Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Touch/P3450 Elf (MDA Touch) - Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 mei 2005

Ik heb nu 2 dagen de htc touch (volgens mij de p3452 ipv de 3450), de versie met 256/128 MB, ondersteunt volgens de handleiding ook officieel SD 2.0 kaartjes (misschien al bekend, maar er was ergens discussie over of het wel of niet officieel ondersteund zou zijn)

Gratis van Telfort bij verlengen, dus niets te klagen :)

Anyway, het coole htc touch pad zit hier al standaard op, in 2 versies. Het HTC album nog niet standaard, helaas.

Ik heb 2 versies van het xda forum geplukt, volgens mij de nieuwste 2. Beide doen het op zich wel, maar afgezien van het tonen van de foto's, en reageren op de gestures doen ze het niet helemaal vlekkeloos. Ik heb nu de 1030.720 (ofzo) versie, zonder directory select optie, en ik zie geen tekst bij de twee soft buttons onder in het scherm. Ik kan ze overigens wel aanklikken.
Bij de info optie zie je de plaatjes voor de gestures, maar wederom geen tekst erbij.

De 826... versie (ofzo), met directory select is ook niet kosher op mijn toestel.
Deze keer zie ik wel 'tekst' op de soft buttons, maar die bestaat uit een aantal vierkantjes - onbekend lettertype ofzo? Binnen de directory selection is het apparaat ook aangeduid met vierkantjes.

Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen? Zo ja, (hoe) heb je dit probleempje opgelost?

Alle tips zijn welkom :)

Alvast hartelijk bedankt!

nbraakman wijzigde dit bericht 22-02-2008 12:28 (10%)

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
Dmartino schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:33:
Geachte heren, wat geweldig veel informatie in dit topic. Met veel hulp van dit topic heb ik alle instellingen aangepast en eigenlijk werkt de touch nu nagenoeg geheel naar wens. Ik blijf echter met twee onbeantwoorde vragen zitten, namelijk hoe kan ik een complete backup maken van zowel het besturingssysteem en alle data/programma's van mijn touch? Indien ik een andere ROM erop zet, zou ik graag de mogelijkheid hebben om terug te kunnen keren naar de huidige instellingen/versies.
Tevens vroeg ik mij af of de regels onder de tabs nog kunnen worden aangepast zodat de TOMTOM, Skype en de agenda plaats kunnen maken voor de Audioplayer en de BatteryStatus, dus zonder scrollbalk?
bedoel je misschien zoiets voor een backup?

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/backup/faq.html?nl

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.0 Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

O+
Reg. datum: 18 december 2005

Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+ Touch gaat richting marktplaats. Ik geef me over aan een veel betere UI, snelheid maar vooral belangrijk: betere browser en mediaspeler. Muziek afspelen gaat gewoon brak, met een muziekcollectie van 4GB kan ie echt niet overweg. Dingen als exchange pushmail gebruik ik niet dus die zal ik niet missen, daarnaast valt er genoeg te tweaken aan de iPhone :9

Nog een leuke vergelijking tussen de iPhone en WM telefoons die ik tegen kwam en wat mij betreft de spijker op z'n kop slaat :P

So, imagine you decide it's time to buy a new office chair

You walk into Apple's chair shop. They have this row of identical chairs. They're stunning, easily the best looking chairs you've ever seen. You sit down in one. Oooh. The lumbar support is just spectaclar. Your back problems melt away. This chair is just great. So you ask the salesperson -

This come with armrests?
Nope.
Can I add them later?
Nope.
That's weird. Well, it's bolted to the floor, too. I'd like some rollers.
That's how they come. Bolted to the floor.
Um. It doesn't rotate either.
That's right. You just point it at the desk. It does auto-adjust for your height, though.
Dang! How on earth does it know how tall I am? It's magic!

Then you head next door to the Microsoft chair shop. Inside they have a dozen different chairs, stools, benches, whathaveyou. Most of them are pretty utilitarian-looking. On the other hand, you can pick out the one that suits you best and you can buy aftermarket armrests. And the lumbar support, well, it's not very good. In fact, it's pretty bad. Plus: they all get a little squeaky after a little use.

But you really need a chair to be able to roll around, one with armrests. It's pretty much a deal breaker.

Microsoftchair

So while you may miss that lumbar support, it's worth it be able to move your chair around the office. Plus, you can always add a cupholder afterwards, for the heck of it. ;)

Ik zoek dus ook weer een nieuwe TS voor het volgende deel, m'n DM staat open ;)

quote:
Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:36:
Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+ Touch gaat richting marktplaats. Ik geef me over aan een veel betere UI, snelheid maar vooral belangrijk: betere browser en mediaspeler. Muziek afspelen gaat gewoon brak, met een muziekcollectie van 4GB kan ie echt niet overweg. Dingen als exchange pushmail gebruik ik niet dus die zal ik niet missen, daarnaast valt er genoeg te tweaken aan de iPhone :9

Nog een leuke vergelijking tussen de iPhone en WM telefoons die ik tegen kwam en wat mij betreft de spijker op z'n kop slaat :P

So, imagine you decide it's time to buy a new office chair

You walk into Apple's chair shop. They have this row of identical chairs. They're stunning, easily the best looking chairs you've ever seen. You sit down in one. Oooh. The lumbar support is just spectaclar. Your back problems melt away. This chair is just great. So you ask the salesperson -

This come with armrests?
Nope.
Can I add them later?
Nope.
That's weird. Well, it's bolted to the floor, too. I'd like some rollers.
That's how they come. Bolted to the floor.
Um. It doesn't rotate either.
That's right. You just point it at the desk. It does auto-adjust for your height, though.
Dang! How on earth does it know how tall I am? It's magic!

Then you head next door to the Microsoft chair shop. Inside they have a dozen different chairs, stools, benches, whathaveyou. Most of them are pretty utilitarian-looking. On the other hand, you can pick out the one that suits you best and you can buy aftermarket armrests. And the lumbar support, well, it's not very good. In fact, it's pretty bad. Plus: they all get a little squeaky after a little use.

But you really need a chair to be able to roll around, one with armrests. It's pretty much a deal breaker.

Microsoftchair

So while you may miss that lumbar support, it's worth it be able to move your chair around the office. Plus, you can always add a cupholder afterwards, for the heck of it. ;)

Fijn om te weten. We zullen je missen. N.b..ik ben erg blij met me Elfje

HTC-Touch P3452: rom: Bleu Elves 5.0. radio: 03.07.90. Protocol:4.1.13.51. HTC-Diamond P3700: rom: Swiftblade WWE v7.0 Radio: 1.0.25.08: Unsigned Hspl Olinex v1.40

O+

Uhuh, ik zeg toch niet dat de Elf slecht is? Ik heb hem nou een maand of 4 maar stap wegens een gebrek over. Ik wil m'n telefoon gewoon als een goede muziek (en evt. film) speler gebruiken, één apparaat bij je hebben is gewoon veel fijner. Heb 4 maanden veel met dat ding lopen tweaken etc. was er echt wel blij mee :) Ik zelfs de megatopicstart van dit topic gemaakt als het je nog niet was opgevallen :Z

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:

.....

Microsoftchair

Euh... volgens mij wordt in deze vergelijking toch een lans gebroken voor Microsoft... Dus waarom jij nou overstapt op Apple?? You can always add a Zune afterwards, for the heck of it :P

Tureluur wijzigde dit bericht 22-02-2008 21:43 (5%)

It's the fantastic drowse
Reg. datum: 31 mei 2004

Ben sinds deze week ook een gelukkige eigenaar van een HTC Touch, het zij in de T-Mobile variant en hij bevalt zeer goed.
Heb zojuist voor het eerst geprobeerd contact te leggen tussen de HTC en mijn TomTom One voor de file info maar krijg op mijn TomTom de melding dat verbinden niet mogelijk is vanwege de volgende melding: "De vereiste functies konden niet voor deze telefoon worden gevonden".
Met mijn "oude" Sony-Ericsson w810i had ik nooit problemen, iemand een idee?

Bij aansluiting op de SE werd gezegd "Functie Draadloze Gegevensverbinding Gevonden" Zou de HTC dit missen, of is het een kwestie van een bepaalde optie aanvinken?

Drowse wijzigde dit bericht 22-02-2008 23:40 (14%)

It's the fantastic drowse

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:36:
Maandag komt m'n iPhone binnen, dus mensen, ik ga jullie verlaten :+
- knip -
Je hebt er een paar mooie topic start's uitgedrukt, thnx voor de moeite.
Veel plezier straks met je iPhone.

Reg. datum: 29 december 2007

quote:
Beste IC3M4N,

Ik heb dit kunnen verhelpen door een hard reset.

