quote:
Storm316 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 01:39:
[...]
Me three. Ik denk dat HyperBart zoals zijn naam al enigszins doet vermoeden wat te hard van stapel is gelopen en dat ie gewoon dat topic moet cancellen, Mrc kan dan gewoon zelf wanneer daaraan behoefte is ZIJN topic voortzetten in een deel 3. Maar goed, ik geloof dat er al een modje mee bezig is dus het zal wel goed komen dan (toch..?

)
Beetje zwak om op de man te spelen en een karaktereigenschap op een bepaalde handeling toe te trekken he...
Ik begin toch ook niet over jou: "Mr Storm in een glas water" ? Of "316 stormen in een glaasje water" ?
Nu, ik heb me verontschuldigt bij mrc, daar wordt geen melding van gedaan, ik zag er geen kwaad in, en het is een ongeschreven regeltje/gewoonte dat na 1000 posts een nieuw topic wordt gestart, dat is vaker het geval bij "ervaringen"-topics die wat groter worden...
tot zover...
quote:
mrc16 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 00:02:
Je hebt gewoon zonder vragen het topic overgenomen. Je hebt het wel gevraagd, maar ook direct zonder mijn antwoord toegepast. En dan krijgen we ook weer dat verhaal van een nieuw topic openen, dat andere tweakers hier net zoals bij deel 2 geen trek in hebben. Ik weet niet hoe dat nu is, als iedereen toe is aan een nieuw topic, dan had ik deze wel zelf geopend, of op verzoek laten doen.
En inderdaad er zit een hoop werk in, dus ik zou zeggen wacht even op het antwoord van de modjes. Deel 2 mag van mij gewoon zolang mogelijk open blijven.
Ik heb het niet gevraagd, ik zag er geen kwaad in en had niet verwacht dat er zo een heen en weer heisa zou rond ontstaan, ik heb me verontschuldigd en mijn fout toegegeven, dan vind ik niet dat er NOG eens extra op gehamerd moet worden...
quote:
Idem...
quote:
KacperK schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:20:
Aangaande dat jatten ben ik het absoluut met je eens. Een topicstart kan heel veel werk zijn en dan is het idd minder als iemand dat zomaar van je overneemt en het gebruikt in een nieuwe topic.
Ben ik het mee eens, en dat heb ik ook vermeld...
quote:
Maargoed, voor de rest ben ik van mening dat iedereen vrij moet zijn in wat voor topic hij/zij opent.
Mits dit uiteraard gebonden is aan regels zoals "een volgend deel pas starten als het voorgaande deel x aantal pagina's bevat" etc.
Als iemand dan een nieuw deel start en wil graag jouw info overnemen kun je er altijd nog geld voor vragen

Lijkt me niet dat daar geld voor gevraagd moet worden, er staat nergens een (c) bij, maar soit, ik ben niet zo gekend met copyrightwetten en het is een ongeschreven regeltje dat er gemiddeld na 1000 posts een nieuw topic wordt gestart.
HyperBart wijzigde dit bericht 16-06-2008 20:33 (57%)