Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Opterpr0n

quote:
Zit ie er nou compleet in of steekt ie express (ter demonstratie) een beetje uit?

In ander nieuws:
De EEE is officieel gelanceert in India. :) Voor 18.000 roepies (hoeveel is dat?).

Tevens melden verschillende blogs dat de extra accu 99$ moet gaan kosten. Auw dat is niet nix... Voor mij is het of een next gen 4G kopen, of een andere met een niet-originele variant van de 4 cells accu!

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 04 november 1999

quote:
Palomar schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:15:
Ja, die heb ik ook sindskort:

[afbeelding]

[afbeelding]

15 euro bij dynabyte.

Het is dat ik al een muis heb gekocht (Logitech VX Revolution, met grotere usb-stick die er aldoor uit moet), maar anders had ik misschien ook wel een bluetooth-muis overwogen. Dan heb je bluetooth en muis met dezelfde ontvanger, die je er gewoon in kunt laten zitten. De Logitech VX Nano heeft ook zo'n compacte receiver (geen bluetooth), maar die was me echt veel te duur. Dus misschien een tip om te zoeken naar een bluetooth muis ipv. een draadloze usb muis.
great thx! dat ziet er mooi uit!
ik neem aan dat je dan probleemloos via je mobile phone (nokia N73 in mijn geval) kunt i'netten?
Reg. datum: 28 november 2007

quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:43:
[...]

Zit ie er nou compleet in of steekt ie express (ter demonstratie) een beetje uit?

In ander nieuws:
De EEE is officieel gelanceert in India. :) Voor 18.000 roepies (hoeveel is dat?).
www.wisselkoers.nl

Ben© Tweaker
Reg. datum: 16 februari 2001

Heeft iemand enige idee waar je een EEE PC in New York kan halen? Mijn vriendin gaat 2 feb naar new york dus zou leuk zijn als ze er een voor me zou kunnen halen.
One Ring To Rule Them All

quote:
B0MBACI schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 04:56:
Heeft iemand enige idee waar je een EEE PC in New York kan halen? Mijn vriendin gaat 2 feb naar new york dus zou leuk zijn als ze er een voor me zou kunnen halen.
JR is daar best groot, zit vlak bij ground zero.
Die hebben vast wel eee's.

www.jr.com

Sociaal? met .NL of met .COM ?
Mijn DVD's

Reg. datum: 10 augustus 2007

quote:
greenlaser schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:26:
De Surf versies zijn echt lame.
Wedde dat je er minder voor krijg als je hem ooit verkoopt dan die 30 dollar verschil.

Surf versie zijn een "no go"
Volgens mij lach iedereen je uit, want het is het toch net niet.
Ik hoor ze al, jammer dat het de surf is,.. weet je dat ze er ook met webcam zijn...
Iedere 10 minuten iedereen uitleggen waarom je in godsnaam de Surf hebt gekocht.
;) :P
Huh? Waarom zou ik geen 4g surf willen hebben? Ik geef niet om een webcam, het hoesje heb ik niet nodig. En de batterij gaat nog steeds lang zat mee voor mij.
En dan nog, niet iedereen zit nog in de klas, waar "het coolste/nieuwste/duurste" rules.

Ik gebruik hem tijdens het reizen (andere landen dan NL) om verslagjes te tikken. Echt ideaal!!

My computer hates me

Is zo'n eee pc niet erg geschikt zijn als SIMPELE fileserver voor thuis?

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
B0MBACI schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 04:56:
BestBuy heeft ook EEE's. Dat is ook een mogelijkheid.

Opterpr0n

quote:
stereohead schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:58:
Is zo'n eee pc niet erg geschikt zijn als SIMPELE fileserver voor thuis?
Daar zijn vele andere alternatieven voor. Persoonlijk zou ik het verspilling vinden als je een EEE zou op offeren voor die taak. De EEE is ontwikkeld voor mobiliteit, niet voor server dingen!

Check dit eens: Asuseeehacks blog. Dit lijkt mij een veel betere kandidaat :)

Reg. datum: 01 december 2006

EEE nieuws.

"ASUS extending Eee brand to desktops, TVs, and all-in-one PCs -- axes Eee PC with touch-screen"

Opterpr0n

quote:
Rensz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:46:
EEE nieuws.

"ASUS extending Eee brand to desktops, TVs, and all-in-one PCs -- axes Eee PC with touch-screen"
Jammer, geen touch-screen... Persoonlijk niet een groot gemis, mijn ervaringen met touchscreen zijn niet geweldig. Mooi principe voor een kassa of dergelijke, maar van mij hoeft het niet op telefoons en laptops. Allicht op PDAs en tablets, maar mijn volgende slimme telefoon is gewoon met freaking knoppen!
Ik denk dat de EEE pc dat toch te duur maakte, gezien hoe Asus gebrek aan alles heeft.

In ander nieuws
MSI zit op de hielen van Asus. Over 2 maanden komen ze ook met een goedkope Shelton (Diamondville ipv Menlow) lappies. April wordt één grote next-gen low-cost laptop festijn met Cloudbooks, second gen EEE's en MSI/Gigabyte varianten! >:)

quote:
Rensz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:06:
[...]

Ja,. dat zei ik ook,.. maar daar kan je ze alleen online bestellen.
Misschien liggen ze toch in de winkel daarzo..
Trouwens,.. als je New York doorloopt richting China Town.
Kom je zat winkels tegen waar je ook kan pingelen voor de prijs. ;)

Reg. datum: 04 november 1999

quote:
ik neem aan dat je dan probleemloos via je mobile phone (nokia N73 in mijn geval) kunt i'netten?
weet iemand hoe makkelijk/moeilijk het is om je mobiel aan de praat te krijgen op de Asus EEE (onder linux..) ?
Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
[...]Zit ie er nou compleet in of steekt ie express (ter demonstratie) een beetje uit?
Ik heb ook die bluetooth adapter (niet van Trust maar het is exact dezelfde) en hij steekt inderdaad zo uit. Wel jammer. Maar ze hebben het ook een beetje expres gedaan, want het 'metalen' stuk is gewoon langer dan bij andere USB stekkers. Dus ze hebben hem expres zo gemaakt zodat hij kleiner lijkt.

Je moet met dit ding trouwens een beetje oppassen, als je hem er uit trekt kan je hem het beste zoveel mogelijk ook aan het metalen stuk vastpakken. De EEEPC heeft namelijk vrij strakke USB poorten en daarmee heb ik laatst het binnenwerk uit die bluetooth adapter getrokken. Als je alle onderdeeltjes (incl. 1 klein plastic balkje) terug kan vinden dan krijg je hem wel weer netjes in elkaar maar de stevigheid is er dan uit. Ik moest hem een beetje modden om hem weer bruikbaar te maken.

zoiet.s?

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:14:
[...]

Jammer, geen touch-screen... Persoonlijk niet een groot gemis, mijn ervaringen met touchscreen zijn niet geweldig. Mooi principe voor een kassa of dergelijke, maar van mij hoeft het niet op telefoons en laptops. Allicht op PDAs en tablets, maar mijn volgende slimme telefoon is gewoon met freaking knoppen!
Ik denk dat de EEE pc dat toch te duur maakte, gezien hoe Asus gebrek aan alles heeft.

In ander nieuws
MSI zit op de hielen van Asus. Over 2 maanden komen ze ook met een goedkope Shelton (Diamondville ipv Menlow) lappies. April wordt één grote next-gen low-cost laptop festijn met Cloudbooks, second gen EEE's en MSI/Gigabyte varianten! >:)
Wél touchscreen hoor! http://www.engadget.com/2...touchscreen-in-the-works/

En touchscreen lijkt mij wel heel vet en fijn. Sinds ik dat filmpje gezien heb hoe die gast het erop bouwt, erg interessant!

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Reg. datum: 09 mei 2005

Heeft iemand al de Asus EEE PC al werkend gekregen met securew2 ( beveiliging WLAN op hogescholen) en dan zonder XP erop te zettten. Ik heb op eee user een topic gevonden, maar daar word ik niet veel wijzer van:

http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?pid=36646

Reg. datum: 18 december 2000

quote:
Alper15 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:18:
Heeft iemand al de Asus EEE PC al werkend gekregen met securew2 ( beveiliging WLAN op hogescholen) en dan zonder XP erop te zettten. Ik heb op eee user een topic gevonden, maar daar word ik niet veel wijzer van:

http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?pid=36646
Ik heb (nog) geen EEE, maar ik vraag me af of dit iets specifieks is voor de EEE PC. Lukt het je wel om een willeukeurige Linux installatie met SecureW2 in te richten? Zo ja, dan zou het voor de EEE PC volgens mij op dezelfde manier moeten...

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Opterpr0n

quote:
Lees en gij zult weten (onderaan):
http://www.engadget.com/2...s-tvs-and-all-in-one-pcs/
Jou artikel: 18 januari, dit artikel 30 januari :) allebei van dezelfde bron.
quote:
En touchscreen lijkt mij wel heel vet en fijn. Sinds ik dat filmpje gezien heb hoe die gast het erop bouwt, erg interessant!
Geloof me, als jij voor de derde keer in één uur je scherm moet schoonmaken, denk je er wel anders over :P
Na ongeveer een week is de nieuwigheid er sowieso vanaf. Ik blijf bij mn touchpad.

Hoi.
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
ASUS market research has shown that a touch screen is apparently not very important to potential Eee PC users. As a result, it will not be included in the next generation Eee PC devices.

This is interesting, as ASUS planned to have the touch screen feature literally 11 days ago. Moreover, estimates put the manufacturing cost at only $15 dollars.
Tja, beetje vreemde ontwikkeling dan. Maar goed, ik heb geen touchscreen nodig, dus mij maakt het niets uit :)

Ik ben nog steeds blij met mijn Eee in ieder geval!
Reg. datum: 14 november 2007

Modbreak:
Was de PM niet duidelijk?

Thandor wijzigde dit bericht 31-01-2008 12:14 (86%)

Reg. datum: 20 februari 2000

quote:
[...]

helaas gaat ie er idd niet verder in. Al is het niet erg hinderlijk. Ik kan hem er gewoon in laten zonder dat ik het idee heb dat ie afbreekt ofzo.
quote:
nikao schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:45:
[...]

great thx! dat ziet er mooi uit!
Ik heb zelf een Sony Ericsson en dat lukt gewoon (dial-up verbinding maken en inbellen naar *99#). Bereik is ondanks het kleine formaat ook prima. Er staat op 10 meter en dat haalt ie binnenshuis ook wel.
Reg. datum: 23 juli 2004

quote:
roel17 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:24:
Nu is mijn vraag weet iemand een site waar ik linux games/programma's gratis kan downloaden?
Je kan in de EEE extra 'repositories' aan zetten, zodat je extra software kan installeren met behulp van het (meegeleverde) synaptic programma. Deze worden dan automatisch van internet gedownload. Let er wel op dat sommige van deze software niet voor de EEEPC bedoeld is en je systeem kan beschadigen. Niettemin kan je hem wel helemaal resetten naar fabrieksstand (ben je alleen wel je gegevens kwijt, dus even backuppen). Maar je kan er dus redelijk veilig mee prutsen. Je kan trouwens ook je documenten op een SD kaart zetten die je er in laat zetten, dit doe ik zelf.

Het is helaas niet zo makkelijk, maar wel heel erg leerzaam als je nog niet veel van Linux weet :)

Zie hier een handleiding (Engels) voor het installeren van de repositories en het gebruik van synaptic

Hier staat nog een lijstje met specifieke tips over het installeren van bepaalde software

GekkePrutser wijzigde dit bericht 30-01-2008 19:05 (10%)
Reden: Link fix

Opterpr0n

quote:
roel17 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:24:
Best mensen,

Ik bezit sinds gisteren een asus EEE!!!

Nu is mijn vraag weet iemand een site waar ik linux games/programma's gratis kan downloaden?

- Roel C
Iets rustiger kan ook wel ;).
Anyway, Roel, software installeren op Linux icm met jou... Nee, ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Begin er maar niet aan, echt. Als je zo graag andere dingen wilt (de EEE is nogal compleet dus ik vraag me af waarom) dan moet je maar es denken om WinXP te installen.
Tevens, alle linux software onder de GPL (nagenoeg alles dus) is gratis per definitie.
Maar het vereist wel vaardigheden om te installeren en te gebruiken.

Thandor wijzigde dit bericht 31-01-2008 12:18 (12%)

Ben© Tweaker
Reg. datum: 16 februari 2001

quote:
BlackBurn schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 07:55:
[...]

JR is daar best groot, zit vlak bij ground zero.
Die hebben vast wel eee's.

www.jr.com
quote:
Rensz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:06:
[...]

Super thanks !
Blaat.

quote:
Rensz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:46:
EEE nieuws.

Dat klinkt als "wij willen Apple de duimschroeven aandraaien". Waarom een iMac als je voor nog niet de helft van de prijs een E-Monitor kunt kopen waar je net zo goed op kan surfen?

Ik vind het persoonlijk wel een goeie zet van ASUS. Goedkope systemen die simpel in elkaar zitten en doen waar ze voor de meeste mensen goed genoeg voor zijn: Mailen, surfen en documenten tikken.

My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: