Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
in line of sight
Reg. datum: 14 juni 1999

Ik zou ook wel Windows 6.1 willen, zeker weer een betaalde upgrade. Ik heb mijn touch via T-mobile met Mobile 6. Versie 6.1 ziet er nog net wat gelikter uit.

** Apple Cinema Display 20" | Apple MacBook Pro C2D | Sony DSLR A200 | www.flickr.com/robertdoeleman **

Feyenoord Rotterdam

quote:
Tureluur schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Dat gaat niet zonder meer werken. Volgens mij heeft de Touch geen infrarood...
Wie zegt dat je moet lezen met IR, kijk eens naar die progjes, die werken via de camera.

Roeligan's Photography
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
Timple schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Wat is hier eigenlijk het idee van?

Waarom zou je barcodes willen lezen met je mobiel?
Pocket barcode software koppelen aan S2U2, op je pc of aan je sleutelbos een barcodegenerator met bepaald algoritme zodat de gegenereerde barcode ingelezen kan worden en zo je telefoon heel veilig unlocken :?

Of al je contacts barcoden, uitprinten en in je agenda plakken, kun je je vrienden via barcode bellen, hou je je telefoonboek lekker leeg.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Reg. datum: 03 mei 2008

Iemand een idee ivm onderstaand?
quote:
Booogie schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:31:
Ik kreeg onlangs een Nokia Bluetooth Headset BH-100 cadeau.
't Is 'n basic headset, m'n HTC vond gemakkelijk verbinding met het ding..

Ik kan echter het volume niet aanpassen. Normaal is dit wijzigbaar met de volumeknop van de gsm, maar op de htc krijg ik dit niet werkend.. Iemand een oplossing?

thx!

*denkt......

Even om ook met jullie te delen, een hele mooie vervanging van je home screen waar ik op het moment echt gok op bed
Focaldesign 2 Home Screen
http://www.focaldesign.be/HTC/images/animated.gif
te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364712
en te downloaden op http://www.focaldesign.be/HTC/
Bestaat uit aantal tooltjes die samenwerken en gestyled/geskind door Focaldesign
Tools zijn,
# rlToday: skinning top part
# PMC TodayShrink: takes away bottom bar on todayscreen
# Mortscript: missed calls, new sms/mail, alarm status for rlToday
# UITweaker: changes topbar
# Ultimate Launch: middle and bottom part, animations
# Calendar+: Calendar plugin
# TaskPlus: task plugin

Vooral de UltimateLaunch kun je enorm veel dingen mee, ook kun je andere (oudere) home plugins (zoals batterystatus bijv) erin laden en zo nog gewoon blijven gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld gaan tasks en heb dus in die tab mijn batterystatus mooi groot staan en heb er in mijn normale home screen geen last van (scrollbars....)
Ik vind het ideaal, wat jullie er van vinden mogen jullie zelf weten :)

Havocnl wijzigde dit bericht 14-05-2008 22:39 (7%)

Google is your friend...

Reg. datum: 11 april 2007

Eindelijk vandaag klopt de datum eens op de cube..Hahahahahaa

quote:
gi005 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:43:
Eindelijk vandaag klopt de datum eens op de cube..Hahahahahaa
?

Tja............. Core 2 Duo E6550 / 8600GT / 2x17"tft

Reg. datum: 07 juni 2005

Een vraagje voor de die-hard sms'ers.

Hoe smst het nou zo zonder toetsenbord ?
gaat het een beetje rap ?

Ik heb bij de MM met een touch (geen idee welke vesie) gespeeld en daar stonden 2 letters op 1 toets op het scherm die je kon aanraken.
maar is het ook gewoon mogelijk om een qwerty toetsenbord te gebruiken of het liefst een t9 toetsenbord op het scherm ?

Je kan een qwerty, 2 letters op 1 toets, of "old skool", dus met 3 letters per toets.
T9 zit er overal bij, en moet zeggen, dat dat prima werkt eigenlijk. Gebruikte het voorheen nooit, maar sinds de Touch wel en werkt best goed.

QX6850 | Abit IP35pro | OCZ DDR2-800 4gb Reaper | Leadtek 8800GTX | WD Raptor 74GB | Cosmos S | CM Real Power M700 | 1x CM Aerogate 3 | Z600 (ES)

quote:
Knud Gosens schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:53:
Je kan een qwerty, 2 letters op 1 toets, of "old skool", dus met 3 letters per toets.
T9 zit er overal bij, en moet zeggen, dat dat prima werkt eigenlijk. Gebruikte het voorheen nooit, maar sinds de Touch wel en werkt best goed.
ok thnx.

Dan is het misschien nog best te doen.
je druk niet perongelijk meer knopjes in dan nodig ?

er vanuit gegaan dat je wel smst met je vingers en niet met de stylus

wd200 wijzigde dit bericht 15-05-2008 23:01 (7%)

Reg. datum: 19 augustus 2007

ik sms bijzonder snel; sneller dan met een non-touchscreen. allemaal dankzij dit innovatieve stukje software! http://www.cootek.com/ Bekijk het filmpje voor extra motivatie ;)

quote:
jeroentje schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:04:
ik sms bijzonder snel; sneller dan met een non-touchscreen. allemaal dankzij dit innovatieve stukje software! http://www.cootek.com/ Bekijk het filmpje voor extra motivatie ;)
dat ziet er idd wel leuk uit :) + puntje

Reg. datum: 11 november 2004

Ik heb sinds een tijdje een probleem met het beantwoorden van sms'en. Bij het opstellen van een nieuw sms bericht gaat het versturen prima, maar bij het beantwoorden van een sms blijft het bericht in mijn outbox hangen en even later verschijnt de melding "Your text message can not be sent".

Hier wat info:

- ik ben Telfort abonnee.
- sms service center nummer is ingesteld voor telfort.
- sms versturen gaat volgens "gsm prefered".

Het probleem heb ik met meerdere ROM's, zowel WM6.0 als WM6.1.
Zijn er nog meer mensen hier die hetzelfde ervaren of hier misschien een oplossing voor hebben?

lasharor

Iemand Slide 2 Play al eens geprobeerd? (enzo ja draait deze dan ook goed ?)

Nog steeds weet ik niet waar ik nou eigenlijk de versie met 128mb rom kan aanschaffen.
Reg. datum: 14 maart 2007

quote:
lasharor schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:14:
Iemand Slide 2 Play al eens geprobeerd? (enzo ja draait deze dan ook goed ?)

Nog steeds weet ik niet waar ik nou eigenlijk de versie met 128mb rom kan aanschaffen.
Heb die van mij maanden geleden gehaald bij de Belcompany. 128/256 versie.

Slide2Play werkt op zich wel lekker. Alleen erg traag. De standaard player vind ik prima.

NWO
Reg. datum: 01 juni 2001

Hoi allen,

Ik volg dit topic nu al een tijdje en heb een paar vragen.

Ik heb al een hele tijd een hele oude nokia 7210 en ben wel eens toe aan een nieuwe telefoon.
Het feit is wel dat ik altijd eigenlijk heel erg weinig waarde hechtte aan al die functies op een telefoon.
Vond het onzin, een telefoon is om te bellen en meer niet.

Nu ben ik zeer geïnteresseerd in dit telefoontje, maar dat komt meer doordat je hem helemaal kan tweaken.
Maar wat als je daar mee klaar bent?
Is het dan nog een bruikbaar(gebruikersvriendelijk) telefoontje of kan ik dan toch beter weer een simpel dingetje nemen?

Ik koop bijna alles wat je een beetje kan tweaken (psp, ds enz), maar als ik daar mee klaar ben doe ik er in het vervolg niks meer mee en belandt het apparaat in de kast.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

quote:
wd200 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:00:
[...]

ok thnx.

Dan is het misschien nog best te doen.
je druk niet perongelijk meer knopjes in dan nodig ?

er vanuit gegaan dat je wel smst met je vingers en niet met de stylus
Ik sms nu met mn stylus. Ben daar vrij snel aan gewend geraakt.
En het per ongeluk raken van andere knopjes valt mij persoonlijk mee.

QX6850 | Abit IP35pro | OCZ DDR2-800 4gb Reaper | Leadtek 8800GTX | WD Raptor 74GB | Cosmos S | CM Real Power M700 | 1x CM Aerogate 3 | Z600 (ES)

quote:
Knud Gosens schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:57:
[...]

Ik sms nu met mn stylus. Ben daar vrij snel aan gewend geraakt.
En het per ongeluk raken van andere knopjes valt mij persoonlijk mee.
en dan met he qwerty toetsenbord neem ik aan ?
kan je dat qwerty toetsenbord ook met je vingers bedienen of is dat niks ?

Reg. datum: 06 september 2006

quote:
wd200 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:45:
[...]

en dan met he qwerty toetsenbord neem ik aan ?
kan je dat qwerty toetsenbord ook met je vingers bedienen of is dat niks ?
Nee dat werkt niet, het virtuele qwerty toetsenbordje heeft hele kleine toetsjes, dus als je die wilt gebruiken heb je echt de stylus nodig. Ik gebruik altijd het uitschuifbare hardware toetsenbordje, gaat stukken sneller dan die virtuele toetsenbordjes (daarbij registreert ie soms aanslagen niet als je te snel gaat).

Ja ik gebruik het qwerty toetsenbordje, op mn Touch.
(en dus niet Dual touch)

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

Nu ik de touch al enige tijd gebruik ( 8 maanden ) moet ik zeggen dat ik Windows Mobile helemaal niet prettig vind werken. Point Ui is een aangename verrassing maar toch mist het iets. Het valt over windows mobile heen ipv dat het wm helemaal vervangt. Ik wil daarom voor mijn vrij project een interface ontwerpen die gebruiksvriendelijk is en echt met de vingers te besturen is. Makkelijk in gebruik, effectief en prettig.

Mijn vraag is of jullie misschien mij willen helpen door een enquete in te vullen die 5 tot 10 minuten van je tijd in beslag neemt. Met de antwoorden van deze enquete heb ik een goed idee wat de andere van windows mobile vinden.

Dit is de link naar de enquete:
Hiervoor moet je eerst toestemming vragen aan de crew :)

Bij voorbaat dank :)

DaannO wijzigde dit bericht 18-05-2008 18:50 (5%)

Reg. datum: 12 november 2007

Graag gedaan ;)

SSBM KING
Reg. datum: 15 maart 2004

quote:
Hartstikke bedankt:) Fijn dat je er de moeite voor hebt genomen.

Ik heb vorige week een nieuwe rom op mn touch gezet. Een light rom met helemaal niks extra's aan programma's erop. Werkt soepel en wm6.1 Alhoewel ik helemaal geen verschil merk met wm6. behalve dat ik geen irritante popup ballonetjes krijg wanneer ik geen verbinding heb:)

De rom heet Pinot en is hier te krijgen:
Links naar 6.1 roms of illegale roms staan we niet toe, zie: Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

DaannO wijzigde dit bericht 19-05-2008 23:41 (12%)

Reg. datum: 21 april 2004

Ik gebruik sinds vandaag het nieuwe toetsenbord van de HTC Diamond op mijn Touch. Ben er erg tevreden over! De .cab is hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390688

Enjoy!

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: