Reg. datum: 04 oktober 2002
Iemand al de winpwn voor windows al geprobeerd. Hij is nu officieel beschibaar...
http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-unlockv-windows/

Bohr2003 wijzigde dit bericht 25-07-2008 10:32 (53%)
Burn, baby, Burn
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone & iPod touch] Jailbreaken
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]
Bohr2003 wijzigde dit bericht 25-07-2008 10:32 (53%)
Burn, baby, Burn
Probeer met firefox te downloaden ipv safari.quote:nicknec schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:42:
mensen, probeer de *.ipsw (ofziets) firmware van de apple site te downloaden via de link op iphoneclub.. echter komt ie binnen als *.zip en mijn mac pakt het meteen uit en laat het zien als een map vol met firmware files en geen *.ipsw.
bekend pronleem of zie ik iets over het hoofd?
Ja, je kan met SSH alles overzetten, maar je skin zal niet werken onder 2.0 denk ik. Alle apps moeten opnieuw geschikt gemaakt worden voor 2.0. Achtergrond is natuurlijk geen probleem.quote:Wiethoofd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:01:
heeft het SSH gedeelte ook toegang tot het complete filesystem? Ik wil namelijk mijn eigen skin weer hebben als ik overga naar 2.0. Waar alles moet staan zal niet veel afwijken van 1.1.4 volgens mij.
Ik vind namelijk de iconen niet echt mooi, en de eigen achtergrond mis ik al bij de gedachte aan het overstappen en het niet kunnen veranderen.
http://www.amphora.nl, Dus.......
Sliders staan gewoon in: <root>/System/Library/Frameworks/TelephonyUI.frameworkquote:amphora schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:32:
[...]
Ja, je kan met SSH alles overzetten, maar je skin zal niet werken onder 2.0 denk ik. Alle apps moeten opnieuw geschikt gemaakt worden voor 2.0. Achtergrond is natuurlijk geen probleem.
Wiethoofd wijzigde dit bericht 25-07-2008 11:51 (15%)
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Euh ik bedoelde dus dat je de apps waar je normaal voor moet betalen, na de jailbreak ''gratis'' kan spelen. Het werkt tot nu toe alleen voor Monkey Ball, maar dit zal snel veranderen.quote:baquelappe schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 23:41:
[...]
Dit is altijd al mogelijk geweest hoor. Paar minuten nadat PwnageTool uitkwam was mijn iPhone unlocked en had er al diverse programma's voor gekocht via App Store op de telefoon zelf. Nooit probs gehad.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Ik gebruik SSH in combinatie met terminal om met de iPhone een linux server te kunnen beheren.quote:Wiethoofd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:47:
SSH is er puur om via Wifi je apparaatje te kunnen benaderen en in het filesystem te komen.
http://www.amphora.nl, Dus.......
guidovb999 wijzigde dit bericht 26-07-2008 20:51 (11%)
http://www.danasoft.com/vipersig.jpg
Mean je dat? Dat zou wel _erg_ ruk zijn. Een van mijn redenen om een iPhone te kopen is dat je veel beter je SMS messages kunt beheren en overzien.quote:OverSoft schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:07:
Ook je SMS log is helemaal weg, en die kan je voor zover ik weet niet syncen.
Tora tora fila me s'ena soma lioma ginomai
Ligo ligo tha se pio kai sta matia sou tha xatho
http://www.danasoft.com/vipersig.jpg
Vandaag m'n iPhone gepwnd en na het pwnen in iTunes gekozen voor herstellen. Dit heeft al mijn contactgegevens, sms'jes, recent calls,, wifi settings etc etc allemaal terug gezetquote:Xandrios schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:12:
[...]
Mean je dat? Dat zou wel _erg_ ruk zijn. Een van mijn redenen om een iPhone te kopen is dat je veel beter je SMS messages kunt beheren en overzien.
Is dat mischien via SSH na een jailbreak ook te restoren/editen? Die SMSjes moeten ergens worden opgeslagen...
Toevallig vandaag dit in RoelJewel in "[iPhone & iPod touch] Handige websites e..." gepost:quote:OverSoft schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:07:
Ook je SMS log is helemaal weg, en die kan je voor zover ik weet niet syncen.
Dan heb je je sms'jes tenminste nog ergens staanquote:Voor degenen die hun sms-archief van hun iPhone (inclusief 3G) willen opslaan:
check www.youarchive.it . Die site biedt je de mogelijkheid om de je hele sms-archief wireless op te slaan en via een webapp te bekijken. Je kunt je sms'jes per nummer of per dag lezen. Kost allemaal niets.
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
Hoedje wijzigde dit bericht 28-07-2008 11:43 (86%)
En wat is je bron? 'Van horen zeggen' doen we hier niet aan geloof ikquote:LeVortex schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:37:
het schijnt dat je nadat je je ipod gejailbreaked heb, je altijd kan zien dat die gejailbreaked is, ook na restore, er blijven mappen achter ofzo, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand er problemen door heeft gehad
bron was tweakers.net... ergens op het forum zei iemand het.. er was een map achter gebleven, heb het zelf niet gezienquote:gideon82 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:57:
[...]
En wat is je bron? 'Van horen zeggen' doen we hier niet aan geloof ik
En heb je nu nog steeds die handige Installer die je in 1.1.4 hebt?quote:gideon82 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:55:
[...]
Vandaag m'n iPhone gepwnd en na het pwnen in iTunes gekozen voor herstellen. Dit heeft al mijn contactgegevens, sms'jes, recent calls,, wifi settings etc etc allemaal terug gezet![]()
Zover ik kan zien werkt 2.0 goed op de 1e generatie iPhone. De AppStore is een mooie toevoeging
GoT Index » Apple Media Devices » [iPhone & iPod touch] Jailbreaken
Pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea