Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicDe HD soundchip patch voor XP én Vista; KB888111 is nog niet goed en het geluid onder Vista van deze HD on-board chips is niet goed en ik mat een hoge wow-flutter.quote:Haaglander schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:45:
[...]
Ach, iedereen papegaait elkaar na. Ze doen maar, mijn Vista draait als een zonnetje op desktop en laptop.
Aangezien Windows XP ook al een oudje aan het worden is heb ik toch maar mijn Windows X64 uit de lade getrokken en het geluid is zuiver, heel zuiver voor een chip van 2,38 euro af fabriek
Het scheeld toch nog steeds. Ik weet niet of er een planning is voor een nieuw SP voor de Server2003 codebase.
Deze vraag geld zowel onder Windows X64 met IE6 en Windows Vista 64-bit:
Is de 64-bit versie van IE wel veiliger dan de 32-bits versie?
Het is 's-nachts kouder dan buiten
Reg. datum: 02 december 1999
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon
Volgens mij wel.quote:Erw schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:44:
Is het ook mogelijk om de SP1 voor Vista op een CD/dvd tekrijgen?
quote:Breekpunt.nl zegt:
De Nederlandstalige versie van SP1 is zeer binnenkort gereed en zal dan als optionele download op Windows Update beschikbaar komen. Ongeveer een maand later wordt SP1 via automatische downloads aan Windows Vista-eindgebruikers aangeboden. Daarna wordt de Nederlandstalige versie van SP1 ook op DVD uitgebracht, samen met de versies in 35 andere talen.
Haaglander wijzigde dit bericht 12-04-2008 16:39 (52%)
Aangezien alle apparatuur die ik had staan op de LAN-party nogal wat stroom vergt van het net viel uiteraard de stroom uit. Ik heb zojuist dan ook maar even een meting gedaan, mijn apparatuur verbruikt ongeveer 600W continu en richting de 1kW piek. Dat was dus net ietsjes te veel voor de al zwaar belaste groep. Echter, ik zat uiteraard midden in de SP1 installatie
Het gevolg is:
- SP1 is onmogelijk te herinstaleren.
- BSOD gallore
Bedankt! Download gestart!quote:
Goed om te weten!quote:
@Haaglander
Hoe kom je zo snel aan die link??
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat is de link van MS Downloadcentrum. Vrij bekend hoor.quote:jelmervos schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:55:
[...]
Goed om te weten!
@Haaglander
Hoe kom je zo snel aan die link??
http://www.microsoft.com/...earch.aspx?displaylang=en
Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen
Misschien over een uur of 2-3 wel.
Ben nu bezig de stand alone versie van SP1 te downloaden - via het MS downloadcentrum - maar ik installeer 'm nog niet. Ik wacht op de kleinere package op WU.
Ten opzichte van nu natuurlijkquote:Miki schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:46:
Ik vraag me af of microsoft kan waarmaken dat Vista door de verbeteringen van SP1 bijvoorbeeld merkbaar sneller wordt. Het kopiëren van bestanden zou 50% sneller moeten zijn maar ten opzichte van wat?
iPod Touch / Shure SE420 / Macbook, Zwart, 2.2Ghz, 2GB, 200GB 7200rpm
Voor het kopieren van bestanden kan ik u van harte http://www.codesector.com/teracopy.php (TeraCopy) aanraden, werkt superquote:Miki schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 08:46:
Ik vraag me af of microsoft kan waarmaken dat Vista door de verbeteringen van SP1 bijvoorbeeld merkbaar sneller wordt. Het kopiëren van bestanden zou 50% sneller moeten zijn maar ten opzichte van wat? Een verse Vista installatie zonder updates of een bijgewerkte Vista installatie incl. de al uitgebrachte hotfixes die de snelheid van het kopiëren sterk verbeterede. Ook met de overige beloftes heb ik zo mijn twijfels.
Dat is pas volgende week.quote:Haaglander schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:04:
Op Windows Update is hij nog niet beschikbaar.
Misschien over een uur of 2-3 wel.
Ben nu bezig de stand alone versie van SP1 te downloaden - via het MS downloadcentrum - maar ik installeer 'm nog niet. Ik wacht op de kleinere package op WU.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Zou kunnen maar ik heb ook gelezen (meerdere bronnen) dat SP1 als optionele update wordt aangeboden en een week later als automatische update. De berichtgeving was erg tegenstrijdig op dit punt.quote:
Ik verwacht dus straks een optionele update bij WU.
In eerste instantie is SP1 een optionele download, die Vistagebruikers kunnen vinden op Microsofts updatesite. Na een maand wordt SP1 aangeboden door de automatische updatefunctie van Windows, al zal het pakket niet automatisch worden geïnstalleerd.
Zoals ik het nu dus lees/ interpreteer:
MS download site: Vandaag
Vista Update functie (optioneel) Maand
Vista Update functie (verplicht) onbekend
Al is het beetje onduidelijk wat ze met ms update site bedoelen...
SithWarrior wijzigde dit bericht 15-04-2008 17:31 (77%)
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Lees nog maar rustig dit draadje door .... daar vind je ook berichten die anders beweren.quote:SithWarrior schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:25:
Dit kon ik vinden op nu:
In eerste instantie is SP1 een optionele download, die Vistagebruikers kunnen vinden op Microsofts updatesite. Na een maand wordt SP1 aangeboden door de automatische updatefunctie van Windows, al zal het pakket niet automatisch worden geïnstalleerd.
Zoals ik het nu dus lees/ interpreteer:
MS download site: Vandaag
Vista Update functie (optioneel) Maand
Vista Update functie (verplicht) onbekend
Al is het beetje onduidelijk wat ze met ms update site bedoelen...
Ik wil wel media bestellen met SP1 geintegreerd.
Als je niet wilt wachten kun je hier een ISO downloaden:quote:Snake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:33:
Het zal nog lang duren eer hij automatisch wordt, ie zal eerst optioneel worden aangeboden, daarna automatisch, en daarna verplicht.
Ik wil wel media bestellen met SP1 geintegreerd.
http://www.microsoft.com/...58e2ec&DisplayLang=nl
Maar dat is niet de geintegreerde versie...quote:Moshe85 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:47:
[...]
Als je niet wilt wachten kun je hier een ISO downloaden:
Dat is een DVD met SP1 x86 & x86-64, niet met de full versionquote:Moshe85 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:47:
[...]
Als je niet wilt wachten kun je hier een ISO downloaden:
Rol dat kreng eens uit en fix de lekken achteraf.
Ik ben subscribed, maar ik lees wel het geval "under the hood"
Het is 's-nachts kouder dan buiten
De engelse versie is al een maand of twee klaar... Beetje zinloze discussie nietwaar?quote:Rogresalor schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:16:
Ik vind het grappig dat het zo lang duurtWat discussies wel niet kunnen veroorzaken. Microsoft heeft de broncode al een maand klaar, maar allerlij bezwaren tegen hét laat het niet of vertraagt uitkomen :sarcastisch en hilarisch tegelijkertijd:
Rol dat kreng eens uit en fix de lekken achteraf.
Ik ben subscribed, maar ik lees wel het geval "under the hood"
Oooooh op die fietsquote:Snake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:55:
[...]
Dat is een DVD met SP1 x86 & x86-64, niet met de full version
Moshe85 wijzigde dit bericht 15-04-2008 19:36 (12%)
Waar sommige mensen al niet tevreden mee zijn
And remember, Respect is Everything !
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last