Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
Kenji87 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:52:
Heey even hier een vraag, die niks te maken heeft met vaio ofzo, maar kan er niks over vinden. Ik wil graag dat live messenger mijn mail opent in firefox, dit doet hij nu nog in internet explorer. iemand enig idee hoe dit gedaan kan worden???
Firefox als standaard browser instellen

quote:
hl2600 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:25:
[...]

Firefox als standaard browser instellen
dat snap ik, maar waar doe ik dat? want hij staat ingesteld als std browser volgens mij, maar toch pakt hij dit niet bij live messenger

A young loner on a crusade..

quote:
Kenji87 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 00:38:
[...]

dat snap ik, maar waar doe ik dat? want hij staat ingesteld als std browser volgens mij, maar toch pakt hij dit niet bij live messenger
FireFox als standaard instellen en vervolgens LiveMessenger installeren; dan neemt hij bij installatie je standaardbrowser aan :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

quote:
Michael Knight schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 00:47:
[...]

FireFox als standaard instellen en vervolgens LiveMessenger installeren; dan neemt hij bij installatie je standaardbrowser aan :)
dit doet hij niet, heb live messenger ervan af gegooid en toen weer erop gezet en toen deed hij het nog steeds niet

Reg. datum: 11 december 2006

Voor zover ik weet kan dit helemaal niet. Beide zijn van Microsoft dus dat zou het enigszins wel kunnen verklaren ;) De enige mogelijkheid die je hebt is het downloaden van een msn-add on waarbij je dit wel kunt aanpassen.

quote:
Kenji87 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:52:
Heey even hier een vraag, die niks te maken heeft met vaio ofzo, maar kan er niks over vinden. Ik wil graag dat live messenger mijn mail opent in firefox, dit doet hij nu nog in internet explorer. iemand enig idee hoe dit gedaan kan worden???
Als firefox niet als standaardbrowser staat ingesteld kan je dat doen door in de menubalk extra te kiezen, dan opties en dan staat er onderaan in het tabblad algemeen of je firefox als standaardbrowser wil instellen. Ik heb ook firefox en windows live messenger opent gewoon in firefox.

A young loner on a crusade..

quote:
KacperK schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:57:
Voor zover ik weet kan dit helemaal niet. Beide zijn van Microsoft dus dat zou het enigszins wel kunnen verklaren ;) De enige mogelijkheid die je hebt is het downloaden van een msn-add on waarbij je dit wel kunt aanpassen.
Oh wacht, dat kun je bij messengerdiscovery instellen als ik mij niet vergis :)

Zet- en drukfouten voorbehouden.

Ik zit al een tijdje te twijfelen over de aanschaf van een vaio. Wilde eerst een 21m maar toen ik de schermen van de z serie zag vond ik dat zoveel beter dat ik besloot even door te sparen.

Nu zie ik ineens op de sony vaio site dat de z serie helemaal is verdwenen, dus er geen modellen meer zijn met de dubbele lamp.

Vergis ik mij, komt er een ander model voor in de plaats?

computerpirates had de 21z voor zo'n 1000 euro. dat is niet gek en als de modellen toch verdwijnen daar maar misschien voor gaan..

Philflow wijzigde dit (47%)

quote:
komt er een ander model voor in de plaats?
Ja de hele FZ serie gaat eruit en wordt vervangen door de FW serie met 16,4" scherm.

Philflow wijzigde dit bericht 21-06-2008 17:55 (14%)

quote:
Philflow schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:55:
[...]

Ja de hele FZ serie gaat eruit en wordt vervangen door de FW serie met 16,4" scherm.
oei oei, dan is mijn FZ verouderd. Ging hem net kopen volgende week. :O |:(

Reg. datum: 19 juni 2008

quote:
Storm316 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:45:
Je kunt ook zo'n Vista Anytime upgrade dvd bestellen, kost geloof ik iets 6,95 ofzo (bij mij zat ie destijds gewoon in de doos van m'n Vaio mee geleverd). Dit is ook gewoon een Vista installatie schijf. Ik weet zo niet meer hoe of waar je 'm kunt bestellen, maar dat is vast wel te googlen (staat trouwens ook wel ergens in het FZ-topic, weet alleen niet meer of het in deel 1 of deel 2 werd besproken).

Maar heb je al eens geprobeerd je FZ opnieuw te installeren via je recovery partitie? Misschien kun je dan de taal wel gewoon opnieuw kiezen.
Ahh, heel erg bedankt iedereen voor die tips...
Dus als ik een vista anytime upgrade dvd koop, dan kan ik dus gewoon mijn taal veranderen??
is dat zeker weten zo? want dan ga ik die gewoon kopen.
recovery partitie, zijn dat gewoon die recovery schijven, want die heb ik wel, maar dan natuurlijk in het engels, dus dat gaat niet lukken ;(

valt er voor mijn 'probleem' ook ergens iets te downloaden?

quote:
laur93 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:52:
[...]

Als firefox niet als standaardbrowser staat ingesteld kan je dat doen door in de menubalk extra te kiezen, dan opties en dan staat er onderaan in het tabblad algemeen of je firefox als standaardbrowser wil instellen. Ik heb ook firefox en windows live messenger opent gewoon in firefox.
dit heb ik al.. live messenger opent alles in firefox op me mail na. nog andere tips???

Stuffplug schijnt dat te kunnen www.stuffplug.com
Email openen in Firefox met Windows Live Messenger 8 schijnt met live messenger te werken

Gianni Rombios wijzigde dit bericht 21-06-2008 23:12 (60%)

quote:
dan heb je weer een msnplus nodig.. en die rotzooi (msnplus) installeer ik echt niet..

Nu had ik eens een vraagje, je hebt de mogelijkheid om je wireless op 5Ghz te zetten, is dit sneller of stabieler, en moet er dan wat veranderd worden aan je apparatuur?

Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu/

Rise Of The Robots
Reg. datum: 23 maart 2000

quote:
mrc16 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:24:
Nu had ik eens een vraagje, je hebt de mogelijkheid om je wireless op 5Ghz te zetten, is dit sneller of stabieler, en moet er dan wat veranderd worden aan je apparatuur?
5Ghz wordt alleen gebruikt voor 802.11a (11Mbit/s) :)

Eeuwige n00b

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
Wordt ook gebruikt bij 802.11N

nozem

quote:
Philflow schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 17:55:
[...]

Wanneer kan ik die serie verwachten dan?
Want ik sta op het punt een FZ te kopen...
Is het de moeite waard te wachten of moet ik een alternatief zoeken?
ik zat trouwens te denken aan de VGN-FZ38M

eerst koffie

quote:
Ferrox schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:16:
[...]
Wanneer kan ik die serie verwachten dan?
Dat is gokken voor mij, ik denk 15 juli.
quote:
Is het de moeite waard te wachten of moet ik een alternatief zoeken?
Lijkt mij wel, maar dat ligt aan wat jij wil. De nieuwe FW zal Montevina (Centrino 2)platform hebben.

Dit zijn de nieuwe modellen met ongeveer prijzen:
VAIO FW11E C2D/T8400-2.4G 250GB 3GB 16.4IN DVD±RW VHP ¤ 1105
VAIO VGN-FW11L / P8400 2GB 250GB 15.4¨ VHP 1042.17¤
VAIO FW11M C2D/T8400-2.4G 250GB 4GB 16.4IN BR DVD±RW VHP ¤ 1295
VAIO FW11S C2D/T8400-2.4G 300GB 4GB 16.4IN BR VHP ¤ 1593
VAIO FW11ZU C2D/T9400-2.53G ¤1710.
Allen met 16,4", sommige met Full HD res.

Als je perse 15,4" wil hebben kun je ook wachten op de nieuwe BZ serie.

Philflow wijzigde dit bericht 23-06-2008 19:33 (8%)

nozem

Midden juli meen je serieus?
want dat zou super zijn!
Ga namelijk volgende week op vakantie en kom de 12e weer :)
dan koop ik na mn vakantie een nieuwe FW serie

eerst koffie

nou, voor mij is dat minder. Wou net een FZ kopen om hem mee te pakken op vakantie. Ik vertrek de 15e juli.
Maar zijn er al meer specs van de BZ-serie? Ik heb liefst 15,4" omdat ik 16,4" waarschijnlijk te groot ga vinden.

Reg. datum: 19 april 2005

ik wil ook een fz aanschaffen maar ik vind 15,4" echt de max eigenlijk en de bz blijkt een zakelijk model te zijn.
Dus is centrino 2 (fw) eigenlijk het wel waard tegenover het huidige model (fz) om te wachten en toch de 16,4" te nemen, want als ik zo op wikipedia de centrino 2 specificaties lees dan zie ik eigenlijk niet echt veel verschil, maar is het echt sneller of ga je dat nauwelijks merken ?

Intel Core 2 Duo E6400 | Asus 7600gt | 1gb geile geheugen |

precies nog geen fotos op internet te vinden van de BZ en FW.
Had graag eens gezien hoe het design zal zijn. Indien die mooi/mooier is, dan wacht ik wel tot na mijn vakantie

Midden juli lijkt mij onmogelijk als je dit leest http://www.toysgadget.com...hips-until-august/archive
Hardware discount heeft al 5 weken "levertijd 2 weken" staan.

quote:
M3 SMGII schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:21:
precies nog geen fotos op internet te vinden van de BZ en FW.
Had graag eens gezien hoe het design zal zijn. Indien die mooi/mooier is, dan wacht ik wel tot na mijn vakantie
In de handleiding blz 14-18 staan plaatjes (geen foto).
http://www.docs.sony.com/...DL=,600,560,10,10,Manuals
quote:
Van wanneer is dat artikel?
Hier geloven ze dat sommige chipsets toch op 14 juil gaan uit komen:
http://www.theinquirer.ne...ers-already-flogging-bits
quote:
Hardware discount heeft al 5 weken "levertijd 2 weken" staan.
Ik ging af op RAF die voor de SR hebben staan donderdag 03 juli, 2008.

Philflow wijzigde dit bericht 23-06-2008 21:11 (43%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws