nou de truukjes met SSH? Wat kan je er precies mee....

MERTNL wijzigde dit bericht 25-07-2008 23:34 (28%)

SSH is er puur om via Wifi je apparaatje te kunnen benaderen en in het filesystem te komen.
quote:
Wiethoofd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:47:
SSH is er puur om via Wifi je apparaatje te kunnen benaderen en in het filesystem te komen.
Ik gebruik SSH in combinatie met terminal om met de iPhone een linux server te kunnen beheren.
Vandaag mijn iPhone 2G met firmware 1.1.4 geupgraded naar de 2.0 versie. Ik heb dit met Windows gedaan, het was even zoeken hoe je het moet doen, maar op iPhoneclub.nl staan duidelijke handleidingen.Nu ben ik vooral aan het pielen met de Exchange synchronisatie, maar dat komt wel goed,ik vind de Exchange ondersteuning een goede toevoeging.

Ook heb ik zitten spelen met winpwn, dit is ook een goede tool en erg gebruikervriendelijk.

Tip voor degene die het nog moeten doen.
Zoek op Google naar de volgende firmware en restore de met iTunes 7.7 in je iPhone:
iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw. Deze software is al ge-jailbreakt (de rest ook) als hem via iTunes er in laadt, dus heel erg gemakkelijk.

guidovb999 wijzigde dit bericht 26-07-2008 20:51 (11%)

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

quote:
OverSoft schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:07:
Ook je SMS log is helemaal weg, en die kan je voor zover ik weet niet syncen.
Mean je dat? Dat zou wel _erg_ ruk zijn. Een van mijn redenen om een iPhone te kopen is dat je veel beter je SMS messages kunt beheren en overzien.

Is dat mischien via SSH na een jailbreak ook te restoren/editen? Die SMSjes moeten ergens worden opgeslagen...

Tora tora fila me s'ena soma lioma ginomai
Ligo ligo tha se pio kai sta matia sou tha xatho

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

Eh, het SMS log hou je. Ten minste, als je doormiddel van pwnen er een custom firmware opzet, en dus de herstel methode gebruikt waarbij je zelf de firmware kiest. Je krijgt dan de mogelijkheid om iTunes een back-up van je iPhone te laten maken, die je na het herstellen dan wordt terug gezet. En eenmaal gejailbreakt kan je inderdaad via SSH sms.db op je PC opslaan en eventueel later weer terugzetten :)

Wat me trouwens ook opvalt dat het lijkt of de programma's/menu's iets trager openen bij de 2.0 software/firmware dan met de 1.1.4 software/firmware. Is daar wat aan te doen?

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

quote:
Xandrios schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:12:
[...]

Mean je dat? Dat zou wel _erg_ ruk zijn. Een van mijn redenen om een iPhone te kopen is dat je veel beter je SMS messages kunt beheren en overzien.

Is dat mischien via SSH na een jailbreak ook te restoren/editen? Die SMSjes moeten ergens worden opgeslagen...
Vandaag m'n iPhone gepwnd en na het pwnen in iTunes gekozen voor herstellen. Dit heeft al mijn contactgegevens, sms'jes, recent calls,, wifi settings etc etc allemaal terug gezet :)
Zover ik kan zien werkt 2.0 goed op de 1e generatie iPhone. De AppStore is een mooie toevoeging
quote:
OverSoft schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:07:

Ook je SMS log is helemaal weg, en die kan je voor zover ik weet niet syncen.
Toevallig vandaag dit in RoelJewel in "[iPhone & iPod touch] Handige websites e..." gepost:
quote:
Voor degenen die hun sms-archief van hun iPhone (inclusief 3G) willen opslaan:
check www.youarchive.it . Die site biedt je de mogelijkheid om de je hele sms-archief wireless op te slaan en via een webapp te bekijken. Je kunt je sms'jes per nummer of per dag lezen. Kost allemaal niets.
Dan heb je je sms'jes tenminste nog ergens staan :).

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Hier kon ik na een Jailbreak/update naar 2.0 m'n iPhone gewoon opnieuw aanmelden vanuit iTunes, en deze zette meteen een backup terug van al m'n instellingen, smsjes, mails, etc terug. Je moet alleen even aangeven dat je dit wilt doen in het scherm van je iPhone in iTunes.

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

Oke ik wil graag mijn iPod touch jailbreaken maar nu had ik een klein vraagje.

Als ik hem jailbreak met winpwn kan ik dan zo weer terug naar een ongejailbreakte (is dat een woord?) versie door hem te restoren met de originele firmware?

het schijnt dat je nadat je je ipod gejailbreaked heb, je altijd kan zien dat die gejailbreaked is, ook na restore, er blijven mappen achter ofzo, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand er problemen door heeft gehad

Reg. datum: 11 september 2003

Onzin.

Je mag je reactie best onderbouwen, zo is het natuurlijk nutteloos.

Hoedje wijzigde dit bericht 28-07-2008 11:43 (86%)

quote:
LeVortex schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:37:
het schijnt dat je nadat je je ipod gejailbreaked heb, je altijd kan zien dat die gejailbreaked is, ook na restore, er blijven mappen achter ofzo, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand er problemen door heeft gehad
En wat is je bron? 'Van horen zeggen' doen we hier niet aan geloof ik :)
Ik krijg nou al 2x de melding "The iPod "iPod"" could not be restored. An unknown error occured. (6)

Iemand hier ervaring mee?

Ik gebruik WinPWN om de custom firmware te maken.

quote:
gideon82 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:57:
[...]

En wat is je bron? 'Van horen zeggen' doen we hier niet aan geloof ik :)
bron was tweakers.net... ergens op het forum zei iemand het.. er was een map achter gebleven, heb het zelf niet gezien

Reg. datum: 31 augustus 2003

quote:
gideon82 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:55:
[...]

Vandaag m'n iPhone gepwnd en na het pwnen in iTunes gekozen voor herstellen. Dit heeft al mijn contactgegevens, sms'jes, recent calls,, wifi settings etc etc allemaal terug gezet :)
Zover ik kan zien werkt 2.0 goed op de 1e generatie iPhone. De AppStore is een mooie toevoeging
En heb je nu nog steeds die handige Installer die je in 1.1.4 hebt?
Of heeft dat geen zin meer, omdat die apps toch niet meer draaien onder 2.0?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws