| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs
Weet er iemand hoe je die HWinfo installeert? van welke source?
Reg. datum: 07 april 2008
Hallo 
Ik bekijk dit topic al een tijdje, want als het goed is komt mijn Iphone komende week ergens aan.
Nou is het natuurlijk zo dat ik hem wil unlocken en jailbreaken.
Maar ik ben niet zo handig met dit alles.
(het zou enkel moeten zijn dat je het programma'tje op je Iphone zou moeten laten lopen?)
Nou was mijn vraag of er ergens een hele beschrijving per handeling staat wat ik allemaal moet doen, vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal?
Alvast bedankt!
Ik bekijk dit topic al een tijdje, want als het goed is komt mijn Iphone komende week ergens aan.
(het zou enkel moeten zijn dat je het programma'tje op je Iphone zou moeten laten lopen?)
Nou was mijn vraag of er ergens een hele beschrijving per handeling staat wat ik allemaal moet doen, vanaf het moment dat ik hem uit de doos haal?
Alvast bedankt!
- Aan je computer hangenquote:Fitz_Chevalric schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:07:
Hallo
Alvast bedankt!
- ZiPhone (downloaden en opstarten)
- De rest mag hier niet worden besproken, maar het is heel simpel. Kan niet missen
ZiPhone is zó februari. iLiberty+ is beter
.
heb de mijne ook geunlocked met Iliberty+, 10 minuutjes in spanning wachten en het was gedaan ... is helemaal niets aan 
| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs
Heb het al 5 keer gedaan met iLiberty+ nu, werkt echt perfect.
Hmm oke, dat klinkt inderdaad ook makkelijk.quote:MadMark schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:12:
[...]
- Aan je computer hangen
- ZiPhone (downloaden en opstarten)
- De rest mag hier niet worden besproken, maar het is heel simpel. Kan niet missen
Maar als ik hem uit de verpakking haal, dan zit er natuurlijk een kaartje ofzo van AT&T in?
Als ik hem dan aan doe, gaat het simlock van die maatschappij dan niet direct werken ofzo?
En met dat Liberty+, doet dat programma ook meteen die Iphone herstellen?
Reg. datum: 31 augustus 2003
Newbee vraagje, waarschijnlijk al eerder gesteld, maar ik kan het niet zo snel vinden:
Via de installer van Ziphone heb ik een schaakspelletke geïnstalleerd, maar die is 'verlopen',
doet het niet. Hoe krijg ik nou die app. weer van de Iphone af?
Via de installer van Ziphone heb ik een schaakspelletke geïnstalleerd, maar die is 'verlopen',
Ik heb het gedaan in NL met het AT&T kaartje er nog in.quote:Fitz_Chevalric schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:22:
[...]
Hmm oke, dat klinkt inderdaad ook makkelijk.
Maar als ik hem uit de verpakking haal, dan zit er natuurlijk een kaartje ofzo van AT&T in?
Als ik hem dan aan doe, gaat het simlock van die maatschappij dan niet direct werken ofzo?
En met dat Liberty+, doet dat programma ook meteen die Iphone herstellen?
Was wel met Ziphone.
Daar heb je dus helemaal geen last van. Aan het einde zegt de telefoon "No network",
want de USA ligt wat ver weg. Daarna werkende simcard erin en meteen werken...
installer > uninstallquote:twaeker schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:33:
Newbee vraagje, waarschijnlijk al eerder gesteld, maar ik kan het niet zo snel vinden:
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Bloosquote:
Zo simpel. Nou ja, is mijn eerste dag met deze phone, zullen we maar zeggen.
Dank
Oke dankjewel.quote:twaeker schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:38:
[...]
Ik heb het gedaan in NL met het AT&T kaartje er nog in.
Was wel met Ziphone.
Daar heb je dus helemaal geen last van. Aan het einde zegt de telefoon "No network",
want de USA ligt wat ver weg. Daarna werkende simcard erin en meteen werken...
Dus als ik het allemaal goed begrijp is het een kwestie van dat ding uit de verpakking halen en dan aansluiten op de pc. Dan ofwel Liberty+ of ziphone downloaden en aanzetten.
Dan spreekt alles voor zich en voert het programma het unlocken en jailbreaken enzo uit.
Dat moet nog wel te doen zijn, zelfs voor iemand die zo ontzettend onhandig is als ik
Reg. datum: 08 februari 2008
ik heb gister mijn touch ook maar eens naar 1.1.4 gezet en met iliberty+ (win) ge jailbreakt.
maar ik was hier niet geheel tevreeden over(geen installer aleen cydia waar je nog niet heel veel mee kan)
en ik had gezien dat de mac versie nieuwer was, dus ik heb net via de mac op me stage het via een mac gedaan veel beter nu heb je cydia en installer en het werkt veel stabieler.
bij deze mijn bevindingen met iliberty.
nu moet ik straks aleen naar huis zonder muziek
maar ik was hier niet geheel tevreeden over(geen installer aleen cydia waar je nog niet heel veel mee kan)
en ik had gezien dat de mac versie nieuwer was, dus ik heb net via de mac op me stage het via een mac gedaan veel beter nu heb je cydia en installer en het werkt veel stabieler.
Reg. datum: 25 juli 2003
Reg. datum: 25 juli 2003
als je in ilibery+ in opties get repo aanzet (oid, weet ff de exacte term niet) haalt hij een lijst met extra te installeren packages op, daar vink je heel simpel installer aan. Ik ben er zelf erg blij mij en doneer dus ook wat.quote:skinny666 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:39:
ik heb gister mijn touch ook maar eens naar 1.1.4 gezet en met iliberty+ (win) ge jailbreakt.
ja heb er niet echt goed neer gekeeken dan.
maar via de mac was het echt heel makelijk.
aansluiten even herstellen via i-tunes (waardoor ik er nu dus even geen muziek meer op heb staan)
en dan iliberty opstarten er druk op free my touch
.
want via windows had ik dus ook eerst dingen voor de iphone gedaan die ik dus niet had moeten doen.
maar alles doet het ook weer prima.
maar via de mac was het echt heel makelijk.
aansluiten even herstellen via i-tunes (waardoor ik er nu dus even geen muziek meer op heb staan)
en dan iliberty opstarten er druk op free my touch
want via windows had ik dus ook eerst dingen voor de iphone gedaan die ik dus niet had moeten doen.
maar alles doet het ook weer prima.
Ik heb net mijn Iphone aangesloten op mijn pc. Direct nadat ik hem gekregen heb.
Maar ik kan in liberty+ dus helemaal niks doen. Ik kan het niet op restore klikken, ik kan niet op go for it klikken.
Het is alsof hij mijn Iphone niet 'ziet' .
Iemand een idee?
Maar ik kan in liberty+ dus helemaal niks doen. Ik kan het niet op restore klikken, ik kan niet op go for it klikken.
Het is alsof hij mijn Iphone niet 'ziet' .
Iemand een idee?
iTunes geïnstalleerd? Ik weet het zo 1-2-3 niet uit mijn hoofd voor iLiberty, maar niet elk Jailbreak programma kan standaard zonder iTunes werken.
XBL/PSN: Freeply
ja je bent itunes nodig voor iliberty.
je zal zien dat die het dan wel doet
je zal zien dat die het dan wel doet
Ik had itunes aanstaan, maar ik had de computer even helemaal opnieuw op gestart en nu doet hij het goed 
Bedankt!
Nu nog uit zoeken hoe ik mn telefoonnummers op mn Iphone kan krijgen
Bedankt!
Nu nog uit zoeken hoe ik mn telefoonnummers op mn Iphone kan krijgen
waar heb je je telefoon nummers nu in staan?
volgens mij is er met windows geen makelijke maniet om tel nummers op de iphone te zetten.
volgens mij is er met windows geen makelijke maniet om tel nummers op de iphone te zetten.
Ik heb mijn nummers zowel op mijn simkaart als op mijn telefoon nu staan.
Heb geprobeert ze via bluetooth over te zetten, maar daar zegt hij dat hij een servicelijst niet kan vinden.
Heb geprobeert ze via bluetooth over te zetten, maar daar zegt hij dat hij een servicelijst niet kan vinden.
Reg. datum: 26 december 2000
Reg. datum: 26 december 2000
Gewoon via de installer Simport installeren.
Kun je heel gemakkelijk van sim naar je iphone kopieren.
Kun je heel gemakkelijk van sim naar je iphone kopieren.
Intel dualcore 6600@3ghz, Asus p5w dh deluxe, EVGA 8800GTS 512MB, 2x160gb sata, raptor 74gb, dell 2407 tft, 2gb corsair c5, a-open dvd brander, pioneer 105F dvd, s4 midiland 7100, sb audigy 2, zalman 9500
Kan iemand mij misschien ook even met die installer helpen?
Wellicht even op msn, zodat het wat sneller gaat, want ik word compleet gek.
Overspoeld door zo ontzettend veel informatie, tutorials.
Ik heb geen idee waar ik moet beginnen wat ik precies moet doen.
Het heeft met die installer.app te maken. Maar hoe krijg ik die op de Iphone dan?
Als ik naar dat Safari ga, kan ik geen verbinding maken ofzo met internet?
Het heeft met die installer.app te maken. Maar hoe krijg ik die op de Iphone dan?
Alles wat je zoekt staat op het forum van iphoneclub.nlquote:Fitz_Chevalric schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:40:
Kan iemand mij misschien ook even met die installer helpen?
Hier natuurlijk ook wel, maar daar zijn ook wiki's te vinden en veel uitgebreider.
Je moet er even doorheen
zkywalker wijzigde dit bericht 24-04-2008 15:44 (8%)
Ik ben lid van de Iphoneclub.nlquote:zkywalker schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:42:
[...]
Alles wat je zoekt staat op het forum van iphoneclub.nl
Hier natuurlijk ook wel, maar daar zijn ook wiki's te vinden en veel uitgebreider.
Je moet er even doorheen
Maargoed.. k heb nu die installer.app erop.
Maar heb ik een internet verbinding nodig op mijn Iphone om al die applicaties op mn Iphone te krijgen?