Reg. datum: 30 januari 2006

Met de ROMS die hier in dit topic genoemd zijn doet mijn gprs het niet meer!
Kan iemand me aste aste asteblieft vertellen waarom dit is? Komt het door een bepaalde registerwaarde ofzo of zijn de goede gprs-instellingen weg? Hij zegt als ik internet explorer opstart of het weer wil bekijken het volgende : "The remote party has ended this connection"

Ik woon in Nederland en ik heb T-Mobile!

Reg. datum: 23 november 2004

quote:
hardstylerr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:55:

Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.
Conclusie: beeldscherm kapot?

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)

Mvg,

Hardstyler :)
WTF, mij is gisteren PRECIES hetzelfde overkomen, maar dan ook precies.
Ik zat op school, was de enige nog aanwezig in mijn groep (we hebben aparte "kamers" waar alleen je groepsleden komen) ik stond bij onze deur (niemand kan er dus ingegaan zijn) even te praten, vervolgens kwam ik terug, even smsen naar din, blijkt oppeens mijn scherm helemaal naar de **** te zijn, echt totaal gewoon, ik kan NIKS meer zien. (het scherm is nu wit met strepen en een grote zwarte plek, pics op verzoek)

Meteen dezelfde dag naar de orange shop gegaan, ik kreeg geen garantie het was "val/stootschade" zij de redelijk arrogante en zelfingenomen medewerker. :( (Ik was bezig met mijn verhaal, toen maakte hij het voor me af op een heel sarcastische toon: "En hij lag natuurlijk alleen maar stil, je bent nergens tegenaan gekomen en het was oppeens gebeurd").

Heel fijn allemaal, weet iemand of dit niet gewoon binnen de garantie valt?

Life sucks, but it beats the alternative

quote:
Muthas schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:08:
Uhuh, ik zeg toch niet dat de Elf slecht is? Ik heb hem nou een maand of 4 maar stap wegens een gebrek over. Ik wil m'n telefoon gewoon als een goede muziek (en evt. film) speler gebruiken, één apparaat bij je hebben is gewoon veel fijner. Heb 4 maanden veel met dat ding lopen tweaken etc. was er echt wel blij mee :) Ik zelfs de megatopicstart van dit topic gemaakt als het je nog niet was opgevallen :Z
Sorry joh..zo was het niet bedoeld. Bedankt voor al je inbreng, Heb er veel aan gehad, en als je met een Iphone topic komt..dan stap ik misschien ook over.. 8)7

O+

quote:
Spitie schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Ik zat op school, was de enige nog aanwezig in mijn groep (we hebben aparte "kamers" waar alleen je groepsleden komen) ik stond bij onze deur (niemand kan er dus ingegaan zijn) even te praten, vervolgens kwam ik terug, even smsen naar din, blijkt oppeens mijn scherm helemaal naar de **** te zijn, echt totaal gewoon, ik kan NIKS meer zien. (het scherm is nu wit met strepen en een grote zwarte plek, pics op verzoek)

Meteen dezelfde dag naar de orange shop gegaan, ik kreeg geen garantie het was "val/stootschade" zij de redelijk arrogante en zelfingenomen medewerker. :( (Ik was bezig met mijn verhaal, toen maakte hij het voor me af op een heel sarcastische toon: "En hij lag natuurlijk alleen maar stil, je bent nergens tegenaan gekomen en het was oppeens gebeurd").

Wat een asociale medewerker :/ HTC bellen, je kan ook direct via hun garantie krijgen :)
quote:
mclander schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:07:
Met de ROMS die hier in dit topic genoemd zijn doet mijn gprs het niet meer!
Kan iemand me aste aste asteblieft vertellen waarom dit is? Komt het door een bepaalde registerwaarde ofzo of zijn de goede gprs-instellingen weg? Hij zegt als ik internet explorer opstart of het weer wil bekijken het volgende : "The remote party has ended this connection"

Ik woon in Nederland en ik heb T-Mobile!
GPRS instellingen aanpassen. Username en password leeg laten, acces point name = 'internet' (kleine letter). Dan doet ie het weer, wel even resetten na het aanpassen.
quote:
Tureluur schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:41:
[...]

Euh... volgens mij wordt in deze vergelijking toch een lans gebroken voor Microsoft... Dus waarom jij nou overstapt op Apple?? You can always add a Zune afterwards, for the heck of it :P
Ik weet het, heb de vergelijking gelezen ;)
quote:
hardstylerr schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:55:
Sinds gister is mijn HTC Touch kapot!! Ik zat op school, had even mijn mail gecheckt, en een half uur later wil ik nog even een smsje sturen en ineens is mijn hele beeld naar de klote. Ik heb al meerdere malen de batterij er een tijd uitgehaald en opnieuw opgestart enz enz. Maar dit mocht niet baten. Ik heb allerlei lijnen in mijn beeld en 3/4 van het scherm is wit met dunne lijntjes erdoorheen. De ''slide button'' van slide2unlock zie ik nog net. Die kan ik ook nog gebruiken, en dan unlockt die ook enz. maar ik zie verder niks dus kan ik ook niets beginnen.
Conclusie: beeldscherm kapot?

Ik heb geen gekke dingen ermee gedaan oid. Het was gewoon ineens zo. Ik heb dacht ik dit probleem vaker gelezen hier op tweakers. Ik herriner me dat dit onder garantie gerepareerd werd. Is dat ook echt zo? Ik heb de Touch amper 2,5 maand.. Ik heb wel batterystatus erop gehad, en toen had ik hem ''geclockt'' op 243 mhz. Maar daar kan het niet aan liggen. Ik heb batterystatus namelijk zo'n 2 weken geleden eraf gegooit omdat ik het niet echt gebruikte.

Als ik hem opstuur voor reparatie (onder garantie) zullen ze dan gaan zeuren als ze ergens iets van batterystatus vinden? Is er een programmatje waarmee ik alle bestanden / regkeys etc kan verwijderen van batterystatus? (voor de zekerheid)
Even alles back-uppen (met PIMbackup bijvoorbeeld, dat maakt een bestandje wat je op Touch kan uitvoeren waardoor alles wat ie heeft opgeslagen terug wordt gezet, dus als je die dan op je PC bewaard) en dan hard-resetten :) Vervolgens ook direct met HTC contact opnemen.

Tjerk Powah!
Reg. datum: 07 augustus 2003

quote:
Spitie schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:19:
[...]

Twee-en-halve week na mijn bezoek aan de T-Mobile Shop om mijn T-Mobile Touch variant mee te nemen kreeg ik ook een geheel wit beeld met een grote zwarte vlek en een paar lijnen erin. Beeld was idd ook kapot.

Bij het inleveren bij de T-Mobile Shop in de hoop dat dit nog onder de garantie viel, zeiden ze me dat als bij het nakijken van de telefoon er idd de conclusie getrokken kon worden dat dit niet door mijn schuld gebeurd zou kunnen zijn, dat ie dan weer binnen 2 weken klaar zou liggen.

Mijn pa heeft dit ook wel eens gehad met een Qtek (Qtek branded ook), en die was toen 400 euro kwijt, dus het zweet begon me al over 't voorhoofd te lopen.

Gelukkig kreeg ik na 1 week een telefoon dat ie weer klaarlag zonder reparatiekosten. Phew.

Daar maak ik dus wel uit op, dat je bij een T-Mobile-branded phone meer kans hebt dat dit onder de garantie valt dan bij Qtek (of HTC) zelf.

Voor mij i.i.g. petje af voor T-Mobile.

Vindt een man een kameel in de woestijn, maar die kameel vindt van niet.

quote:
Ik heb die parrot in de auto zitten, en die werkt perfect i.s.m. HTC Touch.

quote:
funk-e schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:25:
[...]

mag ik vragen waarom je die java app wilt gebruiken?
Werken de onderstaande opties niet goed?
  • m.gmail.com
  • ingebouwde mail client
Het grote voordeel van het progje van Gmail, is dat heel erg weinig data verbruikt.
Zie het als dat je ff in de koektrommel kijkt wat erin zit.

De ingebouwde mail client, haalt eerst alles binnen, dan moet je handmatig elk berichtje openen om hem als gelezen te markeren, en wil je evetueel de bijlage downloaden ben je al voor de 2e keer data aan het verbruiken. En wanneer je zoveel mail krijgt als ik (gemiddeld 100 stuks per dag) is dit een hele opgave.

Iemand die het progje van Gmail eerder heeft gebruikt, zal dit volmondig beamen dat een heel erg leuk/licht en handig programma is.

Ik heb ondertussen alle optie nu wel zo'n beetje uitgeprobeerd, maar ik heb nog geen enkele java manager gevonden die het Gmail progje doet werken :'( en de ingebouwde mail client is m.i. erg onhandig.

quote:
Chris.nl schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Je zou de Esmertec's Java engine kunnen proberen.
Misschien die niet zeurt over het ontbreken van certificaten.

En "Nico" stinkt >:)
Nope, die doet het ook niet :'(

Reg. datum: 11 oktober 2007

Hoi, ik heb een probleem met activesync (alweer!),

Vorige keer lag het aan nod32 die het verbinding telkens verbrak. De laatste 2 dagen wilde hij dus niet verbinden dus heb ik activesync opnieuw geïnstalleerd op mijn pc. Hij wilde het weer niet doen dus heb ik bij activesync (op tel) die ene acountje verwijderd -> waar die boxjes aangevinkt zijn met contacten/bestanden etc. ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel.

Hoe kan ik die account weer op mijn tel krijgen, zelf denk ik dat dat automatisch gebeurd als je verbinding maakt tussen je pc en tel. Maar dat wilt maar niet lukken. Ik heb geen firewalls of wat dan ook dus ik weet echt niet wat mijn probleem kan zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen bvd

Oja: de settings staan goed met ''verbindingen met usb toestaan'', die usb boxes zijn aangevinkt dus ik denk niet dat het aan dat kan liggen, tel+pc al verscheidene keren opnieuw opgestart dus dat is ook geen optie:(.

yns_5300 wijzigde dit bericht 23-02-2008 15:50 (13%)

Reg. datum: 23 februari 2008

hoi, ff een vraagje...

weet iemand hoe ik de melding "bericht vezonden" uit kan zetten??
ik bedoel dus dat popupje dat je krijgt als je sms zend.

bvd

Mini rules!!!!!

Ik zit al een tijdje flink te pielen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
Ik wil graag mijn telefoon zoals de volgende pagina instellen:
http://www.lakeridgesoftw...um/showthread.php?t=10348

Maar ik kom er maar niet uit om dit voor elkaar te krijgen. Iemand die mij hiermee kan helpen? Ik krijg het gewoon niet lekker werkend, en ik heb niet hetzelfde uiterlijk.

Geinstalleerd heb ik Wisbar Advance 3 en de trial van wisbar advance desktop, zoals ik kan downloaden van die site. Ligt het misschien aan het feit dat het een trail is, of kan ik dit gewoon op de één of andere manier niet lekker werkend krijgen?

Iemand die het weet of eens op zijn of haar telefoon kan proberen??

O+

Als je nou is vertelt wat er precies niet goed uit ziet?

Mini rules!!!!!

Laat maar, het is inmiddels al gelukt :)

Ik was iets te snel met posten, excuses!

Reg. datum: 21 augustus 2007

quote:
Goofyduck384 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 09:24:
Laat maar, het is inmiddels al gelukt :)

Ik was iets te snel met posten, excuses!
Wil ik wel even wat screen foto's zien :9 :9~

Reg. datum: 23 december 2007

Hallo, even terugkomend op vorig verhaal:

Muthas, heb jij hier ervaring mee? Ik bedoel, weet jij misschien of de cpu weer standaard draaid na een hardreset? Ik heb namelijk een hardreset uitgevoerd via MyMobiler (top progje :)). Nu start die op en moet je het beeld uitlijnen, maar dat werkt dus niet zoals je wel zult begrijpen omdat het scherm kapot is. Dat is dus wel prima. (in de zin van dat alles(??) er af is)

Kortom: iemand die zeker weet dat de cpu weer normaal draaid na een hardreset?

En dan heb ik nog een vraag:

Wat is aan te raden, direct via HTC het proberen te regelen of via de belcompany? Garantie voorwaarden oid zullen wel hetzelfde zijn maar wie heeft ervaring met de tijdsduur van een reparatie?
Ik zou hem zsm namelijk weer terug willen hebben :) Ik denk zelf dat het via HTC het snelst gaat?

Mvg

Reg. datum: 24 augustus 2005

quote:
hardstylerr schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:15:

Kortom: iemand die zeker weet dat de cpu weer normaal draaid na een hardreset?
Ja, na een hard reset is de software die de cpu deed overklokken weg.
dwz. de cpu draait weer normaal.

Mits er geen stukjes software nog op de opslagkaart staan vind de reperateur in eerste oogopslag niets terug.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: