Reg. datum: 14 oktober 2007
Op hoeveel Mhz draait je CPU??quote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FZ Series topic, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
[Nieuw Topic]Op hoeveel Mhz draait je CPU??quote:Kenji87 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:15:
[...]
idd de cpu temp.. aha oke, maar wat is een acceptabele temp? want mijne word nooit kouder dan 49 graden
Probeer het eerst nog even ergens anders...quote:jawsper schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
Ik wou de FZ38M bestellen maar kreeg te horen dat die niet meer leverbaar is. Weet iemand wat het opvolgende type is?
Zet- en drukfouten voorbehouden.
Die is er nog niet zo lang, de mediamarkt heeft em ook nog gewoon.quote:jawsper schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
Ik wou de FZ38M bestellen maar kreeg te horen dat die niet meer leverbaar is. Weet iemand wat het opvolgende type is?
Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260
Nee, dat lijkt me sterk (in reaktie op je post hierboven).quote:Kenji87 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:15:
[...]
idd de cpu temp.. aha oke, maar wat is een acceptabele temp? want mijne word nooit kouder dan 49 graden
Sony Vaio FZ11S, T7100, 2Gb, 8400GT
najeh weet je wat het gekke ook is, die 3 verschilende power options werken ook neit meer bij mij.. alles is hetzelfde.. of hij nu op power saver, balanced of high performance staat.. is allemaal gelijk..quote:Storm316 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:52:
[...]
Nee, dat lijkt me sterk (in reaktie op je post hierboven).
Ik denk dat je cpu-temp wel wat lager ligt als je je Vaio in power-safe mode zet, maar het hangt ook af van de omgevings-temperatuur en wat je allemaal aan het doen bent op. Op zich is daar niks mis mee, bij 50 graden slaat je fan aan dus waarschijnlijk zie je 'm daardoor meestal op 49 graden staan. Volgens Wiki mbt tot de Merom cpu's:
The maximum temperature for safe operation is 100°C.
The catastrophic thermal protection temperature is 125°C.
Idle temperature is typically around 30-50°C.
Temperature at full utilization is around 60-70°C.
http://www.thinkwiki.org/wiki/Intel_Core_2_Duo_(Merom)
Dat had nog wel gekund, alleen ik kan hem via mijn werk voor inkoopsprijs krijgen en onze leverancier zegt dat ie er uit isquote:m-tuning schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 18:45:
[...]
Die is er nog niet zo lang, de mediamarkt heeft em ook nog gewoon.
jawsper wijzigde dit bericht 06-06-2008 10:45 (12%)
nee kan helemaal niet.quote:jawsper schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:42:
Vaio VGN-FZ21M
Sorry, i wasn't thinking....clock snelheid klopt gewoon hoor.quote:Kenji87 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:40:
[...]
najeh weet je wat het gekke ook is, die 3 verschilende power options werken ook neit meer bij mij.. alles is hetzelfde.. of hij nu op power saver, balanced of high performance staat.. is allemaal gelijk..
ik gebruik rightmark cpu clock utility, waar kan ik die cpu dan vinden, die wat niet klopt volgens jou??
Staat iets van Widcomm bij geloof ik.quote:jawsper schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:57:
Nog een korte vraag: welke bluetooth stack zit er op deze vaio serie?
Als ik kijk bij apparaat beheer staat er broadcom. En iets van Alps.quote:Storm316 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:42:
In de mijne zit een Toshiba bluetooth stack, en ik dacht dat we allemaal dezelfde hadden....
Alps (pointing device) is afaik je touchpadquote:m-tuning schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:34:
[...]
Als ik kijk bij apparaat beheer staat er broadcom. En iets van Alps.
Zo staat et bij mij:quote:Shivan_20 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:42:
[...]
Alps (pointing device) is afaik je touchpad

* voorkeursnetwerken?quote:Fearce schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:58:
ff een vraagje betreffende wpa op de vaio..
ik heb afgelopen maandag een nieuwe draadloze router gekocht
de wrt54gl van linksys. Deze support wpa en wpa 2 tegenover alleen WEP van mijn oude sitecom router!!
Nu loop ik dus tegen het volgende probleem aan. Als ik een wpa of wpa2 instel op de router kan ik niet wireless connecten ermee. Echter wanneer ik WEP of geen beveiliging gebruik doet die helemaal niet moeilijk.
Heb nog gekeken in het windows logboek. hij doet er prima mee connecten als die op wpa staat maar de beveiliging pikt die niet!!
Ik heb een schone vista HP met sp1 en de meest recente firmware voor de intel 4965 agn kaart en ook de meeste recente firmware voor de router
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn
Owja ik heb nog een ipod touch liggen hier en daarmee kan ik wanneer wpa2 aan staat wel gewoon connecten.......
hopelijk heeft 1 van jullie een idee of is er ook tegenaan gelopen en kunnen oplossen!
bladiebladiebla
Gianni Rombios wijzigde dit bericht 11-06-2008 22:39 (5%)
Alle drie gedaan, uiteindelijk dus met een 3rd party firmware probleem opgelost gekregen. firmware die ik nu gebruik is die van http://dd-wrt.com.quote:Mirutanku schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:26:
[...]
* voorkeursnetwerken?
* beveiligings software (antivirus/firewall)
* WPA sleutel is case sensitive...
Verder zou ik het ook niet weten
Vaio VGN-FZ21M
Heb ik ook al van de aankoop tot nuquote:ghonnie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:55:
Ik heb een 2 weken geleden de VGN-FZ11S gekregen van mijn oom. Maar ik heb sinds gister een probleem met de processor. Normaal loopt de T711 1.80 Ghz, en ik heb het zo in Vista ingesteld dat de kloksnelheid van de CPU mag variëren tussen de 5 en 100 % op Accu en op netstroom...
Maar sinds gisteren is het volgende probleem:![]()
Met de stekker erin loopt de CPU max 1.8 Ghz en minimaal 700 Mhz, dus doet hij normaal.
Maar als ik de stekker eruit trek loopt hij maximaal 1.2 Ghz... en niet hoger maar wel lager.
En als ik de stekker erin doe gaat hij weer naar 1.8 Ghz...
Ik heb de energiebeheer schema's (power plans) al heel vaak nagekeken, en ik heb ook de Power management off geprobeerd, maar hij blijft 1.2 Ghz aangeven.
Hij veranderd de multiplier van 9 naar 6 heb ik gezien met Everest.
Heel misschien komt het door een Windows update van gister, maar dat vind ik een beetje raar![]()
Ik snap echt niet wat er mis is met de Vaio, heeft iemand anders dit probleem misschien ook ?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FZ Series topic, deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea