Hoofdcategorieën
Topicacties

Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

Reageer Nieuw Topic
My QR-Code
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Cagalli schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 01:17:
[...]

Deze ISO's en vele anderen zijn via MSDN verkrijgbaar.
Niet iedereen heeft toegang tot MSDN, en deze ISO's zijn niet bedoeld voor mensen die een OEM of Retail versie hebben. Deze zullen kontakt met hun leverancier of Microsoft moeten opnemen met deze vraag.

Reg. datum: 19 april 2008

Ik ga deze waarschijnlijk als ie heel stabiel is installeren.

zomg wtfbbqpwned :') !
Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
maxap schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 01:15:
weet iemand of we ook VISTA met geintegreerde SP1 op de DVD kunnen krijgen/bestellen/kopen?! Het zou wel handig zijn want elke keer eerst VISTA en dan SP1 installeren is een beetje vemoeiend... :(
Je kan hem in principe zelf integreren :)

Tieske 70 Druid @ Genjuros (MagicMushrooms)

Reg. datum: 23 november 2004

Nou SP1 auto update install was voor mij geen succes, op het moment van installatie kreeg ik een BSOD. En na opstarten gaf vista een melding dat er een probleem was met mijn NvidiaNForce Sata drivers. Met als gevolg (zonder de afgerondde SP1 install) een BSOD om de 5 minuten. Nforce drivers (6100/430) geupdate weer SP1 eroverheen en ja hoor daar kwamen de BSOD's weer. :(

De hele boel met Acronis maar weer teruggezet, ik heb 180 GB aan games en proggies geïnstalleerd. Ik heb ook geen zin in een clean install. Dan ben ik een week bezig om alles erop te krijgen..
A bloody shame :'(

Ik durf eigenlijk de zelfstandige module ook niet te proberen, straks krijg ik daarmee ook hetzelfde probleem..
[sarcasme mode]Hiep Hoi[/sarcasme mode]

Reg. datum: 15 oktober 2003

quote:
BAS80 schreef op zondag 20 april 2008 @ 08:28:
Ik durf eigenlijk de zelfstandige module ook niet te proberen, straks krijg ik daarmee ook hetzelfde probleem..
[sarcasme mode]Hiep Hoi[/sarcasme mode]
Acronis Compute with confidence.
Zo eng is dat toch niet?
god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Zelf zonder enig probleem SP1 er op gezet.Kan niet zeggen dat ik iets gemerkt het wat verbeteringen betreft, maar zolang het geen fouten geeft ben ik tevrede.

Jammer genoeg is mijn grootste probleem niet opgelost, namelijk SLAAPSTAND.
Als ik commando geeft om in slaapstand te gaan , gaat dit erg snel.Systeem sluit netjes af.

Raak ik mn toetsenbord aan dan krijg ik het icoontje te zien met mijn naam, maar verder reageert niets. Muis en toetsenbord doen niets meer.
Alleen door een hard reset te doen kan ik weer mn PC gebruiken. :(

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Reg. datum: 27 juni 2000

Hier lijk ik eindelijk verlost van de onverklaarbare blauwe schermen en traagheid bij het kopieren. Helaas blijft het geheel wel traag. Jammer, ik had eigenlijk op een performance boost gehoopt.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Reg. datum: 17 december 2005

Sinds ik SP1 heb geïnstalleerd (15 april) heb ik geen last (meer) van het crashen van Windows Explorer. Dat gebeurde nog wel eens 1x in de 2 dagen.

ff afkloppen ....

Reg. datum: 06 juli 2007

Net ook even de Update geinstalleerd.
Op zich leek alles er goed uit zie zien, totdat ik naar 'Deze Computer' ging en zag dat mijn schijven gerenamed zijn naar 'Acces Denied' behalve mijn Lokale Station C.

Ik kom mijn overige schijven dus niet in
Als ik dubbel klik op een van de schijven staat er: E:\ is niet toegankelijk, Toegang geweigerg.

Dit terwlijl ik gewon als Administrator ben ingelogd.

Iemand een idee?

Reg. datum: 15 januari 2005

Eindelijk na tijden wachten kwam SP1 beschikbaar in mijn windows update. Zat er met smart op te wachten want volgens Dell zou hiermee het piepen en zoemen van mijn Intel Centrino Duo processor in mijn XPS laptop over moeten zijn.

Er kwam een 69mb update beschikbaar die hij vrolijk ging installeren, maar na een uur meldde hij dat er bepaalde wijzigingen niet doorgevoerd konden worden oid en vervolgens staat ie nu al ruim twee uur te ratelen met de volgende melding op het scherm:

"de installatie van het servicepack is mislukt. De wijzigingen worden ongedaan gemaakt. Schakel de computer niet uit"

Wat nu te doen?? Ik vrees met grote vrezen dat ie dit morgen nog aangeeft. En zo niet, hoe krijg ik sp1 er dan wel op?

Ok, kleine edit: na 2,5u is ie toch opnieuw opgestart..... Maar heb nu geen SP1.

Via google wat dingen opgezocht en met adviseert een clean install te doen. Kan toch niet waar zijn??

Een moderator wijzigde dit bericht 20-04-2008 17:23 (11%)

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

offtopic:
Ik heb je laatste post bij je voorgaande geëdit, graag in het vervolg zelf doen als je de laatste postert bent en je moet nog wat kwijt ;)
Reg. datum: 27 juni 2000

Zijn er meer mensen die sinds SP1 problemen hebben met word 2007? Hij wil bij mij niet meer normaal afsluiten. Nadat ik op het kruisje click krijg ik de melding "Mircosoft office Word has stopped working" L

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Reg. datum: 14 maart 2002

quote:
cornelisprul schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:43:
Zijn er meer mensen die sinds SP1 problemen hebben met word 2007? Hij wil bij mij niet meer normaal afsluiten. Nadat ik op het kruisje click krijg ik de melding "Mircosoft office Word has stopped working" L
Office draait hier goed, zonder de office updates. Misschien Office eens herinstallen ?

Ik heb Vista Ultimate English met Dutch language Packs, alle SP1's gedownload, maar of je nu de Wave0 (eerste English) of Wave1 (2e English en Dutch) pakt installatie accepteerd geen systeem waar er MUI_Global-LP op staan (Multi User Interfaces, en Global Languages Packs). 8)7

Ook had ik een nog niet geactiveerde Office2007 Enterprise, SP1 for Office2007 kreeg ik niet geïnstalleerd. :?

Mooi waardeloos, ik denk dat ik maar een schone install ga doen met een MS-Vista-DVD-SP1-Build, ben ik van dat gezeik ook af. Slapeloze nachten krijg je er van. :O

pepie

Reg. datum: 19 november 2000

quote:
van_Sijll schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:05:
Ik heb Vista Ultimate English met Dutch language Packs, alle SP1's gedownload, maar of je nu de Wave0 (eerste English) of Wave1 (2e English en Dutch) pakt installatie accepteerd geen systeem waar er MUI_Global-LP op staan (Multi User Interfaces, en Global Languages Packs). 8)7

Ook had ik een nog niet geactiveerde Office2007 Enterprise, SP1 for Office2007 kreeg ik niet geïnstalleerd. :?

Mooi waardeloos, ik denk dat ik maar een schone install ga doen met een MS-Vista-DVD-SP1-Build, ben ik van dat gezeik ook af. Slapeloze nachten krijg je er van. :O
je moet inderdaad die languagepacks uninstallen voordat je sp1 kan installeren

Error message when you try to install Windows Vista Service Pack 1: "Windows Vista Service Pack 1 cannot be installed on your computer"

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
tweakernick schreef op zondag 20 april 2008 @ 10:53:
[...]

Acronis Compute with confidence.
Zo eng is dat toch niet?
Wel de tijd die ik er mee bezig ben, ik werk altijd bij mijn baas + 40U. en ik wil graag in die tijd die ik over heb een beetje lopen forum trollen en gamen. En niet de halve avond kwijt zijn om een fck servicepack te installeren of de rotzooi op te ruimen die SP1(bij mij) veroorzaakt.

Ik heb nu al een halve XP pro install draaien, als die loopt met alle games en proggies à 180GB gaat de Vista partitie op format. Ik hoopte dat met SP1 mijn netwerk problemen waren afgelopen. Maar nu dit weer! Ik heb mijn vertrouwen nu definitief verloren in Vista. En dat terwijl ik een pc heb gebouwt met alle onderdelen vista ready.
Het is IMO godsgeklaagd dat een SP BSOD's om de 5 min. veroorzaakt door een sata driver, terwijl ik de nieuwste versie Nforce heb.

en Vista heeft het lef om na een BSOD herstart ook nog te melden dat het probleem is opgelost. totdat je de install opnieuw begint. Ik ben er helemaal gaar en klaar mee. :/ Dan maar geen DX10. (zit al 6 maand te wachten op diverse oplossingen/bugs van dit os)

Mijn mobiel abbo loopt af en ipv een nieuwe telefoon bij verlenging denk ik dat ik maar een PS3+ breedbeeld flatsceen haal bij mijn mobiel abbo (aanschaf zonder telefoon) Ik ga wel next gen gamen op een console. K*T Vista~~! :(

[/end of rant]

ye olde farte

Ik kan NVidia anders ook niet geheel vrijpleiten hoor - maar dat terzijde.
Reg. datum: 15 januari 2005

Helaas, nu zit m'n laptop na installatie van sp1 in een loop. Hij geeft aan dat ie fase 3 van 3 aan het installeren is, nadat ie op 100% zit start ie opnieuw op en begint het weer van voren af aan bij fase 3 van 3.

BlaBlaBla

quote:
Fonta schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:17:
voor mensen die blauwe schermen krijgen:
Probeer zoveel mogelijk usb apparatuur af te koppelen.

Wel heb ik het probleem dat ik nu geen extended monitor view meer kan instellen :(
Driver herinstall bood dacht ik hulp omdat hij tijdens de installatie hiervan op extended view ging maar na een reboot toch alleen maar weer 1 monitor :(
Jeej probleem van extended view ook opgelost :) Dit door de nieuwste drivers voor mijn nvidia videokaart te installeren dit zijn echter niet de officiele van de nvidia site maar die van de guru3d site.

Specs :) *** Ik ben nooit te beroerd om mensen de verkeerde kant op te sturen ;) ***

Reg. datum: 23 juni 2001

Tot op heden heb ik nog geen SP1 aangeboden gekregen in de Windows Update. Natuurlijk kan ik hem gewoon downloaden, maar het werd aangeraden om dit niet te doen omdat ik al een groot deel heb (in een up-to-date systeem).

Ik las bij MS dat SP1 alleen aangeboden wordt als er geen driver problemen zijn.

Betekend dit nu dat ik SP1 niet zal krijgen? ... en hoe kom ik erachter welke drivers dan niet goed zijn voor SP1?
Reg. datum: 12 november 2006

quote:
honey schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:48:
Tot op heden heb ik nog geen SP1 aangeboden gekregen in de Windows Update. Natuurlijk kan ik hem gewoon downloaden, maar het werd aangeraden om dit niet te doen omdat ik al een groot deel heb (in een up-to-date systeem).

Ik las bij MS dat SP1 alleen aangeboden wordt als er geen driver problemen zijn.

Betekend dit nu dat ik SP1 niet zal krijgen? ... en hoe kom ik erachter welke drivers dan niet goed zijn voor SP1?
In Windows Vista Service Pack 1 is not available for installation from Windows Update and is not offered by Automatic Updates staan de precieze drivers die problemen kunnen geven en andere oorzaken waarom je hem niet ziet.

Nu ook met Ubuntu!

ye olde farte

[edit]

note to self - geen tabs te lang open laten staan als je ergens anders mee bezig bent 8)7

KB artikel is bij de topicwarning gezet.

alt-92 wijzigde dit bericht 21-04-2008 13:49 (103%)

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
Welke laptop is dat? 2,5 uur voor een SP1 installeren/deïnstalleren kost wel erg veel tijd. Niet het feit dat hij er hier ook weer af is, maar ik wacht nog even af en wil de lijst met verbeteringen eerst zelf doorspitten voordat ik me er weer aan waag. Videofilmjes op Youtube, uitzending gemist en van Nova crashen continu met SP1 en zonder niet.

De install duurde op mijn 2,5 jaar oude machine maar 38 minuten van het opstarten van de stand-alone tot weer ingelocht zijn. De installatie van Vista kost 19 minuten vanaf DVD erin tot werkklaar.

Iemand vroeg hoe ik ineens alle hardware eraf kreeg?
HKEY LOCAL MACHINE/HARDWARE/*.* eruit slopen en opnieuw opstarten
(weet wel wat je doet en heb álle drivers gereed staan want hij zal erom vragen als het moet en als het goed is ook helemaal niet.

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
honey schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:48:

Bij Trial and error

De Soundmax driver en de Catalyst 7.11 driver zijn in ieder geval goed met SP1.
Flash schijnt niet goed te gaan. Beter is om dat VLC te overwegen, maar schiet SP1 hier wel zijn doel mee voorbij problemen op te lossen en ze niet te creëren?

De de ICH5 bridge en veel Forceware drivers weet je dat het fout kan gaan, dus maak eens een lijst van de drivers in bezit (ik bedoel geen LDM drivers; de drivers van Vista zelf)

Rogresalor wijzigde dit bericht 21-04-2008 14:10 (10%)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Reg. datum: 23 juni 2001

quote:
Rogresalor schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:09:
[...]

Bij Trial and error

De Soundmax driver en de Catalyst 7.11 driver zijn in ieder geval goed met SP1.
Flash schijnt niet goed te gaan. Beter is om dat VLC te overwegen, maar schiet SP1 hier wel zijn doel mee voorbij problemen op te lossen en ze niet te creëren?

De de ICH5 bridge en veel Forceware drivers weet je dat het fout kan gaan, dus maak eens een lijst van de drivers in bezit (ik bedoel geen LDM drivers; de drivers van Vista zelf)
Hoe bedoel je flash schijnt niet goed te gaan, het programma flash (om animaties te zien?) ??? Ik ben hier nieuw in, dus vergeef me dat ik alle termen nog niet zo ken. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: