Reg. datum: 14 oktober 2007
Firefox als standaard browser instellenquote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FZ Series topic, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
[Nieuw Topic]Firefox als standaard browser instellenquote:Kenji87 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:52:
Heey even hier een vraag, die niks te maken heeft met vaio ofzo, maar kan er niks over vinden. Ik wil graag dat live messenger mijn mail opent in firefox, dit doet hij nu nog in internet explorer. iemand enig idee hoe dit gedaan kan worden???
dat snap ik, maar waar doe ik dat? want hij staat ingesteld als std browser volgens mij, maar toch pakt hij dit niet bij live messengerquote:
FireFox als standaard instellen en vervolgens LiveMessenger installeren; dan neemt hij bij installatie je standaardbrowser aanquote:Kenji87 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 00:38:
[...]
dat snap ik, maar waar doe ik dat? want hij staat ingesteld als std browser volgens mij, maar toch pakt hij dit niet bij live messenger
Zet- en drukfouten voorbehouden.
dit doet hij niet, heb live messenger ervan af gegooid en toen weer erop gezet en toen deed hij het nog steeds nietquote:Michael Knight schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 00:47:
[...]
FireFox als standaard instellen en vervolgens LiveMessenger installeren; dan neemt hij bij installatie je standaardbrowser aan
Als firefox niet als standaardbrowser staat ingesteld kan je dat doen door in de menubalk extra te kiezen, dan opties en dan staat er onderaan in het tabblad algemeen of je firefox als standaardbrowser wil instellen. Ik heb ook firefox en windows live messenger opent gewoon in firefox.quote:Kenji87 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:52:
Heey even hier een vraag, die niks te maken heeft met vaio ofzo, maar kan er niks over vinden. Ik wil graag dat live messenger mijn mail opent in firefox, dit doet hij nu nog in internet explorer. iemand enig idee hoe dit gedaan kan worden???
Oh wacht, dat kun je bij messengerdiscovery instellen als ik mij niet vergisquote:KacperK schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:57:
Voor zover ik weet kan dit helemaal niet. Beide zijn van Microsoft dus dat zou het enigszins wel kunnen verklarenDe enige mogelijkheid die je hebt is het downloaden van een msn-add on waarbij je dit wel kunt aanpassen.
Zet- en drukfouten voorbehouden.
oei oei, dan is mijn FZ verouderd. Ging hem net kopen volgende week.quote:Philflow schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:55:
[...]
Ja de hele FZ serie gaat eruit en wordt vervangen door de FW serie met 16,4" scherm.
Ahh, heel erg bedankt iedereen voor die tips...quote:Storm316 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:45:
Je kunt ook zo'n Vista Anytime upgrade dvd bestellen, kost geloof ik iets 6,95 ofzo (bij mij zat ie destijds gewoon in de doos van m'n Vaio mee geleverd). Dit is ook gewoon een Vista installatie schijf. Ik weet zo niet meer hoe of waar je 'm kunt bestellen, maar dat is vast wel te googlen (staat trouwens ook wel ergens in het FZ-topic, weet alleen niet meer of het in deel 1 of deel 2 werd besproken).
Maar heb je al eens geprobeerd je FZ opnieuw te installeren via je recovery partitie? Misschien kun je dan de taal wel gewoon opnieuw kiezen.
dit heb ik al.. live messenger opent alles in firefox op me mail na. nog andere tips???quote:laur93 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:52:
[...]
Als firefox niet als standaardbrowser staat ingesteld kan je dat doen door in de menubalk extra te kiezen, dan opties en dan staat er onderaan in het tabblad algemeen of je firefox als standaardbrowser wil instellen. Ik heb ook firefox en windows live messenger opent gewoon in firefox.
Gianni Rombios wijzigde dit bericht 21-06-2008 23:12 (60%)
dan heb je weer een msnplus nodig.. en die rotzooi (msnplus) installeer ik echt niet..quote:Gianni Rombios schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 21:48:
Stuffplug schijnt dat te kunnen www.stuffplug.com
Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu/
5Ghz wordt alleen gebruikt voor 802.11a (11Mbit/s)quote:mrc16 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:24:
Nu had ik eens een vraagje, je hebt de mogelijkheid om je wireless op 5Ghz te zetten, is dit sneller of stabieler, en moet er dan wat veranderd worden aan je apparatuur?
Eeuwige n00b
Wordt ook gebruikt bij 802.11Nquote:Leon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:18:
[...]
5Ghz wordt alleen gebruikt voor 802.11a (11Mbit/s)
Wanneer kan ik die serie verwachten dan?quote:Philflow schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:55:
[...]
Ja de hele FZ serie gaat eruit en wordt vervangen door de FW serie met 16,4" scherm.
eerst koffie
Dat is gokken voor mij, ik denk 15 juli.quote:
Lijkt mij wel, maar dat ligt aan wat jij wil. De nieuwe FW zal Montevina (Centrino 2)platform hebben.quote:Is het de moeite waard te wachten of moet ik een alternatief zoeken?
Philflow wijzigde dit bericht 23-06-2008 19:33 (8%)
eerst koffie
Intel Core 2 Duo E6400 | Asus 7600gt | 1gb geile geheugen |
In de handleiding blz 14-18 staan plaatjes (geen foto).quote:M3 SMGII schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:21:
precies nog geen fotos op internet te vinden van de BZ en FW.
Had graag eens gezien hoe het design zal zijn. Indien die mooi/mooier is, dan wacht ik wel tot na mijn vakantie
Van wanneer is dat artikel?quote:Gianni Rombios schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:34:
Midden juli lijkt mij onmogelijk als je dit leest http://www.toysgadget.com...hips-until-august/archive
Ik ging af op RAF die voor de SR hebben staan donderdag 03 juli, 2008.quote:Hardware discount heeft al 5 weken "levertijd 2 weken" staan.
Philflow wijzigde dit bericht 23-06-2008 21:11 (43%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FZ Series topic, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea